Auteur Topic: doodnormale razzia zoals er dagdagelijks gebeuren in clubs  (gelezen 17599 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
doodnormale razzia zoals er dagdagelijks gebeuren in clubs
« Gepost op: 11 april 2014, 23:08:13 »
Heb zojuist van een goede kennis begrepen dat er weer een grote inval is geweest in deze alom bekende en bij sommige ook beruchte club. Het schijnt deze keer zelfs zo ver zijn te gaan dat ook de mannelijke bezoekers voor een paar uur voor controle zijn vastgehouden.

Dat kan niet anders betekenen als dat de lokale autoriteiten de pik op deze club hebben, was er eerst nog sprake van stelselmatige controle op drank etc. net bij de club nu was dus iedereen ook in de club het haasje erg jammer dat het in Duitsland nu dus ook deze kant op gaat. :-\
« Laatst bewerkt op: 11 april 2014, 23:13:59 door T85 »

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
doodnormale razzia zoals er dagdagelijks gebeuren in clubs
« Reactie #1 Gepost op: 11 april 2014, 23:17:10 »
Het is de gewoonte dat bij een razzia, de mannen gescheiden worden van de dames, dit keer moesten de mannen buiten wachten. In principe mocht er ook niemand de zaak verlaten,ook de mannen niet, en als ze dat toch wilden ging er een polizist mee naar de kleideraum en werd er een controle gedaan waarna de gast (man) de zaak alsnog mocht verlaten.
Het is normaal dat zulke een razzia enige tijd in beslag neemt....zo'n 100 vrouwen moeten gecontroleerd worden, vele daarvan spreken geen Duits, papieren worden grondig gecontroleerd op vervalsingen etc. ....
Dit soort razzia's zijn er altijd geweest, soms al wat korter na elkaar, soms een hele tijd niet.
Razzia's zouden ze beter 's nachts doen als de zuhälter hun dames afhalen....

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
doodnormale razzia zoals er dagdagelijks gebeuren in clubs
« Reactie #2 Gepost op: 12 april 2014, 18:20:11 »
in gt gebeuren ook dingen die in dutseiland niet toegestaan zijn een dag voor de inval poste iemand dat hij gepakt was terwijl hij gt verliet hii had verdovende middelen gebruik en kwam er af met een boete een dag daarna was er razia in gt toeval  :-\ ik denk het niet  :mistress

Offline Teiresas

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 121
    • Bekijk profiel
doodnormale razzia zoals er dagdagelijks gebeuren in clubs
« Reactie #3 Gepost op: 13 april 2014, 14:50:53 »
Heb zojuist van een goede kennis begrepen dat er weer een grote inval is geweest in deze alom bekende en bij sommige ook beruchte club. Het schijnt deze keer zelfs zo ver zijn te gaan dat ook de mannelijke bezoekers voor een paar uur voor controle zijn vastgehouden.

Dat kan niet anders betekenen als dat de lokale autoriteiten de pik op deze club hebben, was er eerst nog sprake van stelselmatige controle op drank etc. net bij de club nu was dus iedereen ook in de club het haasje erg jammer dat het in Duitsland nu dus ook deze kant op gaat. :-\

De controle in GT van afgelopen donderdag was helemaal geen 'grote inval'.  Het was een hele gewone doorsnee paspoortcontrole, niets meer, niets minder.  Het geheel heeft in totaal ongeveer 2.5 uur geduurd. De bezoekende mannen worden zoals altijd gescheiden van de dames en zijn doorgaans niet aan de controle onderhevig.  Verder is er met honden naar drugs gezocht (en gevonden...).
De frequentie van de controles lijkt ook niet af te wijken van andere clubs, noch van het verleden.

De stelling dat de 'lokale autoriteiten de pik op deze club hebben' lijkt dan ook nergens op gestoeld te zijn...
« Laatst bewerkt op: 13 april 2014, 14:57:45 door Teiresas »

Offline Teiresas

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 121
    • Bekijk profiel
doodnormale razzia zoals er dagdagelijks gebeuren in clubs
« Reactie #4 Gepost op: 13 april 2014, 14:52:45 »
een dag voor de inval poste iemand dat hij gepakt was terwijl hij gt verliet hii had verdovende middelen gebruik en kwam er af met een boete een dag daarna was er razia in gt toeval  :-\ ik denk het niet  :mistress

Ik denk het wel...
Controles als deze zijn er geregeld en worden van te voren ingepland door de betrokken instanties.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
doodnormale razzia zoals er dagdagelijks gebeuren in clubs
« Reactie #5 Gepost op: 13 april 2014, 15:28:15 »
een dag voor de inval poste iemand dat hij gepakt was terwijl hij gt verliet hii had verdovende middelen gebruik en kwam er af met een boete een dag daarna was er razia in gt toeval  :-\ ik denk het niet  :mistress

Ik denk het wel...
Controles als deze zijn er geregeld en worden van te voren ingepland door de betrokken instanties.

gt is wel vaak aan de beurt dus er zouden ook wel vermoedens bestaan dat er fouten dingen gebeuren binnen de club . wat mijn opval is dat er op de vulkaan ma zelden controles zijn binnen de loophuizen en die keren dat ze er waren kon je beter ma gelijk na huis gaan controles op de vulkaan zijn vellen mallen groter als die paar agentjes in gt er staat dan een grote politie macht bewapend met geroken pistolen kogel vrije vesten en zo 50 man sterk wat mijn wel opval is dat er huizen zijn die overgeslagen worden in die 6 jaar heb ik zo controle binnen de huizen ma 2 keer meegemaakt 1 keer scheet ik bijna in me broek ik kwam huis 69 uit aan de cjalotestrasse en er stond een ontvangst comité met getrokken wapens dan slik je egt wel een keer 

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
doodnormale razzia zoals er dagdagelijks gebeuren in clubs
« Reactie #6 Gepost op: 13 april 2014, 20:10:29 »
in gt gebeuren ook dingen die in dutseiland niet toegestaan zijn een dag voor de inval poste iemand dat hij gepakt was terwijl hij gt verliet hii had verdovende middelen gebruik en kwam er af met een boete een dag daarna was er razia in gt toeval  :-\ ik denk het niet  :mistress

Je zegt het wel al zelf de politie zocht ook naar drugs en ook bij bezoekende mannen en heeft deze gevonden ( harddrugs ook nog in Duitsland ligt dat nog wat gevoeliger ). Ik denk niet dat de politie nu zal denken och ja als dat alles is volgend jaar weer eens een controle...
Trouwens bij de meeste grote controles in Nederland worden de mannelijke bezoekers redelijk met rust gelaten laat staan een paar uur vastgehouden.

JacoGillongo

  • Gast
doodnormale razzia zoals er dagdagelijks gebeuren in clubs
« Reactie #7 Gepost op: 13 april 2014, 21:40:08 »
To me it seems that not all clubs are checked by the police in this way.
About half a year ago I presented information about police raids to a staff member of Golden Dreams. The guy really didn't know what I was talking about. Of course it is another state. That might be a reason for a different policy as well.

Next to that, (hard) drugs being found in GT? Well I am not surprised.  :017: I have written about criminal behaviour in GT  O0 before. See my previous post.

Offline Teiresas

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 121
    • Bekijk profiel
doodnormale razzia zoals er dagdagelijks gebeuren in clubs
« Reactie #8 Gepost op: 14 april 2014, 17:03:49 »
To me it seems that not all clubs are checked by the police in this way.
About half a year ago I presented information about police raids to a staff member of Golden Dreams. The guy really didn't know what I was talking about. Of course it is another state. That might be a reason for a different policy as well.

Next to that, (hard) drugs being found in GT? Well I am not surprised.  :017: I have written about criminal behaviour in GT  O0 before. See my previous post.

Criminal behaviour?  Bedoel je daarmee dat het licht van je fiets aanstond, wat jij ziet als een verkapte moordaanslag??  Kom op zeg!

Er zullen best dingen gebeuren in GT die het daglicht minder op prijs stellen. Inclusief drugs. Probeer eens een hoerenkot te vinden waar dat niet het geval is...  Dus inderdaad is het in die zin niet verrassend.
 
Naar mijn beste weten is tot nu toe GT niet vaker door de autoriteiten bezocht dan vergelijkbare andere clubs in NRW.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
doodnormale razzia zoals er dagdagelijks gebeuren in clubs
« Reactie #9 Gepost op: 14 april 2014, 17:31:02 »
In GT worden (uiteraard) drugs gebruikt, zowel softdrugs als harddrugs, zowel door mannen als door vrouwen. Maar... niet meer en niet minder dan in de gemiddelde andere saunaclubs (HP, ACA, VV, Sharks...).

Druggebruik is jammer genoeg vaak verweven met prostitutie.

Ik denk ook niet dat GT meer geviseerd wordt door de politie dan andere Duitse saunaclubs. Ik heb toch al in bijna alle door mij bezochte clubs verhalen gehoord over politiecontroles (paspoortcontroles, drugscontroles...).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
doodnormale razzia zoals er dagdagelijks gebeuren in clubs
« Reactie #10 Gepost op: 14 april 2014, 17:32:23 »
Heren,


Razzia's gebeuren bijna op dagelijkse basis in onze saunaclubs, niks om ons druk over te maken.
Die dingen zijn nu eenmaal clubgerelateerd, niks aan te doen.
De ene dag is GT aan de beurt, heb zelf al een "razzia" op tien zelf meegemaakt, de ene keer moet je als man je ID-kaart inleveren, de andere keer niet, hangt ervan af op wat ze controleren.
Ikzelf maak me alvast niet al te veel zorgen hierover, we zitten in hoerenlopersland, en de club is nog geopend, niemand zit achter slot en grendel, en we kunnen er lekker verder neuken.


Het vermelden niet waard, een razzia? Allicht wel, maar geen drama van maken, controles gebeuren nu eenmaal, en misschien is een controle zo nu en dan wel eens goed.


sm
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

JacoGillongo

  • Gast
doodnormale razzia zoals er dagdagelijks gebeuren in clubs
« Reactie #11 Gepost op: 14 april 2014, 21:42:07 »
I wouldn't like to downplay the use of (hard) drugs. I have talked to some people that used it. It's not  a very nice life. Not to them, not to the people around them.
I wouldn't like to downplay emptying my battery. There's quite a few casualties in traffic each year. I wouldn't like to become one of them.
I wouldn't like to downplay any other offence. Most certainly not because others do it as well. It's called the slippery slope. Don't wanna be on that one either.
But, it's your choice.
One other thing I learnt is that when I read about raids in other clubs, people talk about it openly. When it is in GT, people are quick to come to the defense of the club. Makes you wonder....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
doodnormale razzia zoals er dagdagelijks gebeuren in clubs
« Reactie #12 Gepost op: 14 april 2014, 22:00:50 »
Neen, een razzia is een razzia, en GT is niet beter of slechter dan andere clubs;
Hoerenland zit vol hoeren en waar hoeren zitten, zijn pooiers, dope en andere leuke en minder leuke dingen.
En GT of welke andere club dan ook, allemaal één pot nat op dat gebied, in GT gebeurt echt niet meer of minder dan in eender welke andere club.


En voor de rest is er niets aan de hand, als je niet tegen poten, pimps en ander schorum kan en er niet kan mee leven dat de clubs vol dope zitten, kan je best naar een klooster gaan. In alle andere gevallen, erover praten lost niets op, en het is zoals met de grieten, allemaal één natte pot (genoeg gel erop smeren en 't schuift veel beter dus) .... dus een razzia zoals eender welke andere controle, dagelijkse kost...
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Teiresas

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 121
    • Bekijk profiel
doodnormale razzia zoals er dagdagelijks gebeuren in clubs
« Reactie #13 Gepost op: 15 april 2014, 11:39:18 »
One other thing I learnt is that when I read about raids in other clubs, people talk about it openly. When it is in GT, people are quick to come to the defense of the club. Makes you wonder....

Misschien is dat omdat er door Jan en alleman allerlei halve waarheden of hele onwaarheden verkondigd worden. 90 procent hear-say en veel insinuaties.
Nou is GT één van de grotere clubs en hoge bomen vangen veel wind, dus op zich niet vreemd.  Maar als er echt onzin geschreven wordt voel ik me inderdaad geroepen af en toe wat tegengas te geven.

Over veiligheid (of het gevoel van): Ik kom al zéér geruime tijd (25+ jaar) in P6 land en heb al vele, vele vormen en etablissementen bezocht. Ik kom nu een jaar of zes in GT. Er zijn érg weinig P6 omgevingen waar ik me beter op mijn gemak en veiliger voel dan in GT. Dat zegt wel iets lijkt me.

JacoGillongo

  • Gast
doodnormale razzia zoals er dagdagelijks gebeuren in clubs
« Reactie #14 Gepost op: 15 april 2014, 21:07:54 »
@Teiresas
You make two points. Both are OK with me. Indeed GT gets more attention, but what are the errors in the stories?
If you feel comfortable there, that's good for you.
I don't feel comfortable there. Girls from GT even tried to ruin my day in Artemis lately but they didn't succeed. The regular girls from Artemis that know me and the theke prevented them from spreading their false info. I can only say that I feel very uncomfortable with GT, even when I'm in another club!!!

@SM I disagree strongly with you.
1. Explicitly you are denying my point that GT is different but by defending it, like quite a few others, you are actually confirming it.
2. Drugs should not be seen as an inevitable part of a SC. They are everywhere in our society but persons do not tend to view them as an inevitable part of their world. Most certainly not the people that use them. They usually would like to stop using them.
3. As far as I know there have been no multiple finds of drugs in GT. So, is it really inevitable?
4. Pimps are not inevitable. There are girls that work without them. At least according to Amsterdam based criminologists (UvA).
5. At no other club I have had trouble with my bike. At no other club I have heard about spooky people on the parking lot.
6. In Golden Dreams there have been no raids. September last year the guy in charge that day didn't even know about the concept. So, it's not all SC's.
7. There has been a raid in PHG recently. Not much ado about that one on the internet. I have noticed this before: the reactions to the initial reporting about it are really different. Writing about PHG: sharing info. Writing about GT: downplaying it. Why?
8. The choice you offer is to either accept the things that a normal society would never accept or to go to a monastry. This is a kind of reasoning cited in literature as a 'false dilemma'. It is fallacy and won't be accepted in a public debate as it is not a real choice. (To limit the choice between a dictator or chaos might be an example that makes my point clear.)
9. Your remark about using lube is demeaning to girls. allemaal één natte pot (genoeg gel erop smeren en 't schuift veel beter dus)
The fact is that they HAVE a vagina. The way you state it makes it look like they ARE a vagina. It's not a very kind or even decent remark. I have met quite a few girls that are very nice persons. I never would like to talk about them in this way.