Auteur Topic: Haus 15, vensternr 59, Carla (oekraïense)  (gelezen 12229 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest7191

  • Gast
Haus 15, vensternr 59, Carla (oekraïense)
« Gepost op: 25 maart 2014, 21:57:57 »
Kwam in de jaren 2010/2011 veel in Bochum, maar de laatste jaren haast niet meer door slechte bezetting en dat veel van mijn favo's waren vertrokken.
Heel enkel kom ik nog eens in Bochum kijken.
Zo ook 2 weken geleden en de bezetting was erg goed te noemen (zo'n 70% van de 225 ramen waren bezet).

Na wat rondjes lopen was ik in het achtergedeelte aan de praat bij een jonge blondine aan het raam die wat ongeinteresseerd overkwam. Plots mengde haar blonde oekraïense buurvrouw zich in het gesprek en begon te lachen dat ik een pervers mannetje was door de vragen die ik stelde. Verder zat ze wat aan mijn haren te frustelen. Hierdoor een raampje opgeschoven en het gesprek vervolgd met deze blonde oekraïense die zeer spontaan overkomt.
Na nog een rondje gelopen te hebben bleef die blonde oekraïense mij in het hoofd zitten en dus teruggegaan.

Naam: vergeten
Leeftijd: 23-25
Haus: 15 (venster 59)
Herkomst: Oekraïense
Haar: Blond, schouderlang in een staart dragend
Lichaam: ca. 170cm, B-Cups, en maatje 38 (stevige kont)
Taal: Redelijk tot goed duits

Afgesproken voor een sessie met pijpen/oliemassage/poppers en facesitting voor 30 euro.
Kreeg eerst een relaxte pijpbeurt waarbij het pijpen rustig en diep was. Het hele schouwspel kon ik gaarne slaan in een grote wandspiegel. Ondertussen mocht ik haar betasten en kon zelf de poppers innemen.
Aan het einde van de sessie ging ze met haar volle kont gekleed in strak leer op mijn gezicht zitten waarbij ze mij ondertussen klaartrok. Jammer genoeg was dit wel met condoom om, terwijl dit door de meeste dames gedaan wordt zonder condoom en olie. Maar ja, 30 euro is natuurlijk niet veel geld en kun je ook niet alles verwachten.

Leuk bezoekje bij een zeer vrolijke, spontane blondine uit de oekraïne.




guest7191

  • Gast
Haus 15, vensternr 59, Carla
« Reactie #1 Gepost op: 9 augustus 2014, 18:57:28 »
Haar naam is Carla  8)