Auteur Topic: AIDA  (gelezen 50329 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
AIDA
« Gepost op: 17 februari 2014, 00:31:23 »
Smart tour 018/2014 SAMYA

Ce Lundi 10/02/2014

AIDA.RO :sorry:

Ayant aperçu une EV hier sur un autre forum, j’avais encodé son nom et
lorsqu’elle est venue ce présenté en soirée,
nous sommes parti pour une petite chambre.
Très bon feeling avec cette milf de 26ans lol,
mais l’heure tardive et son coté quand même un rien pro,
ne me fera pas récidiver dans le futur


Offline why not me

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 90
    • Bekijk profiel
AIDA
« Reactie #1 Gepost op: 17 februari 2014, 11:04:30 »
My wife 
 :laydown
 :shakekontje
 :sexxx
Soooooo Goood
 :trio

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
AIDA
« Reactie #2 Gepost op: 29 september 2015, 00:52:27 »
De tweede kamerdame uit het harem op 21 september was AIDA. Het was geenszins mijn bedoeling om met haar te kameren, want ik gaf meer de voorkeur voor Alice (die overigens de hele dag werd geclaimd) of Monika.

Ik had een menu besteld van de kaart. Naast mij zat AIDA die dit goed voorbeeld deed volgen. En zo kwamen we aan de praat. Ze spreekt goed Duits. Een basis voor een levendig gesprek. Uiteraard had ze links en rechts al wat knuffels gegeven en dreigde haar hand naar plekjes te brengen die een kamer af zou kunnen dwingen. Haar ietwat hangende borsten hielden mij vooralsnog tegen. Doch gaandeweg het gesprek groeide de goesting en liet ik haar gang gaan. Al met al bijna een uurtje gepresaled met AIDA. Op zich wel lang, maar gezien het beperkt aantal klanten op maandag niet bijzonder.

Op de kamer werd ik totaal verrast door haar kwaliteiten. GFE zoals ík het graag heb! Weet vele gevoelige plekjes te vinden. Tongzoenen vol overgave. Blasen van uitstekende kwaliteit incl. eiersaugen  :o GOSP = 0,9M. Op een prettige wijze pussysliden. Ja, dat deed ze erg goed. Ik was zo geladen dat al vrij snel in Cowgirl miljoenen nazaten in het vangnet de dood werden ingejaagd. Ook met Steffi een uurtje op de kamer doorgebracht.
Herhalingsgevaar absoluut 100%
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
AIDA
« Reactie #3 Gepost op: 29 september 2015, 15:06:28 »
....want ik gaf meer de voorkeur voor Alice (die overigens de hele dag werd geclaimd) ...

Vreemd...  :017:
Ik was er bij en kon haar makkelijk benaderen, heb er zelfs een heel leuke kamer mee gedaan...   :douchen :cochon :happy

Geen idee waar je het over hebt... echt niet ...  :017:

:lol_hitting:
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Aida (Roemeense)
« Reactie #4 Gepost op: 26 maart 2016, 13:43:44 »


[box title=AIDA]
Land:             Roemenië
Taal:              Engels en Duits
Leeftijd:         29
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,70m
Model:            slank
BH:                 75B
Kontje:           Mag er wezen
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC FT Likken Vingeren GFE PSE
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Uitstekende service
+ Lieve dame met veel ervaring
+ Bijzondere blaaskwaliteiten
- Hangborsten (als dat al een probleem is)
[/box]
[box title=extra info]
info
[/box]

Aida ken ik al wat langer. Meermaals mee gekamerd. Ik kwam haar weer tegen in Sixsens op de verjaardag van pret en Vazkor op 19 maart.
Tijdens de brunch hebben we samen gegeten. Op het terras een verslavende peuk en uitbuiken. Al snel raakten onze tongen vervlochten. Een paar bevriende ijsberen probeerden ons uit onze concentratie te brengen, hetgeen aardig lukte. Stelletje malloten  ;D

Op de kamer uitstekende GFE: TZ, knuffelen, Daty, PZC met een zuigkracht van jewelste dat eindigde in een FT  :-\
Aida ging douchen en dacht dat daarmee de kous afwas. Nope! Ze ging wat te drinken halen in de bar en een nicotineshot. Daarna begon het spelletje weer van voor af aan! Al was er nu wel veel inspanning noodzakelijk om tot een explosie te komen. Normaal neem ik een ruime recuperatietijd in acht. Aida trekt echter haar eindeloze trukendoos open en wist ook de tweede ronde met 'cum' laude tot een spetterend eind te brengen. Aida voldoet aan alle verwachtingen. HHG 100%
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline biged

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
AIDA
« Reactie #5 Gepost op: 17 april 2016, 23:51:49 »
Aida is een dame waarvan ik eerlijkheidshalve moet toegeven indien ze passief gedrag zou vertonen ik haar niet meteen zou aanspreken. fysiek niet meteen behorend tot mijn doelgroep.
 Haar presales hadden natuurlijk als doel om een sessie te versieren. Waar ik overigens geen bezwaar tegen heb ik hou wel van aangename interactie.
 Haar inspanningen waren zo goed dat ik mij heb laten verleiden tot een sessie met haar.
 Aida is oprecht bekommerd om een klant te behagen en tegemoet te komen aan specifieke wensen van de klant die passen in haar mogelijkheden en dat is al veel waard in de wereld van betaalseks.
 De sessie met Aida was voor mij over de hele lijn geslaagd te noemen. Voor de liefhebbers ze heeft ook anale seks in haar repertoire.
 Aida is ook oprecht eerlijk over mijn vraag af ze ook houd van anale seks was haar antwoord " nee ik doe het enkel om meer geld te kunnen vangen"

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
AIDA
« Reactie #6 Gepost op: 7 augustus 2016, 16:27:58 »
Ik ben het eens met biged,Aida doet alles om het u naar de zin te maken.Eerst samen douchen,TZ heel goed en veelvuldig,PZC nat en diep,
geen doekjes,laat zich beffen,NMC geen gellie,een beetje speeksel en hop,"droogneuken",alhoewel het daar nogal nat was op de matras.
Heel goede meid en service,een echte klik heb ik er niet mee,niet echt mijn type en het waarom weet ik ook niet,gewoon een heel goede clubmeid,goed voor een uurtje goede sex en wat lol.
Herhaling is mogelijk maar is geen must,we zien wel hoe het loopt,gewoon mijn ervaring. :pompe
  29/07/16
« Laatst bewerkt op: 7 augustus 2016, 16:37:21 door oudebelg »
you only live once

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
AIDA
« Reactie #7 Gepost op: 23 mei 2017, 13:36:13 »
Aida weer gesignaleerd in Sixsens...... ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
AIDA
« Reactie #8 Gepost op: 23 mei 2017, 15:40:23 »
Aida weer gesignaleerd in Sixsens...... ;D
Kinga ook  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
AIDA
« Reactie #9 Gepost op: 23 mei 2017, 16:25:20 »
Aida weer gesignaleerd in Sixsens...... ;D
Kinga ook  ;D
Yep. Ik was er een dag te vroeg.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
AIDA
« Reactie #10 Gepost op: 23 april 2018, 18:00:41 »
A Day at the Opera with the Mistress of the Dark

In het rokershok komt Dani bij mij staan en zegt dat ze toe is aan een orgasme en ik de aangewezen persoon ben om dit te realiseren. Ik zeg haar dat ik nog niet aan een sessie toe ben en ze verlaat het hok. Een dame heeft het voorval meegemaakt en juist als ik ook het hok wil verlaten zegt ze tegen mij dat ze ook wel een man wilt die haar een orgasme kan bezorgen. Ik kijk haar aan en haar zwarte haren, rode lippen en zwarte gewaad roepen bij mij onbewust herinneringen op aan Elvira, Mistress of the Dark.

Hoewel ze zo op het oog buiten mijn gebruikelijke balboekje valt integreert ze me. We raken aan de praat en ze stelt zich voor als Aida en nodigt me uit om het gesprekje op een bankje voort te zetten. Ze vraagt of ik haar niet herken als bardame. Ik moet haar teleurstellen en hou voor me dat alleen Sandra een onuitwisbare indruk achter de bar op mij heeft gemaakt. Ze bleek echter goed op de hoogte te zijn van mijn activiteiten en zei dat ze mij altijd al beter wilde leren kennen. Subtiel zette ze haar verleidingspogingen in. De juiste aanrakingen op de juiste momenten en na een tijdje ging ze voor "the kill". Ze duwde haar tong volledig in mijn mond en the point of no return was bereikt. We besloten nog een sigaretje te roken alvorens ons af te zonderen.

De persoonlijke klik in de bar zette zich voort in een seksuele chemie op de kamer van de bovenste plank. Het werd één van mijn beste kennismakingssessie ooit. Het geheel klopte van de eerste tot de laatste minuut. Een staaltje "leenliefde" die als alles gespeeld was een Oscar waardig is. Achteraf gezien misschien maar goed ook dat ze gebak moest halen voor de verjaardag van Mickey waardoor het bij een uurtje bleef. Geen idee hoe het verder zou zijn verlopen als dit niet het geval was geweest.

Ze verontschuldigde zich hiervoor en bij terugkomst zocht ze me herhaaldelijk op waarbij ze het niet kon laten mijn huig te testen. Tot een herhaling die dag is het niet gekomen aangezien mijn "echtgenote" vond dat ik aan mijn echtelijke verplichtingen moest voldoen. Een opera als Aida bestaat uit 4 aktes. Dus zullen er zeker nog drie sessies volgen voor de totale belevenis.