Auteur Topic: Roemeense dames, vloek of zegen ?  (gelezen 30999 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Roemeense dames, vloek of zegen ?
« Gepost op: 27 februari 2014, 12:28:33 »
Heren rakkers,


Regelmatig hoor ik mensen steen en been klagen over Roemeense dames. De service zouden ondermaats zijn en sommige vinden het typische Roemeense looks en hebben dan al hun afkeer klaar.
Hoewel ik vroeger zeker vooroordelen had over Roemenen, ben ik die echter volledig kwijtgeraakt. Hun looks varieert in mijn ogen van blond naar zwartharige en alles wat er tussen zit. Ook service varieert van slecht tot top (ja voor mij is Vicky LR heel goed).


Vandaar dat ik me afvraag wat er in hemelsnaam mis is met de dames die de club met bosjes heeft binnengevallen. Kortom brand los en voel je niet geremd om mindere ervaringen te vermelden en laat hier de persoonlijke gevoelens daarover maar eens gaan.


Groet, Foots
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline boy69

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 157
    • Bekijk profiel
Roemeense dames, vloek of zegen ?
« Reactie #1 Gepost op: 27 februari 2014, 12:35:34 »
Roemeentjes zijn voor mij absoluut een zegen.
Doorgaans heb ik er (zeer) goede ervaringen mee, zeker niet minder dan met bijvoorbeeld Poolse, Russische of Duitse meiden.

De looks van de Roemeentjes zijn meer mijn ding dan van het gros van de Duitse meiden.

Natuurlijk heb je er "mindere" dames bij, maar dat geldt voor elke nationaliteit

In GT zijn het vaak de Duitse meiden die de hoge prijzen hanteren en zelfs de plus-paketten aanbieden terwijl de service zeker niet beter is dan bij de Roemeense meiden.


Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Roemeense dames, vloek of zegen ?
« Reactie #2 Gepost op: 27 februari 2014, 14:42:06 »
Hoewel er maar 2 Roemeense meiden in mijn top 5 'beste DVP's' van 2013 staan, ben ik een absolute liefhebber van Roemeense vrouwen. 75% of meer van mijn kamergangen geschieden met Roemeentjes en ergens verleden jaar zat ik zelfs met een streak van 25 opeenvolgende kamergangen met Roemsen.

Ik vind dat Roemeense vrouwen wel degelijk een typisch Roemeens uiterlijk hebben, en tja, ik val nu eenmaal op dat type uiterlijk. Ik ga er ook niet mee akkoord dat Roemeentjes een gemiddeld slechtere service zouden geven. Natuurlijk heb je altijd betere en mindere ervaringen. Maar ook met Bulgaarse, Duitse en ja, zelfs Poolse vrouwen heb ik al mindere ervaringen gehad.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Roemeense dames, vloek of zegen ?
« Reactie #3 Gepost op: 27 februari 2014, 15:37:59 »
Ik heb over het algemeen een leuke sessie met dames van alle nationaliteiten . ma de Duitse dames bieten aan dit begin van het jaar wel de spits af  onder andere mia liz gina-liza en lizza alle Duitse dames waar ik op de vulkaan een top beleving mee heb gehad .

veder cindy in marisol Bulgaars van afkomst ma een super service . in de eerste 2 maanden van dit jaar heeft geen een Roemeen zo goed bij mijn gescoord als deze dames die ik op noem in geen een club en ook niet op de vulkaan . de hoogste score is tot nu toe voor Cindy . natuurlijk heb ik niet zo veel vergelijking materiaal als onze veel neuker boy69 ma ik sluit me wel bij hem aan iedere nationaliteit heeft een mindere ervaring kwa dvp  :039:           

Offline william

  • willeke
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
  • willeke
    • Bekijk profiel
Roemeense dames, vloek of zegen ?
« Reactie #4 Gepost op: 1 maart 2014, 13:50:24 »
Een zegen aardig wat goede sessies gehad oa paulla tinka pte jasmina ex pte

Offline william

  • willeke
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
  • willeke
    • Bekijk profiel
Roemeense dames, vloek of zegen ?
« Reactie #5 Gepost op: 1 maart 2014, 13:52:13 »
Een zegen aardig wat goede sessies gehad oa paulla tinka pte jasmina ex pte
wie weet waar jasmina nu werkt

guest7191

  • Gast
Roemeense dames, vloek of zegen ?
« Reactie #6 Gepost op: 29 maart 2014, 21:16:08 »
Mijn ervaringen met roemeense dames in de duits rosse buurten is zeer wisselend.

Ten eerste vallen onder mijn favo's een paar roemeense dames. Vaak zijn dit roemeense dames die al jaren in duitsland wonen, perfect duits spreken en ook al jaren in de prostitutie werken op een vaste plek en geven gewoon goede kwaliteit.

Vorige week was ik in de rosse buurt van Bochum en veel zeer jonge roemeense meiden die matig tot slecht duits kunnen. Blasen/ficken begrijpen ze nog aan het raam, maar als ik mijn wensen vertel begrijpen ze er niets van. Bij een enkele dame kun je nog switchen naar engels, maar vaak begin ik er geeneens aan als een dame nauwelijks duits kan.
Voor mij is in ieder geval een voorwaarde om bij een dame na binnen te stappen dat ze in ieder geval de duitse taal kan, zodat ik mijn wensen goed kenbaar kan maken en je voor en na het spel ook nog een gezellig gesprekje kunt hebben.


Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Roemeense dames, vloek of zegen ?
« Reactie #7 Gepost op: 8 augustus 2014, 09:09:08 »
Beide wel.

Een zegen omdat er zeer veel mooie dames bij zitten, ze bereid zijn te werken aan relatief lage tarieven en het gros een goede service geeft.

Nadeel is wel dat ze in clubs vrij overheersend zijn en vaak sfeerbedervers. Dit gehoord van meerdere dames.

Veel clubs kennen alleen nog maar Roemeense dames en met name veel B-clubs veel van hetzelfde (de typische zigeunerlook)...  Bedenk ook dat er veel mannen zijn die daar niet op zitten te wachten. Veel andere dames, bv. de Poolse, Slowaakse, Tsjechische, Duitse/Belgische/Nederlandse dames haken af of verdwijnen in een ander circuit.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Roemeense dames, vloek of zegen ?
« Reactie #8 Gepost op: 16 december 2016, 06:43:31 »
Een zegen zou ik zeggen. In mijn top 10 (11 ;)) komen er 8 in voor. Verder nog een Hongaartje en 2 Bulgaartjes. Ik moet er wel een kanttekening bij zetten, want meer dan 60% van de dames waarmee ik heb gekamerd, zijn Roemeentjes.

En wat uiterlijk betreft, zijn het over het algemeen zeer knappe meiden, die Roemeentjes.

Sfeer kunnen deze meiden ook zeker brengen in een club, vooral als er wat Roemeense muziek wordt gedraaid.



&index=1

Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Roemeense dames, vloek of zegen ?
« Reactie #9 Gepost op: 16 december 2016, 08:02:05 »
Uit ervaringen weet ik dat over het algemeen geldt dat Roemeense dames matige tot slechte service verlenen tov andere nationaliteiten. Al moet ik toegeven dat hierin ook langzamerhand verandering in komt. Persoonlijk selecteer ik Roemeense dames op hun looks met als risico optickfick zoals Corina (Aca), Yasmin (Babylon) en Gina (PHG). Ik had met al deze dames geluk dat ze mij een goede service hebben verleend. Verder selecteer ik ze obv recensies of aanbevelingen zoals Vanessa en Ada beiden van LivingvRooom. Concluderend kan ik stellen dat Roemeense dames op weg zijn om meer een zegen te worden.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Roemeense dames, vloek of zegen ?
« Reactie #10 Gepost op: 16 december 2016, 08:07:48 »
Ik heb hen altijd een zegen gevonden. Fysiek zijn ze helemaal mijn ding. En er zijn er voldoende met een goede tot uitstekende service. Je moet ze gewoon weten te vinden ;) ;D.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Roemeense dames, vloek of zegen ?
« Reactie #11 Gepost op: 16 december 2016, 08:19:11 »
Ik heb hen altijd een zegen gevonden. Fysiek zijn ze helemaal mijn ding. En er zijn er voldoende met een goede tot uitstekende service. Je moet ze gewoon weten te vinden ;) ;D.

Dat is nou juist het probleem, wil niet vinden maar gevonden worden.  :lol

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Roemeense dames, vloek of zegen ?
« Reactie #12 Gepost op: 16 december 2016, 08:40:54 »
Uit ervaringen weet ik dat over het algemeen geldt dat Roemeense dames matige tot slechte service verlenen tov andere nationaliteiten.
Dat zal wel te maken hebben met het feit dat Roemeense dames uit ervaring weten dat Turken geitenneukers zijn, meer dan andere hoerenlopers ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Roemeense dames, vloek of zegen ?
« Reactie #13 Gepost op: 16 december 2016, 08:48:40 »
Uit ervaringen weet ik dat over het algemeen geldt dat Roemeense dames matige tot slechte service verlenen tov andere nationaliteiten.
Dat zal wel te maken hebben met het feit dat Roemeense dames uit ervaring weten dat Turken geitenneukers zijn, meer dan andere hoerenlopers ;D

 ;) :lol_hitting:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Roemeense dames, vloek of zegen ?
« Reactie #14 Gepost op: 16 december 2016, 09:56:04 »
Daarmee bedoelde ik enkel .... vooroordelen, op diverse fora lees je dat Roemeense dames slecht zijn, tout court ..... dat zit dus in het hoofd .... op ras, nationaliteit, haarkleur, .... kan je geen service plakken, zo makkelijk is het ....

Vraag aan eenieder in Antwerpen wat ze van zwarte dames denken ..... te mijden.
Ga naar Babylon, val in het web van Naomi (we zwijgen over Precieuse) .... en dan denk je .... wow, zwartjes, niet mijn huidskeurvoorkeur maar wat een service, wat een slettebetten.

Euh, we hadden het over Roemeense dames, en dan ga ik me beperken tot enkele Roemeense dames die ik dit jaar mogen poken heb en die zomaar in mijn geheugen gegrift zitten ....

BEATRIJSJE, SKW, Schippersstraat 30/1 ... kan gerust mee in Babylon kwa service ..... TOP
CARMEN2, SixSens ..... http://relaxxxboard.com/index.php/topic,18332.msg72792.html#msg72792 ... LATINA ROEMEENSE FURIE  ;D
EMMA, SixSens ... TOP
PETRA, SixSens .... http://relaxxxboard.com/index.php/topic,19645.msg75556.html#msg75556  ... DANCE ME TO THE END OF TIME  :-P
JULIA, SixSens .... http://relaxxxboard.com/index.php/topic,21230.msg86639.html#msg86639 ... zo Roemeens en zo verdraaid lekkeeeeeeeeer  :sex ;D
JULIANA, SKW, Schippersstraat 47/2, ... TOP
ADELINA, Babylon ....   http://relaxxxboard.com/index.php/topic,21614.msg90838.html#msg90838    .... Not-so-black  :lol
STEFFI, SixSens .... http://relaxxxboard.com/index.php/topic,8164.msg81414.html#msg81414 .... I want a baby with eyes  ;D
ADELINA,SixSens ... http://relaxxxboard.com/index.php/topic,18447.msg90778.html#msg90778 ... Cleopatra was een ijskast  :))
SASHA, Babylon ...       .... ze is zo lief, Satanic  :lol_hitting:
KARLA, Babylon ......  http://relaxxxboard.com/index.php/topic,21392.msg90787.html#msg90787    .... 13 uit een dozijn, geef ze mij allen dan maar uit dat dozijn  :sex

Dat zijn diegenen die me vandaag zo maar in mijn hersenpan ronddwalen, als ik aan goede sex met Roemeense vrouwen denk in 2016 ........  moet ik nu besluiten dat Roemeense dames tout court goed zijn? Maar neen, ze kunnen het allemaal, ze moeten alleen willen .... end at geldt voor Roemeentjes, Bulgaartjes, Latina's, en alle andere rassen en kleuren en smaken, zelfs roste geiten zijn soms erg goed in da sack .... dat er dan RoemeniĆ« of Dominicaanse in hun paspoort staat, maakt op zich geen ene moer uit .......

Is het geen kwestie van onze hersenpan die raar reageert op bepaalde dingen ..... ik word bijvoorbeeld erg geil van marokkaanse dames in een club,buiten de clubs zeggen me die nul, nada
Ik word lyrisch van Dominicaanse en Braziliaanse stoten in club, same story

En ik kies op geilheid van mezelf,de geilheid die een dame uitstraalt, en dan heb je weinig aan een land van herkomst ..... dus Roemeense dames, niet beter of slechter dan andere dames, kwestie van die hersenen uit te schakelen bij het kiezen, en je lul te volgen  ;D

Zijn Turken nu echt allemaal geitenneukers?  :lol_hitting: ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal