Auteur Topic: ALGEMEEN  (gelezen 488358 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #300 Gepost op: 10 november 2018, 18:57:48 »

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #301 Gepost op: 10 november 2018, 21:05:45 »

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #302 Gepost op: 15 november 2018, 02:08:05 »
Op de 4e woensdag van vorige maand samen met Joker YY onveilig gemaakt. Althans, het restaurant gedeelte.
Ik maakte me even serieus zorgen om die jongen, hij had zelfs happy hour gemist. Zal wel door de jetlag komen tussen hier en Polen...

Even bij gepraat over zijn avonturen en veroveringen in het walhalla van schone dames. Zijn veroveringen kwamen helaas niet verder dan de vele maaltijden die ie verorbert had. Liefde gaat via de maag is bij hem net een stukkie anders.
En verder vindt ie zelfs op vakantie happy hour voor vreten...

We zagen op de tv schermen bij de trappen dat de feestjes nog wel aanbleven/terug waren. Maar goed ook. Het heeft voor sommigen een meerwaarde. Joker zag de rek met kleding en werd toch wel nieuwsgierig naar het gemaskerd bal.
Maar mij niet gezien, ik geniet liever buiten de spits van de clubs.

Door de dag heen was de verhouding voor zo ver ik zag circa 20 dames en 13 heren, en later op de dag circa 35 dames en 27 heren. De dames bleven meestal in de meerderheid.

Het eten was zoals gewoonlijk weer uitgebreid in het restaurant en voor mij goed te doen. En de open keuken geeft toch een beetje levendigheid wanneer je alleen naar de club gaat ipv dat je alleen in een hoekje zit, zoals Venus of Heaven 7. Prima als ik er rustig kan zitten werken, maar in YY mag dat helaas niet meer. De proef met de stickers op je telefoon hadden, zoals te verwachten was, weinig succes. Er zijn vast wel een paar uilskuikens die het niet kunnen laten om die dingen eraf te pulken om selfies of weet ik het wat te maken...
Dus van werken is er weinig terecht gekomen, ondanks de mens lounge. En helemaal met Joker op sleeptouw die na zo een lange periode van onthouding nodig aan de vrouw moest  ;)

En zoals onlangs in een draadje naar voren kwam, ben ik meer een ijsbeer die graag bij een dvp waar een klik mee was op herhaling te gaan, dan telkens een nieuwe.
Zodoende had ik dus met Daria (Roemeense brunette) een date voor die avond. We hebben elkaar al maanden niet gezien, omdat ik voornemens was om voor de vorst periode de Duitse clubs te bezoeken. En nadien de Nederlandse club, met name YY. SS heeft namelijk onderweg een behoorlijke stijle gedeelte.

Enfin, na even bijgepraat te hebben een kamertje opgezocht en het werd vanouds een heerlijke samenzijn.

Joker ging voor een zekerheidje met ook een Romeense brunette, Mara. Hij kon haar aanbevelen en wist ook te vertellen dat er enkel positieve recensies over haar staan. En daar was niks van gelogen. Als je een draadje over een ziet DVP met veel pagina's, is dat 9 van de 10 keer een goed teken.
Ze zag er best leuk uit en mijn nieuwsgierigheid was gewekt en staat op mijn wenslijstje. Nu maar hopen dat ik geen klappen met de roe krijg en in de zak mee moet naar Spanje...

Nog een laatste wellness rondje gedaan en daarna richting kleedruimte gegaan om me weer om te kleden. Daar stak Roxanna, die ik van elders ken, een stokje voor. Ze wou even ontspannen en spande mij voor het wagentje hiervoor. Braaf gehoor gegeven aan deze strenge dame, en stukken later dan verwacht de rit terug ondernomen.

Het was weer een lekker dagje uit geweest. Het enige kritiek puntje is dat ik ook vind dat de jacuzzi nu te koud is. Die mag best wat graden omhoog gezet worden. Geregeld kritiek puntjes in m'n hoofd, zoals het gebrek aan prullenbakje aan de wastafel van de toiletten. Maar telkens bij vertrek vergeten aan te geven.
Nu voornemens om er maar gelijk wat te zeggen bij een volgend bezoek. En hopen dit dan niet ook te vergeten...

Offline Cheasehead

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 81
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #303 Gepost op: 13 december 2018, 16:52:43 »
Een berendilemma

In de ijsberenagenda stond met grootte letter LR geschreven voor zondag 9 december.
Echter berichtgevingen omtrent een nieuwe kamercrisis in LR zetten ons erg aan het twijfelen om wel of niet naar LR te gaan. Na nog wat interne mail wisselingen met bekende LR stammies durfden we het toch niet aan om richting Kaarst te rijden en uiteindelijk besloten we het op safe te spelen en kozen we YY.
Mijn partner in crime Jooploop kwam me netjes ophalen en na een korte regenachtige rit reden we de oprijlaan van YY binnen. Bij binnenkomst stond er al een beer opspringen en nadat hij had afgerekend en zijn berenvel had aangetrokken verdween hij met dame die hem al stond op te wachten de kamer op. Tijdens het omkleden kwam ik DAS tegen die zijn burcht had verlaten.
Na mijn bekende wellness ritueel was het tijd om eens een hapje te gaan eten.
Onderweg na het restaurant kwamen we al flink wat bekende beren tegen en wat opvallend was dat er ook een redelijk aantal vaste stammies van de LR rond liepen.
Eenmaal in het restaurant rustig aan het eten komt er opeens een wel heel bekende luidruchtige beer binnen gelopen. Het was Bokito die zijn zondagse stamkroeg wederom bezocht.

De LU zou deze dag minder zijn als vorige week zaterdag toen ik ook in YY te vinden was, maar gelukkig liepen er toch nog wel een aantal potentiele zaadcontainers rond om mijn kwakje te ontvangen. Uiteindelijk 2x een kadootje uit eigen zak weggegeven.

Mijn eerste slachtoffer was Daria, met haar vorige week voor het eerst intern kennis gemaakt en deze dag gekozen voor herhaling wat weer prima is bevallen.

Mijn tweede kamer was met een knappe blonde Roemeense genaamd Lora.
Lora viel vooral op door haar twee grote joekels en in combinatie met een mooi lichaam en gezicht deed dit mijn bloed verplaatsen naar pielemans.
Er moest dus kennis gemaakt gaan worden en zo zijn we boven op een kamer beland.
Lora is een leuke aardige meid, maar het pijpwerk mededoor haar veelvuldige hand gebruik tijdens het pijpen. Het neukwerk was daarin tegen wel oké.
Uiteindelijk toch gematigd tevreden de kamer verlaten.

Voor het eerst in mijn YY carrière eens de buitensauna uitgeprobeerd.
Zo vaak ben ik in YY geweest, maar nog nooit in de buitensauna.
Ik vraag me af waarom ik dit niet eerder heb gedaan, want de sauna bevalt me meer dan dat lauwe ding wat binnen staat.

Ook grappig om te zien hoe een leuke vriendelijke LR dame is getransformeerd tot een arrogante bitch waar geen goedendag of een simpel lachje meer vanaf kan.

Waar het middag eten nog zo goed verzorgd was viel het avond eten erg tegen en moet ik concluderen dat het eten er toch langzaam op achteruit gaat t.o.v. enkele maanden gelden.
Het lijkt wel of ze op het eten aan het bezuinigen zijn.

Deze dag ook weer eens Bodaboda in reallife gezien en gezellig samen nog even wat oude koeien uit de sloot gehaald. Al met al was het toch een gezellige dag in de YY jungle, maar toch stiekem toch wel de gemoedelijke sfeer uit de LR gemist.


 

Offline Jooploop

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #304 Gepost op: 20 december 2018, 23:02:47 »
Gisten het club jaar afgesloten

Ik wist dat yylover woensdag zou gaan en ik wilde eigenlijk ook nog een keer gaan en had niet zo veel
Zin om naar Duitsland te rijden maar weer eens in yy te gaan kijken
Rond kwart over 11 arriveerde ik op de parkeerplaats het was nog erg rustig met auto’s
Dus maar eens snel naar binnen en me omgekleed en op zoek na yy lover die zat in de wellness en
Daarna maar eens wat gaan eten en zo als altijd was het ontbijt weer goed na het eten nog wat in de wellness rond gehangen en er na maar eens wat in de bar rond gekeken toen ik
Ging roken kwam ik in een keer lora en pamela tegen deze 2 kan ik van uit Babylon
En heb er wel weer mee kunnen lachen en voor al lora had het best druk deze dag
Toen ik weer in de bar kwam zag ik al weer een paar bekende even wat bij ge
Praat en was weer zeer gezellig natuurlijk en even bij kunnen praten met bredclit die
Natuurlijk er ook weer was maar die had het nog al druk deze dag
Ik had er een om me verlang lijst staan deze dag maar niet voor de eerste kamer


toen Ik op een bankje zat kwam elisa voor bij gelopen en had haar nog niet gezien een aantal maanden geleden ook eens mee ge kamerd en het was goed en kwam naast me zitten even
wat bij gepraat en was wel toe aan me eerst kamer dus maar eens richting de kamer maar helaas moesten we even wachten maar dat was niet erg en zou niet lang zijn denk 2 nummers
een maar op de kamer het bed werd op gemaakt en ging alles uit gewoon zo een mooi lijfje
vind ik dan het pijp werk was weer zeer goed zo het neuken ook
was ook weer goed na een half uur weer tevreden de kamer verlaten

bij terug komst wat gezellig zitten praten en wat in de wellness rond gehangen toen was het
weer tijd voor eens wat tegaan eten wat een ander halve week geleden niet zo goed was
was het vandaag gelukkig weer goed en smaakte ook goed en het was warm
dan denk ik ook wel dat het veel aan de kok of keuken personeel licht
na het eten maar weer eens wat gaan roken met yylover die toen ook kennis maakte
met lora en hem weer bombardeerde als papa beer ondanks dat me maatje cheasehead er niet bij was konden er wel weer om lachen

voor ronde 2 stond Natalia op me verlang lijst yylover zij heb het nu 3 keer gezegd ga er nu mee je weet niet wat je over komt maar zelf weten ik wist dat ze even weg zou zijn toen ze terug kwam liep het bijna mis maar een oplettende mede beer ontvoerde haar en bracht haar naar mij en was ik wel erg blij om dat het niet mis ging na 10 minuten wachten konden wij eindelijk de kamer op hoe rustig ze in de bar is of als ze moet wachten zo wild is ze als ze op de kamer is dit heb ik nog nooit mee gemaakt en wat een Servisch kanon na een uur heel te vrede
de kamer verlaten en heb er geen woorden voor en dat heb ik toch niet snel en yylover en een andere hebben echt niks te veel gezegd
toen nog wat gedronken en vlug na huis wand ik was bek af denk dat ik het jaar niet beter af heb
kunnen sluiten nu een aantal weken rust en in het nieuwe jaar weer er tegen aan

Offline Giodude

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 18
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #305 Gepost op: 22 december 2018, 15:11:13 »
Toen ik zaterdagnacht na wat erotische excessen het daarvoor geëigende establishment verliet bleek de buitenwereld een gedaantewisseling te hebben ondergaan. Koning winter had toegeslagen. De sneeuw dwarrelde vrolijk naar beneden en het landschap was voorzien van een maagdelijk wit laagje. Het zorgde ervoor dat ik de plannen voor zondag wijzigde omdat mijn ijsschots niet aan de winterse voorschriften van onze oosterburen voldoet. Het beperkte de keuze tussen de speeltuin te Lemiers en het sprookjesbos in Roermond. Mijn laatste bezoekje aan beiden in ogenschouw genomen en daarbij opgeteld de reistijd was de keuze niet moeilijk. Het werd het bos van de elfjes, feetjes, heksjes en trolletjes. Onderweg nog een tussenstop gemaakt bij de flappentapper zodat ik deze rol op mij kon nemen in het geval er behoefte was aan bruine briefjes bij de aanwezige attracties.

Bij binnenkomst bleek dat ik de ijdele hoop om incognito te integreren wel op mijn buik kon schrijven. Een klein Filipijns onderdeurtje die een sleutel kwam halen gaf een beleefd hoofdknikje ter herkenning en de hooker version of Mila Kunis keek mij ondeugend aan toen zij een sleutel inleverde. Nadat het de theke eindelijk was gelukt de beller over te dragen aan de manager kreeg ik voor dat begeerlijke bruine briefje het bij het sprookjesbos horende outfit om in de grijze massa op te gaan. In de kleedkamer kreeg hij een knipoogje van Betty Boop terwijl zij op haar beloning stond te wachten en werd hij begroet door twee banale Bulgaarse bimbo's die ik herkende uit het Babylonische rijk der naakte waarheid.

In het restaurant werden de voederbakken leeggeroofd door een gulzige gorilla. Na een lichte lunch en een sigaretje in het rookhok waar ik zag dat de ontzag aanjagende  Oekraiense Reuzin ook aanwezig was. Ergens in mijn hoofd komt altijd het gevoel naar boven dat er plotseling een adamsappel tevoorschijn zal komen als ik mijn degen met haar zou kruisen. Hierna de wellness opgezocht om op temperatuur te komen. yylover's leenliefje lag loom op een bedje in de armen van another lover met de kousen opgetrokken tot de navel. Beide bubbelbaden waren echter bezet met een aantal beren die hetzelfde idee hadden opgevat, dus de wintertenen maar ondergedompeld in het daarvoor bestemde voetenbadje. Dit zorgde ervoor dat ook de hormonen langzaam op temperatuur begonnen te komen en het moment daar was om een lief wezentje te zoeken die the little dude zou kunnen laten ontdooien van ijspegel tot love missile.

In de bar een sapje besteld en een bankje tegenover het restaurant opgezocht om op mijn gemak potentiële speelmaatjes en mogelijke attracties te spotten. Al snel ontwaarde ik een aantal usual suspects: oa een Duitse leeuwin met haar blonde manen, het Hongaarse bedelaarstertje, een Nederlands waggel eendje, een magisch Macedonisch heksje en zoals altijd de overtal vormende groep Roemeense ratatouille. 

Op het bankje naast me zat een onbekend elfje die haar slanke en ranke lijfje elegant had verpakt en ook haar keuze van schoenen liet eenzelfde beeld zien. Stoïcijns en zelfverzekerd aanschouwde ze de taferelen die voor haar ogen plaatsvonden. Een enkele keer draaide ze mijn kant uit en keek me stilzwijgend aan met haar sprekende ogen. Na een vijftal minuten liep ze naar een "dinnetje" die aan de andere kant van de bar was. Ze spraken elkaar kort en bij terugkomst sprak ze mij aan. Ik nam plaats bij haar en vanaf het eerste moment klikte het. Al snel zaten we als Waldorf & Statler datgenen wat zich voor onze ogen afspeelde op een ironische manier van commentaar te voorzien. Vooral de wandelende reclamezuilen van de cosmetica fabrikanten moesten het bij haar op een hilarische manier ontgelden. Hierna was het tijd om elkaar beter te leren kennen en het werd een zeer interessant gesprek met een intelligent elfje. Zelfs zodanig dat we tijd en omgeving compleet uit het oog verloren. Een blik op de klok wees uit dat er al een uur verstreken was en we besloten dat we eens zouden gaan kijken of we ook compatibel waren op het intiemere vlak.

Het bleek dat we beiden dezelfde voorkeur hadden wat betreft kamers en ondanks dat er anderen vrij waren besloten we te wachten. We gingen dusdanig in elkaar op dat we niet door hadden dat er inmiddels al drie van hen beschikbaar waren gekomen. Nadat ze de sleutel had gehaald kon het onvermijdelijke zijn aanvang krijgen. Nadat we ons opgefrist hadden dirigeerde ik haar om op haar buik te gaan liggen. Ik begon met een zinprikkelende, sensuele tantra achtige massage. Gezien de wijze waarop haar lichaampje daarop reageerde kon het haar duidelijk wel bekoren. Hierna draaide ze zich naar mij toe en liet er geen gras over groeien. Vol overgave begon ze te tongzoenen en na een tijdje begaf ze zich sensueel zoenend naar beneden.

Haar warme mondje zorgde ervoor dat the little dude van ijspegel werd herrezen tot een love missile. Ook de twee aandrijfmotoren werden niet vergeten. De gulzigheid waarmee ze tekeer ging liet niets aan haar geiligheid te wensen over. Nadat ze hem in alle mogelijke variaties op deze wijze uitgetest had en om te voorkomen dat deze zou ontploffen voordat hij ingezet werd waarvoor hij bedoeld was vond ze het tijd om de rollen om te draaien. Ze was van mening dat er een uitgebreide orale en handmatige verkenning plaats moest vinden van het onbekend territorium. De wijze waarop ze zich hieraan overgaf was waarlijk een genot. Na een tijdje werd de love missile er ook bij betrokken zodat deze volledig op toeren zou zijn. Het uur U was aangebroken. Nadat hij was voorzien van een gevechtstenue en fully locked and loaded begaf hij zich in een diep en donker onbekend territorium. Naarmate het doel dichter in zicht kwam ging hij steeds sneller totdat het moment van impact plaatsvond. Een intense explosie vond plaats. Het zorgde ervoor dat we beiden een minuutje nodig hadden om bij te komen en toen we beiden weer op adem waren klonk er gelijktijdig WOW uit onze monden. We schoten beiden in de lach. Hoewel het afgesproken uurtje al verstreken was had ze geen enkele haast om de kamer te verlaten. Uiteindelijk was de materiële schade €100 en als bijkomende collateral damage werd het mogelijke leven van vele dappere strijders in de kiem gesmoord.

Het was tijd om even te laten bezinken wat er gebeurd was in het bubbelbad. Deze waren volledig bezet, dus maar even een ligbedje opgezocht in afwachting. Toen er eentje vrij kwam snel toegeslagen. De adrenaline verdween langzaam uit mijn lijf. Na een twintigtal minuten nagenieten op deze wijze en een verkwikkende douche was het tijd om weer terug te keren in het strijdgewoel. In de kleedkamer dacht ik een glimp op te vangen van de snackkoning die normaliter als een veredelde Rob de Geus de kwaliteit van de bamiblokken controleert. 

Aan de bar een colaatje besteld en was onderweg naar het rokershok om een sigaretje te roken. Het elfje van voorheen zat op het bankje naast de deur en greep mijn hand vast. Ik keek haar aan en zag duidelijk dat er iets mis was. Het stoïcijnse en zelfverzekerde had plaatsgemaakt voor een haast wanhopige blik. Ze keek me haast smekend aan en zei dat ze wilde gaan. Er was klaarblijkelijk iets gebeurd wat haar van slag had gebracht. Ik zette me naast haar en ze vroeg of ik geen zin had om mee te gaan en ergens iets met haar te gaan eten. Ik stond even perplex en met mijn bek vol tanden. Ze had het door en zei dat ze haar "dinnetje" zou vragen of ze met haar meeging. Deze gaf aan dat ze haar dagdoel nog niet bereikt had en bleef. Wederom vroeg ze mij of ik aub met haar weg ging. Ze legde uit wat er was gebeurd. Ik zei haar dat ze er maar even over na moest denken wat ze wilde en ik ondertussen een sigaretje ging roken. Bij terugkomst was ze niet van gedachte veranderd. Ik keek haar aan en zei haar dat we twee gekken waren. Een drietal uren geleden volstrekt vreemden voor elkaar en nu zouden we gezamenlijk een scheidslijn overtreden waarvan ik gezworen had deze nooit meer te overschrijden. Brad Clitt's iubita kwam vriendelijk groetend voorbij gelopen en liep parmantig te pronken met haar twee als pluspunten bij de liefhebbers bekend staande prominente prammen. 

We hakten de knoop door en besloten te gaan. Ze liep langs haar "dinnetje" om te zeggen dat we vertrokken en ik kreeg van het "dinnetje" een thumbs up. Niet echt verwonderlijk aangezien we elkaar al zo'n vijf jaar kennen. We zouden elkaar op de parkeerplaats bij mijn auto treffen nadat we onze kledij van de sprookjeswereld hadden omgeruild voor ons burgerkloffie van de realiteit. Het feit dat ik voor de klok zes maal sloeg alweer vertrok zorgde voor een aantal verbaasde gezichtjes bij voorbijkomende elfjes, feetjes, heksjes en trolletjes in de kleedkamer.

Toen ik de parkeerplaats opliep zag ik dat zij al buiten was. Ik liet aan haar de keuze wat ze wilde eten. Nu ben ik niet thuis in het Roermondse aangaande culinaire zaken maar wist wel een leuk restaurantje op zo'n twintig minuten rijden naar haar gading. Voor haar was het goed. Onderweg vertelde ze uitgebreider hoe de vork in de steel zat. Het werd uiteindelijk een ruim tweeënhalf durende intiem en romantisch dineetje. Ze fleurde helemaal op en bleef me maar bedanken voor datgene wat ik voor haar gedaan had. We liepen terug naar de auto en ze was weer helemaal haar oude gezien het feit dat ze opmerkte dat we net twee dildo's waren gezien het feit dat we aan het trillen waren van de kou. Bij de auto vergat ik de deur voor haar open te houden en op een plagerig toontje liet ze me dat fijntjes weten. Ik counterde door te zeggen dat ik niet gelijk al mijn troeven op tafel zou leggen. Bij haar huis aangekomen praatten we nog even na over wat er plaats had gevonden. Waar het eindigt weten we beiden niet, maar dat dit op een of andere manier een vervolg gaat krijgen is een ding wat zeker is.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #306 Gepost op: 5 januari 2019, 02:08:53 »
INSTANT KARMA

Om wat in de Kerstsfeer te komen op de 2e woensdag van vorige maand me naar het Kerstfeestje van Yin Yang begeven. Iets na openingstijd kwam ik binnen met m'n vrijkaartje, waarvoor dank aan het forum en de club.
De theke bestudeerde het A4tje en concludeerde dat ie ook gewoon geldig is op een party/thema dag.
Vervolgens het gebruikelijke ritueel van bandje om, sleuteltje mee, en toen kwam er een kink in de kabel. Wat dacht meneer mee te nemen? Die spulletjes mogen niet meer mee. Dus zonder pardoes terug naar de auto om mijn zak marihuana, kilo cocaïne, liter fles Johny Walker, Walther PPK, en m'n Hattoti Hanzo Katana zwaard terug te leggen  ;)
Just kidding, wat saunaspulletjes mochten niet mee.
Eenmaal door de screening kreeg ik eindelijk m'n badjas en handdoeken mee.

Effe gauw omkleden en genoten van een uitgebreid ontbijtje. Had flinke trek gekregen en dan voorziet een uitgebreid buffet, zoals in YY prima voor de inwendige mens.

Het was in de ochtend relatief rustig met aantal dames, ik schat op een stuk of 10 die al vroeg begonnen. Later kwamen er flink wat bij en denk dat we rond de 40 dames zaten. Er waren echter ook best wel een boel heren op zo een feestje afgekomen. Doch, de club is wat mij betreft groot genoeg om je niet bekneld te hoeven voelen.

In de wetenschap dat de mede veelvraat aka The Joker en de dame die ik voor ogen had, beiden pas later zouden aankomen, me heerlijk tot rust laten komen in hun wellness. Braaf de stapjes gevolgd van voetbadje, sauna, afkoelen in het zwembad en daarna lekker luieren tussen de bubbels van de jacuzzi.

Na een poosje relaxen eens polshoogte nemen of m'n date al gearriveerd was. En jawel, Roemeense Daria was weer acte de presence. Elkaar veels te weinig gezien de afgelopen tijd. Het bleef immers lang mooi weer in Duitsland, en dan probeer ik meer de Duitse clubs aan te doen, om rond de winter de Nederlandse clubs te bezoeken.
Aangezien ze snel weer pauze in Roemenie ging nemen, hebben wel elkaar weer flink verwend tijdens een geweldige sessie.
Haar een Kerst presentje en toen scheiden onze wegen weer. Hopelijk tot gauw weer in het nieuwe jaar  :)

Na me weer opgefrist te hebben, even kijken of Joker al binnen was. Die zat weer ijverig te werken (lees: onnozele en vieze plaatjes en filmpjes over het web te verspreiden  ;)) Kort praatje mee gemaakt, aangezien ik em niet wilde storen.
Maar zo rond etenstijd was ie wel te porren om de mens lounge te vervangen voor de kantine. What else...
Het was wel mega druk. Er stond continue een rij wachtenden. Plekje om te zitten was ook redelijk schaars. Maar uiteindelijk wel een plekje kunnen vinden.

Joker maar klagen dat er minder vreten was dan vorig jaar, geen consumptiebon of flessen drank, mindere kerstvrouwen, en veels te veel rondlopende badjassen. Ook de continue wachtrij voor de voederbakken vond ie maar niks. Intussen schepte ie wel mooi 3x op...

Zo door de dag heen de wellness afgewisseld met mens lounge en het restaurant. De bar was me iets te druk. Wel gezellig druk, maar ik zoek persoonlijk liever een rustig hoekje op.

Tegen het einde van de dag overwoog ook de Eend om een rondje sauna te doen. Prima, dat leek me ook wel wat om de dag mee af te sluiten. Even later kwam ik dan ook in de sauna erbij zitten. En vertelde em wat me nou weer was overkomen....
Voordat ik de sauna in dook, me eerst wezen even opfrissen. Omdat ik wil voorkomen telkens om nieuwe handdoeken te moeten bedelen bij de receptie, vouw ik mijn gebruikte handdoekjes netjes op, zodat het schoonmaak team ze niet telkens meeneemt. Dat werkte prima. Of eigenlijk iets te goed misschien.
Terwijl ik me afdroog, kwam er namelijk net een jongeman uit 1 van de 2 jacuzzi's. Onderbroek type volgens mij, maar dacht wel zo netjes dat ie er geen aan had in de jacuzzi. Hij vroeg me of er meer verse handdoeken op die rand lagen, aangezien hij me er net 1 opgerolde zag pakken.
Nou nee helaas, die waren allemaal al eerder door mij gebruikt. Verse handdoeken zijn alleen bij de receptie beschikbaar. Hij bleek dus de zijne te zijn vergeten mee te nemen. Beetje verslagen stond ie erbij. Wat een amateur...
Maar Mentholbear is de beroerdste niet en zei, met de Kerst spirit in het achterhoofd, dat ik em moeilijk zo in z'n natte nakie door de gang, langs de bar, door de kleedruimte, naar de receptie kon laten lopen. Ik zou er wel eentje voor em gaan halen.
Ik dus de gang door, langs de bar, door de kleedruimte, maar voordat ik door de opening rechtsaf zou slaan om de trapjes richting de receptie te nemen, zie ik daar ineens een geel papiertje ofzo op de grond liggen. Ik oprapen, en verdraaid... Het blijkt een briefje van 50 te zijn! Ik keek langs de rijen lockers om te zien of iemand em was verloren, maar niemand te bekennen. Ik overwoog nog om in de bar te vragen of iemand em was verloren. Verwachte alleen dat er dan een dozijn handen omhoog zouden gaan...
Dus maar zelf in m'n zak gestoken en m'n weg vervolgd richting de receptie voor de handdoek. Terug in de wellness zat die jongen weer in de jacuzzi aangezien het allemaal wat langer duurde dan verwacht, maar stond al gauw op om dankbaar de handdoek in ontvangst te nemen.
Wel, dat was in een paar minuten gauw verdiend. Instant karma, maar dan in de goeie zin  :)

Wat een dag. Gratis entree, gratis kamertje met dat gevonden briefje, mooier kon Kerst niet beginnen...

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #307 Gepost op: 7 januari 2019, 17:15:43 »
YinYang zondag 6 januari 2019

Soms wijk je af van de gebaande paden, en ga je terug naar die club, waar je die vorige keer, voor je gevoel, “op de verkeerde tijd” was.  Zo belandde ik zondagmiddag in het sprookjesbos te Roermond. Entrée in het happy-hour tarief, en de bekende vraag of je hier eerder geweest ben, maar met ja beantwoordt, zo’n 2,5 jaar geleden.  ;)
Gelukkig wordt ik ook meteen door een van de dames herkend, een Bulgaarse dame die ik nog ken uit de “Van Goch” periode. Maar even in de wacht gezet, vanwege wisselende ervaringen.  ::) Een rondje door de club om de dames te schouwen, doet mij denken aan, de veel gesproken kreet door reaguurders, “dikke billen 5 reeten”. :kissass Ook wat slanke popjes, en niet te vergeten de plastic fantastic dames. :doll

Wat ontspannen in de jacuzzi, wandeling door de ruime tuin, de vorige keer was ik niet verder gekomen dan het buitenzwembad, warm voetenbadje na afloop. Wat chillen in de salon, als wat te drinken ga halen wordt ik herkend door een dame, die tot kort geleden, in een andere club actief was. Rustig wat smalltalk met wat drinken, en na 15 minuten Selma de sleutel laten halen. Op de kamer een sessie zoals ik het graag heb, vol overgave, alsof we nog in die andere club zijn. Na 60 minuten zeer tevreden de kamer verlaten. :bonken  :sexxx
 
Weer wat chillen in de salon, wat me nu opvalt is dat de muziek op een redelijk luid, in mijn ogen te luid volume staat, maar misschien zit ik inmiddels wel in het stadium van “ouwe lul”, die zuinig is met zijn gehoor.  :wtf:
Het loopt tegen de klok van 17:30 Selma komt naar me toe, of ik interesse heb, om geheel vrijblijvend, samen met haar te dineren. Goed plan, het buffet is ruim opgezet, voldeed prima en vooral: ben er niet ziek van geworden.  :103:
Na wederom wat chillen, tijd voor een saunagang, het warme voetenbadje afgerond, stond op het punt om de binnensauna in te stappen, toen ik werd geattendeerd dat de buitensauna aangenamer was, het blijkt een weinig schrijvende beer te zijn, maar wel een bekend gezicht. Na afloop van de saunagang even een sprong in het onverwarmde buitenbad, sommige mensen van het publiek, die binnen stonden te roken, maakten de internationale meest gebruikte gebaren om aan te duiden van “jullie zijn gek”.  :104:
In de salon is de muziek een streepje harder gezet, niet zonder reden by the way, er hangt een dame in de danspaal, de volgende dame wil haar voorgangster overtreffen, en voert een paaldans-stripact uit.  :shakekontje
Om de luide muziek te ontvluchten maar even in de zithoek bij de kino plaatsgenomen, je mag dan wel af en toe terug naar de salon, om wat te drinken te scoren, en dan komt er wel eens wat mee. Zo ook in dit geval, ze stelt zichzelf voor als Sabine, van Duitse makelij, uit de “milf” klasse en van het type die komt met windkracht 10, nog niet van haar plek af. Haar gewicht in goud waard, nou dan je had een behoorlijk kapitaal in handen. Echt een type voor mij dus. ;D Ik had gelezen dat bepaalde dingen in YinYang geen zekerheid zijn, dus eerst maar het lijstje doorgenomen, blijk ik zowaar een neus te hebben, om de juiste dames eruit te selecteren?  :lol_hitting: Op de kamer, een zeer aangename sessie beleefd, laat er niet te veel over uit, maar de uitslag, het is toch weer gelukt: Nederland 3 - Duitsland 1.  :xrated

Een laatste ronde door de salon, geeft aan dat het al rustiger begint te worden, zelf vindt ik het ook mooi geweest. :steeringwheel:

YinYang, het was mij een genoegen, tot de volgende keer. :13:
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #308 Gepost op: 7 januari 2019, 19:18:34 »
Een dagje Sprookjesbos met een beetje Babylon en een snufje SixSens

Na het tegenvallend avondje in Samya was het al snel voor mij duidelijk dat dit niet de wijze was waarop ik het ijsberenjaar 2018 achter mij zou laten. Dus stapte ik in mijn auto om bijna traditiegetrouw het laatste club bezoekje van het jaar in het Sprookjesbos te laten plaats vinden. Na de bekende binnenkomst taferelen liep ik de bar in om een eerste indruk aangaande de bezetting te krijgen. Al snel liep ik tegen een bevallig lijfje aan wat toebehoorde aan Mia. Ze was enigszins verrast mij te zien. Ik kreeg gelijk te horen dat mijn favo girl van het moment niet aanwezig was wegens ziekte en ik zei haar dat ik dit al wist via de digitale tam tam. Met een knipoog zei ik dat dit de weg vrij maakte om eindelijk eens een vervolg te geven aan die ene sessie die we zo'n anderhalf jaar geleden hadden gehad. Ze dacht meteen dat ze in prijzenslag zat met het motto van sla je slag. Ik zei dat ik eerst iets zou eten en een bubbelbadje zou nemen en ze me nadien maar moest komen opzoeken.

Wat er in de voederbakken lag kon me niet echt bekoren en uiteindelijk maar de pasta genomen welke dezelfde was als een dag eerder in Samya. Waar heel lang de keuken van YY tot de betere behoorden in SC-land moet ik helaas constateren dat ook hier de wisselvalligheid heeft toegeslagen en deze van een beduidend mindere kwaliteit was dan die in Samya. Ik had al niet veel opgeschept, maar na twee happen belandde de rest in de enigste geschikte plaats voor deze farce die als pasta door het leven moest gaan.

Na een sigaretje uitgebreid gaan bubbelen en na een opkikkende douche en voetenbadje richting bar gegaan. Er waren inmiddels al weer wat meer dames aanwezig maar zo op het eerste oog geen waarvan ik het idee had om eens nader kennis mee te maken. Dan maar even naar de Kino om nog wat uit te rusten"

Ik lag in de Kino toen een dame zich bij mij nestelde. Ze zette zich in reverse cowgirl op mijn schoot en vroeg of de aanblik mij beviel. Ze had een lijfje dat in mijn optiek perfectie benaderde en kon niets anders dan met ja antwoorden. Ze kwam naast me liggen en haar handje verdween gelijk onder mijn badjas. Ze stelde zich voor als Eva en was op zoek naar haar Adam. Ik keek haar aan en kreeg een zoen. Terwijl ze met haar ene hand blijk gaf dit onderdeel te beheersen schoof ze met haar andere hand haar slipje opzij. Ze bracht mijn hand naar haar poesje en vond dat ik deze maar eens inwendig moest onderzoeken. Aangezien ik nog in Samya modus stond was het een no brainer en stelde ik voor om een kamer op te zoeken.

Terwijl we aan het wachten waren op de sleutel gaf ze aan weinig taboes te kennen. Ik mocht haar kontje uitwonen als ik wilde en ze hoopte dat ik er met een vriend was omdat ze wel hield van DP. Op de kamer draaide ze zich op haar buik terwijl ze glijmiddel over haar kont spoot en dirigeerde mijn hand in die richting ten teken dat ze er wel een vinger in wilde. Ik ben geen anaalridder dus liet ik hem verder glijden richting haar poes en klit. Ze raakte aardig op stoom en begon aan een BJ. Vrij standaard maar de aanblik van dat geile gipsy koppie dat op en neer ging vergoedde veel. Na een minuut of vijf was het tijd om te ficken volgens haar. Ze plaatste zich op alle vier en stak haar kontje omhoog. Ik verwachtte de vraag muschi oder arsch, maar ze begeleidde hem richting haar poesje. Ik begon rustig, maar al snel keek ze mij aan met zaadvragende ogen en spoorde me aan haar zo stevig mogelijk te nemen. Tempo ging omhoog en ze gaf geen krimp. Ze zette zich zelfs af tegen het bed om tegengas te geven. Ik ging in PSE modus en in turbo overdrive beukte ik er op los totdat mijn nakomelingetjes zich een weg baande in het rubbertje.

Terug in de bar trof ik een tweetal veelplegers die ik voornamelijk van andere clubs ken. Het was alweer een tijdje geleden dat ik ze gezien had en er werd bijgebabbeld. Zij besloten om de sauna in te gaan en ik besloot een sigaretje te gaan roken.

Ik zat op een bankje bij het restaurant toen ik plots in de verte een dame de bar zag betreden. Haar opvallende haardos sprong er als een halo bovenuit en even dacht ik dat ik aan het hallucineren was na het nachtbraken een avond van te voren in Samya, de geringe nachtrust en de temperatuur in de bar. Ik besloot een rondje te lopen en het bleek inderdaad Adina "The Magic Hairfairy" uit Babylon te zijn. Ik kwam bij haar uit en er verscheen een glimlach op haar gezicht. Even bijgekletst en natuurlijk vertelde ze de beweegreden achter haar transfer uit het Babylonische Rijk naar het Sprookjesbos. Aangezien ik op dat moment nog niet toe was aan een nieuwe kamergang afscheid van haar genomen zodat ze haar magie op andere beren kon loslaten.

Een kijkje in de wellness liet zien dat de bubbelbaden druk bevolkt waren en dus maar weer terug naar de bar. Al spoedig kwam Adina mij opzoeken. Rustig over van alles en nog wat gepraat. De hongerigen stelden zich inmiddels in een compleet peloton op bij het restaurant en zij vroeg of ik ook ging eten. Ik zei dat ik geen vroege eter was en eerst nog een kamer zou doen en vroeg of zij ging eten. Zij wilde ook niet in de drukte gaan eten. We besloten dat het geen zin had om het onvermijdelijke nog langer uit te stellen. Bovendien zou het mijn 100e sessie dit jaar in een club zijn en gezien wat er rond liep wist ik dat Adina de beste keuze was op dit tot een goed einde te brengen.

De verkennende fase hadden we een tijdje terug al in Babylon gehad en dus werd het vanaf minuut één een waar feestje. Nadat we de tongspieren even met elkaar hadden laten opwarmen baande ze zich een weg naar beneden waar ze wederom een staaltje van haar blaaskwaliteiten ten toon spreidde. Na een half uurtje legde ze zich even naast me op wederom met haar tong de degens te kruisen met de mijne en haar handje zorgde ervoor dat mijn kleine vriend op volle oorlogssterkte bleef. Ik pakte mijn olie en ze begreep mijn intentie en opende haar hand. Er volgde een edging handjob die me terug deed denken aan de tijden dat Alice haar Wonderland nog in het sprookjesbos had. Fase 1&2 van de drietrapsraket zorgden ervoor dat ik niet kon wachten op wat fase drie in petto zou hebben. De laatste benodigde beschermingsmaatregelen werden genomen en in cowgirl liet ze zich langzaam eroverheen zakken. Volop tongend bouwden we de spanning langzaam op. Ze merkte dat een ontploffing aanstaande was en richtte zich op om met knijpende bewegingen de druk verder op te voeren. De nakomelingetjes langer tegenhouden was onmogelijk en met een duizelingwekkende vaart schoten ze het vangnet in. Een topsessie met een absolute aanwinst voor het sprookjesbos.

In het restaurant zat naast me aan het aangrenzende tafeltje een blond snuitje dat me bekend voorkwam uit SixSens. Aan haar blik zag ik dat de herkenning wederzijds was. Na het eten en een sigaretje even plaats genomen in de men's lounge. Mia kwam in burgerkleding voorbij. Ze hield het al voor gezien en met elkaar prettige feestdagen te wensen met de bijbehorende drie kussen ging zij naar huis. Na een tijdje de bar opgezocht. De vermoeidheid begon toe te slaan en ik speelde met de gedachte om naar huis te gaan. Ik liep langs het blonde snuitje en ze sprak me aan. Ze zei dat ze me al lang niet meer in SixSens gezien had. Ik bevestigde dit en vroeg haar naar haar naam. Het bleek om Selena te gaan die hier als Selma door het leven ging en sinds drie dagen haar intrede in het Sprookjesbos had genomen.

In SixSens hadden we buiten het uitwisselen van wat beleefdheden nooit nader met elkaar gesproken. Toch wist ze moeiteloos mijn vrouwelijke partners in crime daar op te lepelen. Het was haar natuurlijk ook niet ontgaan dat ik een pannenkoeker was. Haar serene uitstraling, rustige manier van praten en subtiele beroeringen zorgden ervoor dat ik langzaam maar zeker toch wel benieuwd was naar haar vaardigheden op de kamer. Als 2018 me iets had geleerd dan was het wel dat ik vaak de beste kamergangen had met dames die normaal gesproken niet bovenaan mijn balboekje stonden. Ik zei haar dat ik me even ging douchen in de wellness area om weer fris en fruitig terug te keren. Ik verwachtte dat ze bij terugkomst meteen haar tasje zou pakken maar dit was niet het geval. Ze zat duidelijk op de spreekstoel en na een half uurtje werd dan alsnog de gang richting kamer gemaakt.

Op de kamer wilde ze natuurlijk zelf ervaren of alle verhalen over mijn massages op waarheid berustten en gewillig legde ze zich op haar buik. Gezien de geluidjes afkomstig uit haar mond bleek ik geslaagd en dat benadrukte ze nog eens door de wijze waarop ze hartstochtelijk begon te tongzoenen na de massage. Met haar hand zorgde ze ervoor dat mijn kleine vriend dusdanig in staat van paraatheid was gebracht dat ze haar BJ-Skills erop los kon laten. Ze voelde goed aan wat mijn voorkeur genoot en had er ook geen moeite mee om hem volledig achter in haar keeltje te laten verdwijnen. Af en toe onderbrak ze om te tongzoenen. Ik had niet meer de puf om te neuken bij mijn vijfde kamergang in een tijdsbestek van tweeëntwintig uur en dat voelde ze goed aan. Met haar handje begon ze aan een handjob die met wat hulp van mijn olie uiteindelijk resulteerde in een happy ending. Er volgde een wasje op de kamer omdat ik na het roken van een sigaretje in het rokershok van plan was om naar huis te gaan. Ondanks het nog vroege tijdstip van 21.45 uur maakte de bar een troosteloze indruk met een handvol dvp's en twee handen vol aan beren. Het was mooi geweest en besloot om me om te kleden en voor de laatste keer dit jaar het sprookjesbos te verlaten. Grappig dat het er eentje werd met elementen van de twee andere meest bezochte clubs dit jaar.




Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #309 Gepost op: 16 januari 2019, 21:23:38 »

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #310 Gepost op: 18 januari 2019, 20:36:07 »
Het houd niet op niet vanzelf...

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #311 Gepost op: 8 februari 2019, 21:33:37 »
:nofuck :nofuck :nofuck

Het zal druk worden in Golden Time...
Kunnen we niet met rotte tomaten naar het stadhuis van Roermond gaan? billenklets

Offline lekkere_vent

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 23
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #312 Gepost op: 8 februari 2019, 23:21:09 »
goed voor sixsens kunne die nog groter worden kwa status, alleen jammer voor die hele club, hoe gaat het eruit zien na een jaar. gaat dat nog ooit iets worden, ze moesten die rechters en burgemeesters zelf vastzetten, mijn broek af als ene van die rechters daar zelf niet zijn ding is gaan doen vroeger.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #313 Gepost op: 9 februari 2019, 09:55:29 »
graag berichten over ying yang of het goed is voor sicsens valt nog te bezien .fout volk binnen laten kan immers een club doen sluiten . en voor gt zou het niks hoeven uit te maken 

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #314 Gepost op: 14 februari 2019, 21:15:27 »
Gisteren staking.  Plots komt er veel tijd vrij.  Toch 2 uur moeten werken gisteren, maar in YY, het was met super veel plezier.

Gisteren was het valentijnsparty in YY.  Ik wist dat pas enkele meters voor de ingang.  Tja, we zullen wel zien.  Mooi meegenomen of "te vollen bak"? 

Het begon met het betalen van € 65.  Er geldt geen promoprijs op party-dagen. 

Hoewel er in Salome afgelopen zaterdag op de party nog een grote tombola was met bijvoorbeeld de prijs dat je met 2 dames een trio-beleving cadeau kreeg, was er hier geen tombola, geen life DJ....  De bar was wel in hartjes vervuld maar wat heb je daar aan?  Nu ja, best mooie allemaal.  Het eten was ook extra ('s avonds).  De dames waren allemaal in een rode outfit, wat ook mooi oogde.  Je kon ook gratis shots drinken.  Tot daar de party-elementen.

Er waren best veel dames aanwezig maar ook dubbel zoveel mannen.  Dat wil zeggen 50 - 100.  Heel veel erg mooie dames.  Ik gaf mijn ogen nogal de kost.  Ik ben echt té lang en té veel in Park Sauna Residenz geweest en begon daar de minder mooie vrouwen als mooi te bestempelen.  Kleine vergissing toch achteraf bekeken.  Nu ja, heb ik weer even wat extra plezier.  Het is de kunst om het positieve in de dingen te zien. 

Nergens kon je aan merken dat YY binnen twee weken dicht moet.  Dat het onthaalpersoneel niet zo vriendelijk was, heeft er weinig mee van doen, denk ik.  Ik heb het daar nooit anders geweten.  Plichtmatige verwelkoming. 

2 x 1 uur op kamer geweest en 2 keer bovengemiddeld goed.  Het minpuntje bij de dame (die achteraf gezien enkel in de kino opereert) waarmee ik eerst ging, was dat ik er haar moest op wijzen dat ook na 7 minuten pijpen het met de mond moet blijven gebeuren en niet met de handjes.  Ze luisterde naar mij dus dat viel dan ook weer goed mee.  Dan kon ik niet zeggen van de dame waarmee ik in Pirates Park ging.  Daar had ik niets aan te zeggen.

Wonderwel, zeer verrassend, stond de muziek niet té luid.  Ze hadden op een valentijnsparty wel wat meer romantische muziek (lees: slows, romantische rock, lees niet: in-slaap-val-muziek als Harry Belafonte) mogen draaien in plaats van de muziek die ze anders spelen.  En als je dan toch geen romantische muziek wil spelen, speel dan toch eens een keer gewoon bijvoorbeeld

(past ook gewoonweg niet bij Valentijn).

Secrets
Mick Jagger


I heard a story
All about you
I heard the secrets
Maybe they're true
I read the papers
I read the news
I hear the gossip
All about you
They say that you're really not so prim and prude
Behind it all you're rather rude
And really go for younger men
Italian types and lots of them
I can't believe it baby
Maybe it's true
Honey, honey, honey!
Do it for the money
I heard the stories
On saturday night
Out in the back room
After one or two lies (one or two lines)
Your name is mentioned
It gives me a fright (give me a fright)
Dishonorable mention
Puts you in a new light
You've been going downtown slave romancing
Nasty, mean and fancy dancin'
With your nose in plastic bags
People talk and tongues all wag
I can't believe it baby
I've been a fool 'cause
Scales have…

Nee YY houdt het steevast bij bijvoorbeeld

   :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man