Auteur Topic: Linienstrasse 10, Laura  (gelezen 11112 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest7191

  • Gast
Linienstrasse 10, Laura
« Gepost op: 15 april 2014, 23:42:04 »
 Naam : Laura
 Nationaliteit/Taal : Tjechie/Duits
 Leeftijd : 24-27
 Haarkleur/-lengte : lang zwart stijl haar
 Lengte dame : 1,65m
 Postuur/Cupmaat : slank (maatje 36), cup-C (echt)
 Tattoo: Ja
 Service: Oliemassage/poppers/facesitting/spitting/leer/lak/laarzen
 Tijdsduur : 20 min.
 Prijs : EUR 50,=
 (30 euro voor een sessie met PMC/NMC).

Laura werkt sinds 2010 aan de linienstrasse in Dortmund.
Bezoek haar bij regelmaat zowel solo als in trio's.

Laura is een gewone dvp die zich ook graag presenteert als bizarre lady (ze heeft haar kamer wat aangekleed met fetish kleding en wat speeltjes).
Je kunt bij haar dus terecht voor zowel gewone sex als soft-sm sessies/fetishes.

Meestal bestaat mijn sessie bij haar dat ze zich kleed in een strakke lerenbroek, laklaarzen met een zwarte lak-bh. Krijg dan een sessie met facesitting, dirty talk, spitting, leer/lak likken, poppers en een oliemassage.
Voor mij doet ze dit zo na behoren, dat ik haar bij regelmaat bezoek. Ze heeft alleen pech dat er nog een paar dames in Dortmund zijn die dit nog beter doen, waardoor ze niet meteen mijn 1e keuze is.
Een andere klein nadeeltje is dat Laura niet echt een prater is. Ik ken haar inmiddels 3 jaar dus tegenwoordig wel een klein gesprekje met haar, maar over het algemeen zegt ze weinig en dat kan na de sessie als je je aankleed wat afstandelijk/zakelijk overkomen.

guest7191

  • Gast
Linienstrasse 10, Laura
« Reactie #1 Gepost op: 27 juli 2014, 11:29:19 »
Vakantie van 3 augustus tot 18 augustus

guest7191

  • Gast
Linienstrasse 10, Laura
« Reactie #2 Gepost op: 2 augustus 2014, 01:16:51 »
Laura nog net even bezocht voor haar vakantie (kwam ook doordat veel van mijn favo's in Dortmund afwezig waren).

Laura was wat pissig op mij dat ik haar al 3 maand niet bezocht heb en ik alleen maar Alex volgens haar bezoek. Of zij het werk niet goed doet, kreeg ik als vraag.
Echter had het 1 pluspunt. De sessie bij Laura was langer dan anders en ze speelde een keer dominant. Laura is normaal totaal niet dominant, maar heeft wel mooie setjes lak/leer. Echter begon ze nu helemaal te spelen dat ik het niet verdiend had om een hoogtepunt te krijgen, omdat ik haar 3 maand niet bezocht had. Dit speelde ze zo goed, dat ik na 20min echt dacht dat ze mij niet klaar zou maken, maar uiteindelijk deed ze het toch.