Auteur Topic: Fooienpolitiek  (gelezen 18738 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest13

  • Gast
Fooienpolitiek
« Gepost op: 5 november 2010, 21:48:54 »
Citaat
Ik gaf haar 100 en vroeg of ze kon wisselen. Geen punt voor Coco en netjes bracht ze het wisselgeld terug. Ik nam 10 euro terug bedankte haar en met een vette kus, een gulle grijs en een " komm gut ze hause" nam ze afscheid.

Die 10 Euro had je haar toch ook wel kunnen gunnen, moet dat arme kind dan nog achter wisselgeld zoeken ?!  Of wou je op de terugweg nog stoppen voor een vettige Mc Donalds ?
 
 

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Fooienpolitiek
« Reactie #1 Gepost op: 5 november 2010, 22:20:39 »
Citaat
Ik gaf haar 100 en vroeg of ze kon wisselen. Geen punt voor Coco en netjes bracht ze het wisselgeld terug. Ik nam 10 euro terug bedankte haar en met een vette kus, een gulle grijs en een " komm gut ze hause" nam ze afscheid.

Die 10 Euro had je haar toch ook wel kunnen gunnen, moet dat arme kind dan nog achter wisselgeld zoeken ?!  Of wou je op de terugweg nog stoppen voor een vettige Mc Donalds ?
De uurprijs is 75 euro, Jabber, dus Foots heeft haar, als ik goed kan tellen, 15 euro "zwijg- en smartgeld" gegeven  ;D
« Laatst bewerkt op: 7 november 2010, 09:57:59 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Fooienpolitiek
« Reactie #2 Gepost op: 5 november 2010, 22:21:44 »
JW,
 
Klopt en ik had ze met liefde en plezier gegund. Echter als ik een dame nog niet zo goed ken ben ik voorzichtig en eerlijk ik wilde ze gewoon testen. Bij dikkere fooien heb ik wel eens een verkeerde indruk gegeven aan de dame en de volgende keer verwacht ze minimaal hetzelfde en dan kweek je een geheel eigen probleem. Coco was het dubbel dik en dwars waard en ik zal haar zeker nog herhalen want het was in 1 woord FABELHAFT !
 
Weet dat er genoeg heren zijn die nooit wat geven en ik ken heren ook die dames met minder willen afschepen. Op dit gebied probeer ik me ook als profi hoerenloper te gedragen en ik geef een gepaste fooi, niet te veel en nooit, nooit probeer ik minder te betalen dan de standaard !. Zelfs al was het ongelovelijk slecht dan zal ik gewoon betalen en ik loop er niet mee naar de theke, dat vind ik zo not done. Da's in mijn ogen een kleuterjuf vragen.
 
Groet, Foots  8)
« Laatst bewerkt op: 7 november 2010, 09:58:15 door sexmachine »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

guest13

  • Gast
Fooienpolitiek
« Reactie #3 Gepost op: 5 november 2010, 22:25:07 »
90 EUR of 100 EUR, wat maakt het uit ?!  Ik vind het persoonlijk een beetje vernederend dat ze dan haar hele tas nog moet omdraaien of naar de theke moet lopen voor dat biljetje.
 
Zeker als ik meen te lezen dat Foots toch wel heel lang van haar orale kwaliteiten heeft gebruik gemaakt.
 
Volgens mijn analyse was het zijn laatste 100 EUR, want hij heeft géén FT gedaan en een beredeneerd man als Foots kan niet de baan op met een lege portemonnee, vandaar dat hij die 10 EUR nog terug wilde.  ;D 8)

guest13

  • Gast
Fooienpolitiek
« Reactie #4 Gepost op: 5 november 2010, 22:27:08 »
ik wilde ze gewoon testen

Dat siert je haha

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Fooienpolitiek
« Reactie #5 Gepost op: 5 november 2010, 22:32:29 »
Jabber, over je tweede deel van je betoog zijn we het eens, roerend eens  ;D  Het is en blijft een Nederlander  :D ;)


Het eerste daarentegen, het maakt inderdaad op zich weinig uit, 90 of 100 euro.
Maar, en dat is gewoon zo, de prijs is 75 euro en Foots geeft haar 15 euro drinkgeld, dat is zijn goed recht.
En ik kan hem bijtreden (meer dan eens zelf meegemaakt), eens je een hoertje 100 euro betaalt voor een uur, gaat ze de volgende keer het als vanzelfsprekend beschouwen dat ze recht heeft op 100 euro, en ik ben ook van mening dat je dat als rakker zelf mag bepalen. Dus ik kan Foots in zijn motivatie en betaalgedrag best begrijpen.


Vraag eens aan Dupke hoe hij zijn betaalgedrag berekent, dan word je pas helemaal tuureluut  ;D :o :)


sexmachine

« Laatst bewerkt op: 7 november 2010, 09:59:03 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Fooienpolitiek
« Reactie #6 Gepost op: 5 november 2010, 22:40:36 »
90 EUR of 100 EUR, wat maakt het uit ?!  Ik vind het persoonlijk een beetje vernederend dat ze dan haar hele tas nog moet omdraaien of naar de theke moet lopen voor dat biljetje.
 
Zeker als ik meen te lezen dat Foots toch wel heel lang van haar orale kwaliteiten heeft gebruik gemaakt.
 
Volgens mijn analyse was het zijn laatste 100 EUR, want hij heeft géén FT gedaan en een beredeneerd man als Foots kan niet de baan op met een lege portemonnee, vandaar dat hij die 10 EUR nog terug wilde.  ;D 8)

JW,
 
Zeker had ze die verdient, en nog eerlijker ze weet dat FT mijn favo is en ze had het gemakkelijk kunnen doen. Maar nee, Coco of Carmen doet geen extra's als je er niet om hebt gevraagd. Zo is de Duitse Grundlichkeit, eerlijkheid en eerlijk gezegd kon ik de laatste minuten van haar orale spel niets zinnigs meer uitspreken, het waren zware zuchten en bij de laatste kermen was ik compleet overgeleverd aan Coco en had ze me kunnen FT-en.
 
Nee, het was niet mijn laatste cent (ik had  85,- over). Ja ik had een FT ook leuk gevonden en gerust betaald. Geloof me ik zal nog vele tientjes aan GT en Coco doneren en ja ik test altijd graag dames, maar Coco verdient het Foots stempel "Commercieel betrouwbare top DVP" de hoogst haalbare eer. Deze uitspraak is voor een "vrouwenhater" waarvan ik regelmatig word (overigens volkomen onterecht !!) beschuldigd een enorm compliment voor deze dame.
 
Groet, Foots
 
P.S. dit stukje mag in mijn ogen naar fooien politiek, maar uiteraard heb ik geen idee hoe ik dat zou moeten doen.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

guest13

  • Gast
Fooienpolitiek
« Reactie #7 Gepost op: 5 november 2010, 23:39:25 »
 
Uiteraard is het iedereen zijn goed recht om te doen en te laten wat hij wil.  Wie ben ik om daar tegen in te gaan.  Het was eerder al lachend bedoeld.
 
Op het gebied van fooien ben ik nog een groter watje dan in het omgaan met GFE !  En inderdaad, dat kan zuur opbreken.  Je voelt dan op de duur ook een morele plicht om hetzelfde te geven als de keer daarvoor.  Als ik een voor mij super ervaring heb, dan ben ik ook veel te gul.  Loon naar werken noem ik het !  Een afwerkertje krijgt gewoon het afgesproken bedrag.

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Fooienpolitiek
« Reactie #8 Gepost op: 7 november 2010, 09:47:25 »
Vraag eens aan Dupke hoe hij zijn betaalgedrag berekent, dan word je pas helemaal tuureluut  ;D :o :)


sexmachine
Helemaal tuureluut ?

Eigenlijk niet:dit heet loon naar werken : 1e halfuur verdienen ze allemaal 50 euro, dus indien ik happy ben , krijgen ze wat meer.  Hoe kan ik anders een dame stimuleren om deftig werk te leveren ? Ik bepaal of er verlengingen komen dus gooit de dame me na 20 min van de kamer, dan ben ik niet meer zo happy en blijft de fooi in mijn pocket.  Ben ik na 1 uur nog altijd happy, dan verhoogt de fooi want dan heeft ze 2x loon naar werken verdient. Tenzij ze in de loop van het afrekenen in de val trapt van een onaangekondigde 100 euro dame te zijn, dan lijkt enkel het alsof ze geen fooi gehad heeft, maar dat ligt dan geheel aan haar prijzenpolitiek want ik zie dat dan als 75 euro + haar tip  :D En ja, 1 uur en niet happy van kamer gebeurt eigenlijk niet, dan zie je me na 20 min al terug in de bar.
 

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Fooienpolitiek
« Reactie #9 Gepost op: 7 november 2010, 10:06:10 »
Helemaal tuureluut ?

Eigenlijk niet:dit heet loon naar werken : 1e halfuur verdienen ze allemaal 50 euro, dus indien ik happy ben , krijgen ze wat meer.  Hoe kan ik anders een dame stimuleren om deftig werk te leveren ? Ik bepaal of er verlengingen komen dus gooit de dame me na 20 min van de kamer, dan ben ik niet meer zo happy en blijft de fooi in mijn pocket.  Ben ik na 1 uur nog altijd happy, dan verhoogt de fooi want dan heeft ze 2x loon naar werken verdient. Tenzij ze in de loop van het afrekenen in de val trapt van een onaangekondigde 100 euro dame te zijn, dan lijkt enkel het alsof ze geen fooi gehad heeft, maar dat ligt dan geheel aan haar prijzenpolitiek want ik zie dat dan als 75 euro + haar tip  :D En ja, 1 uur en niet happy van kamer gebeurt eigenlijk niet, dan zie je me na 20 min al terug in de bar.
Goed, aangezien ik Belg ben en dus bijgevolg dom, vraagt dit om een kleine opheldering.
Stel, een Meid is goed, zeer goed en maakt na een half uur geen aanstalten om de kamer te verlaten.
Jij bepaalt of het een gelijkspel was, en of er dus verlengingen komen.
Yep, daarmee heeft ze dus gescoord. En sta jij achter in de eerste verlengingen....  ;D

Maar nu komt het, ze is het tweede half uur nog steeds zeer goed, laat ons zeggen beter nog dan het eerste...
Maar na 59 minuten maakt ze aanstalten om de kamer te verlaten (ze wil het je ook niet TE duur maken en is zo professioneel dat ze je niet langer dan een uur wil vasthouden).
Oeps, en wat nu?

Want....
... de meid heeft service geleverd het eerste half uur en wou ook verlengen (pluspunten, neen)
... de meid heeft een geweldige service geleverd, maar besliste dus na het tweede halfuur de kamer te verlaten (foutje foutje)

... en eigenlijk kan zij niet weten dat je nog strafschoppen wil trappen na twee maal een kwartier verlengingen gespeeld te hebben  :o ;D

Geef ons nu eens een helder inzicht in je prijzenpolitiek fooienpolitiek bij deze meid, met de gangbare prijs van 50 + 25, ik ben zeer benieuwd  ;)


note sm: prijzenpolitiek veranderd naar fooienpolitiek
« Laatst bewerkt op: 7 november 2010, 11:38:16 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Fooienpolitiek
« Reactie #10 Gepost op: 7 november 2010, 13:58:28 »
[box class=windowbg]"In de ban van de fooien", zo noem ik het.
Het lijkt me dan ook zeer interessant eens te kijken hoe jullie over fooien, zwijggeld, smartgeld denken.

Om het makkelijker te maken, de keuzemogelijkheden.

1. De Lorre-politiek; ik betaal de prijs die gehanteerd wordt in de clubs, als het goed is ga ik terug naar de meid
2. De Foots-politiek; ik test de meiden graag en onderscheid zo de golddiggers
3. De Jabber-politiek; ik rond de fooi af tot een mooi rond bedrag, zodat ze niet in de handtas moeten graaien voor 10 euro
4. De complexe Dupke-politiek; loon naar werken met zware hersengymnastiek
5. Soms wel, soms niet ; prestatiegebonden
5. Fooi? Ben je bedonderd? ; ik krijg ook geen fooi voor mijn arbeid

sexmachine[/box]
« Laatst bewerkt op: 7 november 2010, 14:04:32 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest89

  • Gast
Fooienpolitiek
« Reactie #11 Gepost op: 7 november 2010, 20:23:45 »
altijd beginnen met een bescheiden fooi en daarna ervoor gaan tot je aan je eigen huis weggeven aan toe... ;D

Die meiden verdienen nu eenmaal het beste wat ze kunnen krijgen, het zijn zulke tere zieltjes die al zo moeilijk hebben in het leven....

i wish it would rain down........................money Phil Collins - I Wish It Would Rain Down

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Fooienpolitiek
« Reactie #12 Gepost op: 8 november 2010, 10:25:02 »

Maar nu komt het, ze is het tweede half uur nog steeds zeer goed, laat ons zeggen beter nog dan het eerste...
Maar na 59 minuten maakt ze aanstalten om de kamer te verlaten (ze wil het je ook niet TE duur maken en is zo professioneel dat ze je niet langer dan een uur wil vasthouden).
Oeps, en wat nu?

Want....
... de meid heeft service geleverd het eerste half uur en wou ook verlengen (pluspunten, neen)
... de meid heeft een geweldige service geleverd, maar besliste dus na het tweede halfuur de kamer te verlaten (foutje foutje)

... en eigenlijk kan zij niet weten dat je nog strafschoppen wil trappen na twee maal een kwartier verlengingen gespeeld te hebben  :o ;D

Geef ons nu eens een helder inzicht in je prijzenpolitiek fooienpolitiek bij deze meid, met de gangbare prijs van 50 + 25, ik ben zeer benieuwd  ;)


note sm: prijzenpolitiek veranderd naar fooienpolitiek

Ben ik nu net geen voetbal fan dus aan strafschoppen doe ik niet.... 8)

3e half uur? ,  ben ik vaak al te afgemat om door te gaan,  nee natuurlijk behoud ze haar fooitje dan omdat we dan in overleg van kamer zijn gegaan.
Een meid die het 1e uur volledig blijft heeft al aangegeven niet zonder reden het af te bollen.

Is de reden terecht, dan is ze terecht ( afspraak met andere beer, feierabend, eten, moe,...)

En voor de prijzen/fooienpolitiek : 50+25+50+25 +...  is mijn standaard rekensommetje voor 2 uur. Dus waarom zou ze het 3e half uur uit financiele overwegingen het afbollen.  50+25+25 is naar mijn mening achterhaald. 1,5 uur komt bijna niet voor, dan kies ik voor 2x een uurtje spelen al dan niet in 1 kamertje.

De uurprijs is de uurprijs naar mijn mening, de fooi dient als uiting van goede service ontvangen.



 

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Fooienpolitiek
« Reactie #13 Gepost op: 8 november 2010, 11:44:00 »

Maar nu komt het, ze is het tweede half uur nog steeds zeer goed, laat ons zeggen beter nog dan het eerste...
Maar na 59 minuten maakt ze aanstalten om de kamer te verlaten (ze wil het je ook niet TE duur maken en is zo professioneel dat ze je niet langer dan een uur wil vasthouden).
Oeps, en wat nu?

Want....
... de meid heeft service geleverd het eerste half uur en wou ook verlengen (pluspunten, neen)
... de meid heeft een geweldige service geleverd, maar besliste dus na het tweede halfuur de kamer te verlaten (foutje foutje)

... en eigenlijk kan zij niet weten dat je nog strafschoppen wil trappen na twee maal een kwartier verlengingen gespeeld te hebben  :o ;D

Geef ons nu eens een helder inzicht in je prijzenpolitiek fooienpolitiek bij deze meid, met de gangbare prijs van 50 + 25, ik ben zeer benieuwd  ;)


note sm: prijzenpolitiek veranderd naar fooienpolitiek

Ben ik nu net geen voetbal fan dus aan strafschoppen doe ik niet.... 8)

3e half uur? ,  ben ik vaak al te afgemat om door te gaan,  nee natuurlijk behoud ze haar fooitje dan omdat we dan in overleg van kamer zijn gegaan.
Een meid die het 1e uur volledig blijft heeft al aangegeven niet zonder reden het af te bollen.

Is de reden terecht, dan is ze terecht ( afspraak met andere beer, feierabend, eten, moe,...)

En voor de prijzen/fooienpolitiek : 50+25+50+25 +...  is mijn standaard rekensommetje voor 2 uur. Dus waarom zou ze het 3e half uur uit financiele overwegingen het afbollen.  50+25+25 is naar mijn mening achterhaald. 1,5 uur komt bijna niet voor, dan kies ik voor 2x een uurtje spelen al dan niet in 1 kamertje.

De uurprijs is de uurprijs naar mijn mening, de fooi dient als uiting van goede service ontvangen.
Zo klaar als een klontje, maar geen sappige prijspolitiek, zoals ik die al meermaals van je heb mogen horen in LR en PSR.


Euh, tussen haakjes, ik vind het heerlijk hoe je het afhandelt, alleen kan ik tijdens en net na de seks niet zo helder meer denken als jij, dus hanteer ik de Jabber-policy  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Fooienpolitiek
« Reactie #14 Gepost op: 8 november 2010, 20:55:10 »
Relaxxxe rakkers,
 
Kaniemand mijn fooienpolitiek uitleggen, ik begrijp hem zelf ook niet hahahaha.
 
Groet, Foots  ;D
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.