Auteur Topic: ALGEMEEN  (gelezen 490144 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #120 Gepost op: 4 september 2014, 21:57:19 »
Gisteren voor het eerst sinds 22/08 nog eens in YY beland.

Mijn werkgever moet volgend jaar zwaar besparen, waardoor ik deze week mijn budget voor 2015 al moest opstellen, bijna 2 maand eerder dan normaal. Na 2,5 dagen met cijfertjes te hebben gespeeld, was ik het kotsbeu en had ik gisteren zin gekregen om met meisjes te gaan spelen :pica.
 
Gisteren eerst toch nog een beetje gewerkt om tegen 14u richting YY te trekken. Een dik uurtje later reed ik de parking op en deze stond al goed vol. Ik heb me een rustig plaatsje gezocht in de verste uithoek van de parking en begaf me naar binnen.
 
Aan de receptie moest ik een tiental minuten wachten, want de theke was iemand aan de telefoon aan het uitleggen, dat, indien zijn vriendin in YY wou komen werken, ze welkom was om eens langs te komen, maar dat ze wel alleen moest komen. Zijn ‘begeleiding’ was niet gewenst. De persoon aan de andere lijn bleek hardhoors te zijn, want de theke moest zichzelf meermaals herhalen, maar uiteindelijk leek de boodschap toch door te dringen. Ik denk niet dat de betrokken meid ooit in YY zal werken ;).
 
Toen het vervolgens aan mij was, heb ik snel mijn 60€ betaald, badjas, handdoek en sleutel ontvangen en ben ik richting kleedkamers getrokken.

Wie kwam ik daar tegen: Maria, die ik sinds bijna 2 jaar van HP ken en die een uitstapje maakt in YY (tijdelijk of definitief, dat is nog niet duidelijk). Maria gaf me snel 3 kusjes, waarop ze richting toiletten spurtte. Zodra Maria verdwenen was, vermomde ik me tot ijsbeer en begaf ik me naar de bar.
 
Ik bestelde me een pint en plaatse me op de zeteltjes aan de danspaal. Na korte tijd kwam Maria me daar gezelschap houden en hadden we een leuk gesprekje, dat we na enige tijd buiten verder zetten. Hoewel ik Maria van in HP al bijna 2 jaar ken en ik haar een super meid vind, was het vreemd genoeg nog nooit tot een kamergang gekomen. Daar zou gisteren verandering in komen. Ik was eigenlijk nog aan het acclimatiseren en ontbeerde nog de nodige energie, maar ik voelde me zo op mijn gemak bij onze ‘Heilige Maagd’, dat ik toch overstag ging, toen, Maria voorstelde om op kamer te gaan.
 
Zo geschiedde en amper 45 minuten na mijn aankomst in YY (ontiegelijk snel voor mijn doen), vatte ik mijn eerste kamergang al aan. Maria ontdeed zich van haar kledij en deed haar schoenen uit, waarop de trotse reuzin plots veranderde in een lief, breekbaar meisje :)).

Al staande begonnen we te tongzoenen en bleek dat er toch al meer energie in Piet zat, dan ik had verwacht. Na enkele minuten verplaatsten we ons naar het bed, waar het tongzoenen lustig verder ging. Ik werd na een tijdje zo opgewonden van het zoenen, dat ik Maria vroeg me te pijpen. Ze leverde een uitstekende pijpbeurt af en positioneerde zich zo, dat ik ondertussen met haar mooie, natte poes kon spelen ;D.

Hoewel ik genoot van het pijpen, wou ik toch al snel beginnen neuken :pompe. Ik was er immers al bijna 2 jaar op aan het wachten om met Maria te neuken, en zelfs extra 2 minuten wachten, zat er niet meer in.

Maria voorzag kleine Piet van een gummi en begon me te berijden. Dat deed ze heel gevarieerd en heel enthousiast. Tijdens het neuken kon ik ook lekker met Maria haar borsten spelen :showtits1.

Na een tijdje zijn we overgeschakeld op missio, waarbij ik Maria lekker kon zoenen en uiteindelijk wou ik de kamergang met doggy afmaken. Een lekkere kont :kissass als die van Maria moet je immers eens in hondjes gepakt hebben.

Ik beukte een hele tijd door, maar het orgasme wou jammer genoeg niet komen. Nu bleek plots dat de voorbije lange werkdagen (en het bijhorend gebrek aan slaap) hun tol toch eisten en dat mijn energieniveau, zoals ik al vreesde, nog niet volledig op peil was. Ik heb het beuken dan ook voor bekeken moeten houden. Maria heeft nog geprobeerd mijn kwakje via een hand job uit kleine Piet te krijgen, maar dat zat er echt niet meer in.

Enigszins verrassend moest ik mijn langverwachte en lang verhoopte kamergang met Maria dan ook zonder orgasme afsluiten :o.

We hebben, vooraleer de kamer te verlaten, afgesproken later op de dag terug met elkaar te kameren en dat orgasme de volgende keer uit kleine Piet te sleuren, maar dat zou anders uitdraaien.
 
Aan de lockers heb ik Maria haar haar verdiende centjes gegeven en na een verfrissende douche begaf ik me terug naar de bar. Ik voelde me heel slapjes (ik dacht op een zeker moment zelfs dat ik in slaap ging vallen op mijn kruk), dus ik besloot om gebruik te gaan maken van de welness. De meeste mensen worden daar loom van, maar ik slaag er meestal in om mijn batterijen tijdens een stevige welness beurt terug op te laden.

Ik ben eerst een kwartiertje alcohol en calorieën gaan uitzweten in de sauna, om vervolgens mijn lichaamsvocht terug op peil te gaan brengen in de jacuzzi. Daar maakte ik kennis met een gezellige Eindhovenaar die tot op heden enkel bekend was met YY, maar die na ons gesprekje zin heeft gekregen om op ontdekkingsreis te trekken door saunaclubland. Ik verwacht dan ook hem binnenkort in Babylon, Panthera of in één van de andere ons bekende paradijsjes aan te treffen.
 
Na veel te lang in de jacuzzi te hebben gezeten (ik heb er zelden zo verrimpeld uitgezien :-\) , was het opnieuw tijd voor een douche en trok ik nogmaals naar de bar. Daar zat Roemeense Christina op een kruk, véél te mooi te wezen.

Met deze bloedmooie, 24 jaar jonge meid, had ik tijdens mijn vorige bezoek aan YY al een leuk gesprekje gehad, maar tot een kamergang was het toen niet gekomen.

Christina is 200% mijn type: mooi Roemeens gezichtje, kleurrijke ogen, lang zwart haar, niet al te groot (1,65m), slank, en voorzien van een wondermooie, natuurlijke B-cup en een killer kont. Tattoo’s of piercings kan ik me niet herinneren.

Ik ging een leuk gesprekje aan met Christina en de welness sessie had me duidelijk deugd gedaan. Mijn lust in Christina groeide razendsnel, net als mijn kleine vriend, wiens kopje na een tijdje vanachter mijn badjas tevoorschijn kwam. Deze meid moest en zou hem eens lekker verwennen.
 
Na een kort gesprekje trokken Christina en ik dan ook richting kamer. Daar aangekomen ontdeed Christina zich onmiddellijk van haar kledij, en oh my god, wat een bloedmooi, geil lichaam had ze toch :showtits1 :kissass :-\. Naakt was ze nog mooier dan in lingerie.

Ik zette me op bed tegenover Christina en begon haar te zoenen. Tongzoenen doet ze jammer genoeg niet, maar de zoentjes die ze gaf voelden wel heel intiem aan. Tijdens het zoenen speelde ik voortdurend met Christina haar lekkere, borsten, billen en poes en kleine Piet kon het natuurlijk niet nalaten de nodige aandacht op te eisen.

Christina had de boodschap al snel begrepen en begaf zich naar beneden. Wat toen volgde was een mindere pijpbeurt, een beetje een anti-climax :wtf:. Gevolg: Piet die zooooo zin had in deze mooie Roemeense, trok zich van ontgoocheling een beetje terug :sleepy:. Christina merkte dat uiteraard en vroeg me of ze iets mis deed. Ik gaf aan dat ik een pijpbeurt graag iets steviger heb: ik heb graag dat een meid aan mijne Piet zuigt alsof haar leven er van af hangt, en dat ik het gevoel krijg, dat ze Piet er letterlijk gaat afzuigen.

Christina begon me vervolgens opnieuw te pijpen en ze had de boodschap duidelijk goed begrepen: ze pijpte plots met een onwaarschijnlijk enthousiasme en ik genoot nu met volle teugen :13:. Ze deed het zelfs zo goed, dat ze me probleemloos had kunnen klaar pijpen (en dat kunnen niet veel meiden). Een FT zit echter niet in haar aanbod, en ik wou haar daarenboven te graag neuken, dus ik heb Christina dan maar een condoom laten nemen.
 
Begonnen in missio, waarbij ik tijdens het zoenen nu toch een beetje tong voelde, en toen ik merkte dat ik het neuken niet meer lang ging volhouden, snel overgeschakeld op hondjes. Ik heb het orgasme nog een paar minuten kunnen uitstellen, maar al snel was daar toch de ontlading: BOEM :clap:! Die kwam van diep en voelde onwaarschijnlijk goed.

Piet werd vakkundig schoongemaakt, we hebben nog even nageknuffeld en na 35 minuten hebben we de kamer verlaten. Aan de lockers moest ik maar 50€ betalen, maar gezien de schitterende kamergang, heb ik Christina een kleine fooi gegeven. We hebben met nog een paar zoentjes afscheid genomen, waarop onze wegen scheidden.

Na mijn kamergang met Christina zou ik nog een 5-tal uren in YY blijven en Christina is me nog een paar keer gezelschap komen houden. Ze zocht ook heel vaak oogcontact en wierp me regelmatig een kusje toe.
 
Na een zoveelste verfrissende douche had ik honger gekregen, dus ik begaf me naar het restaurant. Ik vulde mijn bord, met kippegyros en rijst, witloof met spek, brood en groentjes en zette me naast Roemeens Lorena, dit keer niet met bruin of zwart haar, maar met een soort blond-rosse kleur en een pony. Ik vond haar nieuwe kapsel niet zo mooi en heb haar dat ook gezegd. Mijn woorden waren nog niet koud of ik was al 20 keer doodgebliksemd :o. If looks could kill ;).
 
Lorena klaagde tijdens het eten steen en been. Ze was al sinds 11u in de club aanwezig en had nog geen enkele kamer gemaakt. En inderdaad: de ganse dag waren er niet zoveel mannen in YY aanwezig en verschillende meiden maakten weinig tot geen kamers. Andere meiden, zoals Maria, maakten daarentegen, ondanks het gebrek aan mannen, meer dan voldoende kamers. Aan wie ligt dat dan… Mij stoorde het in ieder geval niet, dat er minder volk dan tijdens mijn vorige bezoeken in YY aanwezig was. Er hing de ganse tijd een heel relaxt, ontspannen sfeertje in de club, net wat ik gisteren nodig had 8).
 
Lorena aasde uiteraard op een kamergang met mij, maar afgeschrikt door haar kapsel :-\ ;), koos ik wijselijk het hazenpad. Later op de avond zou ik me echter over haar weinig modieuze haarsnit kunnen zetten en belandden we toch nog samen op een kamer ;).
 
Eerst ben ik echter nog van het zonnetje gaan genieten op het buitenterras en ben ik terug binnen in de bar aan de praat geraakt met Russische Michaela. Ik was vanop mijn kruk al een hele tijd ondeugend oogcontact aan het maken met Christina en Michaela zat ondertussen op de kruk naast me, met haar rug naar me toe. Subtiel dook haar hand plots een paar keer richting mijn Piet en mijn billen :kissass, waarop ik het uiteraard niet kon nalaten een gesprekje met haar aan te gaan.

Dit gesprekje zou uiteindelijk dik 3 kwartier in beslag nemen en Michaela toonde zich een hele leuke en interessante gesprekspartner. Ik kende Michaela al van in GT en ACA, maar ondanks een langdurige interesse, was het er tot gisteren, net als bij Maria, nog nooit van gekomen om met haar te kameren.

Ik vond dat ik Michaela moest belonen voor het leuke gesprek (en ik was ondertussen ook volledig betoverd door haar lekkere lichaam :showtits1), dus ik ben met Michaela naar een kamer getrokken. Terwijl ik de bar verliet, voelde ik de ontgoochelde ogen van Christina in mijn rug branden. Het was met spijt in het hart dat ik niet met haar op herhaling ging, maar gehypnotiseerd door Michaela haar mooie billen, volgde ik deze Russische griet slaafs richting receptie en kamer. Een herhaling met Christina zal voor een volgende keer zijn.
 
Op de kamer aangekomen ontdeed de 20 jaar jonge Michaela zich van de paar stukjes stof die ze droeg. Wat een mooi lichaam had ook deze meid weer. Iets minder strak dan Christina, maar nog steeds heel mooi en Michaela is daarenboven voorzien van een paar borsten :tietjes dat mij beter kon bekoren dan die van Maria en Christina eerder op de dag.
 
Michaela is btw 1,70m groot, heeft mooie, maar scheel kijkende ogen, lang blond haar en een heel lekker lichaam. Piercings kan ik met niet herinneren. Een kleine tattoo in haar onderbuik/zij wel.
 
Michaela en ik begaven ons op kamer onmiddellijk richting bed en begonnen zalig te tongzoenen. Piet stond onmiddellijk paraat, maar ik wou deze kamergang mijn tijd nemen: ik heb Michaela over haar ganse lichaam gezoend en ben geëindigd met een lange befbeurt die ze wel leek te appreciëren.

Toen mijn tong uitgeput was, heb ik me languit op het bed gelegd en is Michaela me beginnen pijpen. En dat deed ze uitstekend, met veelvuldige deepthroats. Een FT zat er weliswaar niet aan te komen, dus ik liet Michaela een condoom nemen.

Begonnen met missio :pompe, waarbij Michaela lekker mee deed en na een tijdje overgeschakeld op hondjes. En toen kwam het: beuken, beuken en nog eens beuken, maar dat orgasme wou maar niet komen. Michaela dan maar opnieuw een tijdje met haar handen en mond met Piet laten spelen om daarop een nieuwe poging tot klaarkomen met hondjes te ondernemen. Opnieuw beuken, beuken, beuken en net toe ik dacht dat het orgasme niet meer ging komen, ontplofte Piet plots dan toch :pica. Oef!
 
Het uur was ondertussen bijna rondgemaakt, dus Piet ff schoongemaakt, nog heel even over Michaela haar vakantieplannen gepraat (die ik jammer genoeg vergeten ben, maar ik weet wel nog dat ze binnenkort voor enkele weken huiswaarts trekt) en de kamer heel tevreden verlaten. Ik heb Michaela 100€ overhandigd aan de lockers, waarop zij haar werkdag beëindigde en ik terug richting buitenterras trok.

Onderweg naar buiten zag ik Christina zitten, die me een droeve blik toewierp. Ik zei haar dat ik eigenlijk met haar op herhaling had willen gaan, maar dat ik ook maar een zwakke man ben en me had laten verleiden door Michaela (ontkennen had geen zin, want ze had dit met eigen ogen zien gebeuren). Ik heb haar oprecht beloofd dat ik bij een volgend bezoek aan YY opnieuw met haar zou kameren en zette mijn weg richting buitenterras verder.
 
Buiten trof ik Maria en Lorena aan, die net hadden kennis gemaakt. Maria ontving me met de haar bekende stralende glimlach, Lorena wierp me pruillipjes en boze blikken toe. En naast wie zette ik me neer? Juist ja: naast Lorena. Niets zo opwindend als een boze vrouw ;).
 
We hebben met ons drietjes een leuk gesprekje gehad (al apprecieerde ik de momenten waarop Maria en Lorena duidelijk over mij aan het roddelen waren in het Roemeens niet zo), tot Maria Lorena en mij verliet, niet nalatend nog even mee te geven dat ik Lorena op kamer moest gaan troosten, aangezien de arme meid naar haar zeggen nog steeds geen enkele kamer had gemaakt.

Ik heb Lorena buiten nog een half uurtje gezelschap gehouden, waarbij de boze blikken langzaam maar zeker ingeruild werden voor knuffels, streeltjes en uitdagende blikken :)). Net op het moment dat ik me toch maar weer had laten verleiden tot een kamergang kwamen Maria en de ijsbeer die ik eerder in de jacuzzi had leren kennen terug bij ons zitten. Ik had wel zin om Piet nog even te laten rusten en te socializen, maar Lorena haar geduld was duidelijk op, dus al snel werd ik van de tafel weggesleurd en moest ik ons gezelschap achterlaten, achterna geroepen met de woorden: viel spass 8)!
 
Ik belandde rond 23u met Lorena op kamer. Zij drong er op aan om tot sluiting op kamer te bliiven, maar ik was moe en had me voorgenomen om YY rond middernacht te verlaten, dus ik maakte onmiddellijk duidelijk dat we max een uur zouden kameren. Daar was die pruillip meer, maar die heb ik vakkundig genegeerd en ik ben Lorena beginnen zoenen.

Hoewel Piet al 3 kamergangen achter de rug had en al serieus gebeukt had/afgezogen was, zat er nog heel veel leven in. Na een 10-tal minuutjes knuffelen, zoenen en elkaar betasten ging Lorena dan ook over tot een pijpbeurt. Ik had gisteren al een paar uitstekende pijpbeurten achter de rug, maar die van Lorena kon er zeker mee concurreren. Het was ondertussen al mijn tiende kamergang of zo met haar, dus ze weet ondertussen natuurlijk al wel wat ik leuk vind.

Al pijpend ging Lorena me niet meer klaarkrijgen, maar zin om onmiddellijk zelf te beginnen neuken had ik niet, dus ik liet Lorena me een condoom omdoen en liet haar me bestijgen. Net als Christina en Michaela heeft Lorena een héél mooi lichaam, met zalige borstjes :laughingchick, dus dat was weer genieten ;D.

Cowgirl houdt Lorena jammer genoeg nooit echt lang vol, dus al snel zijn we overgeschakeld op missio, waarbij ik Lorena lekker kon tongzoenen om daarop te eindigen met hondjes. Ik heb die lekkere kont stevig beetgepakt en de billen een beetje uit elkaar getrokken en ik ben beginnen beuken. Ik dacht dat een orgasme er niet direct zou inzitten, maar Lorena voelde verrassend strak aan. Zou het dan toch waar geweest zijn dat ze gisteren nog geen enkele kamer had gemaakt!?

Hoe dan ook: zonder al te veel moeite te moeten doen was daar plots dat orgasme. Ik vulde het condoom nogmaals met een verrassend grote hoeveelheid witte vloeistoffen :o ;D.

Piet laten schoonmaken en nu bleek dat we het half uur net hadden rondgemaakt. Ik had echter beloofd een uur met Lorena op kamer te blijven, dus dat tweede half uur hebben we dan maar volgemaakt met zoenen, knuffelen en praten. Nog een keertje neuken zat er echt niet meer in.
 
Klokslag middernacht hebben we de kamer verlaten. Ik heb aan de lockers afgerekend en heb nog een lekkere afscheidszoen gekregen en de 'verwittiging' dat Lorena bij mijn volgende bezoek aan YY de eerste meid van de dag moest worden, en niet de laatste. Anyways: hierop sloot Lorena haar dag af, pakte ik me een laatste douche en dronk ik nog 1 cola aan de bar.

De club, die al de ganse dag rustig was, was ondertussen quasi volledig leeg gelopen, dus ik had geen reden meer om er nog langer rond te blijven hangen. Om 0u15 heb ik dan ook mijn sleutel ingeleverd en heb ik de club en de ondertussen quasi lege parking verlaten.
 
Ik had een heel leuk bezoek aan YY achter de rug: lekker gegeten en gedronken, goed gewellnest, een leuke Nederlander leren kennen en 4 uitstekende kamergangen gehad met 4 absolute topgrieten. Wat kan een mens meer wensen!?
 
Een volgende bezoek aan YY zal ten vroegste voor oktober zijn, maar ik kijk er nu al weer naar uit. Eerst morgen echter naar Samya. Volgende week naar SS en dan naar het buitenland voor een deugddoende vakantie.
 
En YY: tot later 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #121 Gepost op: 25 september 2014, 23:34:39 »
Vandaag weer eens voor de jaarlijkse inspectie langs geweest in de YY zoals ik dat ook ieder jaar bij de GT doe  en eerlijk is eerlijk de laatste jaren had ik niet echt een binding met de YY maar nieuwe ronde nieuwe kansen. Mijn laatste bezoek was vorig jaar vlak voor de verbouwing en ook toen zag ik weinig reden de club nog eens binnen een jaar een tweede keer te bezoeken. Ik reed het fietspad af en voor me stond een Roemeens busje met een sloopauto op een trailer en een niet onaardige Roemeense wat te keuvelen rond 13.00 was de parkeer plaats redelijk gevuld maar heb het al drukker gezien overal hingen wel al buiten vernieuwde bordjes. Bij binnenkomst was de ontvangst netjes en positief door een man dat zie je niet vaak in deze wereld maar keurig, en het zag er in de hal al erg puik uit moet ik zeggen die nieuwe stijl, in de ruimte met de lockers was eigenlijk geloof ik niks anders de telefoon mocht daar net als vorig jaar alleen gebruikt worden. Mijn weg vervolgde richting de nieuwe bar mooi en ruim ook stukken beter en in de loop van de middag met een blonde Hollandse bar dame die toch niet een partij mooi was ik denk eigenlijk mooier als de dames aan het werk maar dat is niet de eerste keer in een club dat me dat opviel.

Hoe later het werd hoe harder de muziek weer ging en dat al in de middag dat blijft wel altijd een discussie puntje in de YY, verder richting het nieuwe restaurant nu direct naast de bar hiermee werd ik echter totaal verrast. Vond ik het eten voorheen niks in de YY hiermee hebben ze een schot in de roos nu mooi ruim restaurant met een verse open keuken en 2 koks en een zeer uitgebreid buffet dat in veel hotels niet verkeerd zou staan. Ruime keuze uit alle soorten eten als ontbijt maar ook de middag snacks en het eten zijn van hoog niveau niet meer voor het avond eten gebleven maar dat moet ook wel dik in orde zijn. Daar scoren ze punten nog net niet a la carte maar beter als je het in de andere grote sauna clubs kunt treffen buiten de PSR dan, het publiek was gemengd niet te veel südlander maar goed die komen vaak ook later en de sfeer lekker rustig en relaxed. Over het dames aanbod natuurlijk voor mijn doen net iets te veel Roemeentjes maar goed waar niet tegenwoordig voor de rest dik in orde te noemen ik denk de beste line up nu ( voor mij persoonlijk dan ) die ik in 5 jaar in de YY gezien heb dat geld trouwens voor de hele club. Ik denk dat ik nu als het niet eens voor de afwisseling is eigenlijk Nederland niet meer uit hoef want met de YY en SS heb ik alles binnen maximaal 50 kilometer van huis af want ik denk dat een 2e bezoek aan de club nu zeker niet meer een jaar gaat duren wanneer wel weet ik niet eerst volgende maand maar weer eens de vieze sex toerist gaan uithangen in Zuid-Amerika  ;D

Offline Megaboob

  • Boob-Meister
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 170
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #122 Gepost op: 7 december 2014, 22:02:13 »
YinYang, donderdag 4 December 2015

 “Met een vrijkaart  in de hand komt Megaboob door gans het saunaland” lijkt wel mijn motto te zijn de laatste twee weken. Vorige week een spoedbezoek aan PSR en deze week een wat ruimer qua tijd ingepland bezoek aan onze eigen Nederlandse saunaclub YinYang in Roermond. Hoewel ik al vaker in YinYang ben geweest, ben ik er ook weer niet zo vaak geweest dat er zich geen lichte spanning meester maakte van me bij aankomt om 17.00. Het is een zeer mooie club vind ik, zeker na de verbouwing, en qua line up zou er ook heel wat gebeurd zijn sinds mijn laatste bezoek, en dan in de positieve zin des woords! Een servicekanon zoals Aida / Louana  is nu hier gesignaleerd, en vele “oude”GT (en andere clubs) toppers zoals Slowaakse Nicolle  resideren hier ook al enige tijd. Tijd dus weer voor een verkennend bezoek!

 Mijn vrijkaart werd moeiteloos en vriendelijk ingenomen, dat was een goed begin. Ik kreeg een locker bij de vloer, niet optimaal, maar geen probleem. Het deurtje wat steeds dicht gaat is wat onhandig, maar ook daar is overheen te komen, wel is de locker ruim en de sleutelband goed.

 Even een douche genomen bij de kleedruimte, want daar is zeep, en dat vind ik wel zo prettig. Na het douchen de bar in, wat gedronken, en alles eens even op me in laten werken. Er was een keur aan dames aanwezig, voor elk wat wils, van exotisch tot Roemeens zullen we maar zeggen. Helaas was Aida / Louana er niet, haar had ik graag weer eens ontmoet. Eerst dan maar eens een hapje gegeten, dat was echt allemaal top en prima voor elkaar, genoeg keuze, vers, en lekker, hulde aan de kok. Het restaurant is een serieus pluspunt voor Yinyang!

 Na het eten weer even wat gedronken aan de bar, en weer mijn ogen de kost gegeven. Ik werd belaagd door diverse Roemeense dames die met me van bil wilden, maar geen van allen over de minimale cupmaat die door de Boobmeister vereist word (D) voldeden, en dus even vrolijk door mijzelf afgewimpeld werden. Volhardende horzeltjes echter, die dametjes, en ze zoemden om me heen, en probeerden en probeerden. Ik werd er enigszins horendol van, en vluchtte naar het toilet. Het sanitair is prima in orde, maar helaas viel het me op dat de schoonmaak echt beter kan en moet. Hier geen continu poetsende medewerkers, sterker nog, ook later op de avond geen poetsbeurt van de toiletten gezien, en dat was wel echt nodig naar mijn mening. Minpuntje voor YY. Dan maar door naar de welness, waar ik eerst eens even rustig mijn krantje dacht te gaan lezen. Dacht, want nu kwam een Bulgaars dametjes bij me liggen en zich voorstellen. Wederom niet mijn type, dus vrolijk mijn krant doorgelezen, maar ook zij bleef het maar proberen. Damesoverschot en daardoor de wat agressievere verkooptechniek  wellicht?! Helaas voor dit dametjes slaagde ook zij niet, wat haar verbaasde, en ze keek me niet heel vrolijk aan, ook later niet meer helaas. Niets aan te doen, want ik ga met wie ik wil gaan. Zo simpel is het.

 Dan maar weer terug naar de bar, en daar kwam ik gelukkig Slowaakse Nicolle tegen. Met een nieuwe coupe, ze zag er echt oogverblindend mooi uit weer, en met haar heb ik een klik, en weet ik dat het goed is. Nicolle, die de 30 heeft bereikt, is net als goede wijn, ze rijpt, en word alleen maar mooier en beter! Met haar ging ik dan ook graag naar een kamer. We moesten overigens nog wel even in de wacht, dus zo slecht was het allemaal niet in YY, alle kamers bezet en wachttijd! De wachttijd goed benut om even bij te praten met Nicolle. Ze gaat donderdag aanstaande weer voor een maand terug naar Slowakije, vakantie. Gelijk heeft ze, ook de dames hebben daar recht op natuurlijk!

 In de kamer aangekomen hebben we ons ontkleed, Nicole hield wel haar zwarte panty’s aan, en dat stond haar ongelofelijk goed rond haar lange slanke en mooie benen. Ik ging liggen, en werd heerlijk verwend met uitgebreid tongzoenen. Wat heerlijk, met deze mooie jongedame, met haar prachtige ogen en echt mooie gezicht. Nicolle heeft echt een modellengezicht! Alles mooie verzorgd, mooi gebit, mooie lippen, wenkbrauwen mooi geëpileerd, en ze is op en top vrouw!  Ze is ook erg sportief, heeft geen vet, en is heerlijk strak in haar vel. Ietwat kleine borsten voor mij B/C, wel naturel, maar dat is haar vergeven. Haar borsten zijn wat kleiner geworden door het sporten, daardoor is ze afgevallen, en dat is te merken aan de cupmaat. Dat is de prijs die betaald word hiervoor! We tongzoenden zeker 10 minuten, en daarna zakte Nicolle naar beneden via mijn tepels naar mijn jongeheer, die al smachtend naar haar opkeek en zich gewillig in haar mondje liet nemen. God wat heerlijk, deze vrouw weet wat pijpen is. Natuurlijk zit ze al lang in dit vak, maar wat een vakvrouw, wat een gevoel, en wat heerlijk gewoon. Echt! Ik genoot zeer intens van haar gezelschap en pijpbeurt, en streelde haar lange benen in panty’s. Ook beroerde ik haar borsten, heerlijk zacht. Seks hoefde voor mij al niet meer, als dat zalige pijpen maar eeuwig door kon gaan. Ik gaf haar aan het rustig aan te doen, er een uur van te maken, en me dan langzaam maar zeker tot een hoogtepunt te pijpen met FT. Nicolle wist wat ik wilde, en voerde het rustig en heerlijk uit. Na circa 45 minuten was het dan zo ver dat ik het niet meer kon houden en ik heerlijk in haar mond klaarkwam. Een heerlijke ontlading! Hierna nog even het uur volgepraat met haar, altijd ook gezellig, en daarna afgerekend. Nicolle was druk geboekt deze avond, en ik zag haar vaak naar een kamer gaan. Helaas niet meer ontmoet bij de sauna later, om nog even na te kletsen, wat we vaak doen als ik haar zie. Nicolle was naar mijn mening de mooiste vrouw in YY afgelopen donderdag, en qua service voor mij ook de beste. Alleen al voor haar ga ik zeker weer terug naar YY.

 Nicolle lijkt tegenwoordig wel een beetje op de Zweedse ex Playmate Victoria Silvstedt  in haar betere jaren.



 En dat is zeker een compliment van mij!

 Na deze heerlijke sessie was het weer tijd voor een snel hapje, ik had wat energie en proteïne nodig, en nam een paar lekkere kipvleugels. Ook weer een drankje in de bar, waar de mooie blonde bardame altijd vriendelijk lacht en haar best doet. Dat is ook goed geregeld. Het werd tijd voor mijn sauna en bubbelbad bezoek, en daar ook rustig van genoten. De vaak genoemde gladde vloer viel me mee, ja, het is wat glad, maar met wat voorzichtigheid is het allemaal geen probleem gelukkig voor mij. Ik werd weer belaagd door dezelfde Bulgaarse dame van voorheen, maar ze begreep wel dat ze geen kans van slagen had, en droop af.

 Ik ging weer naar de bar, maar vond ondanks de best talrijke dames niet helemaal mijn smaak terug. Niet dat dat slecht was, maar er was een dame met siliconen, en die kende ik nog, was de laatste keer geen geweldige sessie, dus die sloeg ik bewust over. Ik werd nu aangesproken door een andere Bulgaarse, Vesi. Ook niet mijn type direct, maar wel redelijke grote naturelle borsten, en een vriendelijke uitstraling. We gingen een verassend leuk gesprek aan in het Nederlands, ze heeft voorheen in Utrecht op het zandpad gewerkt, en in Den haag en in Amsterdam in de ramenbuurten, en was nu sinds enige tijd in YY. Ze beloofde me een goede service te geven, en dat trok me over de streep. Het is een lieve meid, ietwat mollig met een C / D cup naturel. Kort koppie, bruin haar.

 Ook met haar getongzoend, zij het wat voorzichtiger dan met Nicolle, en daarna ook weer heerlijk gepijpt, en seks in cowgirl gehad. In cowgirl ook klaargekomen in het condoom. Ik zou Vesi qua uiterlijk een 6, qua service een 8 willen geven. Leuke meid, geen heel groot herhalingsgevaar.

 Na deze sessie weer even wat fris gedronken aan de bar, en omdat het alweer na middernacht was geworden omgekleed en weer naar huis gereden in deze frisse nacht.

 Ik vind yinyang een zeer mooie club, er zijn meer dan voldoende dames, ik miste wel de echte modellenlook (alleen Nicolle en Aida als ze er is heeft die daar naar mijn mening), en ik miste toch wel wat siliconen borsten dames. Maar goed, dit is een momentopname, en wellicht had ik pech. De theke was zeer vriendelijk, een was uitstekend, toiletten moeten wel beter bijgehouden worden naar mijn mening. De muziek was vrij luid, maar niet te luid deze keer gelukkig. De dames waren ietwat opdringerig, maar ervaren als ik ben wist ik het kaf van het koren te scheidden! Het is prettig dat er een rookverbod is in de club (voor mij als niet roker), end at er een aparte rookruimte is. Dat is echt een pluspunt!

 Ik ga zeker weer terug naar Yinyang, en bedank de club, en Willem voor de gastvrijheid en de vrijkaart!

 Megaboob
Bigger is better!
Plastic fantastic!

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #123 Gepost op: 24 december 2014, 10:40:01 »
Gisteren ben ik voor het eerst sinds 3/09 nog eens in YY beland. Dat laatste bezoek, gekruid met 4 heel goede tot uitstekende kamergangen, was een absolute voltreffer en toch heeft het dus bijna 4 maanden geduurd eer ik terug in YY stond.

Hoe komt dat? Mja. Samenloop van omstandigheden. Het kwam de voorbije weken nooit goed uit om YY te bezoeken en ik prefereer nu eenmaal enkele (meid(en) uit) andere clubs.
 
Maar gisteren was ik dus toch nog eens in YY beland. Ik had een uurtje of 7 tijd en was voornamelijk op zoek naar een beetje mentale rust. Ik had immers emotioneel zware dagen achter de rug...
 
Ik reed om stipt 12u de parking binnen. Deze was al goed gevuld met een dertigtal wagens. Ik begaf me naar binnen, ruilde mijn 50€ in voor een badjas, handdoek en sleutel, toverde mezelf om tot ijsbeer en trok naar de bar.
 
Ondanks de vele wagens op de parking oogde de club rond de middag quasi leeg. In de bar zaten slechts een handvol mannen en 3 vrouwen :017:.
 
Ik besloot dan maar om onmiddellijk met een ontbijtje te starten. Ik heb mijn bord lekker vol geschept: 2 broodjes, omelet, een hutsepot van ei, tomaat en ajuin, een paardenoog, spek en worstjes. Een royaal en calorierijk ontbijt. Het heeft verdomd gesmaakt ;D!

Na mijn ontbijt begaf ik me naar de bar, maar daar viel in de vroege namiddag werkelijk niks te beleven. Er waren geen toffe, aanspreekbare ijsberen aanwezig en de weinige meiden spraken me niet echt aan. Eentje kwam polsen of er een kamergang in zat, maar toen ik haar kamervraag, die ze al na amper een dikke minuut stelde, negatief beantwoordde, stormde ze boos weg. Niet de meest verstandige manier om aan klantenbinding te doen ;).
 
Op een bepaald moment werd de bar echt een homo-café, dus ik besloot dat het tijd was om te gaan welnessen. Ik heb eerst even in het zwembadje geplonsd, daarna ben ik gaan chillen in de jacuzzi en ik heb afgesloten met een zweetbeurt in de sauna. De welness faciliteiten van YY blijven ook in de winter een ruime voldoende scoren 8)!

Ik nam me na het welnessen een verkwikkende douche en begaf me terug naar de bar. De mannen waren nog steeds zwaar in de meerderheid en ik zag het verdere verloop van de dag eigenlijk een beetje somber in. Gelukkig raakte ik na een tijdje aan de praat met 2 toffe Vlaamse ijsberen, met wie ik een heel leuk gesprek zou hebben en nogal wat afgelachen heb :)).
 
Tegen 16u kregen mijn nieuwe vrienden honger en ze begaven zich naar het restaurant. Ik had nog absoluut geen honger (remember dat royale ontbijt) en bleef alleen achter op mijn kruk. Lang zou dat echter niet duren.

Alina, Roemeense en 19 jaartjes jong, had mij als ‘slachtoffer’ uitgekozen en installeerde zich op de kruk naast mij. Deze bloedmooie meid was mij al langer in positieve zin opgevallen (niet moeilijk, want tot dan waren er niet veel interessante meiden aanwezig en op haar hoge schoenen was Alina zo’n 1,85m groot en torende ze boven alles en iedereen uit), dus ik vond het niet erg dat ze mij gezelschap kwam houden.
 
Alina is zoals gezegd Roemse, 1,73m groot, heeft lang zwart haar en mooie, bruine ogen. Ze heeft een mooi lichaam: een wondermooie, stevige en volle teeny B-cup :showtits1 (net geen C) en een heel lekkere kont :kissass. Ze liep gisteren topless rond in YY :-\. Ze heeft een tattoo op haar rechterschouder. Piercings kan ik me niet herinneren. Alina was gisteren nog maar sinds 3 dagen in YY aanwezig. Daarvoor heeft ze blijkbaar enkele maanden in DV gewerkt.

Ik heb een tiental minuutjes met Alina gepraat en toen gaf ik aan met haar op kamer te willen gaan. Ik was niet overtuigd van haar kamerkwaliteiten, maar aangezien ik gisteren toch vooral zin had in een optik fuck en niet in al dat GFE-gezever (vriendinnetjes ervaringen worden de komende weken voorbehouden voor mijn Bulgaarse furie uit Samya), besloot ik er toch voor te gaan.
 
De kamergang was goed zonder meer: Alina heeft iets te vaak gezeurd om een uur op kamer te blijven en het zoenen beperkte zich tot kusjes op de mond. Tijdens het neuken moest het handje ook voortdurend rond Piet zitten, in de hoop hem zo sneller te doen klaarkomen.
Gelukkig gaf Alina wel een uitstekende lange en natte pijpbeurt weg en tijdens het neuken mocht ik (op het handje na) lekker mijn ding doen. Dat in combinatie met het zicht op die hele mooie meid, maakte dat ik al bij al vlot klaar kwam ;D.

Ik heb de kamergang na 28 minuten afgesloten en heb de kamer tevreden verlaten. Ik had immers gekregen wat ik wou: een stevige, lekkere neukbeurt met een heel mooie meid 8).
 
Na een verfrissende douche begaf ik me terug naar de bar, waar ik nog een uurtje zou praten en lachen met mijn nieuwe, Vlaamse vrienden. Daarna moesten zij jammer genoeg huiswaarts trekken.

Ik ben nog even in de bar blijven hangen, waar de mannen nog steeds zwaar in de meerderheid waren. Er waren ondertussen wel een handvol nieuwe meiden binnen gekomen, allen mooie meiden, allen hoog scorend op de visuele KP-schaal 8).
 
Mijn hoofd en Piet stonden echter niet meer op kameren, en mijn maag des te meer op eten, dus ik trok naar het restaurant waar ik een simpele, maar lekkere avondmaaltijd nam: bouletten in een romige oranjekleurige saus, aardappel schijfjes in een melksausje, vleeskroketten en stokbrood. Lekker :))!
 
Na deze maaltijd besloot ik nog even te gaan uitbuiken in de bar en daarop richting België te karren.

Tegen 18u, net op het moment dat ik op het punt stond om te vertrekken, kwam ‘Spaanse’ Maribelle me plots nog gezelschap houden. Met deze mooie meid heb ik in de zomer een uitstekende kamergang beleefd en ook nu slaagde ze er zonder al te veel moeite in mijn lust op te wekken. Ik bleef echter bij mijn voornemen niet meer te kameren en nam met spijt in het hart afscheid van Marinelle. Zij komt in 2015 nog wel eens aan de beurt 8).
 
Tegen 18u20 trok ik de deur van YY achter me dicht. Ondanks de beperkte line-up en het voortdurende overwicht aan ijsberen, had ik me toch goed geamuseerd, met dank aan de 2 toffe Vlamingen, met wie het heel leuk zeveren was.
 
Mijn conclusie na dit bezoek: ook in YY moet je (zoals ik vooraf verwachtte) in de dagen voor kerstmis geen uitstekende line-up verwachten. Al moet ik wel zeggen dat er bij mijn vertrek om 18u toch een tiental mooie dames rondliepen die probleemloos Piet zijn aandacht trokken!
Los van de begrijpelijke, mindere line-up gisteren, blijft YY btw een uitstekende club: het eten is uitstekend, de welness faciliteiten zijn top, de mooie bardames zijn übervriendelijk…

YY ziet mij in 2015 zeker terug 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline goolfy69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 55
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #124 Gepost op: 15 januari 2015, 15:51:59 »
Hei mede wandelaars,
zou binnenkort eens naar deze club willen gaan,
zal dan maar eerste keer zijn dat ik naar een saunaclub ga (tenzij je Sauna Diane hier ook bij rekent).

alle tips zijn welkom.

grtz

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #125 Gepost op: 22 januari 2015, 20:55:41 »
Eigenlijk was het nog niet zo heel gek lang geleden dat ik nog eens een bezoekje bracht aan YY en toch stond ik er afgelopen zondag weer voor de deur.

Niet omwille van Julia (ex-PSR, nu een andere naam in YY), een ex-je van me uit PSR.  Gewoon nog eens een zondagje YY.  De laatste keer dat ik er was, viel best mee.  Vandaag stond zelfs het muziekvolume in de bar niet té luid.  Verder weer heerlijk gewellnesst.  De buitensauna staat tijdens de winterperiode (de vriesperiodes, wanneer ze de koude douche buiten afsluiten) uit.  Het zwembad is open maar zelfs te koud voor deze ijsbeer, die op dat vlak wel wat kan hebben.  Vandaag was de sfeer aangenaam en niet agressief, zoals ik dat wel eens meer ondervind in YY (harde muziek, slechte mannelijke gasten...).  Het eten was ook weer voortreffelijk in het mooie vernieuwde restaurant.  Het meest ben ik nog verschoten van de drukte.  Er waren evenveel (soms wat minder) mannen dan vrouwen.  Het was er op zondag drukker dan de dag daarvoor (zaterdag) in PHG.  Ongeveer 60 vrouwen aanwezig en de meeste zeker kamerwaardig.  Mooi om te zien dus. 
Ik ken Jasmin al zo lang (ex-PSR en ook hier weer een andere naam), misschien al wel 5 jaar en kamerde nog nooit met haar.  Een schande eigenlijk.  Vooral omdat iedereen zo stoefte over haar prestaties op kamer.  Vandaag kwam ze ineens naast me zitten om goedendag te komen zeggen en wou ze even later weeral weggaan omdat ik in gesprek was met mannen.  Ik verzocht haar om bij mij te blijven zitten en dat ik speciaal voor haar mijn vrienden wel even kon vergeten.  Na uitgebreide PSR pre sales ben ik dan voor een flink halfuur met haar naar kamer getrokken en beleefde ik weer een van de betere kamertjes met dit toppertje (ook in YY, of moet ik zeggen zeker in YY)  :douchen?
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Megaboob

  • Boob-Meister
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 170
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #126 Gepost op: 8 maart 2015, 14:26:25 »
YinYang, donderdag 5 maart 2015

Dankzij de vrijkaart  ;D van Satanic Surfer en Willem2 van het andere forum, en natuurlijk met dank aan YinYang bezocht ik afgelopen donderdag deze mooie saunaclub in Roermond weer eens. Ik kwam rond 17.30 aan, en werd zeer vriendelijk binnengelaten en geholpen aan de theke. Mijn vrijkaart werd zonder problemen geaccepteerd, wat altijd fijn is, en het werd tijd om om te kleden, te douchen en mezelf te transformeren tot ijsbeer Megaboob.

Gelijk in de bar een drankje besteld bij de mooie theke dame, het blijft jammer dat deze slanke Nederlandse blondine niet voor de bar werkt, maar goed, er moet  wat te fantaseren overblijven.  Ik kreeg al gelijk veel aandacht van diverse wat jagende dames, maar wimpelde ze nog redelijk makkelijk af door aan te geven dat ik eerst wilde gaan eten.  Zo gezegd, zo gedaan, en in het prima restaurant weer lekker gegeten, frietjes met kip en salade deze keer. Smaakte goed!

Nu de inwendige mens weer was versterkt werd het tijd om de jacht zelf te gaan openen. Ik keek eens rond, en zag vele dames (ik schat 50), veel rombul (op zich niets op tegen), maar wel redelijk veel jagende dames, en weinig tot geen dames met een siliconen voorgevel. Ik ging dus maar weer even zitten, en wachtte rustig af, met nog een drankje, en had een leuk gesprek met een andere Nederlander.

Pas rond 19.30 spotte ik gelukkig Aida  :tietjes (voormalige Louana, bij velen goed bekend), en deze heerlijke Roemeense wilde ik maar al te graag weer eens meenemen naar een kamer. Ik boekte gelijk een uur, want dat zit bij haar wel goed. Het werd inderdaad een heerlijke sessie, ze ziet er nog steeds zeer goed uit, mooie grote natuurlijke borsten ook, met heerlijke tepels, die uitgebreid door mij verwen werden, en ze tongzoent gelukkig ook nog steeds voluit.  Een goede start, en perfect om mijn geilheid goed op te voeren. Na deze voorbehandeling daalde ze af naar mijn jongeheer, om die ook eens lekker te verwennen met haar mondje, en wat kan deze schoonheid dat toch lekker. Precies, mijn ritme, heerlijk diep, en heerlijk zacht, tot een gekmakend lekker gevoel. Ik genoot intens. Toch wilde ik ook seks met haar hebben, en kwam ze dus gewillig on top, wat ook heerlijk was. Ze doet heerlijk mee, ook weer een goed ritme, en ik kon ook nog af en toe lekker van haar tepels genieten, gewoon zalig. Toch wilde ik graag met een FT klaarkomen, en stelde dat voor., Dat was  geen probleem gelukkig, dus pijpte ze me wederom zo heerlijk tot ik het deze keer echt niet meer kon houden, en haar mondje volspoot. Daar ik erg geil was, en al weer even niets gedaan had, was mijn sperma productie dermate goed en groot, dat het meer dan een mondje vol was, en toen het vol was, liet ze mijn geslacht gaan, en spoot ik ook nog krachtig genoeg om mijn eigen gezicht te halen. Erg krachtig orgasme dus deze keer, en erg lekker en intens. Heerlijk genoten, en na de gedegen schoonmaakbeurt nog even na gekletst, en daarna afgerekend.  Het blijft een topper, deze dame, en ik boek haar volgende keer zeker weer!

Na dit intense gevoel weer opgefrist met een douche, wat gedronken en naar de wellness gegaan, waar ook alles goed op orde was. Sauna was heerlijk, bubbelbad was heerlijk. Even mijn krant gelezen, en goed bijgekomen daar. Deze keer ook weinig  jagende dames daar gezien gelukkig, is toch prettig met een beetje rust. Wel kwam er op een gegeven moment een Nederlander met een Letse dame in het bubbelbad zitten, wat leuk was, en het was ook een knappe blonde dame (Jana geloof ik). Kleine borsten alleen, a cupje, maar verder wel een leuke meid. Maar goed, zij was bezet, en ik ging maar weer op jacht in de bar.

Dar trof ik na enige tijd een andere oude bekende aan, de Roemeense Daria (voorheen Acapulco). Ongelofelijk strak slank dametje, toch al in de 30, ca 1,70m lang,maar dat geef je haar niet. Mooi lang blond haar, een killerbody, en een b tot c-cup met siliconen. Ik ken haar al lang en weet dat dit een echte PSE is, ene beest in bed. Dus haar geboekt, en ook deze sessie was weer zeer overtuigend. Heerlijk getongzoend, heerlijk aan haar tepels gezeten, en zij aan de mijne, lekker stevig gepijpt, niet zachtaardig, maar wel geil, en daarna in hoog tempo met haar on top geneukt tot een wederom heerlijk orgasme. Wederom stonden we beiden verbaast van mijn sperma productie.  Heerlijke sessie ook, en PSE kan dus af en toe ook lekker zijn!

Na afrekenen weer een douche genomen en nog wat gedronken. Ik heb Slowaakse Nicolle helaas niet gespot deze keer, met haar was ik ook graag nog weer eens gegaan, maar goed, dat kan een volgende keer zeker nog. De sfeer zat er goed in, er werd wat gedanst door wat dames, en de muziek was redelijk hard, maar nog te doen. Ik werd ook weer opgejaagd door een aantal dames, maar omdat het al tegen middernacht liep heb ik me omgekleed en ben ik naar huis gereden.

Het was een prima bezoek aan Yinyang, ik heb me goed vermaakt, en de dames die ik koos waren beiden zeer goed.  Ik kom zeker weer terug naar Yinyang!

Megaboob
 :steeringwheel:
Bigger is better!
Plastic fantastic!

Wijze grijze

  • Gast
ALGEMEEN
« Reactie #127 Gepost op: 11 maart 2015, 00:04:35 »
Gekopieerd uit m’n Wijze Grijze Sex-Experience Februari 2015:

Yin Yang:
Ik had het van tevoren niet geweten, maar vandaag, Woensdag 25.02, was er een themafeest: Maskerade party. Het kind moet een naam hebben, want, als het er veel zijn, heb ik maximaal één handvol meiden gezien met een maskertje op. Ze hadden het beter Korset-party kunnen noemen want dat kledingstuk werd door veel vrouwen gedragen.
 

 Ik arriveerde omstreeks 17:30 en de parkeerplaats was vol. “Der Laden brummt”.Omstreeks die tijd ben ik gewend te eten dus ik rammelde van de honger. Dinnertime. Het restaurant was dus de ideale plek om deze clubdag te beginnen. Het eten in Yin Yang behoort beslist tot de betere keukens in het clublandschap.
 
 En wie trof ik daar aan een tafeltje? Badslippers zat in goed vrouwelijk gezelschap de laatste kruimels van z’n bordje te eten. Daarna schoof hij aan m’n tafeltje bij en al heel snel werd het een gezellig bijkletsen, want ook The Joker en Rob45 gaven acte de présence. Kijk en dat is nu ook en bepalende factor die aan een saunaclubbeleving bijdraagt. Het sociale aspect: je treft wat medewandelaars en je hebt aanspraak om over je gezamenlijke hobby te praten, ervaringen uit te wisselen, leuke anekdotes aan te horen en stalen verhalen te vertellen. De tijd vloog voorbij, zo snel dat Rob45’s alibi afliep en hij afscheid moest nemen.
 
 In het restaurant had Badslippers me al geattendeerd op het feit dat ze hier tegenwoordig blijkbaar ook al kleine schoolmeisjes binnen laten. En inderdaad leek Mischa me wel het kleinste en ontwapenendste meisje te zijn dat in de clubs rondloopt. En net dat ontwapenende deed het hem. Mischa botste later in de barruimte min of meer per ongeluk tegen me aan en wist het zo te spelen dat Wijze Stijve er warempel door geïntrigeerd werd. Mijn interesse was gewekt
 
 Naam :
Mischa
  Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Engels
  Leeftijd : 23
  Haarkleur/-lengte : Zwart, licht krullend, tot halverwege de rug
  Lengte dame : 1,45 mtr
  Postuur/Cupmaat : Klein en teer, 44 Kg, maat 32/ B-cup
  Tatoeages: JA
  Service: PZC, TZ, NMC, 69,
  Voordelen:
  Nadelen:
  Tijdsduur : 30 minuten
  Prijs : EUR 50,=
  Extra’s bij het bezoek:
  Wijze Grijze sexapproval: 6,5/10
 
 
Op de kamer bleek dat [/size]Mischa [/b][/size]een beetje spermabang is. FT en COB komen niet in haar serviceprogramma voor en voortdurend is ze met doekjes in de weer om maar elk druppeltje voorvocht weg te poetsen. En dat voorvocht was er genoeg, want we waren op een kamer met een plafondspiegel, wandspiegel en bovendien nog eens een bed op Amerikaanse boxspring hoogte beland.
[/font][/b]
[/size]Mischa [/b][/size]is meer van het sexactiviteitwerk dan van orale kunsten. Het liefst had ze PMC gedaan als ik niet had aangegeven dat dat niet zo aan mij besteed is.. Perfect om dat kleine poppetje voor me te positioneren, haar kleine taille te grijpen en haar dan doggy te nemen. Haar poesje is navenant strak Door haar vlieggewicht kun je er ook allerhande acrobatische standjes mee doen. Tongzoenen doet ze wel, maar niet uit zichzelf. [/u][/b]Wijze Grijze sexapproval: 6,5/10[/u][/b]
De wellnessarea vind ik nog altijd top hier. Het blijft uitkijken met de vloer. Sommige stukken zijn toch nog glad. Bij de entree zijn wel antislip plakstrips aangebracht. Er hadden er op weg naar de whirlpools nog wel enkele bij gekund. Wil je de chloor van je met zeep afwassen, dan moet je, nat als je bent, naar de douches aan het eind van de gang lopen; die daardoor weer nat wordt, met uitglij gevaar tot gevolg.Het jagen in Yin Yang gebeurt inderdaad wel extreem. Dat ben ik in vrijwel geen andere club in die mate zo tegen gekomen. Zowat elke meid sprak me aan of zocht op andere manieren contact. Als je dan niet onmiddellijk te kennen geeft dat je eventueel geïnteresseerd bent, dan draaien de dames acuut om en zien je niet meer staan. Het was in ieder geval een verrassend gezellig drukke doordeweekse dag. Omdat ik er niet zo vaak kom, weet ik niet of dat aan het themafeest lag of dat het er altijd zo druk en gezellig is. Verder begreep ik ook nog dat er in de loop van dit jaar serieuze uitbreidingsplannen bestaan. Dat belooft nog wat.
 
 Wijze Grijze sexapproval voor Yin Yang vandaag: 7,0/10
 
 

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Zaterdag
« Reactie #128 Gepost op: 17 maart 2015, 11:21:25 »
Ce samedi 14/03, nous décidons avec Alf78 de nous rendre au YY. Pour lui c’est une découverte, pour moi un retour après deux ans d’absence. Comme nous arrivons à 13h00, nous profitons du tarif Happy Hour de 50 euros.


Parmi les nouveautés, la magnifique salle de restauration. Le buffet est complet, tout est propre (obligation de se désinfecter les mains en entrant), on peut y manger confortablement et dans le calme.

Mais aussi, lorsque l’on va en chambre, la fille qui reçoit à la réception un ticket avec un numéro (on se croit un instant à la boucherie) pour déterminer l’ordre de passage ainsi que l’écran d’affichage (là on est à l’aéroport) pour savoir quelles sont les chambres libres et occupées. Des chambres par ailleurs très confortables, souvent équipées d’une douche et même parfois de toilettes. Impeccable.

Il y  a aussi cette petite salle, l’ancien restaurant, dont l’entrée n’est autorisée qu’aux clients. Du peu que j’en ai vu, elle sert surtout à passer un coup de téléphone, ce qui est interdit partout ailleurs dans le club.


Autre changement, en préparation, ils sont en train d’agrandir la piscine dans le jardin. Le sauna extérieur n’est temporairement plus accessible.


Ce qui n’a malheureusement pas changé : l’interdiction de prendre un sac avec soi, des armoires de vestiaires trop petites avec cette p… de porte qui se referme automatiquement et qui donne l’impression d’avoir besoin de trois mains (quel intérêt?), un sol très glissant et dangereux dans la partie Wellness (mais pour ça il y a un fil sur le forum voisin :) ) . Et cette obligation bizarre de devoir ramener le peignoir à l’accueil en sortant.

Ce ne sont que des petits inconvénients par rapport aux qualités indéniables du YY.


Le bar a aussi été remodelé, un peu trop sombre à mon goût. La musique n’a jamais été trop forte, ce qui est une grosse amélioration par rapport au passé.
Et comme il est interdit d’y fumer, je le trouve finalement assez agréable.


Et les filles. D’abord impressionné par le nombre et la beauté des filles présentes, je serai vite fatigué par le harcèlement de certaines dans un style “GoldenTime” avec des conversations passionnantes  “Hello What’s your name, room?”.


Je finirai par croiser des visages connus parmi les filles.

Tout d’abord Maria, bien amaigrie, que j’ai connue au Panthéra. Toujours aussi sympathique et agréable. Elle m’a bien fait rire lorsque je lui expliquais les derniers changements du panthéra- Aca Gold (disparition du petit kino) et qu’elle m’a répondu “je sais, je lis les forums”.

Elle connaît par ailleurs une série de “rakkers” aussi bien par leur prénom que par leur pseudo. Il semblerait que Licky Luke lui ait promis une visite en compagnie de Knaktuut ;)


J’y ai aussi retrouvé Elvira, une Roumaine que j’avais rencontrée au GT fin décembre. Elle y travaille depuis un peu plus de deux semaines et semble s’y plaire. J’ai résisté à ses nombreux appels pour retourner en chambre. J’avais envie de nouveauté.


Ou encore Christina, ex Lori rencontrée en 2012 au PHG et Andrea qui a travaillé quelques mois au SixSens.

Mais la grande majorité des filles présentes m’étaient inconnues, ce qui était aussi un des buts de notre visite.


Je ne ferai finalement qu’une seule chambre en fin de soirée avec SANDRA, une gentille Polonaise, nouvelle dans le métier. Un moment bien agréable.

Le wellness est toujours magnifique même si je ne l'ai pas utilisé plus de cinq minutes, lui ayant préféré le bar.

En conclusion.
J’ai passé une excellente journée au YY. De belles infrastructures, de nombreuses filles. Il me manque cependant l'ambiance " familiale" des petits clubs de type Panthera ou Babylon où je m'amuse mieux.
 



Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Zaterdag
« Reactie #129 Gepost op: 17 maart 2015, 12:26:57 »
Tout d’abord Maria, bien amaigrie, que j’ai connue au Panthéra. Toujours aussi sympathique et agréable. Elle m’a bien fait rire lorsque je lui expliquais les derniers changements du panthéra- Aca Gold (disparition du petit kino) et qu’elle m’a répondu “je sais, je lis les forums”.

Elle connaît par ailleurs une série de “rakkers” aussi bien par leur prénom que par leur pseudo. Il semblerait que Licky Luke lui ait promis une visite en compagnie de Knaktuut ;)

Thanks Laurent,

Heeft ze toevallig ook verteld wanneer ze met vakantie gaat. Ik weet van de tijd van Panthera dat ze rond Pasen altijd een paar weekjes naar huis gaat.....
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Zaterdag
« Reactie #130 Gepost op: 17 maart 2015, 12:30:25 »

Thanks Laurent,

Heeft ze toevallig ook verteld wanneer ze met vakantie gaat. Ik weet van de tijd van Panthera dat ze rond Pasen altijd een paar weekjes naar huis gaat.....
Maria heeft inderdaad gezegd dat ze voor Pasen naar Roemenië gaat.
Ik vraag het morgen als ze er is ;)

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Zaterdag
« Reactie #131 Gepost op: 17 maart 2015, 12:36:25 »

Thanks Laurent,

Heeft ze toevallig ook verteld wanneer ze met vakantie gaat. Ik weet van de tijd van Panthera dat ze rond Pasen altijd een paar weekjes naar huis gaat.....
Maria heeft inderdaad gezegd dat ze voor Pasen naar Roemenië gaat.
Ik vraag het morgen als ze er is ;)
Thanks!
Ik ga 10 of 24 april naar YinYang voor de eerste keer
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Zaterdag
« Reactie #132 Gepost op: 19 maart 2015, 08:11:54 »
]
Thanks!
Ik ga 10 of 24 april naar YinYang voor de eerste keer
Op 24/04 zou ze aanwezig zijn.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Zaterdag
« Reactie #133 Gepost op: 19 maart 2015, 09:11:24 »
]
Thanks!
Ik ga 10 of 24 april naar YinYang voor de eerste keer
Op 24/04 zou ze aanwezig zijn.
Merci beaucoup  :tietjes
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline flicka

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 38
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #134 Gepost op: 21 april 2015, 23:48:43 »
Tevreden en teleurgesteld.
Bezoek de club afgelopen woensdag voor de partij secretaris.
Pluspunten: mooi weer, lekker eten met heerlijke desserts, grote sauna, leuke collega's (Laurent74, Neptoura, Welby...), twee prachtige sessies.
Negatief: geen enkele partij organisatie (een beetje decoratie - ballonnen, bureaus, schrijfmachines - desserts en dat is het). Ze nemen bijvoorbeeld op de Finca Erotica, Planet Eden, de Sixssens de Mainhattan, Lancelot ... Hier zijn er erotische shows, gang bangs, loterijen ... *
Hier. Niets. En het zwembad ... Gewoon renovatie ...
Leuke manier om deze activa ... en de dames te presenteren? Weinigen zagen orthodoxe Pasen. Maar er was genoeg te doen ..
Bewijs van Lara en Mirijam.
Zie lakens ...

Texte original :

Satisfait et déçu.
Visite du club mercredi dernier pour la secrétaire party.
Côtés positifs : superbe météo, excellent repas avec de délicieux desserts, super sauna, agréables collègues, deux superbes sessions.
Côtés négatifs : organisation de party nulle (un peu de décoration - des ballons, des bureaux, des machines à écrire -  les desserts et c'est tout).  Qu'ils prennent exemple sur la Finca Erotica, le  Planet Eden, le Sixssens, le Mainhattan, Le Lancelot... Là il y a des shows érotiques, des gangs bangs, des tombolas...*
Ici. Rien. Et la piscine... Tout simplement en rénovation...
Belle façon de présenter un de ces atouts... Et les dames ? Peu nombreuses vu la Pâque orthodoxe. Mais, il y avait de quoi faire..
La preuve par Lara et par Mirijam.
Voir fiches...