Auteur Topic: Haus 15, vensternr 139, Simone  (gelezen 11212 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest7191

  • Gast
Haus 15, vensternr 139, Simone
« Gepost op: 27 maart 2014, 19:38:27 »
Vorige week was ik weer in Bochum. Zag 5 dames die ik ken en een goede service geven, maar soms wil je wat nieuws voor de spanning.
Dat dit niet altijd de beste keuze is, ben ik vorige week achtergekomen.

Had al een gesprekje gehad met de bulgaarse Simone (haus10/vensternr 139). Ze is bulgaarse van midden tot eind 20, spreekt redelijk duits, 1m70, cup-B, maatje 38 en volle kont.

Deze Simone beloofde veel aan de deur voor 30 euro en ook het aantrekken van de lerenbroek en poppers erbij was geen probleem voor 30 euro.
Het begon leuk dat ze me omarmde en zo de trap opliep en boven voor de spiegel omarmt bleef staan en zei dat we een mooi paartje vormen.
Eenmaal op de kamer wist ik meteen dat het foutje boel was. Haar 1e vraag was of ik wel eens cocaine gebruikte en ze meteen voor ons beiden wat kon bestellen. Meteen afgewimpeld. Daarna doorvragen of ik niet langer wilde blijven.
Gelukkig leidde het aantrekken van de lerenbroek niet tot problemen en de rust was even weergekeerd.
Ze begon als eerste met een pijpbeurt, maar na 30sec stopte ze al en zei dat ze voor 20 euro meer blasen ohne deed. Man, raakte mijn hele concentratie kwijt.
Denk pak de poppers maar om mezelf te verdoven, zegt ze opeens dat het 20 euro kost, terwijl aan het raam ze had aangegeven dat poppers erbij ook 30 euro totaal was. Uiteindelijk 10 euro bijgelapt voor de poppers en gelukkig ging ze toen eindelijk pijpen. Ook de gevraagde facesitting deed ze gelukkig zonder problemen, waardoor ik toch nog een hoogtepunt bereikte.
Tijdens het aankleden vroeg ze wat ik ging doen. Aangegeven dat ik waarschijnlijk even een barretje opzocht. Hier haakte ze gelijk op in dat ze mij wel wilde vergezellen naar de bar en ze een goed adresje had en meteen kon bellen dat we eraan kwamen. Wist al genoeg, dat worden dure drankjes en waarschijnlijk haar drugsdealer op bezoek in het cafe. Maar snel aangekleed om deze dame te kunnen verlaten.
Toen we de kamer verlieten zei ze opeens dat ze een leuk geintje had en ze gooide zo de kamerdeur van de buurvrouw open. Keek tegen het tafereel aan hoe een oude vent bovenop een oostblokding lag. Simone lag door haar actie helemaal in de deuk en liep daarna wat scheef de trap af. Heb het vage vermoeden dat ze de hele scene al onder invloed van drugs of drank was.