Auteur Topic: Crystal (Bulgare - Blonde)  (gelezen 158460 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #90 Gepost op: 2 september 2017, 13:42:06 »
Ik heb dit ook nog meegemaakt.
Ze wil wat rusten of alleen gelaten worden.
Ze zal u nog wel kennen wanneer je haar de volgende keer benadert, ze waardeert het wanneer haar wens begrijpt.

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #91 Gepost op: 3 september 2017, 02:51:28 »
Was, en dat voor een zaterdag, uitzonderlijk vaak niet bezet., dus vrij

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #92 Gepost op: 19 oktober 2017, 17:08:39 »
Ze gaat in verlof vanaf zaterdag, dus vrijdag haar laatste dag.


Offline Ohhlord

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #93 Gepost op: 20 november 2017, 13:13:46 »
Goed nieuws voor de fanclub, Crystal is vanaf 21 november weer aanwezig in Sixsens

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #94 Gepost op: 23 november 2017, 17:07:18 »
Nog meer nieuws voor de fanclub  :  ze blijft tot juist voor Kerstmis.

Doc

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #95 Gepost op: 7 december 2017, 14:25:08 »
Ze heeft vrijdag  (1/12) met mijn voeten gespeeld.... ze zei dat ze zich niet goed voelde.   Ik respecteer haar (te veel ? ) en laat haar gerust.   Ze maakt daarna nog enkele kamers ... fronsende wenkbrauwen bij mij en ik uit dit met een waarschuwende vingertje naar haar met 'naughty'.   Misschien is mijn geldbeugel te klein voor haar en had ze bigger spenders op het oog.

Dinsdag laatst (6/12) zat ze naar mij te lonken, maar ik haar nog wat laten sudderen.

Sorry, misschien een volgende keer.


Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #96 Gepost op: 7 december 2017, 18:08:49 »
Ze heeft vrijdag  (1/12) met mijn voeten gespeeld.... ze zei dat ze zich niet goed voelde.   


Eigen schuld, had je maar niet publiekelijk met mijn Lilly moeten gaan vozen !
Om over 69 nog maar te zwijgen  :lol_hitting:

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #97 Gepost op: 7 december 2017, 21:32:27 »
Ze heeft vrijdag  (1/12) met mijn voeten gespeeld.... ze zei dat ze zich niet goed voelde.   Ik respecteer haar (te veel ? ) en laat haar gerust.   Ze maakt daarna nog enkele kamers ... fronsende wenkbrauwen bij mij en ik uit dit met een waarschuwende vingertje naar haar met 'naughty'.   Misschien is mijn geldbeugel te klein voor haar en had ze bigger spenders op het oog.

Dinsdag laatst (6/12) zat ze naar mij te lonken, maar ik haar nog wat laten sudderen.

Sorry, misschien een volgende keer.
Ik heb dezelfde ervaring gehad afgelopen zomer, maar ik zou het positief willen uitleggen.
Zie ook mijn verslag van die dag: http://relaxxxboard.com/index.php/topic,8164.msg107142.html#msg107142
Op 2 augustus j.l. had ik een afspraak met Crystal gemaakt aan het eind van de middag. Toen de tijd daar was, gaf ze aan op dat moment niet in the mood te zijn. Ik vond dat heel gedurfd. Ik heb bij Crystal niet het gevoel dat ze (op dat moment) bewust niet met je op kamer wilt, maar ze zich ook echt even minder voelt.
Ik heb overigens liever dat een dame aangeeft niet fit te zijn of niet in de the mood te zijn, dan dat ze op kamer niet de service geeft die ik van die dame gewend ben.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #98 Gepost op: 8 december 2017, 00:33:29 »
k Herinner mij dat moment.
Ik moet toegeven dat ik ook liever de kamer deel met een gemotiveerd meisje.

Doc

Offline Lam59

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 45
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #99 Gepost op: 16 december 2017, 17:20:36 »
Ik ben 13 dec in sixs geweest omdat ik gelezen had dat ze tot kerst er zou zijn.
Een tijdje rondgekeken en haar uiteindelijk bij het restaurant gevonden. Ze zat alleen en was aan het bellen. Vlak bij haar gaan zitten en zicht contact gemaakt. Leuk lachje. Wat mij echter opviel is dat ze grauwer geworden is en dat haar gezichtje gecraceleerd uitliet. Ze gaat weg en zegt helemaal niets. Komt effe terug en ik zeg opvallend hoi crystal How are you. Oké zegt ze en loopt weg.
Na het eten genuttigd te hebben kom ik haar tegen bij de kleedkamers. Ik vraag of ze tijd heeft. Ze zegt later ik voel me niet goed en wrijft over haar buik.
Oké ik op weg naar de masseur uurtje gepakt dan nog naar de wellness en anderhalfuur later effe douchen en wie kom ik tegen? Crystal lekker afzoenend van een Kamergang. Voor mij duidelijk dit wordt hem niet meer einde oefening voor mij

Offline Lam59

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 45
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #100 Gepost op: 15 februari 2018, 20:33:32 »
Al een tijdje niets meer gezien van reacties op Crystal. Is ze er niet meer? Wil morgen wellicht bezoek brengen?

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #101 Gepost op: 15 februari 2018, 21:15:55 »
Al een tijdje niets meer gezien van reacties op Crystal. Is ze er niet meer? Wil morgen wellicht bezoek brengen?
Ze is er inderdaad niet. Er doen allerlei geruchten de ronde. Uitspraken als: 'ik heb gehoord', 'vermoedelijk zit ze ......'.
Ik kan er niets mee. Ik ga al die vermoedens van leden die weer iets gehoord hebben van anderen niet door kopiëren. Ik baseer me alleen op feiten. Dat wil zeggen dat ze ergens weer is opgedoken en ook gezien is. En wie weet, heeft ze een wat langere pauze en is ze binnenkort weer in Sixsens.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Lam59

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 45
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #102 Gepost op: 15 februari 2018, 21:56:41 »
Thnx

Offline orangeunique

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #103 Gepost op: 16 februari 2018, 05:45:51 »
Warum fragt ihr Crystal nicht einfach selber ?
Sie wird am besten wissen wo sie ist.
 :08:

Al een tijdje niets meer gezien van reacties op Crystal. Is ze er niet meer? Wil morgen wellicht bezoek brengen?
Ze is er inderdaad niet. Er doen allerlei geruchten de ronde. Uitspraken als: 'ik heb gehoord', 'vermoedelijk zit ze ......'.
Ik kan er niets mee. Ik ga al die vermoedens van leden die weer iets gehoord hebben van anderen niet door kopiëren. Ik baseer me alleen op feiten. Dat wil zeggen dat ze ergens weer is opgedoken en ook gezien is. En wie weet, heeft ze een wat langere pauze en is ze binnenkort weer in Sixsens.

Online vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #104 Gepost op: 16 februari 2018, 07:03:00 »
Warum fragt ihr Crystal nicht einfach selber ?
Sie wird am besten wissen wo sie ist.
 :08:

Hallo orangeunique!
Da hast Du Recht, aber ich denke C. wird wohl "handverlesen" und an ganz spezielle
Stammgäste ihre Kontaktdaten vergeben haben.
Das "Fußvolk" muß eben warten bis/ob Sie wieder mal im Sixsens vorbeischaut.
Ist Sie in wohlverdienten Ruhestand freue ich mich riiiiesig für Sie und bin glücklich,
diese tolle Frau kennengelernt zu haben und wünsche Ihr Alles, Alles Gute!!!
(Selbstverständlich mit einer dicken Träne im Auge!)

vanKees
« Laatst bewerkt op: 16 februari 2018, 07:11:58 door vanKees »