Auteur Topic: Bielefeld, Eros Center  (gelezen 11601 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest7191

  • Gast
Bielefeld, Eros Center
« Gepost op: 30 maart 2014, 01:20:42 »
Naam: Bielefeld, Eros Center

Adres: Eckendorfer Str. 29, 33609 Bielefeld (täglich 24 Stunden)

Aard: Eros Centrum (inpandige kamer prostitutie)



Google Maps: http://maps.google.de/maps?q=Eckendorfer+Str.+29,+Bielefeld&hl=de&ie=UTF8&ll=52.032152,8.553929&spn=0.010429,0.01929&sll=52.023769,8.519211&sspn=0.036284,0.077162&hnear=Eckendorfer+Stra%C3%9Fe+29,+33609+Bielefeld,+Detmold,+Nordrhein-Westfalen&layer=c&cbll=52.032994,8.552768&panoid=TJJ-VVTH88AaSkdFdxsszg&cbp=12,306.06,,0,-10&t=m&z=16

Prijzen: vanaf 30 euro

De Dames: Totaal 45 kamers

Parkeren: Voor de deur (prive parkeerplaats)

In de zomer van 2010 dit Eroscentrum bezocht.

Goed voorzieningen:
Gratis parkeren strak voor de deur.
Burger King en tankstation strak ertegen over.

Oordeel eroscenter:
Zijn 45 kamers waar je in een rechthoek langs loopt met in het midden een stuk gras met beplanting (doet me een beetje denken aan de oude pyramide gebouwen op de campus van de universiteit twente).

Kamers zijn relatief klein.

Eerste rondje had ik binnen 5min alles gezien. Van de 40kamers zo'n 7 dames. Wel veel gordijntjes dicht waarbij je herrie hoorde (dus veel dames bezet). Die slechte isolatie van de kamers vind ik niet echt geweldig.
Tijdens mijn 2e rondje 15min later waren er wat meer dames met een gordijntje open.

Wandelaars
Veel oost-europeanen die er rond liepen, vreemde talen.
Bij de ingang van het eroscenter stonden wat oude vieze mannetjes die maar op die plek bleven staan en het schouwspel een beetje gaarde sloegen.

1e rondje waren 7 dames beschikbaar, maar waren zeker 50 man aan het rondlopen. Veel dames waren bezet. Die dames die beschikbaar waren hadden 15min later bijna allemaal het gordijntje dicht.
Lijkt dus op een verkeerde verhouding. Weinig aanbod, veel vraag.

Dames
Oost-europees, duits, afrikaans, aziatisch, etc. Elk type wel gezien

Bij de ingang eerste kamertje link zat een replica van het erosmonster uit duisburg. Kon de zus zijn en zat mij ordinair toe te roepen toen ik langs liep dat ik bij haar raam moest komen. Kijk wel uit en voorbij gelopen. Hierop kreeg de verwensing "Du assloch" naar mijn hoofd geslingerd.
Toch opvallend dat elk eroscenter in duitsland zo'n erosmonster er heeft zitten

Opvallend
Zijn dus ramen en je gaat natuurlijk bij het raam naar binnen.
Echter naar mijn bezoekje attendeerde de dame erop dat ik deur moest nemen die achter bij de badkamer zat (achterdeur).
Deze deur door kom je in een lange overdekte gang waar alle deuren van de kamers in uitkomen.
Na 40m door die overdekte gang lopen kom je bij een deur "Ausgang". Deze deur komt rechtstreeks op de parkeerplaats uit.
Dit geeft een beetje het gevoel van "Ik ben er uitgewerkt"