Auteur Topic: Haus15, vensternr 73, Victoria  (gelezen 12379 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest7191

  • Gast
Haus15, vensternr 73, Victoria
« Gepost op: 27 maart 2014, 19:11:29 »
Deze Victoria (na eigen zeggen uit Italie) 2x bezocht en maak bijna altijd een babbeltje bij haar als ik in Bochum ben.

Victoria is een italiaanse van pak hem beet 24 jaar, 1m70, slank (maatje 36), lang zwart haar en cup-C (echt). Een fluwelen huid, een warme lach en zeer vriendelijk. kortom, een prachtige meid om te zien en zeer spontaan.

Ze bied het standaardpakket aan voor 30 euro.
Echter beide keren bij navraag kreeg ik ook poppers en facesitting erbij zonder verder bij te betalen. Ze heeft een spiegel naast het bed die net zolang als het bed is, dus prachtig om de details in te kunnen volgen.

Een bezoekje bij haar is simpelweg zeer goed te noemen.

Hieronder nog haar kamer:

escalade

  • Gast
Haus15, vensternr 73, Victoria
« Reactie #1 Gepost op: 19 oktober 2014, 21:30:31 »
Citaat
Een fluwelen huid, een warme lach en zeer vriendelijk. kortom, een prachtige meid om te zien en zeer spontaan.

Deze woorden kan ik voor de volle 100% bevestigen.
Ik heb haar afgelopen vrijdag bezocht. Voor een luttele 30 euro kreeg ik gewoon een utstekende sessie met alles erop en eraan.
Victoria is een zeer vriendelijke dame waarbij ik me direct op m'n gemak voelde. Het hele contact met deze bloedmooie dame verliep op een spontane, vrolijke en natuurlijke manier.
De sex zelf was buitensporig goed.
Conclusie is dat je voor een uitstekende sessie niet persé een saunaclub hoeft te bezoeken. Een geoefende wandelaar haalt de goudhaantjes er wel uit en kan ook in een rosse buurt uitermate veel plezier beleven. Bijkomend voordeel is ook dat je nog ééns wat centjes overhoudt...... :035: