Auteur Topic: Venus Paareclub, Hamminkeln  (gelezen 14009 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
Venus Paareclub, Hamminkeln
« Gepost op: 3 april 2014, 23:24:43 »
Weet niet precies waar het thuishoort, dus voorlopig maar even hier geplaatst.

Zo ben je een hele tijd niet in Duitsland, zo moet je er in een week twee keer zijn. Woensdag was ik weer op weg terug van een opdracht en wetende dat ik langs Hamminkeln zou rijden (voorheen vooral bekend van de snelheidslimiet op de autobahn 's avonds na 22:00.....) was ik eens gaan kijken naar het aanbod van Venus Paareclub. Op de woensdagavond is er vanaf 18:00 een "Herrenüberschussparty", dat wilde ik wel eens een keertje bekijken.

Rond 18:15 kwam ik bij de club aan er stonden slechts twee auto's voor de deur. Rekening houdend met het feit dat personeel vast ook met een auto was gekomen zag het er dus niet al te druk uit. Had ik wel de goede avond en het goede tijdstip? Ja, echt op woensdag vanaf 18:00...., dus toch maar aangebeld.

De ontvangst was door de heer des huizes (Wolfgang). Hij liet me binnen en na betaling van 60 euro kreeg ik een sleuteltje en werd me de weg naar de kleedruimte gewezen. Na omgekleed en gedoucht te zijn zou ik een korte rondleiding door de rest van de club krijgen.

In de lockers liggen handdoeken en er staat een rek met een paar paar badslippers (maar op drukkere dagen zou ik aanraden die van huis mee te nemen: de keuze was niet zo heel groot). De douche was lekker warm en voldoende stevig, en ook belangrijk: de douche blijft voldoende lang aan, je hoeft niet iedere 5 of 10 seconden te drukken. Op het moment dat ik net onder de douche stapte kwam er nog een tweede gast de kleedruimte binnen.

Aan de bar zat een tweetal dames en achter de bar stond Tina die mijn sleuteltje in ontvangst nam en omruilde voor een glaasje drinken. De Marokkaanse Cora stelde voor de rondleiding voor haar rekening te nemen en waarom ook niet....

Naast de barruimte bestaat de club onder andere uit een ruime sauna (die enkel op de drukkere dagen zoals de FKK donderdag wordt gebruikt), een eetruimte waar een bescheiden maar zeer goed binnen te houden buffet staat opgediend, een ruime buitenruimte met terrassen, gras, een paar partytenten en 's zomers ook een zwembad en natuurlijk diverse speelruimten. Er zijn een tweetal grotere "spielwiesen", een "hondenhok" en een paar kleinere speelruimten. Op deze woensdag speelde de meeste activiteit zich echter af in de ruimte die voorheen een zwembad was. Hierin staan een paar banken en een paar in hoogte verschillende plateaus voor "horizontale activiteit".

Eenmaal weer terug in de bar was er nog een derde gast bijgekomen en daar zou het die dag ook bij blijven. Die avond speelde Borussia Dortmund tegen Real Madrid en dat heeft schijnbaar nogal een impact op het aantal bezoekers. Tot voor zover het thema "Herrenüberschuss" dus. Met drie actieve heren en evenzoveel dames van het huis was er geen sprake van een overschot (Wolfgang, de heer des huizes deed niet mee).

Na een drankje werd er voorgesteld met zijn allen naar de zwembadruimte te gaan, na eerst even gezamenlijk gedoucht te hebben. Ik belande deze ronde bij Cora, een heerlijke dame. Eerst eens lekker lang van elkaars lichaam genieten, waarna ze met haar mondje afdaalde naar kleine Koosje. Na een tijdje draaiden we de rollen om en mocht ik haar snoepje proeven. Na dit geruime tijd gedaan te hebben werd er een rubbertje omheen gedaan en besteeg ik haar in missio.

Cora:
Nationaliteit: Marokkaans
Taal: Duits
Leeftijd: Ca 30 jaar
Haarkleur: Donkerblond
Ogen: Donkerbruin
Lengte: ca 1,75m
Postuur: Normaal
Borsten: B-cup (echt)
Tatoo: Ja (onderrug)
Piercing: Ja (navel)
Vriendelijkheid: Uitstekend
Uiterlijk: Goed
Genoten diensten: PZC, beffen, NMC, trio, aftrekken, COB


Tussendoor was er voldoende tijd voor een goed gesprek aan de bar met de andere gasten.

Later was het natuurlijk tijd voor een tweede ronde. Deze ronde belandde ik bij Melanie (Mel). Ook nu begonnen we weer met het verkennen van elkaars lichaam waarna ze een rubbertje monteerde en bovenop plaatsnam voor een zeer energieke sessie. Deze dame weet van geen ophouden en ging zo ook tot het einde door.

Melanie (Mel):

Nationaliteit: Duits
Taal: Duits
Leeftijd: Ca 33 jaar
Haarkleur: Donkerblond
Lengte: ca 1,60m
Postuur: Normaal
Borsten: C-cup (echt)
Tatoo: Ja (schouder)
Vriendelijkheid: Uitstekend
Uiterlijk: Goed
Genoten diensten: PZC, beffen, NMC, trio, aftrekken,

Na deze sessie besloot een van de gasten dat het voor hem genoeg was en hij vertrok dus. De andere gast verschrokken: "Du bleibst doch noch?" Ja, ik wilde nog wel even blijven. Ondertussen was het tijd om een klein hapje te eten. Het buffet bestond uit oa worsten (Frankfurters), een salades met oa komkommer, blokjes kaas, stokbrood met boter, druiven en cherry-tomaatjes.

Wat later op de avond was het tijd voor een derde ronde. Omdat er nog maar twee mannelijke gasten overgebleven waren ging Tina deze ronde niet meer mee. Op zich spijtig, want ik had ook met haar graag nog eens gerollebolt. Maar niet getreurd, want daar was Cora weer. Het begin was een aardige herhaling van de openingssessie. Toen ik weer in missio bezig was kwam ook Melissa erbij. Haar "freier" had even rust nodig en dat was een gelukje voor mij. Iets daarna begonnen ze me samen met twee mondjes en vier handjes te verwennen, wat tot een fraaie afsluitende explosie leidde. Na deze sessie was het voor mij immers mooi geweest.

De andere gast had ondertussen weer wat energie teruggekregen en werd door de beide dames gezamenlijk ook nog tot tevredenheid verwent. Ook voor hem was het daarna tijd om huiswaarts te keren (na een afsluitend drankje aan de bar)

Bij vertrek werd me gevraagd of het goed bevallen was. Dit kon ik enkel bevestigen. Het was wel wat stil in de club, dus nog maar een keertje gaan kijken als Borussia niet meer Europees speelt? (en gezien de uitslag van de wedstrijd van gisteren zal dat al snel zijn lijkt me.....). De club is relatief dichtbij en het is de entree ruimschoots waard.