Auteur Topic: Julia, Roemeense  (gelezen 17940 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Julia, Roemeense
« Gepost op: 9 maart 2014, 11:54:08 »

JULIA
Roemeense
anfang20
1m62
blonde middellange haren
B/C-cups natuur
KF36
spreekt prima Engels, Duits solala
tattoo- en piercingloos
voorheen actief en Belgique en enkele clubs elders

Service:

TZ: sympathieafhankelijk dixit haarzelve, zelfs mits höhe sympathiefactor nou niks om lofzangen over aan te heffen, limit-limit dus wenn überhaupt
PZC: goed
Lecken/Fingern: yup
NMC: goed, participatief in doggy, reiter ietwat ongecontroleerd, voorts geen turnverleden qua inventiviteit
Presales: dolletjes, mejuffer neemt geen blad voor de mond en het was overmatig lachen met haar schelmachtige opmerkingen aangaande passanten, zowel heren als dames...
Aftersales: matigjes gezien calamiteit bij betaling in mejuffers ogen waarschijnlijk
Fazit: dertien uit een dozijn sessie die leuk was doch niet herhalingsbenodigd is gok ik stellig

Ietwat zotte muts met vileine humor enzo, toevallig in dezelfde sofa terechtgekomen aangezien dat haar favoriete sofa was doch ss zat er al te lummelen in gesprek met Hector the Clubinspector en Tomba la Bomba uit het pittoreske München, mejuffer schoof aan, kletste in de rondte, had wat te melden over Belgenland, en na een twintigtal minuten gekkigheid ging ze een drankje halen en bracht in één moeite meteen een blokhutsleutel mee, oops, aangezien Hector als gay werd ingeschat door haar, en Tomba als labiele transseksueel diende ss mee te schuifelen richting kamer als enige rechtgeaarde hetero in da kliek  ;D, ow, ok dan...Sessie verliep an sich voorspoedig in die zin dat TZ niet zo haar preferentie wegdragen en enkel mits sympathie voorhanden zijn, naja, dat zat wel snor maar nou niet een level ter tongzoenwerkzaamheden waar 'k van onderstebovenviel dus 69 kon ze wel schudden tengevolge. PZC goed zonder meer, Lecken hoogstreceptief, mejuffer laat zich niet uit de reserve lokken, doch liet een vochtig spoor achter waarbij speurneuzen geen tweede richtingsopinie meer benodigd hebben. NMC was degelijk doch niet superlatiefbenodigd. Uurtje gekkigheid allesbeschouwd, coulant afgerekend mits minitip, doch dat leek mejuffer te verdrieten aangezien ze 100 prefereert, egal moppie, dat is bij ss erg servicelevelsympathieafhankelijk en opzouten  ;D... Solide sessie met een jammerlijk financieel neveneffect zoals wel ns placht voor te komen around da border. Standaard clubservice zonder benodigde herhalingsbenodigdheid, leuk,  doch vergeten binnen zeer afzienbare tijd zonder tikweergave, dus bij deze...

Offline Teiresas

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 121
    • Bekijk profiel
Julia, Roemeense
« Reactie #1 Gepost op: 11 maart 2014, 11:37:55 »
Ik had mijn oog al tijdens mijn bezoek van eind Januari op haar laten vallen, maar toen kwam het er niet van. Bij mijn vorige bezoek was ze er niet, maar een week of twee terug liep ik haar tot mijn vreugd weer tegen het mooie lijf.
Julia heeft een erg lief gezicht en een betoverende glimlach, assets die deze rakker doen smelten en waartegen hij weinig weerstand kan bieden. Ik vind haar een prachtige verschijning. Haar voorkomen is weinig Roemeens, ik schatte haar vooraf in als Poolse. Ze is niet superslank, maar heeft een heerlijk strak lichaam, met mooie naturelle B-cups. Loopt - in mijn observatie - altijd rond in mooie zwarte lingerie met dito kousen, wat haar een zeer sexy uitstraling heeft.

Aan het eind van de avond - het was rond twaalven - haar dan eindelijk 'geschaakt' en omdat ik dra huiswaarts moest keren kwam de sleutelvraag van mijn kant redelijk rap. Op de kamer ging de lingerie uit en haar borsten waren mooier dan ik had verwacht ("alles naturel" verzekerde ze mij, "dat is toch het mooist"). Lichamelijk naar mijn maatstaven een topper, met een heerlijk engelensnuitje en een allerliefste glimlach.

Helaas is dat al het goeds wat ik over deze dame te melden heb.
Ik zal het kort houden, maar alles wat er mis kon gaan in deze sessie ging mis: natte doekjes, een flinke klodder glijmiddel, een pijpbeurt van net aan 2 minuten (die 2 minuten waren an sich goed, dus ze beheerst het wel), tongzoenen dat de naam écht niet dragen mag, gekibbel over tijd (na een kwartier meldde ze dat ik nog 3 minuten had; na enige terechtwijzing mijnerzijds erkende ze dat dat beneven de waarheid was en haalden we toch nog bijna 30 minuten, maar de discussie was uiteraard funest voor de sfeer, voor zover die er nog was), te vaak me aanspreken met 'baby' en ga zo maar door, de lezer kan zich er wellicht een voorstelling bij maken. Wellicht ook niet, en dan boft de betreffende lezer. Wonder boven wonder nog wel klaargekomen maar al met al was de sessie een complete flop en één van de mindere in mijn saunaclubloopbaan. Dat zo'n engelensmoeltje zo kan tegenvallen....

Toen Julia me na afloop vroeg of het goed was moest ik daarop dan ook negatief antwoorden. Ik denk dat ze zelf ook wel doorhad dat het beneden peil was, want ze verontschuldigde zich min of meer door te melden dat ze al sinds 's ochtends 11 uur aan het werk was, bijna 14 uur dus. Ofschoon ik me kan voorstellen dat de pijp dan wel leeg is, deed me dat toch niet veel beter voelen. Bij het afrekenen de fooi dus maar achterwege gelaten, en dat gebeurt niet snel...

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Julia, Roemeense
« Reactie #2 Gepost op: 27 juli 2016, 01:11:29 »
aanwezig in antwerpen skw ,  vr  20/3
nacht shift