Auteur Topic: nederlandse antillen  (gelezen 16808 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
nederlandse antillen
« Gepost op: 24 februari 2014, 17:57:43 »
aangezien ik dit weekeinde wegens andere prioriteiten geen clubs bezocht wil ik mijn relaas van een aantal jaren geleden hier weergeven.
eigenlijk was een reis naar Curacao niet mijn ide,maar mijn toemalige hild erg van duiken en ze had ergens gelezen dat de Nederlandse Antillen hiervoor een paradijs zou zijn,dus tijdens carnavalverlof(dit jaar blijf ik thuis tijdens deze wintervakantie,vermits ik in Juni naar Rio ga)terwijl het hier bitter koud was vlogen we dus richting Curacoa,en geboekt voor het Princess Beach hotel.
ginds is er op heel dat eiland niet veel meer te zien dan strand,zee en wel mooi weer.
gebruikelijke ruzies met wederhelft wanneer je naar vrouwelijk schoon kijkt,en wilde alleen wat stoom afblazen.
had gelezen in een boek van Jef Rademakers,producer van de pin-up club over een van de grootste bordelen van de wereld.
deze Rademakers kon rentenieren met het geld dat hij verdiende door het bedenken van het concept"klasgenoten"kocht daar een villa in Brasschaat mee en reisde de wereld rond,en in zijn geval,de bekende bordelen van Amerika tot Azie.
nu de entree leek me niet erg uitnodigend,het Campo leek wel een legerkamp,met afsluiting en bewapende bewaking.
na het betalen van vijf Atillaanse gulden,kon je binnen en wat ik daar zag had ik nooit meegemaakt.
Centraal gelegen een soort nachtbar,met paal enzo,de Mirage heet die zaak,in openlucht,en met verschillende geile opdringerige Latinos en een aantal speelautomaten.
buiten,ontelbare tuinhuisjes zoals ik ze later zag in GTen HG met aan het deurgat telkens bijna een naakte latino.
opvallend was en een insider daar beaamde mij dat,er geen een van de Antillen zelf afkomstig waren,bijna allemaal van Colombia en de Dominicaanse rebubliek,de meisjes van Curacao zelf blijken veel te preuts en gelovig te zijn.
nu kenners kunnen beamen dat Latinos meestal geil en heet zijn,zo ook de in mijn ogen knapste die ik uitzocht en waar je voor omgerekend een 20euro een geweldig stomende sessie bij kreeg.
terug naar het hotel heb ik me moeten inhouden om de dag van het vertrek niet opnieuw te gaan,maar op het eerste zicht geeft dit groot bordeel mij een bizarre indruk