Auteur Topic: Sibel (Turkish)  (gelezen 47357 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Sibel (Turkish)
« Reactie #15 Gepost op: 13 april 2016, 00:04:34 »
De derde kamer op 1 april was met Sibel.

Tijdens vorige bezoeken de laatste maanden is Sibel een aantal keren komen 'informeren'. Ik was bijna anderhalf jaar geleden met Sibel al eens op de kamer. Dat was overigens geen beste kamer.
Sibel kwam in de bar bij mij staan en we raakten in gesprek. Het is een vrolijk type en je kan er gezellig mee lullen. Van het een komt het ander. TZ en wat onderzoek horen bij de presales. Dat smaakte naar meer en liet haar op een gegeven moment een sleutel halen.
Op de kamer was het TZ oppervlakkig. Knuffelen was beperkt en zelfs een beetje afstandelijk. Blasen was niets op aan te merken GOSP = 0,7M. Daty was een ramp! Ongeïnteresseerd lag ze er bij. Ik kijk zo nu en dan of een dame en van geniet. Deed ook geen poging om er iets van te maken. Een totale verslapping diende zich aan. Een poging gedaan in doggy. Dat was geen optie, in geen enkele positie overigens. Met handwerk is het alsnog tot een ontploffing gekomen.
Toen ik zei dat er geen klik was schijnbaar, ontkende ze dat. Ik ben er verder niet op ingegaan. Verloren energie. Daarna hebben we de kamer verlaten.

Haar recensies zijn over het algemeen goed. Ik heb mijn recensie van 7 november 2014 nog eens terug gelezen. De kamer van 1 april is nagenoeg een kopie. Tussen Sibel en mij is er geen chemie. Het is een feit, niets mis mee. Een gezellige dame is de bar, op de kamer werkt het tussen ons niet helaas.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Sibel (Turkish)
« Reactie #16 Gepost op: 13 mei 2017, 08:39:39 »
Sibel werkt nu in LR, waar ik gisteren met haar op herhaling ben geweest. En het was goed ;D ;D ;D.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Sibel (Turkish)
« Reactie #17 Gepost op: 13 mei 2017, 16:46:41 »
Sibel werkt nu in LR, waar ik gisteren met haar op herhaling ben geweest. En het was goed ;D ;D ;D.

Yes, yes, yes ?
Dan wordt het tijd om (samen met haar) de toiletten in LR eens te gaan bekijken...  :lol
(insiders weten waarom...)

Maar ach, die uitnodiging heb ik al van haar gekregen...  :17:
Verslag volgt...  ;)
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Sibel (Turkish)
« Reactie #18 Gepost op: 13 mei 2017, 16:50:12 »
Sibel werkt nu in LR, waar ik gisteren met haar op herhaling ben geweest. En het was goed ;D ;D ;D.

Yes, yes, yes ?
Dan wordt het tijd om (samen met haar) de toiletten in LR eens te gaan bekijken...  :lol
(insiders weten waarom...)

Maar ach, die uitnodiging heb ik al van haar gekregen...  :17:
Verslag volgt...  ;)

Ze kijkt smachtend naar je komst uit ja ;D.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Sibel (Turkish)
« Reactie #19 Gepost op: 13 mei 2017, 17:01:58 »
Sibel werkt nu in LR, waar ik gisteren met haar op herhaling ben geweest. En het was goed ;D ;D ;D.

Yes, yes, yes ?
Dan wordt het tijd om (samen met haar) de toiletten in LR eens te gaan bekijken...  :lol
(insiders weten waarom...)

Maar ach, die uitnodiging heb ik al van haar gekregen...  :17:
Verslag volgt...  ;)

Ze kijkt smachtend naar je komst uit ja ;D.
Nu je over toiletten begint, en omdat we in het LR-topic zitten ..

Ooit hebben Foots en ik ons kapot gelachen met Bosco ... die een sappig verhaaltje opdiste (in het jaar des heren 2010-2011)  ...

Een dame ging met hem mee douchen en ze vroeg of ze op hem mocht plassen tijdens het douchen na het kameren (of ervoor, Bosco mag het zeggen), ach, het is tijdens het douchen, dus het spoelt zo weg, moet Bosco gedacht hebben, en hij stemde toe .....  :111:
Bij de lockers kreeg Bosco de rekening gepresenteerd ... extra voor plassexxxxx .... het was hilarisch .... trouwens, goede oude Bosco kon er zelf hartelijk om lachen nadien (op het moment zelf waarschijnlijk niet zo hartelijk, maar groen)     ;D :lol    :o :-P ::)

Is het trouwens die Sibel die steeds met een dildoin de handtas rondliep in SixSens, ze wilde dat ding eens bij me gebruiken .... en ik weet nog steeds niet waarom ik toen heb geweigerd  :-\ ;D :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Sibel (Turkish)
« Reactie #20 Gepost op: 13 mei 2017, 17:33:42 »
Sibel werkt nu in LR, waar ik gisteren met haar op herhaling ben geweest. En het was goed ;D ;D ;D.

Yes, yes, yes ?
Dan wordt het tijd om (samen met haar) de toiletten in LR eens te gaan bekijken...  :lol
(insiders weten waarom...)

Maar ach, die uitnodiging heb ik al van haar gekregen...  :17:
Verslag volgt...  ;)

Ze kijkt smachtend naar je komst uit ja ;D.
Nu je over toiletten begint, en omdat we in het LR-topic zitten ..

Ooit hebben Foots en ik ons kapot gelachen met Bosco ... die een sappig verhaaltje opdiste (in het jaar des heren 2010-2011)  ...

Een dame ging met hem mee douchen en ze vroeg of ze op hem mocht plassen tijdens het douchen na het kameren (of ervoor, Bosco mag het zeggen), ach, het is tijdens het douchen, dus het spoelt zo weg, moet Bosco gedacht hebben, en hij stemde toe .....  :111:
Bij de lockers kreeg Bosco de rekening gepresenteerd ... extra voor plassexxxxx .... het was hilarisch .... trouwens, goede oude Bosco kon er zelf hartelijk om lachen nadien (op het moment zelf waarschijnlijk niet zo hartelijk, maar groen)     ;D :lol    :o :-P ::)

Is het trouwens die Sibel die steeds met een dildoin de handtas rondliep in SixSens, ze wilde dat ding eens bij me gebruiken .... en ik weet nog steeds niet waarom ik toen heb geweigerd  :-\ ;D :lol

Het gaat inderdaad om die Sibel!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Sibel (Turkish)
« Reactie #21 Gepost op: 13 mei 2017, 18:04:57 »
Het gaat inderdaad om die Sibel!
Ow, eentje met wisselende service ... die zijn meestal goed met een dildo in de hand of omgebonden ...    :lol
't Is in ieder geval een lekker wijffie  ;D
Al veel te lang geleden dat in-k nog in LR ben geweest, mag eens verandering in komen, op zoek naar de dildo van Sibel ...

Die naam doet me trouwens iedere keer denken aan Cybill Troy en in één adem denk ik dan aan Miss Tangent .... als 't hard en vettig mag zijn, zijn dat de Koninginnen onder de Meesteressen ...

[attachimg=1]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Sibel (Turkish)
« Reactie #22 Gepost op: 13 mei 2017, 18:37:22 »
Het gaat inderdaad om die Sibel!
Ow, eentje met wisselende service ... die zijn meestal goed met een dildo in de hand of omgebonden ...    :lol
't Is in ieder geval een lekker wijffie  ;D
Al veel te lang geleden dat in-k nog in LR ben geweest, mag eens verandering in komen, op zoek naar de dildo van Sibel ...

Die naam doet me trouwens iedere keer denken aan Cybill Troy en in één adem denk ik dan aan Miss Tangent .... als 't hard en vettig mag zijn, zijn dat de Koninginnen onder de Meesteressen ...

[attachimg=1]
Twee keer een inwendig onderzoek gedaan bij Sibel. Conclusie: Keine Elektriek zwischen uns beiden. Maar wel nog steeds lol als we elkaar begroeten met: "Ha Elektriek". Niet op elk potje past 'mijn dekseltje'!  :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Sibel (Turkish)
« Reactie #23 Gepost op: 18 mei 2017, 07:32:25 »
Afgelopen vrijdag heb ik nog eens gekamerd met Sibel.

Deze mooie Turks Bulgaarse, met wie ik reeds in april 2014 een eerste keer gekamerd heb, had me al sinds mijn binnenkomst in LR heel veel aandacht geschonken, en zo ook weer ergens rond middernacht.

Sibel vatte in de zetel voor de zoveelste keer een geanimeerd gesprek aan, en verplaatste haar handen na enige tijd langzaam maar zeker via mijn borstkas, over mijn buik, naar kleine Piet. Ze begon hem subtiel te bespelen, en bewerkte mijn lippen ondertussen ook met subtiele, maar heel intieme zoenen. Grote en kleine KP zijn daar redelijk gevoelig aan, dus voor ik er erg in had, zat ik plots midden in de huiskamer met een knoert van een genotsknots :-\.

Het was hopeloos de schijn op te houden dat ik geen zin in Sibel had, dus ik heb haar maar een sleutel laten halen, en trok zo voor het eerst sinds lang nog eens op kamer met deze meid met de wondermooie ogen. Mijn vorige kamers met haar waren goed zonder meer geweest, dus ik was wel benieuwd of ze haar serviceniveau ondertussen opgetrokken had.

En wat bleek? Dat heeft ze wel degelijk gedaan! Tongzoenen: héél lekker. Pijpen: zalig! Ik heb Sibel tegen mijn gewoonte in een dik kwartier laten doen. Pussysliden: heel intiem en opwindend. Neuken: lang, gevarieerd en lekker. Enkel tijdens hondjes moest ik het wat rustig aandoen, maar dat kon de pret niet drukken. Dit was immers toch meer een GFE dan een PSE kamertje, en dan hoeft dat beuken niet zo nodig.

Na zo’n 3 kwartier op kamer ben ik rillend klaargekomen ;D, waarop we het uur al knuffelend rondgemaakt hebben. Zalig nagenieten was dat!

Herhalingsgevaar? Groot! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum