Auteur Topic: BRIA  (gelezen 59193 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
BRIA
« Reactie #15 Gepost op: 3 december 2014, 11:26:04 »
Bria vertrekt maandag voor een maandje naar Bulgarije, dus liefhebbers: er is haast bij! ;) 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
BRIA
« Reactie #16 Gepost op: 27 mei 2015, 13:46:06 »
Gisteren ben ik op herhaling geweest met Bria.

Eind verleden jaar ben ik al een paar keer, tot mijn grote tevredenheid, met haar op kamer geweest, en hoewel ik gisteren niet de intentie had met haar te kameren, is het toch zover gekomen: Bria heeft me een uur lang gezelschap gehouden en ze is er op een heel subtiele manier in geslaagd mij te verleiden. Na een uurtje pre-salen stond kleine Piet fier te pronken en had het geen zin meer nog te ontkennen dat ik zin had in Bria.

Op naar een kamertje dus, waar Bria mijn hoge verwachtingen dubbel en dik inloste. Ze was bloedgeil en in topvorm. De kamergang is uitgedraaid op een festival van tongzoenen, droog (nou ja, droog)neuken, pussy-sliden, pijpen, beffen, vingeren en heel heftig neuken.

Ergens rond minuut 45 ben ik met een knal klaargekomen en na nog even nageknuffeld en nagepraat te hebben, heb ik de kamer héél tevreden verlaten.

Herhalingsgevaar: blijft héél groot 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline MrMazur

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 247
    • Bekijk profiel
BRIA
« Reactie #17 Gepost op: 2 juli 2015, 01:10:31 »
Black hairs, blue eyes, 1m70, not big tits, good body, this is Bria.

This girl is a pain and delivers an awfully bad service. She had an attitude in the room which would deserve her to be fired immediately but bad girls are needed to fill the club. Samya offers globally bad service and their girls are very often disappointing in the room, it is the club where i have the highest rate of NON satisfaction. Many are bad but BRIA is the WORST i ever tried there.

Pathetic foreplays during which she does as few as possible and never enters into the exchange. Totally empty and unsignificant. With such partner it is needless to insist. She does nothing and shows no motivation at all except for the money which is far from being deserved when we undergo her "service". Lack of energy, lack of presence, zero initiative, lack of everything. Kissing were very few and shy, backwards, with distance and the poor closeness didn't create any pleasure nor illusion. Too professional, no way for spending a good moment... this girl is full of vulgarity, in the club it can be seen already....

Blowjob of a robot, she is very bad in it also and doesn't know how to suck even normally while she is supposed to practice very often. Bria almost hurted me while sucking, not only without talent nor skill for it but also not able to not use her teeth for it. It was very badly done and didn't enjoy it, she neglected it as far as she neglected the sex then, or wanted so... Globally she is unable of anything at all... a pure calamity in the room and a service not less shameful.

During the sex she had totally unacceptable and intolerable attitude. She was unbearable, being definitely unwilling and transmit the feeling everything is a burden for her, every litttle request went with her grumbling... very pleasant! No comment, she can't move even, has no technic and is disastrous sexual partner. The fact it is her job worsens her case.

Bria is a calamity during the cowgirl: complaining all the time screaming it is "painful" because of dick size  ::) which is an excuse for not doing the job well and neglecting the sex and changing position more quickly thus possibly finishing the session as quickly as possible, no way, we'll stay like this! After not even 10 minutes (preparation, "foreplays" and blowjob included) she asked me to finish already!! and this every ten seconds louder and louder with shouts of "Heydé cum now, finish now, heydé!!!!!" The kind of things which makes losing our effects and pleasure if not the erection completely. She didn't stop to make faces and were forcing out as if having a dick in her pussy was the worst thing for her. I had the feeling of a bull in a slaughterhouse with a sword in her, really, so disturbing. Now how having fun and pleasure in such circumstances... impossible! When such thing happens in the room there are two possibilities: going out immediately of the room and stopping or breaking her nuts as far as she breaks ours and on contrary remaining till the end. She wants deliberately to create an obstacle for you being blocked and making the session a hell... i know such kind of girls, there are many in Red Light Districts or Laufhaus but also in clubs.... more than we can think..

I stayed however and her behaviour didn't change during the doggy, it was worse even, having a bad gesture voluntarily. Finished this challenge with a handjob but i should have kept my cartridge. The only thing she can do is dancing but moving the same on a dick, no way! This girl has bad mentality, the least she makes the better it is, and she is not aware she has to be honest in her service which should be more normal at least... she has nothing to do in a club and doesn't deserve a place in Laufhaus even! I know what i would do if i were the chief...

Sex approval: 0/10

Level of service: VERY BAD, to be blacklisted and avoided.


I obviously complained about this girl to the reception... it was too much! I wish more bears can do it when they are unhappy of the service or when the girl is not honest, tries to cheat or misbehave... otherwise nothing will change.
« Laatst bewerkt op: 2 juli 2015, 02:38:14 door MrMazur »

Offline MrMazur

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 247
    • Bekijk profiel
BRIA
« Reactie #18 Gepost op: 2 juli 2015, 01:12:42 »

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
BRIA
« Reactie #19 Gepost op: 2 juli 2015, 11:08:02 »
To be merged here: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=14979.15

Done! Ik moet wel zeggen dat het mij verbaasd dat ze je een dergelijk slechte dienstverlening heeft gegeven. Ze moet dan toch een hééééééél slechte dag gehad hebben. Zelf heb ik nooit mogen klagen over haar. Ach ja: kan gebeuren hé 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Bria (up date paspoortje; o.a. korter kapsel)
« Reactie #20 Gepost op: 18 december 2015, 23:10:06 »
[box title=Bria]
Land:             Roemenië
Taal:              Duits
Leeftijd:         22 (oogt iets ouder)
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65m
Model:            slank
BH:                 mooie stevige grote B
Kontje:           lekker strak en rond
Haarkleur:      donkerbruin
Haarlengte:    schouderlang
Tatoes: onder andere op de onderrug een vrij grote gekleurde
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC FT Likken (Vingeren) GFE PSE Massage
[/box]
[box title=pro en contra]
+: uiterlijk zeer zeker
-: geen pre sales, geen after sales, blijft steeds aan de zakelijke kant
[/box]
[box title=extra info]
Een van de weinige échte pareltjes in Samya die ook verstaat wat erg goede service is.  Een aanrader dus.  Staat voornamelijk sexy te dansen, bij collega's.
[/box]

 :douchen
« Laatst bewerkt op: 18 december 2015, 23:18:40 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
Bria (up date paspoortje; o.a. korter kapsel)
« Reactie #21 Gepost op: 19 december 2015, 00:09:55 »
Kan samengevoegd worden met t oude paspoort om verwarring te verkomen.

Er is maar 1 bria in samya..  [emoji12] [emoji106] [emoji482] [emoji41]
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Bria (up date paspoortje; o.a. korter kapsel)
« Reactie #22 Gepost op: 19 december 2015, 00:15:17 »
Kan samengevoegd worden met t oude paspoort om verwarring te verkomen.

Er is maar 1 bria in samya..  [emoji12] [emoji106] [emoji482] [emoji41]

Uw wens is vervuld  ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
BRIA
« Reactie #23 Gepost op: 21 december 2015, 14:54:30 »
Deze dame kende ik nog van in Sixsens.  Meteen kwam ze naar me toe hollen terwijl ik in de kelderverdieping in de rustruimte lag.  Ze ziet er minstens even mooi uit voordat ze opgemaakt is.  Omdat ik tot drie keer toe van een even mooi ander "poppetje" moest horen dat ze niet tongzoende, was ik later op de avond aangewezen op Bria.  Mooi, zonder nonsens (no pre sale, no after sale) maar uitmuntende kamerprestaties, weliswaar ook zonder tierlantijntjes.  Gewoon genieten en laten genieten  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
BRIA
« Reactie #24 Gepost op: 21 december 2015, 15:33:58 »
 Bria gaat volgend jaar een sabbatical periode inlassen dus liefhebbers hebben nog een korte periode de tijd om er van te genieten.  [emoji41] [emoji482]
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
BRIA
« Reactie #25 Gepost op: 29 mei 2017, 22:07:59 »
Bria heeft de draad weer opgepakt en is weer actief in  Samya..
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
BRIA
« Reactie #26 Gepost op: 29 mei 2017, 22:19:00 »
Bria heeft de draad weer opgepakt en is weer actief in  Samya..

Tijd voor onze MMV? ;) 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
BRIA
« Reactie #27 Gepost op: 22 juli 2017, 11:14:10 »
Gisteren op herhaling geweest met Bria. Service was uitstekend als vanouds ;D.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
BRIA
« Reactie #28 Gepost op: 24 juli 2017, 12:23:09 »
Afgelopen vrijdag heb ik voor het eerst sinds om en bij de 2 jaar nog eens gekamerd met Bria, die na anderhalf jaar afwezigheid terug opgedoken is in Samya.

Bria, die vroeger al niet aan de mollige kant was, is nog enkele kilo's vermagerd, en is nu heel slank. Gelukkig heeft ze wel nog steeds een lekkere kont en leuke tietjes. Nog magerder mag ze nu echter echt niet meer worden. 

Ik ken Bria al lange tijd, dus de pre-sales verliepen heel spontaan: beetje bijpraten, beetje knuffelen, beetje dansen, beetje zoenen. Aangekondigde kroniek van een kamergang.

De kamergang zelf was uitstekend als vanouds: lekker en uitgebreid tongzoenen, en ondertussen elkaars lichamen verkennen, waarop kleine Piet zo geil werd, dat het pijpen overgeslagen werd en er onmiddellijk moest geneukt worden.

Dat neuken in 3 standjes: cowgirl, missio en hondjes, was heel gevarieerd en evolueerde van rustig de liefde bedrijven tot uiteindelijk een potje stevig doorpompen :pompe.

Uiteindelijk ben ik na zo'n 25 minuten op kamer probleemloos klaargekomen tijdens hondjes ;D!

Herhalingsgevaar: héél groot. Het zal geen 2 jaar duren eer ik nog eens met Bria op kamer beland.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
BRIA
« Reactie #29 Gepost op: 25 september 2017, 14:03:46 »
Onlangs nogmaals gekamerd met Bria.

Bria, die ten opzichte van enkele maanden geleden, terug een beetje gewicht aangekomen is, en er daardoor terug stukken mooier uitziet, is in het verleden altijd een garantie op een goede kamer geweest, en zo ook afgelopen vrijdag weer.

We hebben een half uurtje gelachen, gestreeld, gezoend en lekker stevig geneukt, om de kamergang tijdens hondjes af te sluiten met een knallend orgasme ;D. De druk was eindelijk van de ketel 8)!!

We hebben nog even na geknuffeld, en na exact een half uur heb ik de kamer tevreden verlaten.

Herhalingsgevaar met Bria blijft groot.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum