Auteur Topic: Haus47, Meggy  (gelezen 8401 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest7191

  • Gast
Haus47, Meggy
« Gepost op: 19 april 2014, 02:02:19 »
 Naam : Meggy
 Nationaliteit/Taal : Bulgaars/Duits
 Leeftijd : Begin 20
 Haarkleur/-lengte : Lang bruin licht krullend haar
 Lengte dame : 1,65m
 Postuur/Cupmaat : slank (maatje 34), b-cup
 Tattoo: niet opgevallen
 Service: Oliemassage/Poppers//Fetish kleding/Shoefetish
 Tijdsduur : 20 min.
 Prijs : EUR 50,=
(NMC/PMC 30 euro)

Op goede vrijdag was het redelijk uitgestorven in Essen. Zag alleen dames die ik nog nooit bezocht had, dus een kans om een nieuwe dame te leren kennen.

In het 1e hof links eens rondgelopen (dus voorbij 1e gebouw linkerkant). Loop daar nooit, want zitten meestal maar weinig dames.
Echter zat er vanavond 1 jonge zeer slanke oostblokmeid en er hing allemaal leer/lak achter haar en even mee gepraat. Twijfelde eerst en dat betekende dat ze daarna 20min bezet was.
Dus gewacht en teruggekeerd. Afgesproken voor 50 euro pijpen/oliemassage en kinky kleding. Helaas had ze geen poppers. Ze heet maggie, komt uit bulgarije, maatje 34 en 1m65. Ze trok een neplerenlegging aan, zwarte pumps en een lakbustier.
Eerst wat staand geknuffeld waarbij ze mijn tepels licht bewerkte. Daarna op bed een pijpbeurt waarbij ze in een erotische stand boven mij zweefde, zodat ik overal kon betasten.
Daarna overgegaan op oliemassage waarbij ze een zwarte lakhandschoen aandeed en haar pumps in mijn gezicht drukte en deze moest aflikken.
Haar oliemassage was zeer goed te noemen, juiste druk houdend en op het moment dat ze merkte dat ik bijna kwam, deed ze even rustiger aan om het orgasme uit te stellen.
Het was wel tijden geleden dat ik een keer zonder poppers klaarkwam. Opzich geen enkel probleem hoor, maar met poppers voelt het toch wat anders. Voel me dan in een andere wereld en het maakt me nog iets geiler en het orgasme intenser.
Daarna nog relaxed nagepraat met deze Meggy. Ze bleek al 2 jaar op die kamer in Essen te werken, maar had haar nog nooit gezien of niet opgevallen, omdat ze niet in kinky kleding voor het raam staat (omdat ze ook normale sex doet en dan kinky kleding voor de die personen afschrikt),