Auteur Topic: Flasshofstrasse 34, Violetta  (gelezen 15209 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Divenice

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 42
    • Bekijk profiel
Flasshofstrasse 34, Violetta
« Gepost op: 22 februari 2014, 11:44:43 »
Violetta zit in huis 34, 1e stoel naast de deur. Ze is een Hongaarse met lange zwarte haren in een staart gebonden.
Wat een lekker ding! Ze is niet superknap maar heeft een ontwapenende lach die je meteen doet smelten. Haar borsten zijn prachtig, formaatje C, heerlijk stevig met lekkere tepels erop die lekker hard worden. :showtits1

Ze  heeft vooral stamgasten en krijgt haar tijd ermee vol, ze zeg dat ze 23 jaar is.

Na binnenkomst een heerlijke zoen en op het bed lekker knuffelen. Nadat ze mij het jasje aangetrokken had begon ze aan een pijpmarathon waarbij ze handsfree deeptroath en tussendoor met haar handjes de omgeving verkend. Ik vingerde haar voorzichtig en plots nam ze het zelf over terwijl ze zuchtende geluiden maakte.  ;D
Na een minuut of 10 draaiden we om en mocht ik haar doggystyle nemen met een heerlijk uitzicht om haar mooie rug en mijn steeds weer verdwijnende duikertje. Ik kon de verleiding niet weerstaan om voorzichtig over haar sterretje te wrijven, ze nam het zelf over door haar vingertje diep naar binnen te steken en rond te woelen, intussen zette ze zich schrap tussen het hoofdeind en mijn bekken  :shakekontje
Ik voelde dat ik het kookpunt begon te naderen en we draaiden om zodat ze me kon berijden terwijl ik uitzicht had op haar prachtige borsten. Het duurde dan ook niet lang of ik explodeerde in het rubbertje. Ze bleef nog even doorrijden en verkende daarna mijn hele bovenlichaam met haar handen terwijl ik nog in haar zat, heerlijk gevoel. :amazone
In alle rust fristen we ons op en ik kreeg een zoen ter afscheid. bab7

Zal niet lang meer duren of ik ga haar weer bezoeken  t4533
« Laatst bewerkt op: 30 mei 2014, 04:02:00 door Rolly »