Auteur Topic: Roemeense dames, vloek of zegen ?  (gelezen 30987 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Roemeense dames, vloek of zegen ?
« Reactie #15 Gepost op: 16 december 2016, 10:08:41 »
Uit ervaringen weet ik dat over het algemeen geldt dat Roemeense dames matige tot slechte service verlenen tov andere nationaliteiten.

Blijkbaar hebben (of hadden) de Roemeentjes dezelfde mening hierover. Met name in het verleden (2013/2014) kwam ik veel Roemeense dames tegen, die beweerden dat ze Spaanse of Italiaanse waren. Na verloop van tijd kwam ik er wel achter dat dat niet zo was, want het is wel erg vreemd dat die meiden onderling Roemeens met elkaar aan het babbelen waren. Volgens mij deden de dames dit, ivm het slechte imago van Roemeense DVP's. Veel van deze Spaanstalige Roemeentjes leverden overigens prima service. Tegenwoordig kom ik het bijna niet meer tegen, dat een Roemeentje beweert Spaanse of Italiaanse te zijn. Alleen bij Victoria uit H7 heb ik het vermoeden dat ze geen Italiaanse is, maar Roemeense.

Bij de Bulgaartjes heb ik dit overigens ook meegemaakt. Ik ken Bulgaarse dames, die beweren dat ze Russin, Poolse, Turkse of Griekse zijn. Waarom deze meiden dat deden, weet ik niet. Misschien dezelfde reden als geldt voor de Roemeentjes?

Om de top 3 qua nationaliteiten maar te complementeren, de Hongaartjes. Deze dames "liegen" niet over hun nationaliteit, maar dat heeft denk ik veel te maken met hun "vreemde" taal. Bulgaars schijnt enigszins op Pools en Russisch te lijken en enkele Bulgaartjes kennen de Turkse taal. De Hongaarse taal is met geen enkele taal te vergelijken, waardoor het lastig is voor hun, om zich uit te geven voor een andere nationaliteit.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Roemeense dames, vloek of zegen ?
« Reactie #16 Gepost op: 16 december 2016, 10:18:37 »
Daarmee bedoelde ik enkel .... vooroordelen, op diverse fora lees je dat Roemeense dames slecht zijn, tout court ..... dat zit dus in het hoofd .... op ras, nationaliteit, haarkleur, .... kan je geen service plakken, zo makkelijk is het ....

Wijze woorden van SM, wie had dat gedacht  ;) :lol_hitting: Doet me denken aan onderstaand filmpje. Dat gaat ook over wat we in ons hoofd hebben (en wat we door allerlei soorten media in ons hoofd dagelijks geïnjecteerd krijgen). Wanneer iedereen maar lang genoeg zegt, dat Roemeense dames slecht zijn, krijg je dus dit effect en gaan we het geloven. Lees ook mijn post hieronder...

Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Roemeense dames, vloek of zegen ?
« Reactie #17 Gepost op: 16 december 2016, 10:18:54 »
De meeste Romeensen vroeger spraken dan ook Spaans, die werden vand e schoolbanken geplukt en naar Spanje gedeporteerd, om daar (zelfs op 15 jaar) in clubs te werken .... ik spreek nu van lang geleden.
Albanese dames beweerden steevast uit Italië te komen.
En zo zijn er nog wel wat die beweerden Grieks te zijn, of of of

Misschien heeft dat ook wel te maken gehad met de Europese Unie, en toen Bulgarije en Roemenië nog geen volwaardige EU-leden waren (geen werkvergunningen e.d.), minder dan met het een kwestie was van service ...... bang om  het land uitgezet te worden ...Ik ben er haast zeker van dat "gewettigd mogen werken en verblijven in BE, DE en NL) de hoofdoorzaak waren van hun leugens over het land van herkomst.....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Roemeense dames, vloek of zegen ?
« Reactie #18 Gepost op: 16 december 2016, 10:24:00 »
Wijze woorden van SM, wie had dat gedacht  ;) :lol_hitting:
Alle Roemeense dames  ;D :lol_hitting: :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Roemeense dames, vloek of zegen ?
« Reactie #19 Gepost op: 16 december 2016, 10:29:05 »
Tot vorig jaar zou ik vloek gezegd hebben op de enkele na die de uitzondering waren. In 2016 is het helemaal omgekeerd. Inmiddels een zegen. Zou mijn Top 10 van het jaar gemakkelijk kunnen vullen met alleen Roemeense dames. Dit zal echter niet het geval zijn. Hoogste op de lijst zijnde niet-Roemeense is "Crazy Stacey". Morgen maar eens kijken of ze nog een sprongetje kan maken of dat ze op 5 blijft hangen. Zal in mijn terugblik over 2016 lijstjes in alle soorten en maten over jullie heen laten komen.  ;D

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Roemeense dames, vloek of zegen ?
« Reactie #20 Gepost op: 16 december 2016, 10:33:58 »
Pluk alle Roemeentjes (en uiteraard Bulgaartjes) weg uit de clubs, en ik heb er niks meer te zoeken :-\ :banghead:.
Dat zegt wel genoeg over mijn mening over dit onderwerp zeker 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Roemeense dames, vloek of zegen ?
« Reactie #21 Gepost op: 16 december 2016, 13:49:43 »
Daarmee bedoelde ik enkel .... vooroordelen, op diverse fora lees je dat Roemeense dames slecht zijn, tout court ..... dat zit dus in het hoofd .... op ras, nationaliteit, haarkleur, .... kan je geen service plakken, zo makkelijk is het ....

Vraag aan eenieder in Antwerpen wat ze van zwarte dames denken ..... te mijden.
Ga naar Babylon, val in het web van Naomi (we zwijgen over Precieuse) .... en dan denk je .... wow, zwartjes, niet mijn huidskeurvoorkeur maar wat een service, wat een slettebetten.

Euh, we hadden het over Roemeense dames, en dan ga ik me beperken tot enkele Roemeense dames die ik dit jaar mogen poken heb en die zomaar in mijn geheugen gegrift zitten ....

BEATRIJSJE, SKW, Schippersstraat 30/1 ... kan gerust mee in Babylon kwa service ..... TOP
CARMEN2, SixSens ..... http://relaxxxboard.com/index.php/topic,18332.msg72792.html#msg72792 ... LATINA ROEMEENSE FURIE  ;D
EMMA, SixSens ... TOP
PETRA, SixSens .... http://relaxxxboard.com/index.php/topic,19645.msg75556.html#msg75556  ... DANCE ME TO THE END OF TIME  :-P
JULIA, SixSens .... http://relaxxxboard.com/index.php/topic,21230.msg86639.html#msg86639 ... zo Roemeens en zo verdraaid lekkeeeeeeeeer  :sex ;D
JULIANA, SKW, Schippersstraat 47/2, ... TOP
ADELINA, Babylon ....   http://relaxxxboard.com/index.php/topic,21614.msg90838.html#msg90838    .... Not-so-black  :lol
STEFFI, SixSens .... http://relaxxxboard.com/index.php/topic,8164.msg81414.html#msg81414 .... I want a baby with eyes  ;D
ADELINA,SixSens ... http://relaxxxboard.com/index.php/topic,18447.msg90778.html#msg90778 ... Cleopatra was een ijskast  :))
SASHA, Babylon ...       .... ze is zo lief, Satanic  :lol_hitting:
KARLA, Babylon ......  http://relaxxxboard.com/index.php/topic,21392.msg90787.html#msg90787    .... 13 uit een dozijn, geef ze mij allen dan maar uit dat dozijn  :sex

Dat zijn diegenen die me vandaag zo maar in mijn hersenpan ronddwalen, als ik aan goede sex met Roemeense vrouwen denk in 2016 ........  moet ik nu besluiten dat Roemeense dames tout court goed zijn? Maar neen, ze kunnen het allemaal, ze moeten alleen willen .... end at geldt voor Roemeentjes, Bulgaartjes, Latina's, en alle andere rassen en kleuren en smaken, zelfs roste geiten zijn soms erg goed in da sack .... dat er dan Roemenië of Dominicaanse in hun paspoort staat, maakt op zich geen ene moer uit .......

Is het geen kwestie van onze hersenpan die raar reageert op bepaalde dingen ..... ik word bijvoorbeeld erg geil van marokkaanse dames in een club,buiten de clubs zeggen me die nul, nada
Ik word lyrisch van Dominicaanse en Braziliaanse stoten in club, same story

En ik kies op geilheid van mezelf,de geilheid die een dame uitstraalt, en dan heb je weinig aan een land van herkomst ..... dus Roemeense dames, niet beter of slechter dan andere dames, kwestie van die hersenen uit te schakelen bij het kiezen, en je lul te volgen  ;D

Zijn Turken nu echt allemaal geitenneukers?  :lol_hitting: ;D ;)

Ja joh Turken neuken elke gat die beschikbaar is. Dus pas op dat ze niet jouw hol te grazen nemen.  :lol_hitting:

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Roemeense dames, vloek of zegen ?
« Reactie #22 Gepost op: 16 december 2016, 14:18:07 »
Het is waar dat er veel hetzelfde type in de clubs zit, op den duur heb je die wel gezien. Ik mis te hard de latina's en de aziatische babes. Over service van Roemeentjes ga ik niet klagen, ik beoordeel dit van dame tot dame en van situatie tot situatie. Soms heft de dame keigoeie service en ligt het meer aan mij. Denk dan bvb aan Adelina in PSR of de playmate Shila in YY. Beide Roemeens. Dan heb je Vanessa in LR, Roemeens en topservice. Ik wil die Shila graag weer ontmoeten zelfs. Mss ga ik de 30e dec. wel naar YY ipv SS. Dan moet ze er wel zijn.

Offline SMF

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
Roemeense dames, vloek of zegen ?
« Reactie #23 Gepost op: 14 januari 2018, 15:30:22 »
ik heb over het algemeen wel goede ervaringen gehad met Roemeense dames. Niet vaak dat ik die ontmoet. Nederlandse dames hebben mijn voorkeur