Auteur Topic: Hannover,Steintor (488 ramen + 3 tippelzones / 1 na grootste rosse buurt europa)  (gelezen 17159 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest7191

  • Gast
Tot op heden 4x in Hannover geweest. Immense rosse buurt.
De 1e avond heeft het me 3 uur gekost voor ik alles in 1 ronde gezien had.

Hannover kent Steintor (rosse buurt met 17 laufhauses in 3 straten met daartussen tabledances, kino's etc), laufhauf ludwigstrasse met 60 kamers, raambuurt met 50 ramen, 3 tippelzones en verder veel straatprostitutie + overal thaimassage bij turkse winkeltjes.

Ben van plan in mijn zomervakantie dit jaar weer Hannover te bezoeken

Hannover, Steintor
Meine Gegend
Viele frauen
Geiles Leben

Rosse buurt Steintor en omgeving
1=Braunstrasse 8 = 57 Zimmer (2xlaufhaus)

2=Ludwigstrasse (25 t/m 32) = 51 Zimmer (fenster)

3=Steintor (16 x laufhaus)
crazylove, reitwallstr.2-3 = 18 Zimmer
sexworld, reitwallstr.4 = 38 Zimmer
eros corner, reitwallstr.5b = 25 Zimmer
reitwall sex, reitwallstr.6 = 45 Zimmer
thai eros, reitwallstr.8 = 38 Zimmer
lovecorner, am marstall 6 = 21 Zimmer
eros gasse, scholvinstr.5 = 22 Zimmer
eros center, scholvinstr.2 = 31 Zimmer
haus12, scholvinstr.12 = 15 Zimmer
sex inn, scholvinstr.11 = 16 Zimmer
thai eros, scholvinstr.10 = 20 Zimmer
libelle, scholvinstr.9 = 12 Zimmer
lady nights, scholvinstr.8 = 17 Zimmer
bangkok, scholvinstr.7 = 24 Zimmer
crazy sex, reuterstr. = 33 Zimmer
cherie, reuterstr. = 5 Zimmer

Site reitwallstrasse:
http://www.sex-in-the-city-hannover.de/

Totale kamers Hannover = 488 .

Laufhaus Braunstrasse 8
11 minuten lopen vanaf Steintor. Makkelijk te vinden.
Je komt op een binnenplein uit met 2 ingangen. 1 ingang in voorste gedeelte van het gebouw, 1 ingang achterste gedeelte van het gebouw.
Zeer luxieus laufhaus, ziet eruit als een duur hotel.

Voorste gedeelte redelijke bezetting met over het algemeen goed uitziende oost-europese meiden. Volgens site wordt in teams gewerkt (team overdag tot 19.00 en team savonds vanaf 19.00)
Hangt goede sfeer, diverse praatjes gemaakt.

Achterste gedeelte redelijke bezetting met meer latina's die over het algemeen er goed uitzien. Heb mij doodgelachen in dit gedeelte. Dames zijn vriendelijk, attent en hebben humor. Veel gepraat en veel gelachen.
Zat alleen 1 oude duitse dame tussen die volgens mij verdwaald was (paste niet in het plaatje).

Standaardprijs is pijpen, neuken, anfassen a 20min voor 30euro.

Geen dame hier bezocht, omdat juist de dames waartoe ik me aangetrokken voelde geen klik mee had aan de deur.

Ludwigstrasse:
Het eerste beeld leek het mij een gezellige raambuurt.

Het tweede beeld was dat het behoorlijk uitgestorven was. Het gedeelte dat je met de auto kunt rijden telde ik 6 jonge oostblok meiden die allen ordinair uit hun openraam stonden te schreeuwen. Verder nog 2 oude lelijke duitse dames.
Van sommige kamers was zelfs het licht uit.
Midden tussen de ramen zit nog een tabledance bar.

De ramen de hoek om waar je niet met de auto kunt komen kun je skippen. Zaten 4 lelijke negerinnen.

Na 10minuten had ik het gezien en teruggelopen.



Steintor Hannover

Hierbij mijn verslag van de bezochte laufhauses

Crazylove reitwallstr.2-3 (Gebouw is in slechte staat. Bij de 2e verdieping ben ik omgekeerd, was bang door de trap te zakken. Latina bezetting).
Sexworld reitwallstr.4 (Redelijk gebouw, veel kamers, lage bezetting. 2 leuke dames gesproken, maar niet gekamerd)
Reitwall Sex reitwallstr.6 (redelijk laufhaus. Veel verdiepingen, veel trappen, weinig kamers per verdieping)
Eros Corner Reitwallstr.5b (mooi netjes uitziend laufhaus. Veel jonge oostblok meiden aanwezig die over het algemeen er redelijk tot goed uitzien)
Thai Eros Reitwallstr.8 (overgeslagen, val niet op thaise vrouwen)
Penthouse Eros reitwallstr.6 (Veel jong oost-europees)
Eros Center scholvinstr.2 (mooi, verzocht, de knapste dames zijn hier aanwezig. Hier uiteindelijk ook mijn keuze gemaakt)
Haus 12 scholvinstr.12 (latina's. Oud, loszittende trapleuningen, dames zitten in nisjes verstopt)
Sex Inn scholvinstr.11 (me weinig van bijgebleven, wel bezocht)
Eros Gasse, scholvinstr (Bij laatste bezoekje was dit haus heropend met een groot contacthof op de begane grond)
Libelle Night / Thai Eros : Thai en zigeunervolk)
Cherie reuterstr (3 verdiepingen. 1 verdieping geopend. Stinkt binnen en 2 zeer lelijke latina's aanwezig)
Crazy sexy reuterstr (Uitgestorven pand. Spookachtig, met krakende deur die je in het pand moet openen om bij het trapgat te komen. Snel weer verlaten)









Tippelzones
Mehlstrasse
Herselstrasse
AndreaeStrasse





Deutsche krimi Tatort
De duitse krimi Tatort aflevering "Tatort: Wegwerfmädchen" speelt zich af in de rosse buurt van Hannover.

guest7191

  • Gast
Vanavond weer eens de rosse buurt van Hannover bezocht (was bijna een jaar geleden).

veranderingen:
Ludwigstrasse (25 t/m 32) = 51 Zimmer (fenster)
Deze 51 ramen zijn er 20 geworden en rest van de panden zijn omgebouwd tot 2 prachtig uitziende laufhauses waarbij deze raambuurt verdubbeld is tot zo'n 100 ramen.
(p.s: 1 laufhaus droeg de naam Sexxxpalace zoals in Duisburg).

1 site van 1 van de 2 nieuwe laufhauses:
http://www.girlwelt.com/



Verdere Foto's
Wat foto's gevonden van laufhaus Braunstrasse 8 met 57 kamers. Het opvallendste is dat dit laufhaus gewoon in een woonwijk ligt en het van de buitenkant niet opvalt. Je moet door een poort waarbij je op een binnenplaats komt en dan 2 hauses in kunt lopen.







guest7191

  • Gast
Foto's van het nieuwe laufhaus Sexxxpalace in de ludwigstrasse:

http://www.hannoverladies.de/Portrait/Hannover/Ludwigstr-25/Sexx-Palace-E43840.html












guest7191

  • Gast
360 graden panorama-views van gedeelte van Steintor rosse buurt (dus 360 graden ronddraaien  :dance2):

Reitwallstrasse noordkant:
http://www.visit-world.com/en/360panorama/v/ids/kdvcjk-Hanover-Strip-Clubs---Eros-Center-am-Reitwallstrasse

Reitwallstrasse zuidkant:
http://www.360cities.net/nl/image/reitwall-2#320.10,-11.20,70.0

Scholvinstrasse ingang zuidkant:
http://www.360cities.net/image/steintor-clubs#161.60,-7.30,70.0

guest7191

  • Gast
Hannover,Steintor (488 ramen + 3 tippelzones / 1 na grootste rosse buurt europa)
« Reactie #4 Gepost op: 26 oktober 2014, 02:23:39 »
Video van de Ludwigstrasse, bestaande uit 2 laufhauses en ramen (dit is het kleinste gedeelte van de rosse buurt in Hannover die is verdeeld over 3 gedeeltes in de stad):

Redlight Hannover Ludwigstraße Girls Early Afternoon