Auteur Topic: LUZIANA (romanian-brown)  (gelezen 63111 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LUZIANA (romanian-brown)
« Reactie #15 Gepost op: 23 juli 2016, 17:48:39 »
Op het Freiercafe feestje van 5 juli na lange tijd weer eens gekamerd met Luziana.

De presales in een van de sofaatjes waren redelijk. Al waren de presales niet meer zoals in de oude Panthera tijd.
Op de kamer viel Luziana mij wat tegen. Dat had ik niet verwacht. Goede herinneringen aan de laatste kamer voor haar vertrek uit AG. Op haar service heeft Luziana fors ingeboet. Oppervlakkig tongzoenen, blasen was eentonig en plichtmatig. Niet echt slecht, maar bijzonder nou ook weer niet. In Cowboy het geheel tot een einde gebracht en wel binnen een half uurtje. Ik had geen zin om aan Luziana meer tijd en geld te spenderen.
Jammer, dat de service van een dame zo achteruit kan gaan. Al weet je nooit of ze een slechte dag heeft gehad of er iets anders achter zit.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
LUZIANA (romanian-brown)
« Reactie #16 Gepost op: 11 augustus 2016, 23:39:19 »

[box title=Luziana of Luciana]
Land:             Roemenië
Taal:              Roemeens, Duits, Engels
Leeftijd:         ca 27
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,73m
Ogen:       donkerbruin
Model:            slank en lekkerrrr Babe²
BH:                 B
Kontje:           superlekker  :kissass
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PZC NMC
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Superbabe
- Afwerkservice
[/box]
[box title=extra info]
Ga voor de snelle wip, dan krijg je geen dip
[/box]

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
LUZIANA (romanian-brown)
« Reactie #17 Gepost op: 11 augustus 2016, 23:41:53 »
Luciana - Fuck & Go with Miss Acapulco Gold
23 Juli 2016
Bij deze recensie


Mijn ervaring met Luciana is zowat de tegenpool als die met Nadine eerder. Waar Nadine er eerder girl-next-door uitziet is Luciana gewoon een plaatje, je kan er onmogelijk je ogen van af houden en als de tong niet uit je bek ligt bij haar aanzien, heb je echt een impotentieprobleem aan je lul. Waar Nadine het haalde in het geven van schitterende service om over haar imperfecties te kijken, heeft Luciana helemaal geen enkele servicegerichtheid nodig om de beren zot te krijgen voor haar. Er eventjes zitten in een elegante pose volstond om je hersenen kort te sluiten: parmantig voor de spiegel, borsten vooruit, kont bevallig naar achter gekateld, de een en al gestroomlijnde gebruinde vrouwelijke vormen moeiteloos geprononceerd versierd met mooie tatoeages langszij, het haar als een lange donkere waterval tot ver over haar schouders tot bijna tot dat welgevormde kontje. Stil. Bevallig, klaar om gestreeld en begeesterd te worden. Miss Acapulco Gold en al even passief als de andere hertjes beneden. Veel initiatief kwam van mij: ik streelde en haar lichaam en kon niet van haar blijven, ze is fysiek gewoon perfect. Ze nam wat meer initiatief met strelen maar niet veel.
 
Ik probeerde een conversatie op gang te zetten: ze zegt dat ze van Spanje is: liegen doet ze ook. Ik plaagde met Roemenië maar ze hield vol dat ze van Spanje kwam. Misschien ergens Spaanse familie? Ik lees nu in haar topic dat ze al hier was in Pantheratijden. Ik lees zelfs dat de service uitstekend was! Toch dat is niet mijn ervaring. Vergeet TZ maar. Ik weet niet wat het werk in Spanje gedaan heeft maar alleszins niks goeds als de service zo hard achteruit is gegaan zoals ik hier ervoer. Ze vroeg al snel naar seks over te schakelen, het voorspel had lang genoeg geduurd. We waren eigenlijk niet zo lang bezig. Ze kloeg van de warmte in de kamer. Seks was zeer goed, moet ik zeggen, hoe kan het anders met zo'n plaatje. Ze bewoog zachter en harder boven op mij, ik streelde haar haren, perfecte tieten, rondingen, ze keek me wulps en hypnotiserend aan met die grote ogen van haar, lippen licht vaneen, dromerig, sexy babe²...Miss Acapulco Gold.
 
Ze hoort bij de categorie OFE (Optick Fick Experience) en het klaarkomen ging ook veel te snel, een vlugge uitbarsting dat te kort duurde daar ze poogde zich terug te trekken maar ik liet dat niet snel toe. Uiteindelijk was de klus geklaard en wou ze zo snel mogelijk van kamer af: te warm en de beruchte zin 'But you're finished!'. Nog eens klaarkomen? Wordt bijbetalen! Het verhaal had nog geen 20 minuten geduurd, misschien zelfs maar 15. Ik voelde me afgewerkt.
 
Deze meid? Alleen als je snel van je zaad af wil en ik garandeer je die snelheid. Panthera-service? Nope, Panthera belongs to the past indeed. 40€, niks meer wat ze niet zou terug geven. Jammer, jammer. Gezien het hoog OFE-gehalte, een dubbele score...
 
Score:
Service: *1/2 Afwerkservice
OFE ****

 
...want ik geef grif toe: ze wàs de laatste aan wie ik dacht voor ik insliep zoals ze bij de presales beloofde.
« Laatst bewerkt op: 12 augustus 2016, 00:03:43 door Vazkor »

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LUZIANA (romanian-brown)
« Reactie #18 Gepost op: 12 augustus 2016, 08:52:23 »
Klopt helemaal!
In de tijd van HP was ze echt goed. Daar is nog maar weinig van over heb ik de laatste keer gemerkt. Bij jou al geen TZ meer? Dat was bij mij nog wel, maar oppervlakkig. Als ze dat ook al uit haar pakket heeft gehaald, dan moet ze het alleen nog hebben van de optiek. En die mag er zijn! Maar daar kom ik niet voor.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
LUZIANA (romanian-brown)
« Reactie #19 Gepost op: 18 november 2017, 13:53:35 »
--> PSR (als Melissa).

Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
LUZIANA (romanian-brown)
« Reactie #20 Gepost op: 25 november 2017, 17:52:12 »
==> LR, alias Melissa(or Denisa)
Though this be madness, yet there is method in't.

Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
LUZIANA (romanian-brown)
« Reactie #21 Gepost op: 12 maart 2018, 07:54:37 »
Alias Melissa.
Though this be madness, yet there is method in't.