Auteur Topic: TINA  (gelezen 74537 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
TINA
« Reactie #15 Gepost op: 21 juni 2015, 21:42:47 »
Uit mijn verslag bezoek 19 juni 2015

Goed moment om aan te pappen met Tina. Kort wat herinneringen opgehaald uit Panthera en waarom het daar nooit tot een kamer is gekomen. Kortom, de verloren tijd maar eens gaan inhalen in een van de nieuwe kamers. Strak ingericht, ik mag dat wel. Tina heeft goede TZ kwaliteiten. Tijdens het bespelen van de loftrompet legde ze zich uitstekend neer om haar poes te bespelen. Drijfnat! Dat smaakte naar meer en in 69 er wat orale spelletjes aan toegevoegd. Ze beweegt goed mee (gespeeld of niet, het ze me worst wezen). Ze pakte kleine Sjeuf goed aan, zo zelfs dat ik een korte pauze moest inlassen. Missio moest ik snel afbreken, want mijn volgelingen wilden opnieuw te snel naar buiten. Die geile kijkers die mij aankeken door dat erotisch brilletje tijdens het blasen deden me denken aan filmpjes met schoolgirls of secretaresses. Laat gaan die hap, er is toch geen redden meer aan. Na de orale ontlading wilde Tina een massage. Dat was weer even geleden. De bij Michelle opgebouwde ervaring kwam daarbij goed van pas, blijkens het compliment dat ik achteraf kreeg. Tina gaat overigens eind volgende week een paar weekjes met vakantie!

Tina: Bruin haar (natuurlijke kleur), 75B, lengte 1,60m, 24 jaar, Roemeense, spreekt bij voorkeur Engels
PZC: GOSP = 0,9M
EL: met ploppen
TZ: Uitstekend
Vingeren: No problem
Beffen: een waterval
NMC: missio prima
GFE: 90%
PSE: 70%
Optiek: Goed figuurtje, erotisch koppie, die ogen........ :o
Extra's: FT tot het eind
Herhalingsgevaar 100%
Aftersales: Komt niet uit zich zelf naar je toe, maar laat zich graag beetpakken als ze langs loopt.
Kamertijd: ruim 60 minuten
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
TINA
« Reactie #16 Gepost op: 11 oktober 2015, 14:43:26 »
She's got the look !

Een zeer goede een mooie GFE-sessie om de dag mee te starten !

Score : 9/10 !
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
TINA
« Reactie #17 Gepost op: 11 oktober 2015, 14:50:14 »
Helaas niet meer in BAB, tenzij ze onlangs weer terug is gekeerd.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
TINA
« Reactie #18 Gepost op: 11 oktober 2015, 15:03:11 »
Verdomd ja....ze staat weer op de AWL.
Een optie voor de 23ste  ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
TINA
« Reactie #19 Gepost op: 25 oktober 2015, 10:46:56 »
Tijdens mijn laatste bezoek aan Babylon op 23 oktober, 2 keer gekamerd met Tina.

Tina een mooi lijf en een leuk koppie en dat komt vooral door haar brilletje. Hoewel ze die bril niet altijd hoeft te dragen (sterkte -1), weet ze dat die bril haar handelsmerk is. Dat brilletje op haar neus heeft iets erotisch. In combi met zachte fel rode lippen lijkt ze een strenge secretaresse of op een nymfomaan studentje.
De eerste kamer was al vroeg  in de middag. Na wat keuvelen aan de Stammtisch en zo meer diende de eerste kamer zich aan, want al snel kwam niets meer terecht van enige conversatie. Na een douche richting kamer waar

Al snel lepelde onze tongen tegen tegen elkaar aan. Petite Sjeuf kwam zonder enige moeite op sterkte. Tina speelde de trompet tot een zalig einde! Echt zo'n Michelle (HP) kamer. 'Ontspannen' liggen op je rug en wachten tot de volgelingen een uitweg hebben gevonden. 

De tweede kamer was laat op de avond en een toevalligheid. Ze zat helemaal alleen uit het zicht in een van de sofa's helemaal achter in de bar. Ik ging een praatje met haar maken zonder kamerplannen.  Enfin, mijn zwak voor Tina ontaarde toch weer in een heftige tongworstelpartij. Nadat ze had gecontroleerd of er nog leven in kleine Sjeuf zat, besloten we weer een kamer op te zoeken.
De kamer was totaal anders dan de eerste kamer. Tina ontpopte zich in een lief onschuldig meisje, nam alle tijd, GFE ten top. Blasen in 69 en ze liet zich gaan. Ze had er wel zin. In Cowgirl krijste ze het uit. Na de explosie hebben we nog 20 minuten geknuffeld en tegen elkaar aangelegen. Een betere afsluiter van deze dag had ik mij niet kunnen wensen!

Tina: Bruin haar (natuurlijke kleur), 75B, lengte 1,60m, 24 jaar, Roemeense, spreekt bij voorkeur Engels
PZC: GOSP = 0,9M
EL: met ploppen
TZ: Uitstekend
Vingeren: No prob,
Beffen: 69
NMC: Cowgirl
GFE/PSE: beiden, past zich aan je wensen aan.
Optiek: Beauty, goed figuurtje, erotisch koppie, die ogen........en vooral dat brilletje
Extra's: FT tot een supereind.
Herhalingsgevaar 100%
Aftersales: doorlopend
Kamertijd: 30 + 70 minuten

Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
TINA
« Reactie #20 Gepost op: 15 november 2015, 16:46:18 »
Met recensie http://relaxxxboard.com/index.php?topic=1808.msg70012#msg70012

Deze mooie dame was echt sexy met die bril, ik had haar even in het oog 'and she knows it'. Ik moest echter even wachten eer ik met haar op een bankje kon neerstrijken. We gingen de kamer op en het werd  een heel goede kamersessie met GFE. Bloedhete meid die weet wat ze doet, erg vriendelijk ook. Het werd een vlotte kamergang, goede seks cfr. Iman al was de klik minder groot.

Score: ****, 30 min.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
TINA
« Reactie #21 Gepost op: 15 november 2015, 19:31:44 »
Met recensie http://relaxxxboard.com/index.php?topic=1808.msg70012#msg70012

Deze mooie dame was echt sexy met die bril, ik had haar even in het oog 'and she knows it'. Ik moest echter even wachten eer ik met haar op een bankje kon neerstrijken. We gingen de kamer op en het werd  een heel goede kamersessie met GFE. Bloedhete meid die weet wat ze doet, erg vriendelijk ook. Het werd een vlotte kamergang, goede seks cfr. Iman al was de klik minder groot.

Score: ****, 30 min.

Je hebt haar toch wel heel gelaten? Voor ze (definitief) vertrekt in december wil ik er nog eens van genieten.  :lol_hitting:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
TINA
« Reactie #22 Gepost op: 15 november 2015, 19:44:22 »
Met recensie http://relaxxxboard.com/index.php?topic=1808.msg70012#msg70012

Deze mooie dame was echt sexy met die bril, ik had haar even in het oog 'and she knows it'. Ik moest echter even wachten eer ik met haar op een bankje kon neerstrijken. We gingen de kamer op en het werd  een heel goede kamersessie met GFE. Bloedhete meid die weet wat ze doet, erg vriendelijk ook. Het werd een vlotte kamergang, goede seks cfr. Iman al was de klik minder groot.

Score: ****, 30 min.

Je hebt haar toch wel heel gelaten? Voor ze (definitief) vertrekt in december wil ik er nog eens van genieten.  :lol_hitting:
Maak u geen zorgen Sjeufke,ze zag er schitterend uit vrijdag.  :-P
you only live once

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
TINA
« Reactie #23 Gepost op: 15 november 2015, 19:54:37 »
Met recensie http://relaxxxboard.com/index.php?topic=1808.msg70012#msg70012

Deze mooie dame was echt sexy met die bril, ik had haar even in het oog 'and she knows it'. Ik moest echter even wachten eer ik met haar op een bankje kon neerstrijken. We gingen de kamer op en het werd  een heel goede kamersessie met GFE. Bloedhete meid die weet wat ze doet, erg vriendelijk ook. Het werd een vlotte kamergang, goede seks cfr. Iman al was de klik minder groot.

Score: ****, 30 min.

Je hebt haar toch wel heel gelaten? Voor ze (definitief) vertrekt in december wil ik er nog eens van genieten.  :lol_hitting:
Maak u geen zorgen Sjeufke,ze zag er schitterend uit vrijdag.  :-P
Krijg er nu al zin in   :laydown
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
TINA
« Reactie #24 Gepost op: 12 december 2015, 17:18:49 »
Tina
Uit verslag http://relaxxxboard.com/index.php?topic=1808.msg71211#msg71211

We namen een kamertje op de benedenverdieping. De pre-sales waren best lang geweest en dat in de jacuzzi al was er gezelschap bij. Dit was de dag van langere pre-sales. Dit verhoogde m'n verlangen en al m'n verwachtingen waren ingelost, ze wist wat ik graag had en speelde daar goed op in. Dit was hetzelfde verhaal als met Janina van SixSens maar dan mèt uitgebreide TZ. De seks was gewoon uitstekend en ook hier luisterden we nog naar een nummertje van haar thuisland. Ik kan niets meer op aanmerken, ze heeft echt een lekker lijf en ze kan je erg geil aankijken. Het was een geweldige sessie om naar terug te kijken.


Herhalingsgevaar is groot! Een half uurtje bleek genoeg. Alles was probleemloos, zo heb ik het graag.

Score: ****1/2

Offline biged

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
TINA
« Reactie #25 Gepost op: 26 mei 2016, 13:21:19 »
Voor de liefhebbers vanaf vandaag is TINA weer aanwezig van een veel te lange afwezigheid.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
TINA
« Reactie #26 Gepost op: 26 mei 2016, 14:11:57 »
Voor de liefhebbers vanaf vandaag is TINA weer aanwezig van een veel te lange afwezigheid.

Jij brengt wel heel goed nieuws! Is mijn topper in Babylon. Dat wordt weer heel snel richting Elsdorf racen  :steeringwheel:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
TINA
« Reactie #27 Gepost op: 26 mei 2016, 21:20:42 »
Tina, Kinga en die van HP toen, ja iwas Tina ook.
je hebt wel veel favorieten In ieder gleufke past een Sjeufke.
nou Tina en Kinga hebben ook al met lij gesexed, Kinga al lang geleden, maar beiden zijn me niet onafwisbaar bijgebleven. Kan aan mij liggen

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
TINA
« Reactie #28 Gepost op: 26 mei 2016, 21:26:42 »
Tina, Kinga en die van HP toen, ja iwas Tina ook.
je hebt wel veel favorieten In ieder gleufke past een Sjeufke.
nou Tina en Kinga hebben ook al met lij gesexed, Kinga al lang geleden, maar beiden zijn me niet onafwisbaar bijgebleven. Kan aan mij liggen
In Haus Panthera was het Michelle. Ik kende Pamela (nu Tina in Bab) daar ook al.
Tja...iedereen heeft zo zijn favorietjes. In deze voel ik mij totaal niet alleen op de wereld  ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
TINA
« Reactie #29 Gepost op: 8 juni 2016, 13:45:30 »
Toch  onvoorstelbaar dat de nieuwste fotookes van ons Tina er niet bij staan.... zeker na haar terugkeer naar Babylon...

[attachimg=1]

[attachimg=2]

[attachimg=3]

[attachimg=4]

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...