Auteur Topic: Haus 6, Sonja, domina  (gelezen 9041 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest7191

  • Gast
Haus 6, Sonja, domina
« Gepost op: 15 april 2014, 20:27:04 »
Op kinky gebied valt er in de rosse buurt van Bochum weinig te beleven. De enige uitzondering hierop is de duitse domina Sonja in Haus6 / Bizarrstudio-Bochum (http://www.bizarrstudio-bochum.de/pages/index.html)

 Naam : Sonja
 Nationaliteit/Taal : Duits/Duits
 Leeftijd : Begin 40
 Haarkleur/-lengte : Zwart lang haar
 Lengte dame : 1,75m
 Postuur/Cupmaat : slank, c-cup echt
 Tattoo: niet opgevallen
 Service: Oliemassage/Poppers/Dirty talk/Fetish kleding/Shoefetish
 Tijdsduur : 20 min.
 Prijs : EUR 50,=

Heb Sonja een paar keer in het jaar 2010 bezocht. Daarna haar jaren niet gezien, aangezien ze slechts 2 dagen per week werkte.
Sinds 2013 is ze weer vaker aanwezig en sinds die tijd spot ik haar als ik in Bochum ben.

Begin 2014 Sonja opnieuw bezocht.
Sonja is een praatgrage dame en maak regelmatig een praatje met haar als ik in Bochum ben.

Ze heeft enorm veel fetish kleding en je mag zelf uitzoeken wat ze aan moet trekken. Tijdens de sessie van begin 2014 gekozen voor een zwarte laklegging, zwarte lakpumps en een rode laktop.
Eerst moest ik als slaaf haar lakpumps en laklegging aanbidden en likken en daarna op bed beland. Hier een rustige oliemassage gekregen met poppers waarbij je ondertussen het laklichaam van Sonja mag aanbidden, terwijl ze met dirty talk en veel gekreun je probeert op te hitsen.
Na de sessie nog lange tijd nagekletst met Sonja en over van alles en nog wat gehad.

Een bezoekje bij Sonja is dus ook een zeer sociaal gebeuren, omdat ze praatgraag is en je het met haar over van alles en nog wat kunt hebben.