Auteur Topic: Animatie verbod of aanvalsverbod ?  (gelezen 24434 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Animatie verbod of aanvalsverbod ?
« Reactie #15 Gepost op: 13 oktober 2016, 11:37:40 »
Voor de sfeer in een club zou het beter zijn als er geen animatieverbod is onder voorwaarde dat de dames niet extreem zijn met gejaag. Mocht dit zo zijn dan gelijk direct aan de dame duidelijk maken dat je er niet van gediend bent.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Animatie verbod of aanvalsverbod ?
« Reactie #16 Gepost op: 13 oktober 2016, 11:49:15 »
Voor de sfeer in een club zou het beter zijn als er geen animatieverbod is onder voorwaarde dat de dames niet extreem zijn met gejaag. Mocht dit zo zijn dan gelijk direct aan de dame duidelijk maken dat je er niet van gediend bent.
De vraag begint met "wat is animeren en hoe ervaart de bezoeker het" ... als de dames en de clubs dat weten is het probleem opgelost ........


Is een praatje komen maken "animeren"?
Is iemand aanspreken "animeren"?


Er is mijns inziens een groot verschil tussen 'lastig vallen van klanten met Schlussel, Zimmer, Hast du Lust" en "gezellig een praatje maken of gezellig verleiden van klanten"
Dit is dan ook weer mijn persoonlijke beleving ...


Animeren is een woord dat in het leven wordt geroepen om het goed te praten of het af te keuren, denk ik ....


Dames die mij komen verleiden in Babylon ..... ja, laat ze maar animeren.
Dames die in SixSens gezellig een praatje komen maken en me verleiden om op kamer te gaan ..... graag


Dames die irritant de toegang versperren en je echt niet loslaten en je haast meesleuren op kamer .... neen dank u


Alle drie zijn het vormen van animeren ...... alleen de laatste vorm wil ik niet in een club .....




Als ik een dame zie die in een irritante animeermood is, roep ik zelf van ver Hast du Lust, en verstaanbaar voor iedereen .... ofwel krijg ik dan een glimlach of een furieus wijf .... en het kan me helemaal niet bommen ....


Animeren onder de vorm van irritant jagen geeft volgens mij een nare klank aan het woord animeren .... ik zou dan ook dat woord niet gebruiken ..... ik houd het liever op irritante jaagsters en leuke verleidsters ... andere categorieën van animatie ken ik niet ....


En die eerste groep laat ik gewoon links (of rechts) liggen (te zien waar ik in bed beland ... mopje flauw mopje        ;D       )
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Animatie verbod of aanvalsverbod ?
« Reactie #17 Gepost op: 13 oktober 2016, 12:10:30 »
Helemaal eens met wat SM beschreven heeft. Het is alleen spijtig dat in sommige clubs allerlei vormen van animeren verboden is dus ook het leuke kennismsking en/of verleiding.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Animatie verbod of aanvalsverbod ?
« Reactie #18 Gepost op: 13 oktober 2016, 12:15:43 »
Helemaal eens met wat SM beschreven heeft. Het is alleen spijtig dat in sommige clubs allerlei vormen van animeren verboden is dus ook het leuke kennismsking en/of verleiding.

Inderdaad. ACA Velbert bijvoorbeeld. Die club zou zooooo leuk kunnen zijn, maar door het 'verbod op leuk kennismaken ;)' aldaar valt er over het algemeen maar weinig te beleven. Vooral daardoor: dit jaar geen ACA voor mij.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Animatie verbod of aanvalsverbod ?
« Reactie #19 Gepost op: 13 oktober 2016, 13:01:28 »
Helemaal eens met wat SM beschreven heeft. Het is alleen spijtig dat in sommige clubs allerlei vormen van animeren verboden is dus ook het leuke kennismsking en/of verleiding.

Inderdaad. ACA Velbert bijvoorbeeld. Die club zou zooooo leuk kunnen zijn, maar door het 'verbod op leuk kennismaken ;) ' aldaar valt er over het algemeen maar weinig te beleven. Vooral daardoor: dit jaar geen ACA voor mij.
Dat noem ik dan ook geen saunaclubs, maar heb van foots het woord "kerkhof" overgenomen .... je legt makkelijker contact op een kerkhof met geile stoten dan in Aca
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline SeX++

  • Meerwaardezoeker bij DVPs
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
Animatie verbod of aanvalsverbod ?
« Reactie #20 Gepost op: 13 oktober 2016, 16:38:07 »
Helemaal eens met wat SM beschreven heeft. Het is alleen spijtig dat in sommige clubs allerlei vormen van animeren verboden is dus ook het leuke kennismsking en/of verleiding.

Inderdaad. ACA Velbert bijvoorbeeld. Die club zou zooooo leuk kunnen zijn, maar door het 'verbod op leuk kennismaken ;) ' aldaar valt er over het algemeen maar weinig te beleven. Vooral daardoor: dit jaar geen ACA voor mij.
Dat noem ik dan ook geen saunaclubs, maar heb van foots het woord "kerkhof" overgenomen .... je legt makkelijker contact op een kerkhof met geile stoten dan in Aca

Ook PSR mag een "kerkhof" genoemd worden. Of het moet zijn dat de sfeer recent is veranderd, want ik ben er al lang niet meer geweest.
Maar men moet oppassen met generaliseren: ook in de oude Freude39 was er animeerverbod en kwamen de vrouwen geen praatje maken. Maar toch had het iets geil-achtig!
SeX++: Sensual Erotic eXperiences (and more, more, more ...)

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Animatie verbod of aanvalsverbod ?
« Reactie #21 Gepost op: 13 oktober 2016, 17:06:34 »
Ook PSR mag een "kerkhof" genoemd worden. Of het moet zijn dat de sfeer recent is veranderd, want ik ben er al lang niet meer geweest.
Maar men moet oppassen met generaliseren: ook in de oude Freude39 was er animeerverbod en kwamen de vrouwen geen praatje maken. Maar toch had het iets geil-achtig!

Goh. In PSR wordt er wel degelijk geanimeerd. Maar de vrouwen doen dat daar op een heel rustige, niet opdringerige manier. Ik vind de sfeer in PSR en het contact met de vrouwen daar dan ook vééééééééél aangenamer dan in ACA.

In Freude39 wordt inderdaad ook niet geanimeerd, maar daar is de sfeer geil door de vele openbare actie, iets wat je in ACA al helemaal niet hebt. Probeer daar eens een kusje te scoren in een zetel...

Wat je zegt: zeker niet generaliseren. De sfeer in elke club is anders, ongeacht of er nu een animatieverbod is of niet.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum