Auteur Topic: ALGEMEEN  (gelezen 490154 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 418
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #270 Gepost op: 19 december 2017, 21:51:22 »
Dinsdag besloten om weer es te gaan relaxen in Yin Yang.
Ritje verliep spoedig en in de middag het terrein opgereden.
De douche naast de kleedruimte deed het even niet, maar gelukkig kon er uitgeweken worden naar de douches in de wellness.

Na een hapje even door de club gewandeld. Het Was nog niet zo druk met circa 20 niet bezette dames in de bar. De verhouding Was volgens mij ongeveer 1 op 1. Redelijk goed in balans. Een tijd lang zag ik m'n doelwit niet in beeld. Misschien Was ze met vakantie? Misschien komt ze pas wat later? Maakte niet uit, ik Had de tijd en m'n geduld werd uiteindelijk beloond toen ik Micha tegemoet zag komen. Een petit dvp, maar met een fraai gezicht en flinke joekels voor haar postuur.
Tijdens het kerstfeest al van een andere ijsbeer gehoord dat je een leuke tijd met d'r kan hebben. Na een kort praatje besloten de thumbs up op te volgen. En inderdaad Had een hele lekkere kamergang met d'r.

In Yin Yang kan ik persoonlijk niet lekker werken, omdat de tv me teveel afleidt en ik het in de lounge wat fris vind.
De rest van de dag dus maar wat zitten relaxen, volproppen aan hun buffet (Joker, je kunt trots op me zijn, heb 2 flinke porties opgeschept met desert aan toe;)) en natuurlijk genieten van de uitgebreide wellness.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 418
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #271 Gepost op: 23 december 2017, 21:29:22 »
Donderdag besloten om een balansdagje te doen. Niet kwa eten, want bij Yin Yang stouw ik me al gauw te vol met al dat lekkers. 1 Voordeel in dat opzichte is wel dat het restaurant om 22:00 sluit. Vervelend als je rond middernacht nog trek hebt, maar zo voorkom je wel midnight snacks. Tja, iemand zei eens dat elk voordeel z'n nadeel hebt...

Maar goed, first things first. Eerst even bij de receptie betalen. Ik wou eigenlijk even overdag wat relaxen en in de avond in de mentholcave wat werk verzetten. Dus besloot ik voor een los arrangement te gaan met alleen wellness. Tot mijn verbazing kreeg ik te horen dat kameren dan niet mogelijk zou zijn. Daar had ik even niet op gerekend. Want in het totaalpakket noemen ze het eten in het restaurant, gebruik van hun wellness en ontspannen in de relaxruimtes. En onbeschreven natuurlijk het kameren. Dus ik dacht dat bij een los arrangement het kameren er ook bij in zou zitten. Maar niets is minder waar. Het restaurant en wellness arrangement is exclusief kameren. En het relax arrangement is weer wel met kameren, maar je kan maar een uurtje blijven en je mag alleen de dames oppikken die langs de trapjes ofzo komen.
Met relaxruimte bedoelen ze dus behalve de lounge, ook het kameren.

Dus al snel besloten maar een hele dag te gaan niksen. Ik Had toch al een tijdschriftje mee.

Na me omgetoverd tot ijsbeer te hebben, gaan opfrissen en eten. Gelijk flink opscheppen, want wil natuurlijk m'n entree wel terugverdienen ;)
Eten Was zoals gewoonlijk weer prima op orde.

Daarna lekker even in de barruimte zitten uitbuiken. Ben niet zo een bar type, dus lekker aan die lage lange bank gaan zitten.Wat ik in het topic over de oude en nieuwe situatie van de club al stond, merkte ik nu ook. Die lange bank is heerlijk mooi de zaal in de gaten te houden wat voor moois er allemaal loopt, zonder dat je je gelijk verplicht voelt om te kameren als bij de 2 persoons bankjes waar al vaak een dame in zit, zoals bij Acapulco of RTC's.
Er waren in de middag nog niet zoveel dames, maar beetje bij beetje name het iets toe, maar was merkbaar minder in aantallen dan voorheen. Hierdoor schat ik de verhouding op 1,2 heren op elke dame.

Zo vroeg op de dag nog niet iemand gespot, dook ik maar even de wellness in. Lekker in de jacuzzi liggen ontspannen. Sauna, even duik in het zwembad, om me vervolgens weer lekker in de whirlpool op te warmen.

Aangezien het binnen stromen van de dames langzamer ging dan verwacht, maar eerst even avond eten om vervolgens in de lounge te liggen uitbuiken. Mr. Bean was in Room 426 z'n gebruikelijke capriolen aan het uithalen :)

Tijdens m'n 2e rondje door de bar gebaarde een dame naar me. Beleefd als ik ben loop ik er wel even naartoe om kort een praatje te maken. Maar binnen een paar minuten maak ik al duidelijk nog even verder te willen kijken, nam afscheid en ging naar de hoge banken aan de andere kant van de bar zitten.
Tot m'n verbazing zag ik haar buurvrouw naar me toe komen lopen. Die heeft blijkbaar gemerkt dat ik een paar keer naar d'r  heb zitten gluren toen ik met haar vriendin aan het praten was.
Die dames hebben alles snel door...
Na een praatje was ik verkocht en ging ik me opfrissen, gevolgd door een lekkere kamergang.

Even gaan uitpuffen erna in de lounge, aangezien het er minder fris was dat een vorige keer.. Ineens hoor ik gestommel in de hal en zag ik dat alle dames verzameld werden. Een dame kwam bij me zitten, zichtbaar geirriteerd door de controle. Dat zou d'r wel weer eens uren kunnen kosten. We raakten aan de praat over het hele gebeuren. En ik merkte dat we wel een leuke klik hadden.
Plotseling zie ik de groep dames vlot slinken en namen we polshoogte. Het bleek een snuffelcontrole te zijn. Dames en personeel moesten langs de honden, maar mochten daarna blijkbaar weer gelijk verder, want al snel kwamen de eerste dames alweer aan met hun klant.
Hele opluchting voor de lieve meid. Ze liep ook weg en ik vroeg nog gauw hoe ze heette. Adele riep ze en liep de trap af. Wel, dat is een naam die ik makkelijk kon onthouden. Ik wou nog bijna "Hello" roepen, maar wist me in te houden.

www.youtube.com/watch?v=YQHsXMglC9A

Na de controle ging ik op zoek naar m'n Adele, dat ging niet over een leien dakje, omdat ik niet door de kleedruimte mocht gaan. Gelukkig zei een personeelslid dat ik maar via hun service gang mocht. Halverwege werd ik bijna teruggestuurd door een andere medewerker. Maar met m'n goudeerlijke blauwe bambi ogen wist ik d'r over te halen om m'n Adele te zoeken.
Zou ik d'r vinden of zou ze al weggekaapt zijn? Nee, gelukkig zat ze op de hoge bank bij de bar. Nog even gevraagd of volgende week nog werkt, want ik zou graag voor haar willen terugkomen. En jawel, dus donderdag wordt het waarschijnlijk weer Yin Ying. Haar niet langer bezet te houden, ging ik me voor de laatste maal helemaal volproppen voordat de keuken sloot. Ik denk dat ik wel voor 100 euro naar binnen heb gestouwd ;)

Daarna even in de lounge liggen uitbuiken, totdat we eruit gekicked werden omdat die ruimte eerder sluit. Geen punt, de wellness blijft langer open, dus daar gaan liggen herkouwen. Na nog een rondje sauna en jacuzzi werd het hoog tijd om te vertrekken. Wel minder was dat 1 gast direct vanuit de sauna bezweet en al, zo de jacuzzi in dook... Gelukkig maar dat ze er 2 hebben, maar dat sommigen schijt aan hebben om zich eerst even 3 meter verderop af te spoelen :(

Oh ja, bedenk me net dat ik tussendoor een paar keer van die watertap in de wellness heb gedronken, en inderdaad lekker verfrissend. Bedankt voor de tip van die ene forumlid.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #272 Gepost op: 24 december 2017, 17:50:07 »
Testrun Tafkap v3.0

Nu het jaar ten einde loopt en ik terugkijk op mijn clubvoornemens van dit jaar moet ik bekennen dat er niet veel van terecht is gekomen. 2018 moet het jaar van "the big change" worden en ik besloot om voordat het jaar daadwerkelijk begint mezelf aan een test te onderwerpen. Als plaats van handeling het sp(r)ookjesbos uitgekozen. Rond 13.45 aangekomen op de parkeerplaats en ik zag de auto van een niet schrijvende veelpleger aankomen. Gezamenlijk naar binnen gelopen en eerst maar eens wat gegeten en daarna in de jacuzzi bijgepraat.

Het was tijd om mezelf te onderwerpen aan mijn test en we namen plaats in de hol van de leeuw oftewel de bar. De LU was zowel in aantal als looks boven verwachting en de dames waren zelfs in de meerderheid. Een tweetal dames sprongen er bovenuit en op het lijstje geplaatst voor de testfase. Maar zoals altijd loopt het anders dan gepland. In een glimp had ik de haar kenmerkende blauwe schoentjes maat 35 voorbij zien komen en zei tegen de NV dat mijn doel van de dag wel eens in duigen kon vallen door haar aanwezigheid. Hij vroeg waar ze dan was en lachend zei ik dat ze gezien haar lengte niet boven de toog van de bar uitkomt. Hij checkte of ze het daadwerkelijk was en bevestigde mijn vermoeden.

Een tiental minuten later maakte ze een ronde door de bar en toen ze me zag zitten wees ze met een priemend vingertje mijn kant uit en verscheen er een glimlach op haar gezicht. Ze zeggen wel eens dat "the best things in life come in small packages" en dit is in mijn geval wat betreft Micha zeker het geval. Ze kwam naast me zitten en aangezien het alweer ruim twee maanden geleden was hadden we het nodige bij te praten. Mijn opmerking dat dit wel eens mijn laatste bezoekje aan YY kon zijn deed haar uitbarsten in lachen gevolgd door een "I don't believe you" en als ik in 2018 wel zou komen dan ...... en er volgde een stilte. Nu was ik op alles voorbereid maar haar uiteindelijke antwoord was zeer verrassend. Ze zou me dan compleet negeren om er fijntjes aan toe te voegen dat we dan vandaag maar minstens vijf uur moesten kameren om 2018 te overbruggen. Ik vroeg haar hoeveel tijd ik nog had voordat ik mijn badjas bij haar moest inleveren. Five minutes was haar antwoord en ik zei dat ik dan nog snel een laatste sigaretje ging roken voordat ik een "dead man walking" was.

Bij terugkomst mijn kaboutertje opgehaald en ik wist dat de testrun als Tafkap 3.0 al gecrasht was voordat het begonnen was. Een heerlijke sessie van anderhalf uur met de mini uitvoering van een pocketje volgde waarbij de nodige plaagstootjes werden uitgedeeld, er lustig op los werd geteased, we wat gymnastiek oefeningen hebben gedaan om uiteindelijk een gevuld rubbertje in het afval te laten verdwijnen. Volgens haar slechts het begin en moesten er gedurende de dag/avond nog een vijftal hetzelfde voorbeeld volgen.

In de wellness trof ik NV en we besloten in de veilige omgeving van de men's lounge bij te praten om daarna de innerlijke mens te versterken in het restaurant. Een ritueel dat niet compleet is zonder een sigaretje. In het rokershok bleek dat ook Picasso 1 aanwezig was. Er werd even bijgepraat en natuurlijk konden we het niet laten om de uitslag van "El Classico" ter sprake te brengen. Hij had de 2e helft gemist omdat er toch nog iets boven de liefde voor zijn club gaat, namelijk dvp's. Na een tijdje de bar weer opgezocht en terwijl wij binnenkwamen werd NV gekidnapt door Mia (waarvan we al hadden besloten dat ze voortaan als Mila door het leven zou gaan) en meegesleurd naar het rokershok. Na enige tijd kwam ze vragen of het ok was dat ze NV voor een persoonlijk onderonsje zou meenemen. Een goedkeurend knikje was voldoende om haar met dartele tred richting NV zien te lopen.

De bar was inmiddels bevolkt door een overschot aan beren uit de categorie "patsergedrag". Grappig dat de intrede van dit volk er tevens voor zorgt dat een deel van de dames vertrekt en eerlijk gezegd geef ik ze geen ongelijk. Nu het aantal dames op 1 hand was te tellen maar letterlijk wat heen en weer geijsbeerd tussen de verschillende vertrekken die YY rijk is. NV kwam terug van zijn speel uurtje en we besloten nog een kleinigheidje in het restaurant te nuttigen voordat deze zou sluiten. De wellness opgezocht om nog te bubbelen. Bij terugkomst in de bar bleek dat het aantal beschikbare dames niet had toegenomen. We besloten beiden het voor gezien te houden. Micha was net terug in de bar en nog even afscheid genomen van haar met als toevoeging dat we elkaar wel weer in 2019 zouden zijn.

Andere noemenswaardige feitjes:
* Jacuzzi ditmaal wel heerlijk op temperatuur
* Waterdruk douches wellness nog steeds met horten en stoten
* Eten zeer uitgebreid en weer eens op niveau zoals het was
* Opmerkelijk dat er geen enkele kip variant te vinden was
* De snackcorner bestond ditmaal uit bitterballen, mexicano's en worstenbroodjes
* Vanaf 20.00 uur wederom een hoog "patsergehalte"
* Was er al de Döner butt (Samya), YY heeft de snack kont
* Mijn YY-angels hebben plaats gemaakt voor de M-connectie.
* Toch wel handig die inkt op de dames anders had ik Amalia met haar nieuwe look niet herkend.
* De drie aanwezige leden van de M-connectie (Mi(l)a, Michaela en Micha) zagen er oogverblindend uit.

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #273 Gepost op: 25 december 2017, 19:25:31 »
Testrun Tafkap v3.0


De bar was inmiddels bevolkt door een overschot aan beren uit de categorie "patsergedrag". Grappig dat de intrede van dit volk er tevens voor zorgt dat een deel van de dames vertrekt en eerlijk gezegd geef ik ze geen ongelijk. Nu het aantal dames op 1 hand was te tellen maar letterlijk wat heen en weer geijsbeerd tussen de verschillende vertrekken die YY rijk is.


Hahahaha geweldig omschreven  ;D

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 418
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #274 Gepost op: 31 december 2017, 22:44:43 »
Donderdag bij Yin Yang aangekomen voor een dagje ontspanning en genieten van hun wellness.

Lekker hapje gedaan en vervolgens de Wellness in. Het voetbaden was bezet, dus even dompelen in de jacuzzi. Daarna de sauna ingedoken en weer dompelen in de jacuzzi. Kan er wel de hele dag in liggen.

Maar er moest ook nog es gekamerd worden. Dus de bar maar weer es in. Het was redelijk druk maar de verhouding was goed met ongeveer 1,5 man op 1 dvp. Zo een 30 dames schat ik er aanwezig. Daar een paar dames gezien die ik van elders ken. Moesten wat lachen. Ze vroegen of ik de kamer in wou, maar moest ze helaas teleurstellen, omdat ik voor Adele kwam. Die bleek echter niet te zijn komen werken vandaag.
Dus maar besloten op zoek te gaan naar alternatieven en uiteindelijk bij ene Daria uitgekomen.
Na wat gepraat kwam ik er achter dat ze in Frankfurts club heeft gewerkt. Oh oh, dacht ik... Zou wel eens een afwerkstertje kunnen zijn. Maar toch, de klik was er wel. Dus de gok gewaagd.
En dat was me niet tegengevallen, integendeel! Heb een hele geweldige sessie met haar gehad en ze was ook correct. Ik vroeg dat We volgens mij niet zoveel tijd meer hadden heh? Nee zei ze, nog 3 minuten en We gingen gewoon verder met verwennen.

Na de kamer was het tijd om even bij te tanken in het restaurant en uitbuiken in de lounge. Tegen 22:00 daar eruit geschopt. Maakt me niet uit, want de Wellness Is prima. In de sauna opwarmen, in zwembad afkoelen, om uiteindelijk in de whirlpool te relaxen. Wat me opviel was dat sommige gasten zich zo vanuit de sauna bezweet de jacuzzi ingaan... bah.

Maar goed, heb m'n neus maar dichtgedaan en me in de andere jacuzzi begeven. Het was een mooie dag geweest en gelukkig niet zo ver terug hoeven te rijden. Weer valt gelukkig ook mee de laatste tijd.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #275 Gepost op: 2 januari 2018, 14:10:06 »
Wat eigenlijk de afsluiter van het jaar had moeten worden op 2e kerstdag in SixSens zorgde er juist voor dat ik de dagen erna rondliep met een gevoel dat ik nog niet uklaar was.Het oorspronkelijk plan om te gaan zwemmen tussen de haaien op vrijdag was in het water gevallen door opkomende griepverschijnselen op donderdag. Gaandeweg de vrijdag bleek dit echter een storm in een glas water te zijn en met het uur werden de symptomen minder. Dit zorgde er wel weer voor dat de "ziekte" clubben weer de kop op stak. Gekoppeld aan het feit dat 2018 het jaar van de "Big Change" gaat worden betekende dat zaterdag de 30e mijn laatste kans was dit jaar

- om op een "mission of lust" te gaan
- om te zien of er een einde aan mijn M-streak komt
- om eindelijk eens voor het eerst gebruik te maken van de sauna
- om de 75e unieke dame in één jaar te behalen
- om het aantal sessies (100) in een club van het vorig jaar te overtreffen.
- voor een 2e testrun als Patjax 3.0


I pushed the doorbell
And I was thinking to myself
'This could be Heaven or this could be Hell
There were voices down the corridor
I thought I heard them say
Welcome to Yin Yang
Such a lovely place (such a lovely place)
Such a lovely face
Plenty of fun at Yin Yang
Any time of year (any time of year) you can find it here


De dag in soundbites
* Gearriveerd iets na 12.30 uur en ontvangst koel en zakelijk zoals gewoon
* Ontbijtje genuttigd in de vorm van gebakken eitje, mini croissants en rauwkost Na een sigaretje werd ik in de bar "gekidnapt" door Jolanda
* Zeer goed half uurtje met deze mooie en elegante dame uit de GMC-categorie die de M-streak fluweelzacht tot een einde heeft gebracht
* We spreken af dat als we elkaar later op de dag op het juiste moment treffen we op herhaling zullen gaan
* Opfrissen en bubbelen in de wellness waar ik een beer trof die ik al lang niet had gezien
* Gespotte snacks (voor de liefhebbers): Hamburgers en Mexicano's
* Energiepeil aangevuld met kip en frietjes en macaroni.
* Drie snoepjes uit de M&M's categorie aanwezig (Mia, Micha & Michaela)
* Langdurig gezeverd met aanwezige beren
* Rondje bubbelen
* Proteïne niveau op peil gebracht met kipfiletblokjes, gebakken aardappeltjes en salade
* De afwezigheid van een dj zorgde voor een blokje onvervalste rock met oa Guns 'n' Roses en AC/DC. Wat leidde tot een geanimeerd gesprek over muziek met een beer.
* De beruchtste of moet ik zeggen burcht bezoeker van GT kwam ook even "binnenwippen". Was alweer maanden geleden dat we elkaar gezien hebben, dus behoorlijk wat bij te praten.
* Toeval of niet maar vanaf zijn binnenkomst veranderde het in een gayclub.
* Toen Samantha het rokershok binnenkwam geen moment getwijfeld en toegeslagen
* Na een zeer goede sessie voor de laatste keer dit jaar mijn zonden van mij afgespoeld in de wellness.
* Hierna een sigaretje gaan roken waar ik een zeer mooie Duitse dame zag staan die mij onbekend was. Lange brunette met een killer hardbody en sleeve op linkerbovenarm.
* Bij het verlaten rond middernacht stond Mia buiten te wachten. Elkaar al de beste wensen voor het nieuwe jaar gewenst en ze zei dat ze mij bij een volgend bezoekje de kamer op zou sleuren. Wat is het leven van een ijsbeer soms toch zwaar.

First mission of lust: Jolanda (Roemeense)
Na mijn ontbijtje loop ik richting rokershok om een sigaretje te roken. Op het hoekje van de bank aan de lange zijde zit een prachtige verschijning die mij een liefdevolle glimlach toewerpt. Terug in de bar bestel ik een drankje en nestel me op het korte bankje tov de bar. Ik zit nog niet goed en wel of dezelfde dame staat voor mijn neus. Elegante verschijning, mooie bodystocking en een waanzinnig lijf in de GMC-categorie. Ze stelt zich voor als Jolanda en het gesprekje voorloopt voorspoedig. Als de kamervraag van haar komt twijfel ik geen moment met de gedachte dat je het ijzer moet smeden als het heet is en zeg dat een try out geen kwaad kan.

Zonder playlist en massage olie gaan we richting kamer 24. Na de opfrisbeurt vleien we ons op bed neer en we laten onze vingertoppen over elkaars lichaam glijden. Er worden wat zoenen uitgewisseld en ze vraagt "what do you like" en ik antwoord haar "surprise me". Haar hand gaat naar beneden en met een fluwelen touch begint ze aan een heerlijke edging handjob. Al kussend zakt ze met haar mondje naar beneden en er volgt een sensuele blowjob zoals ik ze het liefst heb. Ze wisselt hand en mond perfect af en bij tijden combineert ze het wat een waanzinnig gevoel geeft. Hoewel ik het moment suprême probeer uit te stellen volgt er na zo'n 25 minuten een krachtige manuele ontploffing. Teleurgesteld zegt ze dat we niet aan de sex zijn toegekomen (Had Bill Clinton destijds toch gelijk).

Als ik thuiskom ben ik benieuwd hoe het komt dat ik haar de afgelopen twee jaar steeds ben misgelopen. Dan zie ik ineens staan dat ze tot het groepje van Elvira en Keisha en dus ook Alice behoorde. Mijn drie voormalige YY-angels en het kwartje valt. Ineens kan ik haar plaatsen en herinner ik me haar. Ze handelde dus waarschijnlijk met voorkennis en ik kan alleen maar zeggen kudos en well played.

Second mission of lust: Samantha (Roemeense)
Er zijn dames die je vanaf de eerste seconde dat je ze ziet intrigeren. Een visueel aspect dat zich op je netvlies brandt, je nieuwsgierigheid doet oplaaien en je erogene zintuigen doet prikkelen. Bij mijn vorig bezoekje op 23/12 had deze dame al het bovenstaande effect op mij. Haar prachtige koppie met die mysterieuze ietwat brutale oogopslag. De fel rode lipstick. Het chockertje om haar hals. De sensuele wijze waarop ze haar sigaret rookte. Behoudens wat vluchtige uitwisselingen van woorden en oogcontact was het daarbij gebleven.

Ook nu zijn er gedurende de dag van zulke momenten en als ik haar voorbij loop om iets te gaan eten fluistert ze me darling toe. Voor mij veelzeggend dat ze zich niet het door mij zo gehate baby hanteert en zorgt ervoor dat nieuwsgierigheid naar haar verder groeit.

Het is inmiddels iets na 21.15 uur als ik in het rokershok een sigaretje rook. Ze loopt binnen en komt aan mijn tafeltje staan. Ik loop naar haar toe en zeg dat we ons nog steeds niet aan elkaar hebben voorgesteld. Haar naam is Samantha en ditmaal ontstaat er een echt gesprek. Het feit dat ze zeer goed Engels spreekt zonder die typische Roemeense tongval doet me vermoeden dat ze zeker geen dom blondje is. Ik plaag haar met het feit dat ze niet in mij geïnteresseerd is en zij countert het met het feit dat ze verleden week al een poging wilde wagen maar dat ik toen net van de kamer was gekomen met "the little one" (Micha). Na een tijdje vraag ik haar "what we do next". Haar antwoord is "let's have a try out".

Aangezien dit het laatste kamertje van het jaar zou worden onderweg een tussenstopje gemaakt voor de massage olie en het muzikaal vertier. Als ik de trapjes oploop heeft ze al een sleutel in de hand en komt naar mij toe. Opeens realiseert ze zich dat het een non-smoking room is en vraagt of ik liever een kamer wil waarop gerookt mag worden. Nog voordat ik goed en wel kan antwoorden heeft ze de sleutel al geruild met een andere dame. En voor de 2e keer vandaag is kamer 24 de plek voor een mission of lust.

Terwijl zij het bed opmaakt open ik de playlist en ga me snel opfrissen. Bij terugkomst ligt ze verleidelijk op bed en vraagt me met een ondeugende blik haar te helpen bij het uitkleden van haar outfit. Ze staat op en al kussend verlos ik haar uit het visnet achtige pakje. Ze legt zich gewillig op haar buik en ik begin haar te masseren. We praten honderduit en dollen elkaar. Ik zeg haar dat ze mijn laatste van het jaar is en dus verantwoordelijk of ik het jaar met een slecht of goed gevoel afsluit. Gevat antwoord ze "you have any doubts it will not be good".

Na de massage legt ze haar hoofd op mijn borstkas en met haar lange nagels gaat ze sensueel via mijn borstkas naar beneden. Na een minuutje of twee op deze wijze daar gespeeld te hebben gaat ze langzaam met haar hand via de schacht omhoog en een lekkere edging handjob is mijn deel. Na een tijdje richt ze zich op en zegt dat ze er zeker van is dat "mijn vriendje" haar hand wel leuk vindt en het nu tijd is om uit te vinden of hij hetzelfde over haar mond denkt. Er volgt een langdurige blowjob waarbij ze gaandeweg meer en meer druk met haar tong uitoefent, regelmatig met haar nagels de ballen kriebelt en naarmate het vordert blijk geeft het DT onderdeel ook te beheersen. De overdruk neemt behoorlijk toe en als ze voorstelt om tot de daad zelf over te gaan, zeg ik dat het nu haar beurt is om met mijn mond kennis te maken.

Ze legt zich neer en langzaam laat ik mijn tong over haar "verboden vrucht" gaan. Al spoedig kan ik mij laven aan de sappen die vrijkomen. Ze kronkelt heerlijk onder mijn liefkozingen en als ze tegen een hoogtepunt aanzit duwt ze me weg. Uitdagend kijkt ze me aan en haar handje gaat gelijk in de aanval. De pirelli komt tevoorschijn en nadat deze gemonteerd is voelt ze aan haar vrucht en merkt op dat deze zeer nat is en er geen glijmiddel aan te pas hoeft te komen. In missio glij ik zonder problemen binnen en hoewel ik normaal mijn orgasme redelijk kan controleren in deze positie knal ik hem toch na een minuut of vijf al vol. Ze laat me lekker nastoten en ook daarna maakt ze niet de aanstalte om hem er zoals sommige panisch uit te halen. Voorzichtig trek ik hem iets terug en vraag of ze hem vastheeft. Er zijn inmiddels zo'n 55 minuten verstreken en als ik na de opfrisbeurt terug kom zegt ze dat het tijd voor een sigaretje is.

Op ons gemak roken we een sigaretje en net als een paar dagen ervoor bij Sabina in SixSens komt ook nu weer Traag van Bizzey voorbij. Wat is het toch met Roemeense dames dat ze dit zo'n geweldig nummer vinden. Ze vraagt me wat ze nu precies zingen en als ik het vertaald heb verschijnt er een grote glimlach op haar gezicht. We ruimen rustig op en verlaten de kamer na ruim een uur.

Het oorspronkelijke plan om het jaar al "zwemmend" af te sluiten tussen de haai(baai)en in Darmstadt was dan in het water gevallen blijkt achteraf dat ik het jaar toch afgesloten heb met een (ex) Sharkette. What are the odds?

Staaltje abracadabra nummerologie met als rode draad het cijfer 7
* Jolanda was mijn 27e nieuwe Roemeense en 47e Roemeense dit jaar in een sauna club. Tegelijkertijd mijn 70e sessie all time in YY en unieke dame 75 overall van het jaar
* Samantha was mijn 7e nieuwe dame dit jaar in YY, mijn 17e sessie dit jaar in YY, mijn 67e Roemeense of all time, mijn 77e kameruur met een Roemeense in een SC van het jaar en mijn 97e unieke dame in een sauna club

Conclusie
* Zeer geslaagde afsluiter van het clubjaar
* De testrun ditmaal wel succesvol was
* Groot contingent aan Duitse dames
* Geen vervelend gejaag van de dames
* Twee nieuwe dames leren kennen die in 2018 wel eens geduchte concurrentes kunnen gaan worden van de M&M's
* Schoonmaak wc's blijft drama
* De wellness etiquette blijft moeilijk voor sommige mensen en ditmaal waren het niet de "usual suspects"
« Laatst bewerkt op: 2 januari 2018, 14:47:16 door TAFKAP »

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 418
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #276 Gepost op: 6 januari 2018, 10:30:30 »
Donderdag weer eens de lage landen ingedoken. En wel bij Yin Yang.
Ruim voor Happy Hour aangekomen. Bij de poort werd mijn bagage weer gecontroleerd. De douane op schiphol Is er niks bij vergeleken ;)
Alleen maar goed vind ik, want een onlangs nog was er een snuffel controle in de club en dat kan best weer es gebeuren. Dus fijn dat de club zelf attent oplet.

Na de nodige administratieve handelingen me omgetoverd tot ijsbeer en even opfrissen. Ene Sandra probeerde me gelijk te kapen met de woorden dat ze al de hele tijd op me zat te wachten. Ja, achter de speelautomaten zeker ^_^
Ik was zelf nog niet aan kameren toe. Bovendien Had ik Adele en Daria in gedachte. Dus aangegeven dat het er nu iig niet inzat.
Bij het halen van verse handdoeken zag ik daar ineens een slanke dame voorbij komen om een sleutel te halen. Wetende dat ze bezet Is, vroeg ik alleen even kort haar naam. Isabella blijkt haar naam te zijn. Goed om te weten, kan ik daarna even research doen.
Echter, richting de bar lopend, zie ik daar in de locker ruimte ineens een bekend gezicht. Niet een ijsbeer of bekende bekende, maar iemand die ik de dag ervoor in Acapulco Gold had gezien. Bleek iemand te zijn die op vakantie was en een paar dagen saunaclubs eraan plakte. Gezellig even praatje mee gemaakt en wat verhalen uitgewisseld. Zo vond hij de line up gisteren in Aca gold erg mager was em rond 14:00 ongekamde al gepeerd. Ik vertelde em dat later in de avond er toch wel circa 20 a 25 dames waren, waarvan ik 4 a 5 als optie zag. Hij nam liever z'n verlies en ging Door naar Oceans en nam de 20 euro entree. Daar Had ie dan wel een keertje gekamerd, hoewel er maar iets van 15 dames waren. Later op de avond ging ie nog Door naar Dolce Vita, maar dat werd alleen eten omdat ie niet veel dames zag en eigenlijk moe en hongerig was. Voor 20 euro in Oceans zit namelijk geen eten bij inbegrepen. En daarna in de avond terug naar z'n MC Dreams hotel. Deed me denken aan het begin van m'n vakantie tijd om zoveel clubs aan te doen op 1 dag.

Zo een beetje op de bankjes zitten keuvelen en 2 jaagstertjes afgeslagen te hebben, wat gegeten, zag ik in de bar m'n doelwit van de dag binnen komen: Daria. Even elkaar begroet en aangegeven met haar te willen gaan. Ze wou de dag rustig beginnen en eerst een sigaretje te nemen. Dat kwam prima uit, want dan kon ik me even opfrissen. Door gehaast en gekloot in m'n locker viel m'n telefoon  vanuit de hoogste locker zo op de onvergeeflijke tegels. Balen een barst. Maar geluk bij een ongeluk en stukje voorbereiding. Of eigenlijk door bescherming met gepantserd glas laagje, is het scherm zelf onbeschadigd gebleven. Diepe opluchting, want het ik doe d'r haast alles mee, zoals natuurlijk internetten, filmpjes kijken, maar ook bijvoorbeeld navigeren. Voor mij een cruciale functie.
Dus een gewaarschuwd mens telt voor 2 heh. Kost een paar Euro via ebay of ongeveer een tientje in een shop,  maar kan werkelijk veel gedoe voorkomen. Heb er al meerdere keren profijt van gehad...

Enfin, dus na opfrisbeurt kamertje met Daria gezocht en er volgde een heerlijke kamergang op. Ze is wel een favorietje van me geworden. Gevraagd of ze de laatste tijd Adele nog Had gezien, maar helaas niet. Misschien dat ze op vakantie Is vermoede ze. Of wellicht gevlogen...

Die andere reisgenoot Had een dame op het oog, maar die Was net geboekt, dus hij moest even geduld worden. Dat wachten werd beloont en ook weer niet. Want uiteindelijk was ze terug, maar de kamergang viel em tegen. Weet alleen helaas niet meer hoe ze heette.

Ik wat gerelaxt in de wellness, samen met die gast diner genomen en daarna gewerkt in de mens room. Hij ging voor een Domenicaanse dame die em vele malen beter beviel.

Zelf lekker rustig op de lange bank ijver zitten. Heerlijk dat de volume van de muziek niet te hard staat in Yin Yang. Daar konden ze bij Happy en Vertigo een lesje van leren. Luid genoeg voor sfeer, zonder dat je tegen elkaar moet schreeuwen.
Komt daar ineens een bekend gezicht me tegemoet lopen. Guess what, het was Isabella die ik in de middag was tegengekomen. Crap, helemaal ontschoten om wat recensies op te zoeken. Dus maar op de ouderwetse manier: een praatje maken. Dat ging prima en besloten haar een sleuteltje te halen terwijl ik me opfriste. Een lekkere kamergang was het gevolg.

Daarna de Wellness ingedoken om bij te komen. De reiziger niet meer gezien, dus mezelf daarna maar weer richting mentholcave begeven.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 418
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #277 Gepost op: 10 januari 2018, 18:28:29 »
Maandag maar weer eens een Wellness dagje genomen in m'n favoriete club.
Lekker relaxt is het daar in die ruimte met oa jacuzzi en ligbedjes.

Maar eerst maar eens Door de beveiliging proberen te komen. Tas werd weer geïnspecteerd en mocht daarna Door naar de receptie voor de nodige saunaclub attributen.

Na het omtoveren tot ijsbeer even wezen douchen. Daar richting restaurant voor een lunch. Zie ik daar een leuke blonde dame bij de ingang staan. Meestal lijken me dat soort dames van die jaagstertjes die je gelijk proberen af te vangen. Maar niet deze dame. Ze lacht me vriendelijk toe en ik besluit haar even aan te spreken. Blijkt haar naam Nikki te zijn en ze uit Tjechie te komen. Ik maar eerst een hapje gaan doen en daarna wat ijsberen research over deze dame.
Blijken er goeie verhalen rond te zwerven over haar. Dat belooft nog wat. Na het eten nog even gesproken. En toch nog twijfelen. Ik kwam voor Daria en hoopte Adele ook nog tegen te komen. Doch, Adele was er de afgelopen tijd ook niet meer gespot en Daria zou pas wat later aanwezig zijn.

Dus toen ik haar bij de mens lounge spotte, haar even apart genomen voor een uitgebreidere kennismaking. Erg leuke en lieve dame, waardoor ik de knoop doorhakte en we een kamertje gingen zoeken. Er volgde een lekkere kamergang, maar eentje waarbij ik wel even erg was geschokken. Ik zal niet in de vunzige details treden, maar ze lag onderste bovenop me en op een gegeven ogenblik was ze gewoon KO...
Ik dacht wtf!?! Heb ik d'r gesloopt ofzo? Ik kon haar van de andere kant ook niet horen ademen. Zachtjes probeer ik haar bij bewustzijn te krijgen. Ik haar naam roepen maar roepen en porren. Op het eind overwoog haar zelfs van me af te duwen om te kijken of alles wel goed ging. Gelukkig hoefde dat uiteindelijk niet, maar na meerdere pogingen kreeg ik eindelijk pas een teken van leven. Phoe, dat was een hele opluchting! Ik Had gehoord dat er wel eens heren in het harnas waren gestorven, en allerlei doom scenario's kwamen in me op.
Maar waarschijnlijk ben ik gewoon zo slecht in seks dat zelfs een dvp ervan in slaap valt  ^_^'

Na de administratieve afhandeling me tegoed gedaan aan het uitgebreide buffet. Vervolgens even zitten uitbuiken in de mens lounge en op de lange bank van de bank onderuit gezakt zitten sippen van een kopje honing. Toen ik m'n 2e kopje ging halen kwam daar ook m'n beeldschone afspraakje van de avond binnen: Daria. Ik Had eigenlijk zin om te gaan kameren, maar zij Had trek en wilde gaan eten. Dus ik ook maar een klein hapje gedaan. Ze hadden heerlijk en goed gekruide gamba's.

Nadat We bijgetankt hadden gingen we even op de lange bank tegenover de bar zitten. Nu ik er aan terugdenk was het wellicht leuker geweest in de bankjes naast het restaurant. Maar zolang het gezelschap leuk Is,  maakt het niet uit. Na een poosje doken We de Wellness in. Gezellig verder kletsen en pootje baden in het voetbadje. Daarna de sauna in om ons verder op te warmen. En daarna lekker bubbelen in de jacuzzi. Mijn favoriete plek. Na een poosje met elkaar krioelen, zijn We een kamertje gaan zoeken. Eentje met jacuzzi, aangezien ik wat bad spulletjes Had meegenomen. Heerlijke sessie gehad waarbij ook de jacuzzi niet onbedoezeld werd...
Vervolgens afscheid genomen van de lieve meid en in de mens room liggen bijkomen van de dag.
Nog wat gegeten rond 21:00 uur. Tegen 22:00 waren er nog maar weinig dames over. Door de dag Denk tussen de 25 a 30, en maar circa 20 mannen die rond de bar hingen. Zelf nog een keertje de Wellness ingedoken om rond 23:00 de club te verlaten. Heb genoten van m'n tijd. Op m'n terugreis nog geregeld aan Nikki moete  denken. Ben er blijkbaar toch best onderste boven van wat er was gebeurt...

Offline dupontxxx

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #278 Gepost op: 27 januari 2018, 00:12:43 »
Hierbij een verlaat verslag van 15 december. Na Golden Time, Babylon en Sixsens moest het er in mijn verkenning tocht een keer van komen. Yin Yang, ik had er al wat over gelezen en ik dacht dat er nogal opdringerige macho's rondliepen. En ik dacht dat de sfeer misschien wat crimineel zou zijn. Niets van dat is waar. Ik kwam rond half twaalf aan en de poort zwiepte open. Ik verwachte de portier met een tassencontrole maar ik kwam in een lege hal. Na een tijdje kwam er uiteindelijk een dame bij de balie en even later kwam de portier. Ik was al bezig met de administratie en de portier maakte geen aanstalten om me te controleren en zei me vriendelijk gedag nadat ik alle spullen had. Afgetogen naar de kleedruimte dat in de looproute ligt tussen balie/kamers en bar/sauna. Geen bankjes waar je op kan zitten om je makkelijk om te kleden. Hierna opzoek naar de douches die zich hier net achter bevind maar eigenlijk een twee persoonsdouche in de gang is. Wel gek voor een club die bekend staat om de betere sauna voorzieningen dacht ik zo. Hierna kom je rechts de toiletten tegen en rechtdoor ga je naar het welness gedeelte. Link bevindt zich de bar en hierachter het restaurant. Het eten vind ik van goede kwaliteit. Veel beter dan Babylon of Sixsens. Na de lunch ging ik naar de bar en ik had een dame met donkere krullen, killerbody en recht vooruit staande borsten al voorbij zien lopen. Ik ging op een bankje zitten en ze kwam al snel bij me zitten. Ze heette Penelope en ze kroop direct lekker tegen me aan. Al snel besloot ik met haar de dag te beginnen. Op de kamer was het een hete chick.  yourock Geil tongen en lekker over me heen glijden. Het werd een hete belevenis. Wat een lekker ding! Een schot in de roos en een aanrader. Hierna ging ik de welness verkennen. Het ziet er allemaal puik uit. Zwembadje, twee bubbelbaden, sauna en turksstoombad. Echter is het niet allemaal heel groot maar wel het beste wat ik tot nu gezien had. (de nieuwe welness van Babylon heb ik echter nog niet gezien). Bij de ingang van de welness trof ik een zeer slanke blonde dame met stevige borsten die mannen probeerde te verleiden. Ik vond haar wel wat dus liep naar haar toe. Even kletsen en we zochten een kamer op. Driftig maakte ze mijn delen schoon alsof ik niet gedouched had  :douchen  Nouja beter extra schoon dan niet. Met haar was het zeker top. Minder wild dan Penelope maar wel passievol en relaxed. Ze liet zich in alle standjes neuken. Hierna weer een douche beurt en wat eten. De rest van het gebouw heb ik ook verkend maar daar was niet zo veel te beleven. De kamers zijn trouwens allemaal ruim en volgens mij allemaal voorzien van een douche. Ik ging aan de bar zitten en bestelde een biertje. De een na de andere dame kwam bij me langs voor een praatje en meer.  :tietjes  :movingtits  :ladyred  :blonde  :ladyinred Ik liet ze allemaal voorbij gaan  :039: . Daarna ontstond de keuze stress. Ik moest bijna weer gaan rijden maar wilde toch nog een derde gang. Of niet, of toch wel, of niet of... Voor de welness trof ik twee dames die in waren voor een trio. Daar had ik niet meer genoeg geld voor en ik koos de mooiste maar minst aandringende. Helaas was dat een verkeerde keuze. Ze was relaxed maar ze had niet de passie van de vorige twee en deed alles plichtmatig. Ze zoende niet en was ook verkouden. Ik hield het voor gezien en douchte me op de kamer af. Kleedde me om en bracht de spullen terug naar de balie.
Samenvattend zijn de dames hier makkelijk en goed benaderbaar. Ze jagen aardig maar bij afwijzing doen ze niet moeilijk. Er lopen genoeg mooie meiden rond met goede services. Eens kijken waar ik binnenkort weer eens naar toe zal gaan.  :pica Ik blijf het wel fantastisch vinden. Vrouwen spotten en als ze lekker zijn een praatje maken en een ogenblik later lig je weer lekker te sexen en na afloop op naar de volgende gewillige dame. Alle bovenstaande clubs hebben deze meiden rond lopen.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #279 Gepost op: 27 januari 2018, 17:39:12 »
Een onverwacht gaatje in mijn agenda zorgde ervoor dat ik vrijdag de 26e de mogelijkheid had om dit op te lossen door wat andere gaatjes te vullen. Het bezoekje zes dagen eerder smaakte naar meer. Rond 13.00 uur aangekomen in het sprookjesbos en langzaam opgestart met alle handelingen die ervoor zorgen dat ik weer in de huid van een "ijsbeer" kruip. Werd gedurende de transformatie al vriendelijk begroet door Mia die wilde weten of mijn maat ook kwam zodat hij haar weer als de bastaard zoon van Herman Brusselmans tot een hoogtepunt kon brengen. Ik moest haar helaas teleurstellen waarop ze zei dat ik dan de honneurs waar moest nemen.

Nadat ik de innerlijke mens had versterkt met een ontbijtje en een tijdje gedobberd in het bubbelbad, zat ik nog even pootje te baden in het voetenbadje. Een jonge dame kwam hetzelfde doen. Mooi gezichtje, zeer lange haren en voorzien van een beetje babyspek. Ze stelde zich voor als Antonia en we raakten in gesprek over een reeks aan onderwerpen die normaal ver boven de pet gaan van de gemiddelde dame en niet de standaard kost zijn in gelegenheden als deze. De tijd vloog voorbij en bij beiden ontstond de behoefte om onze longen te prikkelen. Het gesprek werd in het rokershok vervolgd en aangezien de klik er was en ik tegenwoordig de eerste sessie beperk tot een half uurtje de afspraak gemaakt om later op de dag minimaal een uurtje te gaan rollebollen.

In de bar op een bank plaats genomen en enkele minuten later voegde Antonia zich weer bij mij om nog wat te praten. Nadat ze weer richting haar eigen plekje was gelopen begon de parade aan dames voorbij komen om te polsen of ik een bijdrage wilde leveren. Ik diskwalificeerde ze aangezien de kamervraag binnen de minuut volgde. Ietsjes verderop zat Nikita te lonken. Een dame waar ik geregeld een babbeltje mee maak, maar tot een intiemere kennismaking was het nog niet gekomen. Ik besloot te testen of ze de daad bij de blik wilde voegen en daalde af richting Kino. Ik had me nog niet goed en wel neergelegd of Nikita lag al langs me. Even bij babbelen en onderwijl ging haar handje al op onderzoek uit. Ze vroeg hoe het kwam waarom we nog nooit samen waren geweest en of ze ditmaal wel een kans maakte. Ik zei haar dat we deze hiaat in onze CV maar eens moesten opvullen. Ze vroeg of we in de Kino gingen spelen of naar de kamer gingen. Het was al sinds december 2015 geleden dat ik nog eens in de Kino van bil was gegaan, dus ging ze haar spulletjes halen.

Het werd een geslaagde intieme kennismaking. Ze voelde perfect aan dat ik van de slow aanpak ben en voerde dit heerlijk uit. Een andere dame zag het geheel aan en bood hand en spandiensten aan. Haar vriendelijk gezegd dat Nikita kundig genoeg was om het klusje te klaren. Al met al een heerlijk half uurtje met haar beleefd. Een eventuele toekomstige sessie zal plaatsvinden op een kamer.

Na wat me time in de wellness en een bordje spaghetti om de nodige koolhydraten aan te vullen voor verdere fysieke activiteiten de bar weer opgezocht. Al spoedig liep ik Roemeense Isabella tegen het lijf, nu getooid met brilletje wat haar de ondeugende secretaresse uitstraling geeft. Het was al een tijdje geleden dat we elkaar gezien hadden en zij was zeer benieuwd of er na het vertrek van mijn YY-angels er al dames waren die deze vacature hadden opgevuld. Ik zei lachend dat er dames succesvol gesolliciteerd hadden, maar dat nog niets beslist was. Zij wilde ook een kans om één van de opengevallen plekken in te nemen. Ik zei haar dat ik op dat moment nog in de herstelfase zat en dat ze later zeker een gooi kon doen.

De verhoudingen in de bar waren compleet zoek. Naast mij zag ik slecht een vijftal andere beren en zeker meer dan 30 dames. Het zorgde ervoor dat de ene na de andere dame kwam polsen hoe het ervoor stond. Ik besloot om uit te wijken naar de mens room aangezien ik nog geen intentie had voor een tweede kamertje. Bij terugkomst gekeken of ik Antonia of Isabella zag. Geen spoor te bekennen, dus me rustig op een bankje bij het restaurant gezet. Na een tijdje zag ik Isabella aan de bar en ben naast haar gaan zitten. Ze liet onmiskenbaar weten dat ze in een geile bui was en in haar hoofd al een aantal stoute plannetjes voor mij had. Ze vroeg of ik al gegeten had. Ik zei nee en ze zei dat als ik wilde eerst kon gaan eten. Toen ik antwoordde dat ik daarna nog een uur zou uitbuiken zei ze dat lachend dat ik maar moest beginnen met het toetje Isabella.

We lieten de bar voor wat het was en terwijl zij de sleutel haalde pakte ik de massage olie. Het werd een heerlijk uurtje met deze Roemeense stoeipoes die me duidelijk wilde maken dat het al veel te lang geleden was dat we een intiem samenzijn hadden gehad. Ze "claimde" lachend de titel mrs. Patjax op, waarbij ze eraan toevoegde dat ik vrij was om met elke dame te spelen die ik wilde. Ze had zelfs al een kandidate op oog. Je zou het als een ideaal clubhuwelijk kunnen noemen.

Na een rondje wellness was het tijd om te eten. Zoals altijd ruim voldoende keuze en het smaakte me goed. Een sigaretje ter afsluiting en me een beetje verdekt neergezet zodat ik kon uitbuiken. De verhoudingen waren nu meer gelijk. Ik zat te twijfelen voor nog een ronde of om naar huis te gaan toen ik Annabel tegen het lijf liep. Al snel waren we elkaar weer volop aan het dollen en we besloten dit verder plaats te laten vinden op de kamer. Het werd wederom een daverend succes en na twee uur dan ook zeer tevreden de kamer verlaten. Annabel is voor mij geen "one hit wonder". Ze bestormt mijn persoonlijke hitlijst is razendsnel tempo.

Het was wederom een zeer geslaagd dagje in het Roermondse sprookjesbos en lang geleden dat ik nog eens ben wezen clubben zonder een clubmaatje. De dames hebben ervoor gezorgd dat dit geen gemis is geworden.

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #280 Gepost op: 6 februari 2018, 17:17:57 »
YY am 04.02.18

Vorgestern mal wieder zur Happy Hour im Nachbarland aufgeschlagen.

Für einen Sonntag ganz ordentlich was los. Nach der Flaute zum Jahreswechsel hat der Dl- und Gästezulauf wieder angezogen, so ca. 40 bis 50 Girls waren wohl vor Ort. Samstags darf man dem Vernehmen nach mit einer fast doppelten Dl-Anzahl rechnen.

Line-up aus meiner (subjektiven) Sicht recht vielfältig bzw. ausgewogen, von skinny Teenies über Milfs bis hin zu Latinas war alles vertreten. Nicht wenige bekannte Gesichter aus anderen Clubs.

Buchung 1: Penelope – Rumänien

RO, 34
Lange schwarze Haare, KF 34/36, C-Cups (fest getunt)
Ca. 165 cm, diverse Tattoos, Konversation vorzugsweise in Englisch


Da hatte ich ja mal richtig Glück, den Aca-Vamp vergangener Tage diesmal anzutreffen. Penelope hat nichts von ihrer ungeheuren Ausstrahlung eingebüßt und fühlt sich augenscheinlich pudelwohl in Roermond. Das Essen scheint ihr dort auch besser zu schmecken, was aber nicht groß verwundert, in Velbert hatte sie doch zum Schluss paar Gramm zuviel runtergehungert.

Die Wiedersehensfreude hab‘ ich ihr glatt abgenommen, auf dem Zimmer ging’s tatsächlich inniger zu. Ausgedehnte ZK-Sequenzen, eigentlich untypisch für sie. Penelope war auf Schmusekurs, die Pornoseite kam natürlich trotzdem nicht zu kurz. Nasses Highquality-FO mit EL und Ausflügen in südlichere Gefilde, Fingern vorne und hinten von ihr ausdrücklich eingefordert.

Ficken diesmal in etwas gemäßigterem Tempo als sonst, so hatte ich auch mehr davon und konnte länger durchhalten.

Fazit:
Hammer. Vollbluthure mit ausgefeiltem und engagiertem Service.

Zum Abend hin Zimmerwartezeiten, die sich mit ca. 20 Minuten in Grenzen hielten. Die betreffenden Mädels ziehen dann wie beim Bürger- oder Finanzamt Nummern und gemeinsam wartet man, bis die entsprechende Nummer auf der Anzeige erscheint.

Buchung 2: Jasmin – Deutschland/Türkei

GER/TR, Mitte/Ende 30
Lange leicht gelockte braune Haare, KF 36, E-Cups (weich getunt)
Ca. 160 cm, perfektes Deutsch


Wäre wohl sonst erst gar nicht zu einer Buchung gekommen, mir wurde jedoch erst zum Ende der Nummer bewusst, dass ich mit Jasmin (so nannte sie sich seinerzeit ebenfalls im DV) schon das (zweifelhafte) Vergnügen hatte. Ist jedoch sechseinhalb Jahre her.

Die bereits damals üppigen Natur-Hängetitten wurden zwischenzeitlich mit 2x 1.010 Gramm auf ein E-Format upgegradet. Hängen tun sie jedoch immer noch, nun sind’s eben Monsterglocken, die mir wohl die Sinne verklärt haben.

So schlecht wie damals war’s diesmal nicht, von einer richtig guten Buchung kann jedoch keine Rede sein. Die versprochenen ZK entpuppten sich als Alibiküsse, auch sonst fehlte der nötige Drive, um die Nummer zu einer guten werden zu lassen. Alles verlief zu sehr in absehbaren Bahnen. Zumindest zickte sie nicht rum, da gibt’s negativere Beispiele.

Fazit:
Jasmin bietet halbwegs soliden Standardservice. Kann man machen, muss man keineswegs.


Nicht unerwähnt bleiben soll die Tatsache, dass Fußballfans in die Röhre gucken, Übertragungen Fehlanzeige. Die Verpflegung im YY ist über jeden Zweifel erhaben, für mich hinsichtlich Vielfalt und Qualität so mit das Beste in den mir bekannten Clubs.

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #281 Gepost op: 22 maart 2018, 00:28:24 »
Mijn debuut in Yingyang, nou ja debuut!

Twijfel, door onverziene vrijetijd maar eens naar Roermond.
Twijfelde nog h7 maar dacht daar had ik de tijd niet voor.
Dus in 15 minuten stond ik op de parkeerplaats van YY.
Was verbaast over de aantal auto's dat er stonden.
Naar binnen en bij de theke mijn kloffie gekregen, vroeg nog waar naar toe.
Ze wees mij daar onder, nou dus voor de rest zoek ik het me maar weer uit. :17:
Kleine lockers, dat viel mij op, maar proppen kan ik goed.
Mijn wekelijkse wasbeurt maar gedaan, wel zo goedkoop, haha.
En dacht waar muziek is moet ik zijn en waar de dames op uitzicht staan. ;D

Aardig druk en veel meiden, de lu vond ik erg goed.
Waar begin ik mee , koffie natuurlijk en een pijpje.
Bestel mijn koffie en he wat nu, een dvp probeert aandacht te trekken.
En wel op zo'n manier dat ik dacht , draai me om en vertrek weer. :-\
Als een dvp denkt aandacht te krijgen, door mijn berenvel omhoog te trekken.
Zodat ik in mijn blote kont stond, dan heb ik het al gehad. :021:
Dat was niet netjes en zeer beschamend, nou die heb ik ff de waarheid gezegd.
Met andere woorden, flikker op kutwijf!
Nou er volgde een woorden wisseling, ze durft ook nog te vragen, room.
Nog niet als het gratis was , bitch.
Het scheelde niet veel of ik was weer vertrokken.
Met de koffie maar vertrokken naar de rokersruimte en daar stond al een dvp die mij aanstond.
Maarja ff afkoelen, de rest van de avond ze niet meer gezien.

Me opgefrist ,na een gesprek met een oudere man.
En ff rondgekeken, hele mooie welness en ff de bios bekeken en weer weg.
Toen ik me een cola bestelde kwam er een duitse dame naar mij toe, dacht Lia.
Haar gezegd dat ik nieuw was hier en nog ff rond keek.
Maar had over haar een goed gevoel.
Me achter bij de bankjes aan de rokershok genesteld.
En me alles bekeken, zie daar een mooie wat oudere rood harige meid. :lostit
Daar val ik wel op en een donkerblonde grote dame.

Tijd voor een kamertje, Lia niet meer gezien en hop naar die rode meid, Mila .ru was haar naam.
Vriendelijke meid en met haar mijn wensen besproken.
Op naar de kamer dacht ik, maar er was een wachtrij, net alsof je bij de apotheek zit. :o
Mila kreeg een nr en daar zaten we dan, wachten tot het nr verscheen.
Ok, hop naar de kamer, nee dus ze moest die nog reserveren en ja er volgde een flinke wandeling. :o
Boven de laatste kamer, pfff wat groot daar.
In de kamer viel me gelijk de spiegels in de plafond op,mmmhhh.
Op de kamer volgde een heerlijke gfe sessie en ik genot.
Ze zegt ineens de tijd zit er bijna op nog ff neuken.
Ik kijk, volgens mij hebben we nog tijd.
Nouja, ik zeg niet neuken ,maar lekker zo verder gaan tot tijd op is, wil niet klaarkomen.
Zo geschiede het ook, echt een BBZ sessie, ze had haar woord gehouden.
Haar betaald en douchen etc...
Wel kwam ze af en toe langs voor een kus te geven.
Met haar kon ik zo een hele tijd op de kamer.

Geen lia ,keuze stress, de oudere man wijst me een meisje aan, maar vond ze te jong uitzien.
Veel ogen op mij gericht, ja genoeg BBZ dvp's.

Ff later, tikt een dvp mij op de schouders, die donkerblonde meid, er volgde een normaal gesprek en ik was verkocht.
Presale, nada of erg weinig.
Ik stond op springen en zeg ok dat en dat wil ik en ok.
Janine.ro was haar naam 35 jaar en lang.
Weer het zelfde een 20 minuten voor het busstation gezeten, wel daardaar meer presale, leuke meid kan goed Engels en daar zat die teef tegen over mij met een klant.
Ze vroeg nog waarom ik zo kwaad was, nou ze dat nog in niet voor kleine kinderen woorden gezegt. :098:
Nouja, gelukkig  een bel ging we konden opstappen.
Op de kamer eerst wat geflikvlooit met die meid en ja een rustige sessie volgde, die afgemaakt in een diverse standjes.
En ja in doggy  hield ik het niet meer. :pica22
Tsja op naar huis, met gemengde gevoelens.
Kamertjes goed, de lu goed en de club zelf heel mooi.
Alleen die bitch, dat maakt het wat zuur! :wtf:

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #282 Gepost op: 25 maart 2018, 21:06:35 »
Een dagje clubben is altijd een beetje als reizen met als voordeel dat je nooit zoveel landen op één dag kunt bezoeken in werkelijkheid. Gisteren weer eens afgezakt naar het Sprookjesbos, ook wel bekend als de grootste dependance van Roemenistan (oa Anka, Anna, Annabel, Antonia, Betty, Bia, Elisa, Jolanda, Julia (de brilletjes variant), Mara (de MILF variant), Maria, Micaela, Micha, Nadia, Penelope, Samantha plus een dertigtal waarvan ik de gezichtjes wel herken maar de naam niet), een pak Duitse registratievluchtelingen, een plukje Bulgaarse Maffia (groepje van Vanessa plus een nieuweling) en wat andere oost Europese vertegenwoordiging (oa Gloria, Martina en Nikita). Nederland was vertegenwoordigd door Nadia. De overige continenten leverden één Nubian Princess (Ashley), één Aziatisch onderdeurtje (Joanna) en een jonge Latina met een killerbody (Selena).

Rond half twee de parkeerplaats opgedraaid waar mijn clubmaatje al ongeduldig stond te wachten bij zijn auto. Na het voldoen van de entree snel omgetoverd in de gepaste kledij en het restaurant opgezocht voor een lunch. Het terras opgezocht voor een sigaretje en daarna de wellness om de vermoeienissen van afgelopen week uit het lijf te bubbelen. De boel afgemaakt onder de douche en daarna voorzien van een luchtje de bar opgezocht. Voormalige leenliefjes kwamen me attenderen op hun aanwezigheid en hun intenties kracht bijzetten met de gebruikelijke kusjes en knuffels. Micha attendeerde me erop dat ik in 2018 niet mocht clubben. Ik vroeg haar waarom ze dan vorige week aan mijn maat had gevraagd waar ik was en waarom ze nu met mij sprak aangezien ze dat niet zou doen als ik toch kwam. Blijft altijd leuk om met haar te dollen. Toen ik zei dat we elkaar in 2019 wel weer zouden afzonderen zei ze dat we ook gewoon konden doen alsof het al 2019 was.

Het lentezonnetje nodigde uit om buiten te zitten. Toen we na een tijdje naar binnen wilden lopen riep Annabel mij bij haar. Haar vriendinnetjes en mijn maat voelden zich al snel overbodig en doken naar binnen. Een twintigtal minuten bijgepraat en gedold en Annabel vroeg wat mijn plannen waren. Ik zei haar dat ik op zoek was naar een "fluffer". Dit behoefde natuurlijk enige uitleg, maar ze snapte snel wat ik bedoelde. Lachend zei ze dat ze op zoek ging of ze iemand kon "fluffen" en wenste mij succes bij het vinden van een kandidate om me te verlossen van mijn eerste donatie aan nakomelingetjes.

Mijn maat zat zijn luie zweet eruit te puffen in de sauna en nadat hij zich opgefrist had  zijn we in de bar gaan zitten. De LU werd aan onze kritische ogen onderworpen en al snel zagen we tot onze volle tevredenheid dat er genoeg potentieel rondliep. De tijd tikte echter ongenadig verder en besloot om de zoektocht naar een "fluffer" een actief vervolg te geven. Ik kwam Annabel tegen en zei dat ik nog steeds geen "fluffer" had gevonden. Annabel vond het wel eens tijd worden en riep Nadia erbij om te vragen of zij dienst kon doen als fluffer. Na enige uitleg van Annabel stond Nadia al te springen om deze taak op zich te nemen. Annabel zag mijn twijfel en achtereenvolgens werden Anna en Anka opgetrommeld en voorzien van dezelfde uitleg. Ineens stonden er drie dames voor mijn neus die deze taak op zich wilden nemen. Annabel schaterde het uit. Ze zag mijn twijfel en vroeg of ik met haar een sigaretje ging roken. In de rokerstent zei ze dat ze zich wel zou opofferen als fluffer, hoewel ze absoluut mijn laatste dame van de dag wilde zijn.

De kamergang zelf was weer een feestje. Een heerlijk half uurtje waarbij ze zich vol overgave van haar taak kweet. We rookten een sigaretje na afloop en ze wilde persé mijn aansteker hebben. Ik gaf hem haar en ze gaf mij de hare. Ik grapte dat dit wel heel onroemeens was. Bij het verlaten van de kamer vroeg ze naar mijn verdere plannen voor de avond. Ik zei dat ik zou gaan eten en daarna wat relaxen in de wellness en dat ze me na 21.00 uur indien ze vrij was maar moest komen halen voor een tweede ronde. Deze mededeling verraste haar enigszins omdat ze dacht dat ik nooit twee keer met dezelfde dame op één dag kamerde. Ik zei dat ik dit in het verleden juist vaak deed.

Samen met mijn maat wat gaan eten. Ditmaal was het wat tegenvallend en na een sigaretje in de bar gaan uitbuiken. Al spoedig kwam Anna zich bij ons voegen. Ze wilde weten of Annabel had voldaan en hoe lang het had geduurd voordat ze mij van mijn eerste lading had ontdaan. Al spoedig waren we met zijn drieeën volop aan het dollen. Mijn maat had eerder al aangegeven dat hij Anna wel zag zitten. Ik zat echter tussen hun in en besloot het lot een handje te helpen door op te staan en te gebaren dat ze naar elkaar toe moesten schuiven. Nog een tijdje gedold waarop ze uiteindelijk dan toch een kamer gingen opzoeken.

Annabel kwam aangelopen en zei dat ze mijn maat en Anna samen naar de kamer zag gaan. Ze vroeg of ik mee ging eten. Ik zei haar dat ik dit al gedaan had en een bubbelbadje ging nemen en we elkaar wel later zouden treffen. Na een tijdje heerlijk gerelaxed te hebben en een sigaretje te hebben gerookt de bar ingelopen. Na enkele minuten voegde Annabel zich bij mij. Een tijdje gebabbeld en schijnbaar nog steeds niet overtuigd dat ik weer met haar zou kameren vroeg ze naar mijn plannen. Mijn glimlach sprak boekdelen en ze ging haar tasje halen. Onderweg een tussenstop in de kleedkamer voor de massage olie en erotische dobbelstenen. We hadden een kamer in het nieuwe gedeelte boven. Voor het eerst een kamer in de vijftig en deze bleek puur uit een bed te bestaan zonder douche of toilet.

Het zou een zeer gedenkwaardige sessie van twee uur worden. Ze was al hard op weg om mijn favoriete dame in YY te worden en kan alleen maar zeggen dat ze deze plek gisteren zonder enige concurrentie heeft opgeëist. We troffen mijn maat in de kleedkamer en er werd nog wat gedold. Annabel vroeg naar onze plannen. Het was inmiddels 23.45 uur en de club leek wel dood. Ik zei dat ik nog een sigaretje zou roken en iets drinken en dan naar huis zou gaan. Zij zou er ook een punt aan breien. Nog wat geknuffeld en gekust in de kleedkamer om dan toch echt afscheid te nemen.

Iets na twaalven de club verlaten. Hoewel er genoeg interessante opties rondliepen voor een "culturele" ontdekkingsreis heb ik mij met veel plezier onderworpen aan een monogaam dagje met imo de leukste en gezelligste dame die er op het moment rondloopt in het sprookjesbos.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
27 maart, een dagje neptieten deel 2
« Reactie #283 Gepost op: 2 april 2018, 12:05:02 »
Nadat ik 's middags eerst Golden Time had bezocht, was het plan on 's avonds naar Yin Yang te gaan. De clubs liggen erg dicht bij elkaar (+/- 20 minuten) en dus goed te combineren. Rond een uur of 18:00 reed ik de parking op bij Yin Yang. Ik belde aan en de deurgorilla deed de deur open. Deze begon gelijk te zeiken over mijn rugzak en of ik die in mijn auto wilde leggen. Nog nooit meegemaakt in welke club dan ook, dat ik mijn rugzak niet mee mocht nemen. De gorilla zei dat Yin Yang in alle behoefte voorzien was en dat ik niets nodig zou hebben. Nou, deo heb ik er nergens kunnen vinden... Dat is in sommige andere clubs wel beter geregeld...

Na dit “welkome” ontvangst, moet ik zeggen dat Yin Yang wel een mooie club is, hoewel het niet heel erg huiselijk aan voelt. Alles is erg netjes, strak en weinig tierlantijn. Dat geeft Yin Yang enigszins een beetje een steriele uitstraling.

Nadat ik me had omgekleed, liep ik richting de bar en de sauna. Daar werd ik al gelijk opgewacht door 2 dames. “Wo gehst du hin?” was gelijk de vraag. Ik wilde eerst even de wellness bekijken. Op de website had ik er al foto's van gezien en die beloofden veel goeds. De dames hadden andere plannen en probeerden me tegen te houden, wat ze uiteraard niet lukte ;) Ik heb even een rondje gelopen door de wellness en deze ziet er goed uit. Eén sauna, één stoomcabine, twee kleine jacuzzi's en een zwembad. Daarna de bar bezocht en het restaurant. Ik had inmiddels wel honger gekregen en zeker toen ik zag dat ze steak hadden, maar gelijk wat gegeten. Het eten is in Yin Yang goed. De steak smaakte erg goed en mals.

Na het eten de bar ingegaan voor een biertje. Er liepen redelijk wat dames. Sommige wel echt mijn smaak. Toen ik aan de bar zat met mijn biertje, duurde het niet lang of er kwam een blonde dame naar me toe. Ik zat al een paar keer naar haar te kijken, waarop ze dacht wel kans te maken en haar geluk uitprobeerde. Met haar een leuk gesprekje gevoerd, maar na een tijdje aangegeven dat ik eigenlijk nog maar net binnen was en dat ik me nog aan het oriënteren was. Ze leek mij wel te begrijpen en zonder nog aan te dringen liet ze me achter aan de bar.

Na een paar biertjes en cola's ben ik de wellness opgaan zoeken. Eerst de stoomcabine uitgeprobeerd. Deze is zeer goed. Wat ik erg ontspannen vond was de rustgevende muziek die zachtjes werd gedraaid in de wellness. Dat zouden ze in meer clubs moeten doen. Na de stoomcabine de sauna opgezocht. Deze vond ik niet echt goed warm op dat moment. Later op de avond was de sauna overigens wel goed op temperatuur. De sauna heeft binnen wel een kachel met Aufguss stenen, maar een emmer met water ontbrak helaas. Na de sauna in één van de kleine jacuzzi's gezeten. Het water was niet echt warm, zoals je dat verwacht in een jacuzzi, maar na een sauna vond ik het wel prettig. De jacuzzi's zijn wel erg klein, zeker als je er met 3 of 4 man in zit. Dan raak je elkaars benen en voeten al wel snel. Het zwembad heb ik niet geprobeerd. Misschien een volgende keer. De wellness is in z'n totaliteit één van de betere in saunaclubs. Samen met Sixsens, Babylon en Freudenhaus Dortmund het beste wat ik tot nu toe ben tegengekomen.

Na de wellness de bar weer bezocht en aan de bar gaan zitten. Een aantal dames kwam bij me buurten, waaronder een Hongaarse meid. Fysiek niet zo mijn type, maar wel leuk om mee te praten. Daarna werd ik aangesproken door een blonde Roemeense. Ik dacht even dat het dezelfde was als de blonde dame in het begin, maar later op de avond kwam ik er achter dat dat niet zo was. Deze dame was gelijk wat opdringerige en vond haar er ook minder uitzien dan de eerste blonde dame. Ze heeft me zeker 3 keer gevraagd of ik naar een kamer wilde met haar. Ze deed zelfs een voorstel om een trio te gaan doen met haar vriendin, die ik helemaal niets vond. Verder nog een kort gesprek gehad met een Poolse dame met van die echte opgeplakte silis. Niets voor mij en haar gezicht sprak me ook niet aan. Ze kwam naar me toe, waarschijnlijk omdat ik een paar keer had zitten staren naar die kunststof voorgevel van haar, waardoor ze dacht dat ik wel interesse had. De enige dame waar ik interesse in begon te krijgen was een dame met een behoorlijk achterwerk. Helaas werd ze in beslag genomen door 2 Zuidlanders en moest ik blijven wachten aan de bar. De rest van de dames konden me niet zo bekoren, dat wil zeggen, ik vond het de moeite wel waard om te wachten. Na goed een half uurtje kwam ze terug, maar ze ging gelijk met een vriendin van haar naar het restaurant om wat te gaan eten, dus nog maar even wachten. Aan de bar nam ik nog maar een biertje en er kwam nog een andere dame haar geluk bij me zoeken. Ik gaf gelijk aan dat ik eigenlijk aan het wachten was op een dame, maar dat die nu aan het eten was. Ik wilde voorkomen dat ik “mijn” dame niet weer aan m'n neus voorbij liet gaan, terwijl ik in gesprek zou zijn met deze dame. Aan de bar keek ik steeds om om te kijken of ze er al aan zou komen. Op een barkruk zag ik een blonde dame zitten en twijfelde of dit die blonde dame was die met mij een triootje wilde of dat het toch een andere dame was en omdat ik steeds keek, kwam ze op een gegeven moment naar me toelopen.

Samantha
De dame in kwestie bleek dezelfde dame te zijn, waarmee ik eerder op de avond al een leuk gesprek mee had en nu realiseerde ik me dat die andere blonde dame, die me qua uiterlijk wat tegenviel, dus niet deze dame was.

Ze stelde zich voor als Samantha en ziet er 10 keer beter uit. Een mooi gezichtje en een mooi lichaam, lekkere kont, maar het meest in het oog springend waren haar borsten. Bijzonder mooi vormgegeven en ik twijfelde of ze puur natuur waren of niet. In de bar al even aan gevoeld en geknepen en ze leken mij echt natuurlijk. We hebben een tijdje gepraat en gedold aan de bar en ik voelde een erg goede klik met haar. De dame die wat aan het eten was, was inmiddels weer terug in de bar, maar ik had mijn zinnen nu op Samantha gezet. Samantha was erg ontspannen, goedlachs, niet opdringerig en forceerde geen kamer, zoals alle andere dames dat wel deden, met wie ik gesproken had. Ik stelde uiteindelijk zelf de kamervraag, zoals ik dat het liefst heb.

Op de kamer ging het verder, zoals het in de bar eindigde. Viel lachen en praten, maar nu met tongzoenen tussendoor. Het praten werd minder en het zoenen meer. Ze begon mij te verwennen en ik haar. Ik kon erg genieten van haar perfecte borsten. Zelden zulke mooie borsten in mijn handen gehad. Ze benaderden de borsten van Louanna (of Luana) uit Living Room, die de mooiste borsten had tot nu toe en ze waren puur natuur!
Pijpen en neuken was lekker met Samantha. Tijdens het neuken bewerkte ze mijn tepels, maar moest haar hierin wel wat sturen. Uiteindelijk deed ze het erg goed, zeker voor een eerste keer.

Na de tijd met haar nog een tijdje op het bed gelegen, gepraat en gelachen. Toen kwam ik er achter dat haar borsten niet natuurlijk waren, maar ook geen silis. Ze wist niet hoe het heette in het Engels wat er aan gedaan was, maar het het vermoeden dat het hydrogel-implantaten zijn die ze heeft. Bij siliconen voel je dat er wat in de borst zit. Bij Samantha voel je dat niet. Je voelt niets vreemds, alleen dat ze erg stevig zijn en mooi gevormd. Ook als je harder knijpt voel je geen vreemde klomp plastiek, zoals je dat bij silis wel hebt. Van dit soort kunstmatige borsten kan ik wel genieten, als ze maar wel in proporties blijven.

Samantha is overigens mijn 75ste saunaclubdame. Herhalingskans is erg aanwezig als ik Yin Yang weer zou bezoeken.

Naam: Samantha
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits en Engels
Leeftijd: 22
Haarkleur/-lengte: blond/lang
Lengte dame: 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 55 Kg, maat 36 / C-cup (waarschijnlijk hydrogel-implantaten, want voelen bijzonder natuurlijk aan)

[attachimg=1]

Na de kamer met Samantha nog een rondje wellness gedaan en zoals eerder aangegeven was de temperatuur nu wel goed in de sauna. Daarna nog een laatste drankje genomen in de bar, waar ik hoopte Samantha nog even te zien en te spreken, maar helaas. Na mijn drankje de club verlaten rond een uur of 23:30. Ook Yin Yang is een club, waar ik me makkelijk een dag zou kunnen vermaken, zeker wanneer ik er met bekenden naartoe zou gaan.

En zo heb ik op 1 dag 2 dames gehad met kunstmatige borsten, iets waar ik normaal gesproken niet van houd, maar de silis van Miruna uit Golden Time zagen en voelden erg goed voor silis en de borsten van Samantha zijn gewoon perfect.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #284 Gepost op: 8 april 2018, 16:09:15 »
07-04-2018 de eerste mooie zomer zaterdag van dit jaar . wat doe je dan met orthodox pasen dat is niet zo moeilijk . je gaat naar sauna club ying yang . al is het om te genieten van de geweldige mooie tuin [attachimg=1] . het uitstekende doorlopend buffet  .

ik trof al een bekende bij het intjeken 1 bekende op het terras dit keer zonder kempie  ;D de mannen waren in de meerderheid maar wat wil je met orthodox pasen het grootste export product van  roemenië was terug naar huis  ;) toch nog een 40 dames aanwezig . geen pia  jammer maar niet getreurd . het werd weer is tijd dat ik weer is goed op me bek ging door een foute dvp keuze daar leer ge immers  :lol_hitting: eerste keuze was dan ook een letse dvp naam ontschoten

op het terras trof ik de mooie   Emily (Duitse) daar zat ze samen met Kristina (Duitse) allebei voorzien van een grote voorgevel emily een D geholpen door de doctor en Kristina een E nog natuurlijk .

me lotgenoot ging al voor kristina en was niet geheel te vrede over de kamergang met haar . en ik had een leermoment gehad deze dag . Emily moest het worden maar er kon geen lachje af een kort gesprekje was ook moeilijk aan te beginnen toch geprobeerd het ijs te breken . en haar maar is vol in de zon gezet    . het ijs veranderde in water . en ze kreeg zelfs een lag op haar gezicht . stille wateren diepe gronden zij mij opa altijd . dus maar is gevraagd af ze een volle agenda had . en dat had ze niet . kunnen we volgende week dan wat afspreken (Wir können nächste Woche etwas organisieren ) en haar lach was weg . (Scherz) grapje . na het uitstekende eten van ying yang zocht ze me zelf op . en we gingen naar kamer 13 over de dienste van deze dvp kan ik kort zijn gewoon uitstekend geen gezeik . knallen diep pijpen dat de tranen in de ogen bij haar schieten . voorzichtig kussen ze wil graag dat je met haar tepels speel .neuken vol gas er op en geen glijmiddel in misjonaris benen hoog in de lucht

voor mijn is emily een aanwinst die ik al enkele keren gezien heb in ying yang
en daar blijf het in de toekomst niet bij  ;)

het was weer een mooie dag in ying yang na 10.5 uur vertrokken met een lachend gezicht

op de achtergrond hoorde ik   John De Bever - Jij Krijgt Die Lach Niet Van Mijn Gezicht