Auteur Topic: Crystal (Bulgare - Blonde)  (gelezen 158243 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #15 Gepost op: 28 augustus 2014, 15:41:07 »
Dear boff (and all other members of the Crystal fanclub):

She will be in SixSens untill Wednesday 3rd of September and will then go home for 4 to 5 weeks, returning somewhere in the second week of October (at least that's her intention).

We'll wait and see...

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #16 Gepost op: 20 september 2014, 10:12:23 »
De leden van de fanclub hebben weer geluk: eerder dan verwacht/gepland is Crystal weer terug in Sixsens!
Ze is vandaag uit het thuisland komen overvliegen...

Good news for all members of the Crystal fanclub: sooner than expected / planned she has come back to Sixsens! Today she arrived back from her home country...

Enjoy...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #17 Gepost op: 20 oktober 2014, 20:06:27 »
Nieuws voor de Crystal-fanclub:

Donderdag is ze al weer terug uit Bulgarije!

Doe er Uw voordeel mee...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #18 Gepost op: 20 oktober 2014, 20:09:40 »
Ik zal het voor vrijdag in mijn achterhoofd houden :-P ;).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #19 Gepost op: 17 november 2014, 22:17:37 »
Update voor de fanclub:

Crystal gaat dinsdag 18 november weer naar haar thuisland Bulgarije om aldaar te genieten van een welverdiende rustperiode...

Terugkomst is voorgenomen echter nog zonder een vastgelegde datum...

Wordt vervolgd...

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #20 Gepost op: 24 november 2014, 17:01:08 »
Update voor de fanclub:

Crystal komt morgen (dinsdag 25 november dus) weer terug naar SixSens!

Zeker weten, want ik heb mijn schoen gezet met een briefje voor de Sint waarin ik dat vraag, en de Sint brengt altijd wat ik vraag...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #21 Gepost op: 26 november 2014, 21:21:30 »
Drie weken terug in Sixsens geweest en na advies van mede wandelaars met deze meid op de kamer beland. Anders zou ik haar waarschijnlijk nooit aangesproken hebben. Ze draagt een bril en heeft vrij sterke glazen. Dus voor mij niet echt een wow factor meer girl next door type.
Crystal heeft donkerblond haar, 22 jaar,1.60m, Bulgaars, bril met sterke glazen, een tattoo met een naam onder haar linkerborst en een grote bloementattoo van haar rechterachterkant naar haar zijkant en naar haar rechtervoorkant, kleine cup b en verder wel een mooi slank lichaam.
Ik heb haar aangesproken toen ze aan de bar zat. Ze is een lieve meid en gaf me zeer goede presales al aan de bar. Heerlijk tongzoenen en mijn trots op sterkte brengen door hem te strelen. We hebben voor het teasen en de heerlijke tongzoenen ook een leuk ontspannen gesprek gehad. Hieruit bleek dat Crystal ook een slimme meid is.
Na zo'n 15 min heb ik haar gevraagd een sleutel te halen want haar presales had z'n uitwerking niet gemist.
Toen we op de kamer beland waren zijn we verder gegaan waar we aan de bar mee gestopt waren, heerlijk tongzoenen.
Nadat ik mijn wandelaarskostuum en Crystal haar strakke lichaam had ontdaan van die paar kleine stukjes stof zijn we op het bed beland. Na het tongzoenen en likken zakte Crystal af naar beneden en nam ze mijn trots diep in haar mond. Ondanks dat het haar wel wat moeite kosten wist ze hem toch deeptroath te nemen. Wow wat kan die meid pijpen zeg. Ze gebruikt hierbij op een erg aparte manier haar tong. Maar oh wat lekker.
Nadat ze een hele tijd mij op deze manier verwend had heb ik haar grotje verwend. Voordat ik begon was ze al drijfnat.Van mijn beffen en vingeren genoot Crystal zichtbaar. Ik heb haar in doggystyle, missionaris en lekker klaargekomen in cowgirl. Heerlijk om naar zo'n geil neukend lichaam te kijken. Heerlijk was ook dat ze zo geil en nat was dat ze geen glijmiddel gebruikte. Al met al een heerlijk uur gehad met haar en als ik weer in Sixsens kom dan probeer ik zeker weer met haar te kameren.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #22 Gepost op: 12 januari 2015, 22:13:21 »
Terug uit vakantie  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #23 Gepost op: 12 januari 2015, 22:42:34 »
Terug uit vakantie  :douchen.

Je bent te vroeg ... ze is nog onderweg kerel...   :steeringwheel: :039:

Nog effe tot morgenvroeg wachten en niet allemaal vanavond al naar Sixsens stormen, want dan kom je met een teleurstelling terug ...

Hoewel ... er zijn nog genoeg andere snoepjes aanwezig, toch?  ;D ;)
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Bedankt, hartelijk dank voor je scherpzinnige opmerking.
« Reactie #24 Gepost op: 13 januari 2015, 20:05:34 »
Ik zal volgende keer er bij zetten dat je om 23:30 op een weekdag niet meer een uur met je auto moet gaan rijden naar een club en daar dan aankomen om 00:30 als de club om 01:00 sluit. Mijn eerbiedwaardige excuses LL dat ik niet helemaal 100 % volledig ben geweest  :douchen.

(Eigenlijk zoude beter gaan neuken in plaats van ziften en dat op elk mogelijk forum herhalen.)
Waar blijft SS eigenlijk om de echo van jou te plaatsen?
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #25 Gepost op: 13 januari 2015, 20:30:32 »
Heren,


Geniet van de mooie dingen des levens  ;)


SEF, LL kan waarschijnlijk tot daar wandelen  ;D
LL, SEF moet zich meer dan een uur verplaatsen, zoals de meesten van ons  ;D


Zo, en nu lekker gezellieeeeeeee allemaal ....


... sprak moeder de gans, ga en vermenigvuldigt u, euh, ga en neuk die lekkere stoten  :lol_hitting: :dance2 :douchen

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #26 Gepost op: 19 januari 2015, 19:41:38 »
Hey dudes  :o
i am proudly pleased to announce that the Crystal's fanclub has a new gold member  ;D
i was with her in the room yesterday  :-P

and this girl is simply a pure real diamond  :littleangelx

Extract of my report :
In the evening, after 10/15 beers  ;D i was really surprised to see that Crystal was next to me  :o i did not see her around the bar during the whole afternoon, only in the beginning ...  ;D

Nice chat then we went in the room, it was an orgy of long deep kisses, very long blowjob and sex, even after 15 beers my cock was very hard thanks to her great blowjob  :o ;D and sensations were great in missionary, so exciting that i could not help coming in that position  :-P

This girl is simply great and i will not hesitate to go back in 6sens only for her  8)
« Laatst bewerkt op: 19 januari 2015, 20:33:45 door Tikinui »

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #27 Gepost op: 8 februari 2015, 19:14:53 »
Uit mijn recensie van 8 feb:

Ik was wel toe aan een wat langere kamer, aan een knuffeldate. De goede reclame over Kinga maakte mij wel nieuwsgierig. Maar ook Crystal, waar ik lang geleden mee op kamer was, was een kandidate. En zo besloot ik te wachten op beide dames. Degene van die twee, die zich het eerst liet zien in de bar werd veroordeeld tot een lange kamer. Crystal presenteerde zich als eerste. Van Crystal is bekend dat je haar geen 5 minuten uit het oog moet verliezen, want dan is ze weer bezet. Dus meteen er op af en een gesprekje aangeknoopt. Dat gesprekje werd voortgezet in een van de sofa's. Wat een heerlijke dame is Crystal toch! Een echte knuffel! Al bij al ongeveer 30 minuten bijgekletst en zo, om aansluitend een kamertje op te zoeken. Tja, Crystal werd de topper van deze (verjaar)dag! Ik was zelfs vergeten dat Crystal ook een zuigkanon is. Meer dan uitstekende service en pure gfe. Het werd een sessie van anderhalf uur en eigenlijk nog te kort!

Crystal: halflang donkerblond haar, 75B, lengte 1,60m, maat 32, 22 jaar, Bulgaarse
PZC: 69, uitstekend (GOSP = 1,1M) Deepthroat
EL: Ja
TZ: diep en gevarieerd
Vingeren: Ja
Beffen: ja
NMC: Cowgirl: uitstekend
GFE: 100%
PSE: 30%
Optiek: Een mooie dame, er zijn optisch mooiere dames in SS, maar alleen al van dat erotisch brilletje krijg je een erectie
Extra's: Geen
Herhalingsgevaar 100%
Aftersales: Hele dag en avond.

Evenals Carmen, verdiende ook Crystal een extraatje bij het afrekenen!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #28 Gepost op: 10 februari 2015, 16:04:57 »
Toen ik binnenkwam stond Chrystal bij de receptie. Oh wat zag ze er weer lekker uit. Ze had een houthakkersblouse om haar heerlijke lijf geknoopt en daaronder een strak spijkerbroekje. Ze stond al op mijn to do list voor vandaag maar toen ik dit zag wist ik het zeker.
Toen ik me getransformeerd had tot ijsbeer ben ik naar haar op zoek gegaan. Ik trof haar aan in de bioscoop waar ze al een andere ijsbeer naar hogere sferen aan het pijpen was. Dus mijn kamergang met haar moest wachten . Ik had juist met Licky Luke afgesproken om een saunatje te pakken. Maar hij had zo lang werk beneden bij de bar met de dames aldaar en ik moest mijn handdoek nog halen. Toen ik richting lockers wilde lopen kwam ik Chrystal tegen. Licky Luke verteld dat een sauna bezoekje moest wachten en gelijk richting Chrystal gelopen. Even gebabbeld met haar en na de presales in de oriental room naar de kamer vertrokken. Gekozen voor een kamer met een whirlpool. Heerlijk 1 1/2 uur met deze meid op de kamer geweest.
Heerlijk tongzoenen en fantastisch pijpen met en zonder handen, zelfs soms deeptroath. Crystal pijpt op een speciale manier die heerlijk is. Wow wat kan die meid pijpen zeg.
Nadat ze een mij zeker 15 min had gepijpt heb ik haar grotje verwend. Voordat ik begon was ze al drijfnat. Van mijn beffen en vingeren genoot Crystal zichtbaar. Haar ogen draaiden weg en soms sloot ze die. Ze hield zich stevig vast aan het laken terwijl ze haar grotje en benen bewoog. Na een minuut of 15 ben ik gestopt met beffen en heb ik haar in doggystyle, missionaris en cowgirl positie geneukt. Waarbij ik lekker in cowgirl ben klaargekomen. Heerlijk om naar zo'n geil neukend lichaam te kijken. Heerlijk was ook dat ze zo geil en nat was dat ze geen glijmiddel gebruikte.
Daarna zijn we lekker nog in de whirlpool geweest waar ze zich ook goed liet laten gelden  Heerlijk strelen, zoenen , pijpen en ga zo maar door. Ik ben toen nog heerlijk in haar mondje klaargekomen waarbij ze het goed liet smaken
Chrystal staat altijd op mijn to do list als ik in Sixsens ben. Helaas is ze meestal erg druk en lukt het me niet altijd om met haar op de kamer te belanden.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #29 Gepost op: 11 februari 2015, 10:01:19 »
Fanclub nieuws: Crystal vertrekt zondag aanstaande naar Bulgarije voor een welverdiende rustperiode thuis...

Stay tuned for updates...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...