Auteur Topic: Haus58, Monica  (gelezen 11533 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest7191

  • Gast
Haus58, Monica
« Gepost op: 14 april 2014, 19:05:32 »
 Naam : Monika
 Nationaliteit/Taal : Russisch/Duits
 Leeftijd : 23-25
 Haarkleur/-lengte : halflang geblondeerd haar in een staart dragend
 Lengte dame : 1,65m
 Postuur/Cupmaat : slank (maatje 36), cup-B (echt)
 Tattoo: ?
 Service: Oliemassage/poppers/facesitting
 Tijdsduur : 20 min.
 Prijs : EUR 50,=

Monica werkt sinds begin 2012 aan de Linienstrasse 27, kamer 114 (Plattegrond hier te vinden: http://www.bordellcommunity.com/Dortmund.php).

Aangezien ze mij duidelijk een meisje leek dat alleen gewone sex aanbied en keine ausgefallene sachen, heb ik haar lange tijd niet met een bezoekje vereerd.
Op een koude winteravond in 2013 haar een keer uitgeprobeerd.

Afgesproken een 20min durend soft-sm sessie met oliemassage, poppers en facesitting.
Ik wist dat ze een mooie zwarte glansbikini heeft en gevraagd of ze deze aan wilde trekken.

Eerst staand naast het bed wat gestreeld en opgewarmd voor we na 5min op bed belanden.
Eerst begon ze met een rustige oliemassage en mocht haar wat beffen en haar borsten strelen.
Het duurde niet lang voor ze wat dominante werd en ze begon wat aan mijn ballen te trekken, tepels te knijpen en hard aan mijn paal te sjorren.
Hierop volgend ging ze met haar volle vrouwelijke kont op mijn gezicht zitten en beveelde mij haar kont te likken, terwijl ze me flink begon af te trekken. Had net wat flinke scheuten poppers gesnoven, dus dit werd een wild einde.

Al met al deed ze een goede poging voor een soft-sm sessie, maar het is duidelijk dat deze blonde russische vooral het standaard ruhrpakket doet a 30 euro. Miste teveel in de sessie om van een echt kinky sessie te spreken.

Ze is nog altijd werkzaam in Haus27 en maak af en toe nog een praatje met haar, maar van een verder bezoekje is het niet gekomen.

guest7191

  • Gast
Linienstrasse 27, Monica
« Reactie #1 Gepost op: 25 april 2014, 23:28:18 »
Deze dame is verhuisd naar Haus22, kamer 81.

guest7191

  • Gast
Linienstrasse 27, Monica
« Reactie #2 Gepost op: 26 juli 2014, 00:12:49 »
Monica vanavond tegengekomen in de Stahlstrasse in Essen (Haus 55/kamer 46).

Ze wist niet of ze lang bleef in Essen, want na haar vakantie van 2 maand bleken alle kamers in Dortmund volgeboekt te zijn. Daarom werkt ze momenteel in Essen.

Laat voorlopig topic in Dortmund staan, want kan zomaar zijn dat ze binnenkort weer in Dortmund is.

guest7191

  • Gast
Linienstrasse 27, Monica
« Reactie #3 Gepost op: 30 augustus 2014, 02:02:37 »
Monica is definitief verhuisd naar Essen. Haar vanavond gesproken en haar nieuwe werkplek is haus58.
Ze staat ook met naam op de site van haus58: http://stahlstrasse-essen-58.jimdo.com/startseite/unsere-girls/