Auteur Topic: 10 dingen die je zou moeten weten over de Filipijnen  (gelezen 20369 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
10 dingen die je zou moeten weten over de Filipijnen
« Gepost op: 5 maart 2014, 22:05:09 »
Ten Things You need to know about Filipinos


Dit is voor hun gewoonten een beetje te leren kennen.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline frogger

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
    • Bekijk profiel
10 dingen die je zou moeten weten over de Filipijnen
« Reactie #1 Gepost op: 7 maart 2014, 15:15:48 »
De onvoormijdelijke vraag natuurlijk voor een Nederlander, wat kost dat?
Anders gezegd, wat voor budget moet ik reserveren?

Vorig jaar was ik tijdens een 18 daagse rondreis door Thailand een kleine € 3000,-  dus €166.- per dag
Niet zo vaak een  meisje meegenomen, maar wel erg veel gedronken. In de Filippijnen wil ik dat andersom doen. Ik heb wel begrepen dat ik zelf beter bij mijn positieve moet blijven.

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
10 dingen die je zou moeten weten over de Filipijnen
« Reactie #2 Gepost op: 10 maart 2014, 20:41:55 »
Wel Frogger,

Om te beginnen, ieder geeft natuurlijk uit naargelang zijn eigen budget en ik kan uit je posting niet uitmaken of de bedragen die je noemt incl hotel is.

Afhangkelijk waar je gaat feesten kijk ik tegen volgende bedragen aan.

Vliegticket ergens tussen 750  en 1000 euro

Voor het reken gemak stellen we maar dat 1 euro 60 peso is op dit moment

Hotel : afhankelijk van je zucht naar comfort ergens tussen 2000 en 6000 peso per nacht ex ontbijt altijd een kamer voor 2 maar niemand kijkt op als je meer gasten op elkaar stapelt tot elke vierkante centimeter van je bed gevuld is.

Vertier  via de bars:

Manila : doe de prijzen van Angeles city maar X3 voor de dames

Angeles City :

Een drankje voor jou tussen 50 peso in de goedkopere bars met happy hour tot 200+ peso voor imported alcohol zoal bv verschillende whiskeys of heineken
De meeste lokale biertjes en colatjes gaan van 95 tot 130 peso afhankelijk van de bar

Een drankje voor je vrouwelijk gezelschap ook wel single ladydrink rond de 150 pese : dit kan een mango juice zijn of een klein colatje of een watertje ..

Geef je de dames echter de vrije keuze en willen ze een biertje in een flesje zoals jij of willen ze een tequila shotje of wil je lol met een blowjob shotje dan noemen ze dit een dubble lady drink en kost je dat 300 peso of een 5 euro

Heeft de dame interse in jou dan doet ze makkelijk een kwartier tot half uur over zo een dubbele ( behalve de shotjes natuurlijk) maar als ze interesse heeft gaat een single net zo lang mee..  en nee niet zoals in thailand hoef je niet te vrezen dat ze na het eerste sipje terug moet gaan dansen.

Heb je genoeg spass gehad in de bar en wil je het duurste drankje van de bar kopen party animal of ook wel barfine of onder zo veel mogelijk andere benamingen gekend.. gezien de situatie moeten ze creatief zijn dan kost je dat afhankelijk van de bar tussen 1800 en 4000 peso waar de meest gangbare prijzen rond de 2500 liggen vandaag de dag.

Hiervan gaat ongeveer de helft naar de dame de rest verdwijnt ergens onderweg tussen de kassa en haar portemonee.

Heeft ze de volgende morgen je onderbroek gewassen , je tandeborstel ,tadpasta en scheerapparaat  op alfabetische volgorde gerankschikt dan verwacht ze nog een 500 peso voor hand en spandiensten.

In het geval dat ze 's nachts beslist dat ze de was thuis nog moet gaan doen voor de zon terug op komt dan volstaat 100 peso voor de nachtelijke trikerit naar huis.

Niets verbied natuulijk die bedragen te verhogen als ze tussendoor nog een extra deuntje op de trompet gespeeld heeft maar dat verwacht ze eigenlijk niet en ziet je liever de volgende dag nog eens terug.. 

Ze zal er dus dan ook alles aan doen om er nog een bruch uit te halen, even te schillen samen met jou en dan samen met jou terug naar haar bar te gaan.  En ja dan ben je er aan voor de volgende dag.

Dag 3 en de huwelijksakte ligt klaar.

Subic ongeveer een uurtje van Angeles city is iets goedkoper voor alles

1500 ipv 2500 voor de dames , tip hetzelfde, drankje ongeveer hetzelfde alleen hebben ze daar de dubbele ladydrink nog niet uitgevonden en nee ze drinken er niet sneller

Cebu :merkelijk duurder : vergelijkbaar met Puerto Gallera : alles in de 3000 peso orde

ik had altijd budget van 150/dag ex hotel incl eten en drinken en  transport wat zo goed als niks kost 8 peso voor de jeepney 70 tot 100 peso voor de trike.

daar zat elke dag wel een dame bij, soms 2 wat barhoppen een drankje hier en daar voor een dame

Een zware barhop ziet er  voor mij zo uit

je begint rond 15 uur, schuimt met je maten een bar of 10 af, drinkt in elke bar een drankje
1000 peso drank kost voor jezelf dan heb ik meestal een 5 drankjes aan dames gegeven 750 peso.
Ik koop altijd een drankje om de lineup te aanschouwen, zit er niks interessant dan gaan we naar de volgende bar; zit er wel een interessante dame , dan krijgt ze een drankje

Tijd voor avond eten : 500 peso max

Tegen 21 uur tijd voor het echte werk  weer een bar of 10  ( of minder als je langer in 1 bar blijft omdat het er goed is) met een drankje of 10  ( 1350 pespo) een een 5 tal dubbele lady drinks ( 1500 peso) en een 10 tal single 1500 peso) : mijn regel is 1e altijd een single tenzij ik de meid al ken. 

barfine 2500

eventueel nog een hapje voor haar : 200 peso
tip de volgende morgen : 500

totaal 9800 peso of 163 euro

bij een lichtere barhop drinken we minder en gaan er minder ladydrinks door, eens ik mijn meidje van de vorige dag gehaald heb drinkt ze aan dezelfde prijzen als mijzelf.

Dan zit ik aan een budget van een 135 euro dus gemiddeld 150 euro en dan heb je al goed gefeest.

Niemand verplicht je zoveel aan ladydrinks uit te geven, maar laat je het geld rollen dan heb je bakken plezier in de bar en krijg je gegarandeerd als een een drankje van het huis toegestopt. Ben je meer de toeschouwer dan de het party animal dan kan het natuulijk goedkoper.

Ken je enkele managers na meerdere trips of verkeer je in slecht gezelschap die die managers kennen en je mee barhoppen nemen ( expats, frequente bezoekers) dan kan je wel eens straal bezopen de bar uit lopen voor de helft van de kost, als de manager zijn fles whiskey wil laten proeven of een eigen feestje geeft en niet graag alleen zat wordt.

Ik heb mijn laatste trip menig maal aan de managers table gezeten, en moeite gehad met de hoeveelheid free liquor die maar bleef komen...
 
cheers :movingtits




Offline frogger

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
    • Bekijk profiel
10 dingen die je zou moeten weten over de Filipijnen
« Reactie #3 Gepost op: 15 maart 2014, 11:24:44 »
Dank je wel Dupke,

Ik was even bang dat  er over het financiële deel niet gesproken kan worden. Natuurlijk doet iedereen dat, wat hij zelf kan en wil. Jammer dat de prijzen ook daar, niet meer in verhouding staan met de verleende product.

Mooi, om tussen de regeltjes een aantal dingen te lezen die ik in mij geringe ervaring in Thailand ook mee gemaakt heb.

Smorgens vroeg  ze of ze tandpasta mocht. Natuurlijk, het zit in mijn toilettas. Ik laat alles, als ik op vakantie ben daar in zitten. Nadat ik haar uitgezwaaid heb, ga ik naar de badkamer en daar staan al mijn spulletjes keurig netjes, gespiegeld naast elkaar en is de toilettas netjes schoon gemaakt. Dan heb ik gewoon een glimlach opmijn gezicht. (natuurlijk heeft ze ook gewoon even willen kijken  wat erin zat)

Ik had ook wat plastic afsluitbare zakjes bij me. Die kosten hier al geen drol. Daar was ze dol gelukkig mee. Ook het mandje met die hotelspulletjes werd omgekieperd in haar tasje. Dan denk ik toch van hey  Pff  jullie hebben het echt niet makkelijk.

Als ze na 3 dagen nog steeds mijn onderbroeken wast is ze het waard om mee naar huis tenemen.

Offline frogger

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
    • Bekijk profiel
10 dingen die je zou moeten weten over de Filipijnen
« Reactie #4 Gepost op: 23 maart 2014, 11:20:25 »
http://www.philippines-addicts.com/forum/topic/14020-video-for-the-angeles-city-newbies-the-bargirl-interview/

staat vast hier al ergens een keertje, maar ik moest zo lachen.
Ik weet overgens ook niet of het zo wel mag? Nee? dan gooi je het er maar weer af.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
10 dingen die je zou moeten weten over de Filipijnen
« Reactie #5 Gepost op: 23 maart 2014, 20:07:27 »
http://www.philippines-addicts.com/forum/topic/14020-video-for-the-angeles-city-newbies-the-bargirl-interview/

staat vast hier al ergens een keertje, maar ik moest zo lachen.
Ik weet overgens ook niet of het zo wel mag? Nee? dan gooi je het er maar weer af.
Staat zo prima, gelukkig hoef je niet in te loggen voor de video.
De video lijkt erg op de GT video met dezelfde standaard vragen en stereotype antwoorden.


Zeker leuk, het klonk zoals het 20 jaar geleden ook al was.


Groet, Foots
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.