Auteur Topic: Sibel (Turkish)  (gelezen 47358 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JacoGillongo

  • Gast
Sibel (Turkish)
« Gepost op: 28 maart 2014, 23:35:06 »
After I was taken in by her exotic eyes, we spent some time in Kino and then moved on to a room. Sibil is a bit of a pro. She promised to kiss but I guess none of the men would call that kissing. It's very little. Her blow job stays at the head of my penis. She varies a lot with her tongue and lips but it's the opposite of DT. I can live with that though.
Her hand job in between is better than most others'. Then we go intimate. A bit soon. I decide to take my time and do it easy. It's nice. Mish and doggy both are very much to my liking. I spent far more time being intimate than I am used to. In doggy she stretches out on her belly. I'm on top of her perfect butt and in her nice pussy. This is too much. A most perfect and very long lived orgasm. I don't mind the almost absence of kissing or the superficial blowjob. No complaints from me anymore. The ending was perfect.
Sibil is from Turkey. A year in Germany now, her German is OK but far from fluent. About 1.50 m tall, 22 yo. Light brown hair until her neck. Picture perfect eyes. A-cup and very soft. Haven't looked for piercings or tattoos. She walked around in a kind of fishing net when I met her but took that off later.
When I had taken a shower, she was already on the phone.

Here is an example of her lingerie
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTjJibBdPaXcj-ojtCICO0sbEkB61gmkGzwhvRnUR5namKSNO5NPg

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Sibil (Turkish)
« Reactie #1 Gepost op: 3 april 2014, 19:00:44 »
Gisteren heb ik in Sixsens voor het eerst met Turkse Cibelle gekamerd. Nadat ik tegen 18u20 mijn buikje rond had gegeten en even leuk met Janina had gepraat, wou ik, vooraleer terug op zoek te gaan naar Janina voor een kamergang, even uitrusten in de Marokkaanse ruimte. Ik lag er echter nog geen 2 minuten of Cibelle kwam me gezelschap houden. Ik zei haar dat ik wou rusten, maar Cibelle was duidelijk selectief doof. Ze begon me intieme kusjes te geven en ze begon al snel ook met Piet te spelen. Na een kwartier hield ik het niet meer en, ondanks mijn voornemen met Janina te gaan kameren, liet ik haar een sleutel halen.

Ff een douche genomen en rond 18u40 lagen we op een kamer. Deze kamergang zou iets minder worden dan mijn eerder kamergang van gisteren met Veronika, maar hij was desalniettemin ook zeer goed.

Op kamer kuste Cibelle voorzichtig, maar met veel gevoel. Ze pijpte beter dan Veronika, maar ik vond het nog steeds niet top. Droogneuken, pussysliden, 69. Het is allemaal de revue gepasserd en Cibelle deed echt haar best.

Het neuken was ook heel goed. Net als Veronika hield Cibelle de cowgirl niet lang vol, maar tijdens missio en hondjes mocht ik weer lekker mijn ding doen, hetgeen resulteerde in het 2de orgasme van de dag. We hebben nog even nagepraat en na 25 minuten verliet ik de kamer met een grote lach op mijn gezicht.
 
Herhalingsgevaar: bestaande.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Sibil (Turkish)
« Reactie #2 Gepost op: 14 december 2014, 20:03:24 »
Sibel is een turks meisje van 22 jaar. Ze heeft een kleine tattoo op de linkervoorzijde net onder haar schouder. Sibel is een slanke meid, lang zwart een beetje krullend haar, 1.60m, a cup en mooie donkere ogen. Het is veruit het mooiste meisje wat er in deze club rondloopt. Ze heeft een engelengezicht en een mooi strak klein kontje. Ze zou zo een carriere als model kunnen beginnen.
Ze is af en toe wat verlegen en een beetje terughoudend ook op de kamer.
Het is wel een lieve meid waar ook nog een gesprek mee te voeren is.
Ze vind zelf haar borsten te klein. Ze heeft inderdaad maar een a cup maar dit past precies bij de rest van haar slanke lichaam.
Op de kamer heb ik goede tijd met haar gehad. PZC was goed maar rustig en zacht. TZ was lekker maar voorzichtig en terughoudend.
NMC in missionaris was niet goed. Ze wist zich steeds zo te draaien dat ik niet goed kon penetreren. Ik weet niet of ze dit deed omdat ik te groot geschapen ben voor haar in die positie. BTW ik ben gewoon gemiddeld geschapen. Ik heb haar ook gebeft waarvan ze zichtbaar genood en verschillende keren klaarkwam wat ook heerlijk proefde. Nadat ik haar gebeft had wilde ze niet meer tongzoenen.
Ik ben wel heerlijk in mijn favoriete standje, cowgirl, klaargekomen. Het is een genot om zo'n mooi poppetje boven op je te zien zitten.
Herhalingsgevaar 100%

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Sibil (Turkish)
« Reactie #3 Gepost op: 14 december 2014, 20:08:35 »
Knaktuut op 16/11
http://relaxxxboard.com/index.php?topic=8164.msg54964#msg54964


Citaat
Sibelle: halflang zwart haar, 75A, lengte 1,65m, ongeveer 25 jaar, Roemeense. Ze vertelde dat ze voorheen in Magnum had gewerkt
PZC: Veel met haar tongetje spelend, maar geen zuigkracht (GOSP = 0,2M)
EL: Alleen wat likken
Oogcontact: ja
TZ: Uitstekend
Vingeren: Ja, maar niet naar binnen
Beffen: ja, maar zonder enige reactie
NMC: Doggy en Missio; als of ik op een zak meel lag; ook zonder enige reactie
GFE: 30%
PSE: 20%
Optiek: Prachtig figuur, mooi looks!
Extra's: Geen
Herhalingsgevaar 0,0%
Aftersales: Na de kamer totaal geen contact meer met Sibelle. Geen aftersales. Eerlijk gezegd zat ik er ook niet op te wachten.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Sibil (Turkish)
« Reactie #4 Gepost op: 14 december 2014, 20:36:10 »
Als ik onze recensies (Tjeppah) zo onder elkaar lees, dat ontdek ik toch wel wat overeenkomsten. Weliswaar verschillend geformuleerd. Ik kan me vergissen, maar ik lees uit jouw recensie dat het geen geweldige kamer was??! Mijn herhalingsgevaar staat op 0%. Wat maakt jou kamer met Sibel dat herhaling toch 100% is?
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Sibil (Turkish)
« Reactie #5 Gepost op: 14 december 2014, 21:05:36 »
Knaktuut haar engelengezicht  :ladyred :039:
Ik wil ze een tweede kans geven. Nu is ze een beetje afwachtend maar het zou me niet verbazen dat wanneer ze je al eerder heeft gezien ze zich ook meer durft te geven waardoor de service beter wordt.
Daarnaast vond ik het beffen ook heerlijk en zij ook zoals je hebt kunnen lezen. Ook had ik een fijn contact met haar.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Sibil (Turkish)
« Reactie #6 Gepost op: 14 december 2014, 21:23:22 »
Ja dat is waar, een mooi lijf en koppie!
Maar dat was het dan ook. Maar goed, als jouw 2e kamer met haar een succes wordt, zou ik zo maar maar voor een herhaling kunnen gaan  ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Sibil (Turkish)
« Reactie #7 Gepost op: 14 december 2014, 21:49:33 »
Ik hou je op de hoogte Knaktuut  ;)

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Sibil (Turkish)
« Reactie #8 Gepost op: 12 januari 2015, 22:11:12 »
Terug uit vakantie  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Sibil (Turkish)
« Reactie #9 Gepost op: 3 februari 2015, 18:21:52 »
Verleden week zaterdag heb ik een tweede keer gekamerd met Sibel.

Presales waren dik in orde. We hebben zeker 20 minuten geknuffeld en gezoend (geen tong) aan de bar.
 
De kamergang was ook dik in orde: TZ was voorzichtig, maar oké. De pijpbeurt was me iets te zacht, maar voldeed toch om kleine Piet op oorlogssterkte te brengen en houden. Het neuken was zalig: Sibel opende haar benen tijdens elk standje zo ver ze maar kon en ik mocht lekker beuken. Ik ben dan ook met een knal klaargekomen tijdens hondjes ;D 8).
 
Aftersales: ik heb Sibel na de kamergang niet meer veel gezien, maar het was dan ook al na middernacht.
 
Herhalingsgevaar: bestaande 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Sibil (Turkish)
« Reactie #10 Gepost op: 5 april 2015, 12:04:42 »
el is terug aanwezig in Sixsens en ze heeft een boob job laten uitvoeren. De kwaliteit van haar nieuwe borsten zal ik bij een volgend bezoek aan Sixsens moeten onderzoeken. Daar heb ik gisteren jammer genoeg geen tijd voor gehad ;) 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Sibel (Turkish)
« Reactie #11 Gepost op: 9 juni 2015, 16:26:40 »

Inmiddels gecheckt waarbij ze me alles zeer trots liet zien en proeven... en ze is (zijn) geslaagd met vlag en wimpel!

Ik ben geen fan van siliconen maar deze boob job is naar mijn mening goed uitgevoerd!



P.S. Heren moderatoren, s.v.p. de naam aanpassen naar Sibel.
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Sibel (Turkish)
« Reactie #12 Gepost op: 2 februari 2016, 21:46:02 »
Eerste Kerstdag liep ik Sibel na mijn eerste kamer en een time-out tegen het bevallige lijfje. Ik vind haar een guitige en ondeugende uitstraling hebben en krijg altijd wel aandacht van haar, waarbij ze me steeds weer probeert te verleiden. Hetgeen haar meestal niet lukt, maar vanavond was toch anders...

Ohhlord had bij de Action Kerstkostuumpjes gespot in twee uitvoeringen, waarvan één setje gepaard ging met een Kerstmuts. Dus kort na binnenkomst werd hij al gauw omringd door de nodige dames die wel interesse hadden om de Kerstsfeer op te leuken met een leuk speelpakje, waarbij Sibel ook een greep in de buidel deed en er net ook zo'n setje uit haalde. En eerlijk is eerlijk, het stond haar beeldig.... zo wil ik wel voor Kerstman spelen als ik er dan zo'n Kerst-elfje bij krijg...

Van het een kwam het ander en Sibel kreeg mijn volle aandacht... Ze had in deze outfit niet zo heel veel nodig om mij mee te krijgen dus voor ik het wist mocht ze van mij een sleutel gaan halen. En ja hoor, ze zocht een kamer uit met een spiegel naast het bed, de ondeugd. Als ze er dan toch zo sexy uit ziet, wil ze blijkbaar ook graag gezien worden... haha!

Met een beetje fantasie kun je je dan wel voorstellen hoe dat er uit ziet... Een naakte Sibel met haar mooie lijf (ik vind dit nog steeds een uiterst geslaagde boobjob!), die al zacht en nat pijpende met ondeugende oogjes naar je in de spiegel kijkt. Mooi afgewerkt met dat Kerstmutsje... aaaarrgghhhh...

A fantasy come true... en ik kwam daarna ook al gauw "uit"...

Ik heb het bij een half uur gelaten, om de een of andere reden is dat genoeg met Sibel die haar werk uitstekend en met veel gevoel doet, en daarbij toch telkens weer de deur op een kier zet voor een volgende keer.... zoals afgelopen zondag ... maar dat is voor een volgende keer...

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Sibel (Turkish)
« Reactie #13 Gepost op: 2 februari 2016, 22:23:21 »
Eerste Kerstdag liep ik Sibel na mijn eerste kamer en een time-out tegen het bevallige lijfje. Ik vind haar een guitige en ondeugende uitstraling hebben en krijg altijd wel aandacht van haar, waarbij ze me steeds weer probeert te verleiden. Hetgeen haar meestal niet lukt, maar vanavond was toch anders...

Ohhlord had bij de Action Kerstkostuumpjes gespot in twee uitvoeringen, waarvan één setje gepaard ging met een Kerstmuts. Dus kort na binnenkomst werd hij al gauw omringd door de nodige dames die wel interesse hadden om de Kerstsfeer op te leuken met een leuk speelpakje, waarbij Sibel ook een greep in de buidel deed en er net ook zo'n setje uit haalde. En eerlijk is eerlijk, het stond haar beeldig.... zo wil ik wel voor Kerstman spelen als ik er dan zo'n Kerst-elfje bij krijg...


Van het een kwam het ander en Sibel kreeg mijn volle aandacht... Ze had in deze outfit niet zo heel veel nodig om mij mee te krijgen dus voor ik het wist mocht ze van mij een sleutel gaan halen. En ja hoor, ze zocht een kamer uit met een spiegel naast het bed, de ondeugd. Als ze er dan toch zo sexy uit ziet, wil ze blijkbaar ook graag gezien worden... haha!

Met een beetje fantasie kun je je dan wel voorstellen hoe dat er uit ziet... Een naakte Sibel met haar mooie lijf (ik vind dit nog steeds een uiterst geslaagde boobjob!), die al zacht en nat pijpende met ondeugende oogjes naar je in de spiegel kijkt. Mooi afgewerkt met dat Kerstmutsje... aaaarrgghhhh...

A fantasy come true... en ik kwam daarna ook al gauw "uit"...

Ik heb het bij een half uur gelaten, om de een of andere reden is dat genoeg met Sibel die haar werk uitstekend en met veel gevoel doet, en daarbij toch telkens weer de deur op een kier zet voor een volgende keer.... zoals afgelopen zondag ... maar dat is voor een volgende keer...

Toch nog een witte kerst gehad dus.  ;D

Offline Tommy80

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 104
    • Bekijk profiel
Sibel (Turkish)
« Reactie #14 Gepost op: 29 maart 2016, 15:51:54 »
Gisteren eerste maal met Sibel op de kamer beland en het was een goeie service.

Het teasen begon al aan de bar. Ze heeft, naar mijn mening, een zeer mooi gezicht. Een knipoog, een tongetje rond de lippen, een kusje gooien, tja...je kent dat wel  ;)
Naast mij stond Vendez al met haar te flirten en ze sprak al enkele woorden "sexvlaams": "Lekker pijpen hé / goe neuken / slikken hmmm"...allez, ik vond het wel schattig  ;D

Ze kwam naast me staan en de verleiding was té groot...hup de kamer op voor een half uurtje. Jammer genoeg heel terughoudend tongzoenen. Zoenen daarentegen wel uitgebreid. Ze pijpt goed, maar voor mij iets te zacht. Geen probleem, want de sjarel stond paraat om te neuken. Missio, cowgirl, rechtstaand doggy, doggy met de benen dicht, het passeerde allemaal de revue. Geen terughoudendheid en je mocht eigenlijk wel stevig stoten. Na een 25 minuten de kamer verlaten met het idee haar nog wel eens uit te nodigen in de toekomst.