Auteur Topic: Haus50,Kim NL  (gelezen 11606 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest7191

  • Gast
Haus50,Kim NL
« Gepost op: 2 april 2014, 19:37:38 »
Een tijdje geleden wilde ik een keer wat anders, want de meeste kinky dames in Essen ken ik al zeer goed. Plots zat er in de serre van haus50 een wat vollere blondine in een strakke lerenlegging met pumps.

Terwijl ik met Vicky uit Polen bij de serre van Haus50 aan het kletsen was, zei Vicky dat ik bij haar blonde buurvrouw nederlands kon spreken. Geheel verrast hierdoor gekozen voor de nederlandse buurvrouw, genaamd Kim.

Kim is denk ik rond de 40 jaar, 1m70 lang, wat aan de stevige kant, volle kont, dikke borsten en lang blond haar tot net over de schouder. Helaas gaf ze aan niet te adverteren op internet.
Ze heeft de sm-studio van haus50 afgehuurd en dit betekent dat een bezoekje vanaf 100 euro is. Ze werkt alleen in het weekend vanaf vrijdagavond.

Vrij standaard sessie gekregen met ballen afbinden, dirty talk, legging en schoenen likken, poppers en mocht zelfs haar ontblote borsten afzuigen. Aan het einde afgemaakt met facesitting en oliemassage.

Kim gaf aan nog nooit in nederland gewerkt te hebben en hiervoor 6 jaar lang in de rosse buurt van Bochum te hebben gewerkt. Haar daar nog nooit gezien, maar dat kon kloppen, want ze werkte er voornamelijk op zaterdag en zondag.
Ze gaf aan dat er in Bochum weinig klanditie is voor SM en daarom naar Essen is verhuisd, aangezien de rosse buurt van Essen the place to be is voor kinky.

guest7191

  • Gast
Haus50,Kim NL
« Reactie #1 Gepost op: 28 september 2014, 00:40:33 »
Deze hollandse Kim is in mei met de noordezon vertrokken uit Essen.
Op de nieuwe site http://bizarrstudio-essen.de/page/damen/ staan alle dames die werkzaam zijn in haus50 en Kim wordt er niet op genoemd.

Zet dus een slotje op haar topic.