Auteur Topic: Crystal (Bulgare - Blonde)  (gelezen 158467 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #75 Gepost op: 29 september 2016, 16:33:58 »
Crystal is vanaf vandaag weer terug in SS voor een 3-tal weken

Wat rakkers eigenlijk willen weten is welke dagen je haar NIET opeist.  :lol

Misschien wordt het tijd dat Crystal zich zelf inschrijft op RB ... als Kinga (en andere dames) dat kunnen, kan zij dat vast ook...  ;D
Wie is Kinga ook al weer?  :lol

Da's de dame die nu met Delia en Laura op een gedeelde tweede plaats staat...
Vlak onder Jessica...  :lol  :dance2
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #76 Gepost op: 29 september 2016, 17:07:28 »
Crystal is vanaf vandaag weer terug in SS voor een 3-tal weken

Wat rakkers eigenlijk willen weten is welke dagen je haar NIET opeist.  :lol

Misschien wordt het tijd dat Crystal zich zelf inschrijft op RB ... als Kinga (en andere dames) dat kunnen, kan zij dat vast ook...  ;D
Wie is Kinga ook al weer?  :lol

Da's de dame die nu met Delia en Laura op een gedeelde tweede plaats staat...
Vlak onder Jessica...  :lol  :dance2
Jij weet ook alles.......... :lol_hitting:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline orangeunique

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #77 Gepost op: 1 november 2016, 12:48:54 »
Is crystal still in the club?
Or on holiday at home?
Will she come back?
Who knows something?
Thank you for any reply
also pm

Crystal is vanaf vandaag weer terug in SS voor een 3-tal weken

Wat rakkers eigenlijk willen weten is welke dagen je haar NIET opeist.  :lol

Misschien wordt het tijd dat Crystal zich zelf inschrijft op RB ... als Kinga (en andere dames) dat kunnen, kan zij dat vast ook...  ;D
Wie is Kinga ook al weer?  :lol

Da's de dame die nu met Delia en Laura op een gedeelde tweede plaats staat...
Vlak onder Jessica...  :lol  :dance2
Jij weet ook alles.......... :lol_hitting:

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #78 Gepost op: 1 november 2016, 13:05:55 »
Is crystal still in the club?
Or on holiday at home?
Will she come back?
Who knows something?
Thank you for any reply
also pm

Should be back as of today.... according to well informed sources...  ;) ;D
« Laatst bewerkt op: 1 november 2016, 13:11:04 door licky luke »
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Ohhlord

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #79 Gepost op: 1 november 2016, 20:07:14 »
Ja, ze is terug in Sixsens voor een kleine 3 weken tot ongeveer 19 november

Offline Lam59

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 45
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #80 Gepost op: 14 november 2016, 19:27:09 »
Afgelopen dinsdag per toeval de mogelijkheid om weer deze meid te bezoeken. Een van mijn favourietjes. Tegenwoordig doe ik haar pas vragen als ik al een keer gekamerd heb. Zij is zo sensueel, lief, bekoorlijk, mooi en leuk dat je er altijd een goede tijd me hebt. Ik word er zo geil van dat ik al snel de tweede kamergang kan aangaan met haar en onder lekker genot kan beëindigen. Altijd een uurtje nemen. Topper en laat dat zo blijven.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #81 Gepost op: 11 april 2017, 23:29:32 »
De mythe van de Bulgaarse liefdesgodin

Mijn eerste kennismaking met Crystal dateert alweer van mei 2016. Het was mijn eerste bezoekje aan SS en zonder enige uitleg werd ik door de theke op pad gestuurd. Natuurlijk zat ik te kloten met het sluitsysteem van de locker. Een kleine blonde dame met brilletje had dit gezien terwijl ze zich in de spiegel aan het opmaken was en kwam mij vriendelijk uitleggen hoe het werkte. Een tafereel dat zich enkele uren nogmaals zou herhalen. Mijn interesse was gewekt, maar helaas zou ik haar de rest van mijn verblijf niet meer zien. Bij thuiskomst was ik benieuwd hoe deze dame zou heten en na wat speurwerk op het forum was ik er voor 99% zeker van dat het Crystal betrof.

Bij mijn volgende bezoekje was het Lellebel die mijn vermoeden bevestigde. De Romeinse Keizer was ook aanwezig en snel werd me duidelijk dat een gewone sterveling dan volstrekt kansloos is.

Ook bij mijn andere bezoekjes was er altijd wat en leek het een mission impossible te worden. Ze kreeg de status ongrijpbare vrouw of "white whale". De legende werd steeds groter en nam mythische vormen aan. De vooruitzichten qua weer voor zondag 9 april waren dusdanig dat ik twijfelde tussen SS en YY. Het feit dat de Romeinse Keizer niet aanwezig zou zijn gaf de doorslag en kachelde deze gewone sterveling naar Lemiers. Ik zat op het terras met Licky Luke, Stacey en Vicky toen Crystal zich bij ons voegde. Ik had eerder tegen Stacy al lachend gezegd dat ik niet zou kameren totdat ik met Crystal was geweest. Dus Stacy vertelde haar het meteen in het Bulgaars. Crystal meldde dat ze later in de middag een boeking had, maar tot die tijd was everything possible. Je moet het ijzer smeden als het heet is, dus even kort op audiëntie bij haar. De godin keurde mij waardig genoeg en gezamenlijk een sleutel gehaald.

Er bestond natuurlijk de kans dat het zou tegenvallen, maar mijn verwachtingen werden overtroffen en het werd een waanzinnig uurtje. Gezien het feit dat ze 's avonds nog alle tijd had gelijk maar een vervolgsessie vastgelegd.

Licky Luke en ik lagen uit te buiken aan het zwembad na het eten en Crystal voegde zich bij ons. Na een tijdje praten haar het advies maar gegeven dat het verstandig was om eerst te eten, omdat de kans groot zou zijn dat dit qua tijd niet meer kon na ons kamertje. Ze at bij ons en daarna kwam ze bij mij liggen. Je zag sommige beren met afgunst kijken en ik voelde me de koning op dat moment. De zon begon aan kracht te verliezen en we besloten op het overdekte terras te wachten op de sleutel. Na een klein half uurtje was er een kamer beschikbaar. Er volgde een sessie van twee uur die met geen enkele pen te beschrijven is. Was de eerste sessie al waanzinnig, dit was buitenaards. Zonder enige concurrentie mijn beste sessie van 2017.  De mythe van de Bulgaarse liefdesgodin is waar.

Sensualiteit heeft een naam en die is Crystal.

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #82 Gepost op: 17 april 2017, 18:46:07 »
Visit of Wednesday, April 12th :

Service : the hardest thing is to catch her … ;D . Afterwards, we move quickly to the paradise  :cheer:. This girl is truly a godsend  :035:.

Appreciation : 11 / 10

Price : 50 € / 30 minutes – no extra

Repetition : 200 %.

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #83 Gepost op: 13 juni 2017, 00:55:17 »
Terug voor een tijd aanwezig

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #84 Gepost op: 30 juli 2017, 09:51:27 »
De barones van ss gaat in verlof komende zaterdag 5/8 voor  2 weken


Offline Bearke

  • rakkertje
  • Berichten: 39
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #85 Gepost op: 30 juli 2017, 21:33:46 »
uit http://relaxxxboard.com/index.php/topic,8164.msg106950.html#msg106950


Nu was het tijd om eens aan andere geneugten voor die dag te denken. Heb al enkele weken met plezier de perikelen rond Bulgaarse Christel gevolgd en hoopte dat ik deze na toch al meerdere bezoeken aan Ss nog nooit gezien eens mocht zien en welllicht voor een kamergang kon bekoren.
En ja ze was er ruitenbloesje dichtgeknoopt onder een paar mooie borsten, jeans hotpants en dat brilletje op en een mooi smoeltje.
Dit Bearke zag zich al terug in de schoolbankjes en juf Christel gaf mij 1:1 bijles. Gelukkig was daar onzer aller Mentor Sjeuf die de introductie makkelijk maakte en heb ik deze juf voor na schoolse bijles besteld.
Afgesproken om elkaar om 17.00 uur boven op het terras te ontmoeten had ik nog voldoende tijd om nader kennis te maken met jullie gezellig “ondeugende” Beren.
...
Nu terug naar waarom Ss toch een top club is buiten dat de wellness goed is en het eten lekker en voldoende is, zijn er meisjes die Christel heten en om 17:00 uur voor dit Bearke de bijles zou verzorgen. Blijkbaar had de juf niet goed opgelet en stond ze onder aan de bar te w8ten. Maar met hulp van een vriendelijk mede Beer werd ze erop gewezen dat ik boven stond te wachten. Half uurtje later dan gepland maar o hier heb ik geen spijt van gekregen.
Had me voorgenomen om maar 2 kamergangen te maken daar volgende week zaterdag ook een club dag zou worden. Helaas heb het echt geprobeerd afspraak was gemaakt maar na 1 ½ uur bijles had ik de rest van de avond knikkende knieën en heb ik kamergang 2 beloofd dat ik het binnenkort goed maak, beetje schuldig maar dit kan gebeuren de juf was ook heel streng en ik gewillig tot 2 keer toe echt waar.

Herhalingskans bijles 200%

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #86 Gepost op: 27 augustus 2017, 15:04:52 »
Sehr sexy heute in ihrem Bikini.
Hoffentlich sind nicht so viele von ihrem Fan-Club hier.

vanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #87 Gepost op: 28 augustus 2017, 02:19:45 »
RAKKERS,
ich wehre mich normalerweise mit Händen und Füßen gegen jede Art von #Hypes#.
Aber ihr Name könnte nicht besser gewählt sein!
Crystal=Kristall ===JUWEL!!!
Ein wahrgewordener Männertraum, wenn Mann auf diesen Typ Frau steht. Ich
durfte zweimal (auch von Ihr gewollt)  Zeit mit Ihr *geniessen*.
//Mnogo krasiva zhena//
TOPTOPTOP!!!!

vanKees

Offline orangeunique

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #88 Gepost op: 28 augustus 2017, 05:13:33 »
Sie ist in der tat ein Juwel. Ein Crystal, ein Traum und das seit nun mehr über 3 Jahren


Offline Lam59

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 45
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #89 Gepost op: 2 september 2017, 09:43:25 »
Geprobeerd vorige week vrijdag met haar te kamperen. Kwam rond 22.15 binnen en zij zat opmde lange bank onder de tv ik denk dit is een prettige bijkomstigheid. Contact gelegd en met haar grote glimlach kwam ze naar me toe aan de bar. Vroeg of ze vrij was of dat ze afspraken had. Nee dat had ze niet. Mijn hart maakte een sprongetje en mijn kameraad nog meer.
Ze gaf echter aan dat ze moe was en dat ze liever niet naar de kamer ging omdat ze haar service niet kon geven.  Ik kan dit alleen maar  aprecieren en heb haar dat ook gezegd

Toch later een uurtje of zo teleurgesteld in haar dat ze met een oude volgens mij Italiaanse man de kamer toch op ging