Auteur Topic: gewoon ff mij ei kwijt.  (gelezen 17719 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline ratje_ratje

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
gewoon ff mij ei kwijt.
« Gepost op: 25 februari 2014, 08:59:17 »
gewoon een belevenis delen.....

woensdagmiddag een melding gekregen dat er met spoed een monteur naar thailand moest.
mijn vraag, niet wanneer...... maar hoe laat ?
dondermorgen richting schiphol  ;D

na lange vlieg/taxi tijd, vrijdag middag aangekomen in het hotel, in ayutthaya...
sober hotel, niks te doen hier, rondje straat gelopen... krijg er een slecht gevoel bij..

ik heb thailand ervaring, bangkok, pattaya, pucket, om de bekendste maar op te noemen .
en nog vele plaatsen, maar daar ga je als wandelaar niet bewust naar toe, leuk voor samen of fam. uitje.

ayutthaya heeft een historie , leuke oude tempels, de moeite waard enz. bla bla bla...

s`avonds mijn contact personen ontmoet, Amerikanen , die van het brallerige soort...
zij zitten daar al een half jaartje, dus die zullen mij wel even thailand laten ontdekken....

of ik al eens een keer in thailand was geweest.............. ?
uhm, ja, 8x..of zo.  getrouwd voor boedha met een thaise , zij is 4x met een toerist visa, en 2x met een visa long stay in nl geweest.... geen happy end..
andere thaise vriendin 2x toerist en 1x long stay visa, ook geen happy end.
als ik dit keer, weer met wat nieuws aan kom zetten, gaan de alarm bellen rinkelen bij ind.

klein wondertje.. usa is stil..... ik de droogkloot uit oost nl ,ben hun te baas  :king:
klein beetje genietend, even een shaggie draaien, usa weer blij.....
die lambal heeft vloeitjes... ja, en ?
geen vloei te koop in thailand... dus zij waren plotsklaps heel blij..
afrekenen, nu.....    we gaan de stad in..    hoezo, het is maar vloei...?

tijdens de tuk tuk rit ,werd het me duidelijk..... wie heeft de beste marihuana....

even indrinken, met tequila, bij een bar, waarbij de dames je ondertussen nog even een rug / nek massage geven.

deze bar verlaten , om naar hun vriendinnetjes te gaan.
lopend de steeg in, bij elke bar 10 tallen dames, je verwelkomend/uitnodigend...
bij  "hun" bar gekomen, en nu ben ik nieuw...........

zij waren direct voorzien, ik daartegen bij deze bar, nog niet iets tegen gekomen van mijn smaak. kijkend naar de overkant,  bingo..  1.75 lang, 40 kg, 20 jaar....
ondanks dit, geen uitstekende botten ,wel lekkere kont en borsten.

er word marihuana geregeld, ik als chef draaier, ontferm me daar wel over...
de joint gaat regelmatig rond, schouder kijkend voor de politie.....

niet stoned, maar wel een goed deel gehad........
met 40 kg , richting kamer.. ooh, wat een meid........
schaamhaar ongeschoren............. ik hou niet van een bos haar, maar dit... ooh.
als in een vorm van een palmboom, om rondom de lipjes , niets hinderlijks waar te nemen.

in mijn ogen.... de thaise nog steeds de mooiste lipjes....
zij in dit geval , een mooie ruimte (gap) tussen haar benen, van 4 vingers breed.
met haar niet m`n beste, maar wel de liefste pijp beurt gehad.
langzaam zuigend, likkend, de ballen ook niet te vergeten, en af en toe omhoog kijkend met die pretogen.... die zit wel in mijn top 3.
ik heb haar uiteraard ook oraal goed verwend, om verder te gaan in pos. 69.
zoals ik al zij, wel haar boven de lipjes, maar rond de lipjes, niets in de weg zittend, ongeschoren....

zij was 1 van de weinige thaise, wat op die leeftijd nog geen kleine heeft gehad,  ongelofelijk wat een strak kutje, en met die 40 kg, heel handzaam.
het hele bed, 2 bij 2, is er geen enkele ruimte ongebruikt geweest.
ik heb eigenlijk een kamasutra boek nodig, om te kijken wat we nu eigenlijk, in die 2 uur precies hebben uitgevreten. nog 2 x van condoom gewisseld, airco een tandje bij.
om daarna, elkaar behulpzaam te zijn met het douchen.........
mmmm een toppertje, helaas te lang voor mijn koffer.

dit zo`n beetje, de 2 avonden daarna , het zelfde verhaal.
tequila, marihuana, bier en vrouwen....
oh ja, ik heb ook nog gewerkt hier ,naar ieders tevredenheid....

best job ever, with a happy end....

gr. ratje.

p.s. op het foto lijstje  , rechts van dit verhaal, komt Maggie, qua postuur heel goed in de buurt.
 
« Laatst bewerkt op: 25 februari 2014, 23:52:32 door ratje_ratje »

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
gewoon ff mij ei kwijt.
« Reactie #1 Gepost op: 25 februari 2014, 16:11:08 »
Mooi verhaal van Ratje_Ratje maar ik voeg hier voor de nieuwe rakkers of mensen die onbekend zijn met Thailand graag aan toe dat het gebruiken van drugs in de vorm van roken van marihuana ten strengste is verboden in Thailand. Dat we het hier laten staan is omdat ik er hier onderstaande aan toe voeg.


De straffen zijn enorm hoog en verwoesten je complete leven. Verhalen genoeg van buitenlanders in de (dood)cellen van Thailand, soms ook komt het zelfs op de TV. Onderschat dit niet, wil je een joint roken, prima doe het in NL daar is dat legaal, maar realiseer je dat in andere landen heel andere gevolgen kan hebben.


Zowiezo geldt dit voor Aziatische landen en ook in USA houden ze er heel andere regels en wetten en straffen op na.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.