Auteur Topic: ALGEMEEN  (gelezen 490153 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Koot@Zuur

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #210 Gepost op: 10 augustus 2016, 13:13:23 »
Het is altijd leuk om activiteiten met mekaar te combineren. Ik bike graag en ik maak graag gebruik van de faciliteiten van Yin Yang. Voor mij met de bike precies 10 minuten. Daar het weer nog een beetje meespeelde 2 x droog aangekomen.

Armbandje, sleutel, handdoek en badjas gekregen en op het gemak richting lockers om me om te kleden. Een locker in de laatste rij vlakbij bij de doorgang naar de bar/saunagedeelte. Ik had de sleutel nog niet in het slot of daar riep al een voor mij onbekende dame, Hé kuck mal wer da ist… waarop vaste waarde Nicole om de hoek komt..Haaalllöschen….

Me omgekleed en ff gedouched om vervolgens even te buurten met deze blonde Slowaakse schoonheid. Naast een nieuwe tatoeage heeft ze nu een kleine piercing  in haar kin. Subtiel & nice! Gaan we dirty speeltjes spelen met Nicoletje [haar Nederlands is geweldig]… Ik wil eerst relaxen, we zien wel.
Eigenlijk had ik niet zo veel zin hierin daar ik een date had met mijn vast vriendinnetje waar ik uit privacy overwegingen [ze doet dit erbij puur voor haar eigen genot, heeft een normale baan]nooit iets publiekelijk maak.

Dus eerst even de buitensauna opgezocht, tenminste dat was de bedoeling. Ik selecteer uit principe niet op uiterlijk daar onze lieve heer zich bij mij ook niet heel veel moeite heeft gedaan! Zit me daar op het terras toch een niet bijster lekker klein mollig geval in een jaren 70 bikini die haar strot open trekt met Hë Schatzi, wie geht’s, machen wir Zimmer? Erstmal ich bin nicht dein Schatzi,heute nicht morgen nicht und danach schon garnicht, es geht scheisse und frag den Bauleiter, der macht dir ein Zimmer! Voor niet ingewijde Yin Yang breidt flink uit, er wordt een complete nieuwe vleugel aangebouwd. Rustig mijn weg vervolgt richting sauna, persoonlijk vind ik deze beter dan de binnensauna.

Wellness programma verder doorgelopen binnen via het stoombad, douche, zwembad en geëindigd in de jacuzzi. Wat kan het leven toch lekker zijn. Twee glaasjes water aan de bar en nog even een broodje en een stuk vlaai [blijf toch een limbo] meegepikt. F&B is goed verzorgd in dit paradijsje!
Aansluitend een stomende kinosessie beleeft, toch heeft dit wel iets: een vaste vriendin waarmee je om de week heerlijke  :sex hebt en verder niets. Dus feitelijk veel lust en 0,0 last!!

Na de gebruikelijk douche kruiste Nicole mijn pad. En ben je klaar met de huwelijksnacht… Ze was op weg naar de kamer met een andere meid voor een trio. Ik ben rond 19.00 uur terug in de bar en dan wil ik jou..basta! ik dacht nog we zien wel. Biertje genomen aan de bar en boven in de mensroom Nederland tegen Canada gekeken. Tussen 7 en half acht een kijkje in de bar genomen. Daar kwam Nicole aanlopen met in haar kilzog Samantha, een Slowaakse vriendin. En gaan we met zijn drieën? Nou nee dank je ik ben nog aan het opladen. Nee nu anders ga we naar huis. Oké tschüss…. Biertje meegenomen en verder het hockey afgekeken. De mensroom vind ik een mooie oplossing van Yin Yang. De dames mogen er niet in en dus hebben de heren indien ze daar behoefte aan hebben hun rust.

Er doemde lichte knorgeluiden plaatselijk op. Tijd om de inwendige mens aan te sterken. Het eten in buffetvorm is niet culinair maar gewoon simpel en op smaak. Vandaag veel pasta gerechten, hou ik wel van. Als toetje een sinaasappel en een banaantje. Aangezien volgens de diëtiste een natte pruim niets toevoegt aan de dagelijkse behoefte van 2 stuks fruit.

Aan de bar nestelde zich een slanke dame met bruin haar een  paar donkere mooie ogen naast mij. Ze stelde zich voor als Anka, 28, Roemeens en al 4 dagen in Yin Yang. Om een lang verhaal kort te houden het was een topervaring waarbij we er beide achterkwamen dat standje 69 in vele vormen uitvoerbaar is. Lenig is ze absoluut en met een tongetje kun je soms ,als de chemie klopt, meer bewerkstelligen dan plat gezegd rammen voor het vaderland. Een topper aan de horizon!

Ook vandaag weer, toch verandert de sfeer in de avond. Ik wilde nog even genieten van de jacuzzi. In 1 jacuzzi zat een blonde dame in haar eentje, de andere jacuzzi was leeg. Uit respect omdat ik net van de kamer kwam, niet de intentie had om nog een kamergang te plegen en misschien wil de dame ook even rust nam ik plaats in de lege jacuzzi. Er was wel even blikcontact maar verder niets. Vervolgens komen er 3 getinte heren de wellness binnen. Luid en duidelijk aanwezig. Twee  nemen plaats bij ‘blondie’ [excuses voor deze uitdrukking maar ik ken haar naam niet] in de jacuzzi met hun short nog aan. De derde verdwijnt richting bar. Zij zegt meteen en wijst ook naar de muur dat dit niet geoorloofd is. Geen reactie en ze doen alsof ze het niet begrijpen. Totdat er een echte donkere man [Jerry] verschijnt en hun maant uit de jacuzzi te komen. Met zichtbare tegenzin doen ze dit om vervolgens met hun hand voor kleine südländer weer plaats te nemen in de jacuzzi. Jerry was net weg daar kwam nummer drie terug uit de bar met een glas bier. Staat groot en duidelijk op de deur geen glazen in de wellness. En ja hoor daar kwam Jerry weer. Blijkbaar was het biertje heilig want hij droop snel af. Jerry had het er maar druk mee vandaag op een relatief rustig dag. Tussen 7 en 8 hielden het een aantal dames reeds voor gezien en vertrokken naar elders. Ik zag Jerry ook nog zeker twee keer als een soort scheidsrechter bemiddelen in een verhitte discussie over wat te betalen voor wel of niet gedane zaken.
Terug naar de jacuzzi. ‘Blondie’ zit weer met de twee in jacuzzi. 1 van de 2 begint steeds meerhandtastelijk te worden. Zij zegt dat dit niet is toegestaan hier. Volgens mij om de man meer ellende te besparen houdt zij het voor gezien en verlaat de jacuzzi. Ook nu hadden we ff oogcontact.
Toen ik rond half tien nog wat zat te eten kwam zei ook het restaurant binnen. Ze nam wat te eten en vroeg of ze erbij mocht komen zitten. Sure why not. Ze stelde zich voor als Maya, Roemeens, en perfect franstalig. Ze voelde zich inderdaad niet echt relaxed in de jacuzzi. Na 2 weken hier werkzaam te zijn merkte zij ook op dat de sfeer overdag en in de avond niet hetzelfde is. Ook opmerkend dat niet alle ‘Südländer’ hetzelfde zijn. Persoonlijk vind ik het overdag ook aangenamer.

Al met al een amusante dag in Yin Yang met een leuk aandenken. Soms is afwijken van het gebaande pad niet eens zo’n slecht idee. YY in combinatie met Anka thanks…. 8)


Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #211 Gepost op: 12 augustus 2016, 08:06:13 »
Gisteren ben ik voor het eerst in om en bij een jaar nog eens in Yin Yang beland.

Waarom was het zo lang geleden dat ik de eerste saunaclub die ik ooit bezocht heb, en die langere tijd 1 van mijn 3 favoriete clubs was, bezocht had? Wel, sla me dood, want ik heb er geen zinnige verklaring voor. En dat al helemaal niet meer na de toch wel heel leuke dag die ik er gisteren beleefd heb.

Bijna alles was top. Bijna... Laat me beginnen met de minpunten:

De avondmaaltijd kon beter. Enkel het hammetje kon me bekoren en dat was maar net voldoende: niet echt mals en te vettig.

En natuurlijk: die vloer hé... Ik weet het, het is al zo vaak gezegd, maar ik ga het toch nog eens herhalen... Ik ben zowel aan de douches als aan de lockers enkele keren maar ternauwernood aan een doodsmak ontsnapt. Tijdens mijn laatste bijna-val heb ik mijn hand zelfs wat bezeerd... Dat kan niet de bedoeling zijn.

Tot daar de minpuntjes. En het moet gezegd: die wogen absoluut niet op tegen de vele pluspunten!

Het middageten was uitstekend, de club was goed gevuld, de sfeer was de ganse namiddag en avond uiterst aangenaam, het personeel was vriendelijk en behulpzaam, de faciliteiten blijven top, de line-up was heel goed (toch voor mannen zoals ik, die een voorliefde voor jonge Oost-Europese vrouwen hebben), de kwaliteit van mijn kamergangen (eentje uitstekend, eentje goed) was oké...

Ik heb 9u lang genoten, gezeverd met toffe Nederlandse en Vlaamse kerels, mijn ogen de kost gegeven, gezwansd met mooie dames, 2 keer mijn kwak gesmeten... En dat allemaal in een heel mooie omgeving. Meer moet dat niet zijn.

Overall dus een heel geslaagd bezoek aan YY. De club ziet me dit jaar zeker nog terug ;D 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #212 Gepost op: 12 augustus 2016, 22:14:39 »
Vandaag weer eens de YY bezocht ik kwam rond 13.15 aan en moet zeggen mijn eerste indruk was dat het rustig was erg rustig zeker voor een vrijdag. Nou ja eerst maar eens wat eten en dat was gewoon allemaal zeer goed in de vroege middag tosti's, broodjes, saucijzenbroodjes nou ja teveel om op te noemen in de late middag meer warm eten o.a. frites met zuurvlees, verse Limburgse vlaai ( en ja dat geeft de Limburger moed  ) en veel meer. En in de avond diverse soorten vlees, aardbeienijs met verse aardbeien etc.etc. het buffet vind ik gewoon top geregeld de laatste jaren bij YY.

Maar goed terug naar waar het om gaat het dames aanbod was gewoon erg zwak tot 15.00 ( sterker zo zwak had ik het al lang niet meer gezien bij de YY ), er waren dan ook een stuk minder heren als normaal op een vrijdag rond die tijd maja de vakantie periode he. Het weer was ook niet wat ik gehoopt had dikke bewolking ( niet dat de YY daar iets aan kan doen ) dus maar even gaan liggen in de altijd top wellness faciliteiten. Verder was er in de kelder achter de bioscoop al de nodige bouw activiteit, met de nieuwbouw schoot het op het eerste oog nog niet op de ruwbouw staat er maar daar zijn ze ook al ruim een jaar mee bezig geweest, ik hoop dat die aannemer per klus en niet per dag betaald krijgt ;)

Een van de onderdelen die trouwens in die nieuwbouw zou moeten komen is een nieuw toiletblok en daar is de club wel aan toe een paar extra toiletten. Ik hoop wel dat die trouwens dan wel iets vaker gepoetst gaan worden als de huidige want het was er vrijwel de gehele dag te goor om binnen te lopen zeker de gesloten ruimtes waren gewoon ranzig, en het apparaat dat je handen moet drogen werkt niet, en de kraan om je handen te wassen is ook wel aan vervanging toe beetje jammer.

Na 15.00 werd de line up langzaam meer wat ik verwacht zowel qua kwantiteit als kwaliteit van de YY en het aantal heren begon ook redelijk op peil te komen. Er waren genoeg leuke Oostblok meiden een paar Duitse en 1 Latina ( Cubaanse ) die vloeiend Nederlands sprak. Ik zelf houd vaak wel ook van exotisch vlees maar daar was vandaag dus maar zeer beperkte keuze in, maar mijn sessie met een Oekraïnse milf was ook meer als geslaagd.
En dan ging in de namiddag ook nog de zon schijnen in Roermond al met al ik denk dat ik in september nog maar eens op herhaling ga.

Offline speedy56

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #213 Gepost op: 16 augustus 2016, 22:27:16 »
Op mijn verjaardag bij de YY geweest.Ik was er rond 2 uur. was nog niet echt druk onder de gasten wel heel veel dames, eerst maar wat gegeten, daarna gekamerd met een Poolse, zeer goed.
Vervolgens een welness ronde gedaan en buiten bij/in het zwembad  gezwommen/gelegen.
Rond 6 uur lekker warm gegeten.Heel veel keus,top!!
Daarna nog een kamer sessie gedaan.en nog een tijdje aan de bar gezeten.
11 uur ging ik naar huis.




Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #214 Gepost op: 17 augustus 2016, 12:56:25 »
daarna gekamerd met een Poolse, zeer goed.

Daarna nog een kamer sessie gedaan.

Weet je de namen van de dames nog te herinneren?
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #215 Gepost op: 17 augustus 2016, 13:47:04 »
daarna gekamerd met een Poolse, zeer goed.

Daarna nog een kamer sessie gedaan.

Weet je de namen van de dames nog te herinneren?
Yineke en Yangeke?  :017: ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #216 Gepost op: 24 augustus 2016, 19:03:41 »
Een leuke tip (ik heb hem zelf ook maar ergens gelezen, de credits liggen dus niet bij mij): wanneer je de virtuele tour op de website van YY doet, dan ligt er bij de receptie een sleutel op de grond: wanneer je daarop klikt krijg je een eenmalige kortingscode van 50 % op de entreeprijs...
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #217 Gepost op: 4 september 2016, 18:03:14 »
 een van de laatste mooie zomerse zaterdag van het jaar ben ik is na de eerste sauna club van Nederland gegaan ying yang . is een sauna club die ik zo 1 keer per jaar bezoek . ik sta versteld van Ying yang de club blijf aan het vernieuwen . de club heeft al de beschikking over  44 kamers en ze zijn bezig met nieuwbouw waar nog meer kamers bij komen . ook worden er nieuwe toiletten gelatiniseerd kom er een nieuwe schoonheid salon . er zijn al heel wat punten verbeterd in de jaren. zo is er een nieuwe bar nieuwe binnen sauna verwarmd buiten zwembad  gelegen aan een mooi groen gazon het gazon van ying yang is groen met wat geele plekken jammer van de geele plekken ma je verbrand je voeten tenminste niet aan de tegels  ;)

het ontvangst in ying yang is altijd zeer profesiejoneel ik word altijd ontvangen met meneer . ook vink horeca beveiliging is al jaren in ying-yang aanwezig en houden alles keurig netjes in de gaten correct gekleed en alle beveiligers zijn voorzien van een geldige beveiligingspass . het gaat er hier anders aan toe als in menig laufhaus of sauna club in Duitsland de reden daar van is beveiliger in NL heeft strengere eisen .

ik geniet altijd in ying yang van het eten ze beschikken zelfs over ijs  . het restaurant ziet er netjes en verzorgd uit en door middel van een doorlopend buffet kan je zelf je eten opscheppen achter het buffet bevind zich de keuken en met 3 man sterk word er aan het voedsel gewerkt   ying yang serveer niet alleen friet aardappel puree  gekookte aardappelen en verse groente ook was er gisteren vis  :kissass helaas serveer ying yang niet  :17:

ying yang beschik over verschillende dames met verschillende nationaliteiten .oa D (Hongaarse)  (Roemeense) (Tsjechische)  (Nederlandse) (Duitse) (Bulgaarse)  (Poolse )  (Moldavische) (Servië)  (Turkse) (Russische) (Letse)  (Oekraïnse)  (Moldavische)  (Cubaanse) het klink te mooi om waar te zijn ma zoveel nationaliteiten heb ik nog nooit bij elkaar gezien in een sauna club

 :cheer: ik had het in tijden niet zo moeilijk gehad om een dames keuze te maken gelukkig was er een admien van een ander forum die ik al jaren ken om me bij te praatten hij kom immers al jaren in ying yang en waar we zo 10 jaar geleden de zelfde stappen zetten en vol waren van de zelfde dames had ik een luisterend oor naar hem .

en me eerste keuze was dora van Hongaarse komaf  28 jaar jong en oa gewerkt in phg vv en gt onze eerste kennismaking ging wat stroef mevrouw wou gelijk na de kamer en ik wou eerst wat eten . na het eten heb ik haar is opgezocht en hand in hand zijn we de bar verlaten  :lol kamer 12 was de bestemming het was een Leker geil half uurtje verdere details laat ik nu nog achter wegen  ;)

me 2e dame was   Alicia  (Poolse ) als ik al Poolse dames met elkaar hoor praatten krijg ik een glimlach op mijn gezicht  begin me 3e been kramp te vertonen 2 Poolse dames bij elkaar brengen mijn fantasie op hol  en zeker als het 2 vriendinnen zijn dan denk ik aan een trio . gelukkig is mijn verstand sterker als mijn fantasie en heb ik vooe alicia gekozen  alles is de ruvu voorbij gegaan geneuk is er niet zoenen tongen vol over gaven pijpen ballenliken en beffen in 69  tot dat ik spuitend tegen haar sils klaar kwam vervolgens een body toe body massage met als body lotion mijn eigen sperma vervolgens bracht ze haar borsten om mijn lid  en wist ze me nog na een hoogte punt te brengen al spuitend spoot ik tegen haar kin  :lol we zaten allebei onder het vulkaan zaad  :lol en waren er van bewust dat we ons zo niet in het openbaar konden vertonen gelukig beschikken de kamers van ying yang over een  :douchen waar we dan ook samen gebruik van hebben gemaak  :kissass Poolse dames ze scoren bij mijn altijd    

 :039:










Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #218 Gepost op: 25 september 2016, 21:09:22 »
Vandaag ook weer in een lekker dagje YY het was 27 graden in Limburg dus goed toeven op het terras dat vaak helemaal vol zat. Helaas omdat de zon schijnbaar wat anders staat in deze tijd van het jaar weinig zon aan het zwembad mede door de hoge bomen, maar goed al met al weinig reden tot klagen. Verder was het goed druk qua heren en dames in de middag al heb ik de line up naar mijn smaak wel eens beter gevonden. Verder eigenlijk weinig bijzonderheden nou ja in de kelder zijn er volgens mij nu echt een paar kamers extra erbij gekomen maar het was niet zo druk op de reguliere kamers dat hier gebruik van gemaakt moest worden.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #219 Gepost op: 5 november 2016, 16:34:25 »
YinYang - Lazy Zunday
23 Oktober 2016
 
Na PSR te hebben bezocht voor de eerste maal weer een club die ik ken. YinYang heeft een gelijkaardig aanbod betreft de wellness. Dat wordt in dit geval vooral vergelijken, folks.
 
 
Fazit
 
:13:  Wellness immer top
 :13:  Ontdekt: Aparte men's lounge boven cfr de 'sportskino van PSR de vorige dag alleen geen kino an sich.
 ;D  Een klein parkje ontdekt voor de Donaldussen onder ons om dolverliefd hand in hand met hun DVP te wandelen en hun liefde te verklaren in klinkklare munt...
 ::)  geboden service deze keer erg gemiddeld.
 :o  Tamme sfeer, geen wild feest, de danspaal stond er alleen voor de mode precies.
 :017:  Line-up iets minder dan ik hier op eerdere bezoeken zag. Is wel een momentopname, gecombineerd met het feit dat ik misschien teveel gewoon wordt.
 :huh:  Water jacuzzi erg lauw (zeurpiet, ook op dat vlak teveel gewoon soms!?)
 :huh:  YinYangse keukenkunstjes niet denderend, TV-Kok Sergio loopt hier schreeuwend van frustratie weg
 :cry  muziek in de kamers kan niet uit, belichting soms te gedimd al is die gelukkig regelbaar.
 
 :pompe  Volgeschoten hertjes: Rosita (**), Kathy (**1/2) en Cila (**** Me:**)
 
 
Aankomst
 
Ik begin YinYang nu makkelijker te vinden. Van de smartshop in 't centrum van Roermond met zijn bizarre verkoopsassistent af is het slechts een kleine tien minuten rijden. Vanaf het hotel in Bergheim (en tevens Babylon dus) is het een drietal kwartier tot hoogstens een uur rijden. Van m'n thuis in West-Vlaanderen (Kortrijk) af is het 2u 20 minuten bij vlot verkeer.
 
De blonde theke, dezelfde als ooit, was al even formeel als de dame van PSR de dag ervoor en aanvaardde mijn tombola-vrijkaart van het ander forum zonder probleem. Dank U forum, dit wordt weer een leuk avontuur :) Ik kreeg locker 014, even klein als al de rest. Ik kleedde me om en was vast overtuigd er een Lazy Zunday van te maken.
 
Douche genomen en me ervan vergewist dat ik dat allemaal al normaal begin te vinden. Is dat nu iets goeds of niet, ik ging er een fijne dag van maken.
 
 
Clubsfeer
 
Over de middag: rustig met beren en dames die me niet meteen konden bekoren. Dat is dan een minpunt als je erg vaak komt: je raakt de rombuls gewoon en wil wel steeds meer uitkijken naar die uitschieter zoals Kristina vorige keer op m'n verjaardagsweekend of dat killerwijf zoals de andere Christina in Finca Erotica. Daar zag ik niet veel van en Pools-Russische Kristina was er helaas niet.
 
Naar de avond toe: voorspelbaar drukker. Een Zondag in YinYang is niet zoals in Babylon of andere clubs waar het rustiger aan toe gaat. Hier is het altijd druk. De mooiere zoals Cila zag ik ook in de avond als het bijna tijd werd om te vertrekken...
 
De muziek die werd gedraaid was eerder commercieel. Lil Kleine bijvoorbeeld
 
http://www.youtube.com/watch?v=H-h8fRlqIS8
 
 
Ontdekkingen
 
Ik ging eens naar boven en ontdekte nog een loungeruimte met LCD-schermen die sport uitzonden en waar je tijdschriften terug vond. Ik heb me daar even apart gezet om te surfen. Hier kwam ik nog vaker: de dames lieten de je hier met rust.
 
Later ging ik naar buiten op het terras met m'n colaatje. Het zwembad was buiten gebruik. Rolluikske toe, alhier geen gezwem bij het vallen van het blad. Als je van de buitensauna (zelf niet gebruikt die dag) meteen in dat zwembad wou springen, had je pech en een aantal pijnlijke plekken erbij. Achter de tuinhuisjes à la GT was er meer. Ik werd nieuwsgierig en ging er naartoe. Achter die tuinhuisjes was er nog een paadje dat met trappen naar beneden leidde. Dat paadje kronkelde verder in een mini-park met een picknicktafel erlangs. Dit is een mooie plek voor verliefde rakkers om hand in hand te lopen met hun DVP-lief, dacht ik zo.


 :58: t4533 t4517 t4515




.......Of ben ik nu te cynisch? Ik liep verder tot ik langs een ander 'tuinhuis' weer op het terras uitkwam. De romantische wandeling in dunne grijze badmantel op wellness-sletzkes was gedaan zonder prinses à 50€/half uur aan m'n ene hand. Wat spijtig....  :cry :cry :cry :cry :cry
 
 
Wellness
 
Ik heb er al genoeg over geleuterd maar in het licht van de vele clubs die ik dit jaar al heb bezocht, is me toch wat opgevallen hier wat ik eerder niet zou hebben gezien:
 
* Het water in beide kleine jacuzzi's is eerder lauw. Het is niet zo koud als Planet Eden maar als je al in de hete jacuzzi's van Villa Marisol, PSR en SixSens hebt gezeten, voelt te de temperatuur hier niet zo warm aan.
 
* De eerste maal dat ik in de sauna van YinYang zat, vond ik het leuk dat je kon uitkijken op het buitengedeelte cfr. Planet Eden. Dat kan niet meer sinds vorig jaar.
 
* Het dampkot van deze tent blijft m'n favoriet al is die van PSR en Villa Marisol even goed. SixSens iets minder.
 
* Voetbadje is warm en lekker. Veel dames maken er ook gebruik van en lonken je naast of tussen hen in te zitten. Voetbadje te PSR is niet lekker warm maar koud en die afwasbak-exemplaren daar niet zo uitnodigend. YinYang blinkt ook hier uit. Ik zat eenmaal tussen 2 dames die uiteraard de triovraag stelden. Sigh. ::)
 
* De douches hebben geen zeep-bakskes. Een nadeel al heeft het te maken met de vloer die een arctische ijsvlakte groen doet uitslaan van pure jaloezie. Zonder sletzkes om je berevoetjes is die minder glad: parkeer die sletzkes dus rustig onder je ijsberenvel en 'glij' je van de ene wellenss-attractie naar de ander zonder zorg voor ongevallen.
 
Ik heb erg vaak gebruik gemaakt van de wellness na elke kamergang.
 
 
Restaurant
 
Als je net PSR hebt bezocht de dag ervoor ja, dan valt het YinYang-aanbod eerder tegen. Ja, je zal gegeten hebben maar that's it really. Het vlees was kip...of was dat nu varken? Kijk als je dan daarin twijfelt...de groente waren wel goed, no bad things there. Ik nam nog een voorraad appels en een banaan mee voor op't werk. Brings memories. Weten de collega's veel of dat fruit ergens in een lustoord lag te blinken...
 
Ik nam 2x dus slecht was het niet, nee. Ze hadden ook meloen, superlekker. Ik zag wat DVP's verleidelijk doen en Katholieke Kathy met wie ik net had gekamerd stootte haar DVP-vriendinnetje aan en wees naar me. Wat ze allemaal bij elkaar roddelen, dat wil deze jongen geheid niet weten.
 
 
Kino
 
Ik bezocht vaak de kino. Ik ga niet in herhaling vallen over "Kinomonsters" maar ook hier hebben ze: een van hen heet Nikita, een Russische die me vaak aan klampte. Er was nog een Duitse schone met lang blond haar die je er vaak terug vond maar die had manieren. Maakte me attent dat GSM-gebruik niet mocht. Correcte dame wel. Wat er werd uitzonden op het scherm boeide me nauwelijks, zelfde pornomeuk als ever. De echte schatjes van vlees en bloed zijn van groter waarde. Zoals Rosita later.
 
 
Bar en clubsfeer
 
Niet veel animo. Geen paaldansacts. Tamme sfeer. Ik vond wel wat mooie dames terug maar van lager waauw-niveau dan pakweg een jaar terug. Ik kwam er m'n cola's en biertjes stelen en rond lopen naar iets neukbaars, nothing more. Dat neukbaars kwam met de naam Cila veel later in de de avond voor het huiswaarts keren. Ik kan niet van gezelligheid spreken deze zondag.
 
 
Buitengedeelte
 
Ik heb al een en ander verteld bij de ontdekkingen. Ik heb nauwelijks op het terras gezeten en de buitensauna niet gebruikt. Zwembad was niet in gebruik. Te fris.
 :-\
 
 
Line-up
 
Is ie daar nu eindelijk over 't belangrijkste? Safe the best for last en ja de line-up was minder dan de vorige keer dan op m'n vorige bezoekjes. Zoiets is wel subjectief.  Als je vaker gaat, maak je deze conclusie misschien sneller dan iemand die hier nooit een voet heeft binnen gezet, die zou me voor gek verslijten. Toch vond ik de line-up die zondag iets minder. Combineer het met een hoger hit 'n fail factor van deze club en je mag al snel voorzichtiger zijn in je keuze.
 
Buiten de dames die ik kamerde, zag ik nog een aantal die me bevielen: een was Nikita, de 'Kinomonster' van YY en een heel mooie slanke blonde aan de bar met prachtige blauwe ogen en lichtblond lang sluik haar. Ik liep ze dan weer voorbij :o
 
Ik heb de volgende hertjes te pakken gehad:
 
1/ Rosita de Latina voor wie ik hier eigenlijk kwam.
 
2/ Kathy de nieuwe dame die zich gedroeg als een maagd op haar eerste sex-date.
 
3/ Een fijn weerzien en even fijne herhaling met Cila - de playmate van de club.
 

Conclusie

Ik kan niet klagen over de sessies die ik heb gehad al heb ik wel beter gehad. Of ik wordt het gewoon, want nu heb ik toch al 10 dames geneukt deze maand waarmee Oktober naast de fameus dure Mei-maand van dit jaar kan staan al heb ik nu minder uitgegeven: alles sessies waren half uurtjes.
 
Het bezoek was niet eentje die boven de andere uitstak maar toch nog beter dan bijvoorbeeld Villa Marisol vorige maand. Ik begin me onderhand af te vragen of ik niet begin te veranderen in een te kritische beer die teveel gewend is. Een jaar clubverbod en dan zijn zelfs de kutsessies een zegen. Soit, YinYang ziet me zeker terug!!!
« Laatst bewerkt op: 5 november 2016, 19:00:31 door Vazkor »

Offline Megaboob

  • Boob-Meister
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 170
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #220 Gepost op: 6 november 2016, 17:19:43 »
Yinyang, zondag 30 oktober

Als eerste hartelijk dank aan het andere forum en Yinyang voor de vrijkaart. Ik arriveerde rond 18.00 en de parkeerplaats was behoorlijk druk, dus dat beloofde veel. Ik werd vriendelijk en correct binnengelaten, en mijn vrijkaart werd probleemloos en snel geaccepteerd. Zo hoort het, alles prima op orde hier!

Ik kreeg een Badjas, en ging me omkleden. Ik had een kastje helemaal onderaan (nr 120), deze is wat klein, en onhandig te bereiken voor lange mensen zoals ikzelf, maar goed het werkte, en ik kon me gaan douchen, en daarna de barruimte betreden. Het was behoorlijk druk in yinyang, zowel met dames als heren. ik zag nog niet gelijk een stunner eerste klas met idioot grote megaborsten dus ik kon me eerst even settelen, een drankje nuttigen en even de kat uit de boom kijken. Veel dames van allerlei pluimage, maar toch voornamelijk oost Europees en Roemeens, maar een kniesoor die daar op let. Ik werd aangesproken door twee dames voor een trio maar een totaal gebrek aan tietjes deed me daar van af zien. Omdat ik nog niet gelijk kon vinden wat ik zocht (mooie dame met grote tieten) ging ik dan maar naar het restaurant, waar het weer genieten was van diverse gerechten. Allemaal goed en smakelijk wat mij betreft, en ik heb dan ook met veel plezier gegeten hier. Daarin stelt Yinyang echt noot teleur bij mij.

Na het eten was het dan toch echt tijd een leuke dame te gaan scoren. Ik ging op een bankje zitten, en een Roemeense kwam zich voorstellen. Een C cupje, maar niet helemaal mijn type, dus ik babbelde wat met haar, maar ging niet op de kamer. Na enige tijd kwam aan de andere kant haar vriendin erbij zitten, en deze dame kon me wel meer bekoren, ondanks de kleine tietjes, max een B cupje. Deze dame heette Alicia, zat in een mooi zwart hoog opgesneden pakje, lange haren en ze is zelf ook lang, circa 1.80nm, en mooi slank met toch de juiste rondingen. Mijn jongeheer roerde zich, en na de vraag of ze ook kuste hapte ik na een leuk gesprekje toe.

Op de kamer aangekomen met Alicia dus ons ontdaan van de kledij, en ze is inderdaad mooi. Tongzoenen was wat beperkt, maar ze deed het, maar niet heel intens helaas. Pijpen was al wat enthousiaster, maar vrij kort. Ik stond wel goed stijf, en dus werd een condoom geplaatst en nam Alicia bovenop me plaats. Ze neukte me rustig, maar ik spoorde haar aan wat sneller te gaan, want dat vind ik lekker. En aldus geschiedde. Ik kon haar tepels likken tijdens het neuken, en die werden goed stijf. Na enige tijd dan ook het rubbertje volgeschoten in haar warme poesje, en nog even uitgepuft samen, en zij maakte alles netjes schoon. Na circa 25 minuten van de kamer af, en dat was verder in orde. Niet een hele bijzondere sessie, maar op zich een mooie dame met te kleine tietjes, gecompenseerd door haar lengte. Technisch alles in orde, maar iets meer passie zou mogen.

Na deze sessie afgerekend en een douche genomen, en nog eens een klein hapje genomen in het restaurant want de kipvleugels waren echt lekker gekruid! Daarna de men’s lounge even verkend en even op mijn mobiel zitten staren. Leuk. De wellness dan ook weer eens benut, sauna was prima op temperatuur en de whirlpool was prettig. Na enige tijd kwam er een kleine Roemeense bij me zitten die een gezellige babbel had maar ook helaas weer zeer kleine borsten, dus niet zo mijn ding. Die heb ik dus laten lopen.
Het werd toch al weer wat later en ik wilde graag nog een keer, en zat wat rond te kijken in de bar. Geen echt Megaboob meisje helaas deze keer, en ik miste Slowaakse Nicolle dan ook node deze ker. Een andere Roemeense deerne kwam zich voorstellen. Mooi lijfje, mooi koppie, blond haar, 20 jaar oud, bereid te kussen, maar helaas zeer kleine tietjes wederom. Een dilemma, maar vooruit, toch maar geopteerd voor deze Larissa, en op naar de kamer
Larissa kuste wel voluit en zeer lekker moet ik zeggen, dat was een positieve verrassing. Fris mondje ook, rook lekker, en ik kon haar lijf goed verkennen met mijn handen. Dat zorgde voor grote vreugde bij mijn kleine vriend, en die steigerde spontaan. Larissa had el in de gaten dat ze lekker bezig was, en pakte hem beet en begon er een beetje mee te spelen tijdens het tongzoenen. Erg lekker! Daarna zakte ze af voor het PZC wat ze ook echt erg lekker deed, hulde voor deze dame, oprecht. Zo jong en toch al zo ervaren! Het duurde dan ook niet lang voordat ik al op springen stond, maar ik moest en zou toch even haar borsten en tepels verkennen. Klein maar fijn, maar na enige tijd werd het dan toch tijd voor de seks. Larissa zoals gebruikelijk bij mij on top, klein beetje flutchi, maar niets te veel, en ze ging er vol voor en neukte me fenomenaal moet ik zeggen. Na enige tijd nam ik over, gebood haar op me te gaan liggen, ik pakje haar bij haar billen en begon als een bezetene te stoten in dat warme grotje. Erg lekker, en ze kneep goed, en deed lekker mee, dus een spetterend orgasme bleef niet lang uit. Na de daad echt even allebei uitpuffen want dit heeft wat energie gekost, maar lekker was het! Herhalings gevaar is groot.

Wederom afgerekend en even op mijn mobiel gekeken in de men’s lounge, nog een drankje genomen, en het was alweer rond middernacht, en het werd tijd afscheid te gaan nemen. Omgekleed, en ik werd netjes gevraagd of ik het naar mijn zin heb gehad bij het weggaan door de theke, en dat kon ik positief en naar waarheid beantwoorden. Yinyang is een mooie club, er was voldoende volk, eten was echt goed, en ik beleefde een zeer goede sessie. Helaas geen echte Megaboob meisjes, maar dat is een moment opname, kan de volgden keer weer anders zijn. Ik vind Yinyang een prettige club om te verblijven en zal er zeker weer komen.

Megaboob
 :tietjes
Bigger is better!
Plastic fantastic!

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #221 Gepost op: 16 november 2016, 06:57:51 »

Een dagje verslavingshulp in YY

Ruim 2 1/2 jaar geleden kwam ik voor het eerst in aanraking met de wereld van de leenliefde op de Wallen. Het virus had me te pakken en al snel was ik 2 à 3x per week op de Vulkaan te vinden. Bijna 1 jaar geleden zag ik mijn "verslavingsproblematiek" in en besloot een oplossing te zoeken in een afkickkliniek. Met hulp belandde ik in VM. Gaandeweg werd mijn wandelprobleem kleiner en met een enkele terugval van zo'n 1 à 2x per maand heb ik het redelijk onder controle. Begin Oktober leek ik weer ten prooi te vallen aan mijn wandelgedrag. Ik kreeg een berichtje van een Belgische medeverslaafde die ik in GT had leren kennen met de vraag of ik op zondag 30/10 ook naar YY zou komen.

Rond 13.30 checkte ik vrijwillig in. Voor degene die nog nooit in deze afkickkliniek is geweest zal ik kort een uitleg geven. Bij binnenkomst betaal je een bijdrage voor het gebruik van de faciliteiten, eten en drinken. In het geval van YY tot 14.00 uur €50, daarna €60. Om geen onderscheid te maken tussen de verslaafden krijg je een (grijze) badjas en loop je rond op slippers. Het behandelend personeel is uitsluitend vrouwelijk en bestaat uit verpleegstertjes, psychologes, sexuologes en specialistes op ieder gebied. De behandelingen zijn er vanaf €50 per half uur met eventuele toeslag voor specifieke handelingen. Tot zoverre hoe het werkt in YY.

Het vaakst kies ik voor de Roemeense variant van therapie met een lichte voorkeur voor de blonde pocket uitvoering. Meestal kies ik voor een drietal therapie sessies. Welke hangt af van mijn behoefte en de aanwezigheid/beschikbaarheid van de dames in de diverse categorieën. Daar stuiten we gelijk op een van de grootste makkes van YY. De ene keer wordt je overweldigt door het aanbod in jouw voorkeurscategorie en de andere keer zijn ze op één hand te tellen. Een eerste verkennende ronde schetste het beeld dat het in tegenstelling tot mijn laatste twee bezoekjes ditmaal mager gesteld was voor mij. Geen enkele van mijn favorietjes/back-ups aanwezig. Wel had ik een rondje Pokemon Go kunnen spelen. Het vuurrode pokemonnetje was wel aanwezig, maar ik wilde eerst kijken waar mijn Belgische equivalent uithing.

Buiten op het terras kwam ik hem tegen en we hebben uitvoerig bijgepraat. Dat krijg je als twee notoire veelplegers samen aan een tafel zitten. Hij ging een rondje lopen en ik besloot een hapje te eten en een rondje wellness te doen. Hierna was ik op weg naar de kleedkamer voor een luchtje toen ik in de buurt van de bar werd vastgeklampt door Bianca. Er volgde een klein intake gesprekje en een eerste handmatige controle van het onderdeel dat mijn verslavingsproblematiek veroorzaakt. Haar stoere uiterlijk deed me ontlokken dat ik zei dat als ik met haar zou kameren ik het niet zou overleven. Lachend zei ze dat dat idd het geval zou zijn. We besloten samen een sigaretje te roken en achter dat stoere uiterlijk bleek een zeer rustige en vriendelijke dame schuil te gaan. We zochten een kamertje en nadat ik haar een massage had gegeven was het volgens haar mijn beurt om te relaxen. Ze begon aan een BJ en gebruikte haar tongpiercing op een leuke wijze en ook bij het neuken ging ze goed mee. Herhaling niet evident, maar niet helemaal uitgesloten.

Mijn hersteltijd gedeeltelijk doorgebracht in de wellness en daarna besloten even naar de afzonderingsruimte te gaan. Na een tijdje buiten een luchtje gaan scheppen en daarna maar weer eens een kijkje gaan nemen in de bar. Ik zag Lali zitten en ben bij haar gaan zitten. Even bijkletsen en geinen met dit grappige, gekke en leuke dametje. Enkele maanden geleden een goede sessie met haar gehad, maar tot een vervolg was het nooit gekomen. Waarom niet? Geen idee. Misschien de aanwezigheid van mijn favorietjes of het feit dat ze optisch een maatje meer is. Ik wilde voor mijn tweede sessie zekerheid en na een klein half uurtje zijn we naar een kamer gegaan. Sessie was nog beter dan de eerste keer en zij heeft zichzelf gepromoveerd naar het lijstje van vaste waardes. Nadat we ons gedoucht hadden zijn we samen gaan eten en hebben nog een sigaretje gerookt.

Na het bubbelen was ik me aan het douchen en zag de Pokemon in de sauna zitten. Nu heb ik nog nooit een Pokemon gevangen, dus nam ik plaats in het voetenbadje om haar te onderscheppen zodra ze naar buiten kwam. Terwijl ik daar zat kwam er een vadsige trol die op een irritante manier claimde dat ik op haar plek zat en iedereen dat wist. Nu had ik dit monster nog nooit in YY gezien, dus keek haar afkeurend aan. Ze bleef maar doorgaan en ik maakte haar vrij duidelijk dat dergelijk gedrag niet echt op bijval kan rekenen. Ondertussen had het pokemonnetje de sauna verlaten en in rook opgegaan. Ik besloot op jacht te gaan en zag haar in de bar waar ze inmiddels gevangen was door een pokemonjager.

Een groot deel van de nog aanwezige hulpverleensters deden verwoedde pogingen om mij te verleiden tot een 1 op 1 sessie. De twijfel in mijn hoofd sloeg toe. Zou ik nog een behandeling ondergaan of zou ik mijn verstand de boventoon laten voeren en naar huis gaan aangezien ik de volgende dag zeer vroeg moest opstaan. Ik liep nog een ronde en toen ik bij Micha in de buurt kwam verscheen er een glimlach op haar gezicht en een knipoogje. Micha is de minion in de grabbelton. De jeugdige variant qua grootte van de Amerikaanse sexuologe Dr. Ruth. Twee turven groot en een trampoline nodig om op de hoge zitbanken te komen. Ze stond al lang op mijn lijstje, maar de verhalen over haar "mindere" service hadden me tot op heden tegengehouden. Ik liep een extra ronde, sprak nog even met Isabella en liep nogmaals voorbij. Wederom lachte ze en geheel tegen mijn natuur in nam ik plaats naast haar. Het werd een zeer leuk gesprek en de "klik" was duidelijk aanwezig.

Ze bleek bereid te zijn om mijn "probleem" nader te bestuderen. Ik zei haar dat we daarvoor minstens een uurtje nodig hadden en gezamenlijk liepen we richting de behandelkamer. Het zouden er uiteindelijk twee worden. Zeer leuke dame, goede GFE-sessie die in de toekomst zeker een vervolg krijgt. Inmiddels was het bijna 01.00 uur en tijd om de kliniek te verlaten.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #222 Gepost op: 2 december 2016, 23:08:15 »
De "zoete" inval

De mogelijkheden om dit jaar nog een club te bezoeken waren zeer beperkt. Dit zorgde ervoor dat ik voor het eerst keuzestress had om een club. Bij het opstaan vorige week zaterdag lichte last van mijn rug waardoor mijn oorspronkelijk plan om naar VM te rijden de ijskast inging en ik de knoop doorhakte om naar YY te gaan. Rond 13.30 de parkeerplaats opgereden waar minder auto's stonden als ik verwacht had.

Iets achter mij stond Isabella en de rode Pokemon. Een hartelijke begroeting van Isabella en voor mij de gelukkige wetenschap dat met het rode pokemonnetje een van mijn beoogde dames om de 100 te halen aanwezig zou zijn. Nadat ik me omgekleed had eerst een rondje wellness. Als afsluiting het voetenbadje. Al spoedig kwam Elvira aangelopen. Met een grote schaterlach zei ze dat Keisha er al was en dat Alice zo zou komen. Dit zijn de drie dames waarmee ik het meest naar de kamer ben geweest in YY. Ze was benieuwd voor wie ik zou kiezen. Ik zei dat kiezen misschien niet nodig zou zijn. De laatste nieuwtjes werden uitgewisseld.

Nadat ik mezelf in de kleedkamer van een luchtje had voorzien was het tijd voor een sigaretje. Ik liep door de bar langs Keisha en ipv te stoppen liep ik door en stak mijn tong uit. In de rooktent kwam ze verhaal halen waarom ik doorgelopen was. Ik zei dat ik een sigaretje wilde. Een innige knuffel en kus volgde. In sneltrein vaart de afgelopen maanden doorgenomen en enkele minuten later kwamen Elvira en Alice aangelopen. Alice even voorzien van een knuffel en kus. Al spoedig hadden de dames  en ik de grootste lol. Ze doopten zichzelf voor de gelegenheid om in de drie musketiers, waarna ik zei dat ze zich beter Charlie's Angels konden noemen. Daar sta je dan. Omringd door drie dames die je met zaadvragende  (klinkt beter als met eurotekens) ogen aankijken. Ze bleven maar geinen met wie en wanneer ik naar de kamer zou gaan. Ik zei dat ik het probleem in 1x kon tackelen door met hun alledrie naar de kamer te gaan. Dit zagen ze wel zitten. Spoedig voegde ik eraan toe dat dit dan als laatste sessie zou zijn. Als eerste sessie zou ik dit niet overleven, maar zou wel een geweldige manier zijn om te sterven. Enkele andere dames hadden aandachtig meegeluisterd en de opmerkingen vlogen heen en weer. Nadat we de volgorde hadden bepaald van de sessies (Keisha/Alice/Elvira en dan alledrie) kreeg ik "toestemming" om voor de eerste sessie vreemd te gaan. Ik zei dat als ze toch al alles aan het plannen waren ze ook maar de eerste dame voor mij moesten kiezen. Aangezien het behoorlijk fris was besloten we terug naar de bar te gaan.

Elvira zei meteen dat Alice en Keisha maar eens moesten kiezen. Keisha herinnerde de andere twee aan het feit dat ze een tijdje terug een trio had gedaan met mij en dat de gekozen dame mij daarna de rest van de dag gezelschap had gehouden en daarom afzag van de keuze. Alice zei daarna dat ze het niet zou doen omdat zij destijds de eerste dame was die Elvira voor mij gekozen had en ik nadien vaker met haar was geweest dan met Elvira. Ze was bang dat haar hetzelfde stond te wachten.
Alice en Keisha gingen een rondje lopen. Elvira begon over het stukje dat ik de laatste keer over haar had geschreven. Ze was er veelvuldig door andere beren over aangesproken en eentje had haar ook gevraagd om voor hem een dame te kiezen. Alice en Keisha kwamen weer bij ons zitten. Het dollen ging weer verder en Isabella kwam eens polshoogte nemen. Ze had wel oren om ook in het rijtje Angels te worden opgenomen. Ik zei dat dat mogelijk was als ze een goede eerste keus voor mij zou maken. Lachend zei ze dat ze egoïstisch was en zichzelf koos. Waarop ik zei dat het een nieuwe dame moest zijn en aangezien wij al eens gekamerd hebben dit dus niet kon. Mijn Angels drongen aan dat ik maar eens een keuze zou maken. De enigste nieuwe dame die voor mij in aanmerking kwam was het rode pokemonnetje. Al snel kreeg ze liefkozend de bijnaam Fireball.
Mijn Angels stonden op en liepen weg. Elvira gaf het pokemonnetje een knikje in het voorbij lopen en ze sprong van haar kruk en kwam bij mij zitten. Ze stelde zich voor als Raisa. Een leuk kennismakingsgesprekje vond plaats en na zo'n 10 minuten stelde ik voor dat we samen eerst een sigaretje zouden roken en dan een kamer zouden opzoeken. Natuurlijk waren mijn Angels ook in de rooktent en glimlachend keken ze naar Raisa en mij. Na het sigaretje in de bar een drankje besteld voor op de kamer. Er was een korte wachttijd voor een kamer. Gedurende die tijd kroop ze lekker tegen mij aan.

Op de kamer een snelle opfrisbeurt en begonnen met haar een massage te geven. Dit viel duidelijk in goede aarde. Hierna streelden we elkaars lichaam en haar handje ging op ontdekkingstocht naar mijn edele delen. Ondeugend keek ze hoe dit het gewenste effect had en begon aan een slow BJ. Haar tongetje op precies de juiste manier gebruikend. Na een klein kwartiertje verder gegaan in 69. Vrij snel begon ze heviger te bewegen met haar bekken en dit was voor mij het teken om haar op haar rug te leggen en haar te verwennen. Na enkele minuten klonk het als ware het een mantra "don't come, don't come". Ik richtte me op en zei dat als ze echt niet wilde komen ik wel zou ophouden, maar dat ik wilde dat we beiden zouden genieten. Ze zei me door te gaan en gaf zich over. Het duurde niet lang of ze kwam met schokjes klaar. Ik stak een sigaret op en zei dat ik haar met rust zou laten zodat ze bij kon komen. Nadat ook zij haar sigaretje gerookt had begon ze weer te pijpen. Ditmaal afgewisseld met een edging HJ. Telkens tot het randje. Ze pakte mijn pakje condooms, pakten er een uit en monteerde deze en kwam in cowgirl op mij. Ze begon in een behoorlijk tempo en ik vroeg haar lachend of ze de trein moest halen. Gelijk schakelde ze van de 4e versnelling terug naar de 1e. Ons ritme voelde perfect aan. Langzaam en zeer intiem. Om mijn orgasme uit te stellen omgedraaid in missio. Ook hierbij hetzelfde langzame ritme. Haar hijgen gaf aan dat ze weer richting een orgasme ging. Tempo iets opgevoerd en tegelijkertijd kwamen we klaar. We rookten een sigaretje en ze gaf aan dat ze geen idee had hoe lang we op de kamer waren. Ik twijfelde ook. Mijn playlist bood uitkomst en er was bijna anderhalf uur verstreken. Nog even geknuffeld en de kamer verlaten.

De wellness opgezocht om te herstellen. Nu kennen de dames mijn gewoonte om na een sessie de wellness in te duiken. Terwijl ik in het bubbelbad zat lonkte Michaela opzichtig en toen in onder de douche stond kwam Bianca even polsen of we later nog iets horizontaals gingen doen. Het was me ontgaan dat Keisha zat te pootje baden en toen ik voorbij liep riep ze mij. Erbij gaan zitten en ze vroeg hoe de kamer met Raisa was en alsof de duivel ermee speelde kwam ook Elvira met natuurlijk dezelfde vraag. Ik zei dat het een zeer goede sessie was. Elvira ging weer verder en Keisha en ik konden nu echt bijpraten ondertussen legde ze haar hoofd op mijn schouder. Amalia en Micha kwamen ook even goede dag zeggen. Na een tijdje vroeg ik hoe laat het was. Er waren zo'n 40 minuten verstreken na mijn sessie met Raisa. Ik zei haar dat ik over een half uurtje ready to go was en nu van plan was om even een luchtje op te doen en dan een sigaretje te roken. Keisha zei dat ze meeging. In de rooktent rustig verder gepraat. Ze vroeg of ik eerst wilde eten of dat ik dat na de kamer deed. Ik zei haar dat ik wel na de kamer at. Ze fluisterde me toe dat ze een verrassing voor mij in petto had. Na een klein half uurtje samen voor de sleutel gegaan. We moesten een vijftal minuten wachten.

Ze had werkelijk geen woord gelogen over de verrassing. Een sessie die uitmondde in een PSE van de bovenste plank. Het enigste wat altijd hetzelfde is dat ik als begin haar een massage geef. Zij pakte daarna haar massage olie en spoot deze op mijn borstkas, mijn edele delen en haar borsten. Er volgde een glibberpartij van jewelste, waarbij ze ook het onderdeel pussysliden, iets wat ze voorheen nog nooit had gedaan, liet voorbijkomen. Na een kwartiertje volgde er een heerlijke BJ waarbij ze ook dieper ging. Na een tijdje plantte ze haar poes boven mijn gezicht en zijn we in 69 verder gegaan. Er volgde een kleine rookpauze en ze legde zich op haar rug, spoot wat massage olie op haar klitje en mij werd vriendelijk verzocht er mee te spelen. Na een tijdje veegde ze de olie weg. Duidelijk een hint om haar te beffen. Na een minuut of tien de rollen omgedraaid en ik mocht genieten van haar HJ/BJ- combi.Ze reikte voor mijn condooms en nadat deze geplaatst was nam ze in reverse cowgirl plaats op mij. Ze was zo geil als boter en een behoorlijke dollemansrit volgde. Na een tijdje verdergegaan in missio. Ze had me meegekregen in haar PSE-modus en ook hierbij ging het er stevig aan toe. Knallend klaargekomen en bij het nastoten bleef ze haar kuitspieren gebruiken om me tot de laatste druppel leeg te melken. Anderhalf uur waren voorbij gevlogen en ik zei haar dat ik snel even zou douchen zodat ik meteen kon gaan eten. Opeens hoorden we een lawaai van jewelste en luid geschreeuw. We hadden geen idee wat er gaande was en besloten even af te wachten op de kamer. Na enkele minuten werd de deur geopend en kwamen 2 DSI-agenten binnen.

De rest in vogelvlucht
Na de fouillering naar de kleedkamer gebracht en daar "gegijzeld" gehouden voor ruim een half uur waarna we naar de bar werden gebracht. Rond negenen kwam de rechter-commissaris uitleg geven en droeg de DSI het over aan de politie. Rond half twaalf eindelijk aan de beurt voor de ondervraging. Daarna werd mijn kluisje minutieus doorzocht, een blaastest afgenomen en werd mijn auto doorzocht.

Als ik om middernacht de auto start klinkt ironisch genoeg "Paradise City" uit de boxen. Tot 20.00 uur was dit ook het geval. Met wat nog in het verschiet lag zou dit absoluut de beste dag in mijn SC-geschiedenis zijn geworden. De bittere nasmaak van het gebeuren is inmiddels weer naar de achtergrond verdreven.

Ik ga YY zeker niet mijden in de toekomst.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #223 Gepost op: 19 december 2016, 23:26:05 »
Vandaag nog eens in Yin Yang geweest, voor een blitzbezoek van goed 4 uurtjes. In het kort:

Het personeel, voornamelijk het barpersoneel en het restaurantpersoneel dan, was vriendelijk en behulpzaam.

De faciliteiten (bar, restaurant, welness en kamers) zijn nog steeds top.

De sfeer in de club was aangenaam, en werd nog leuker naarmate de avond vorderde. De bar was niet druk, maar wel gezellig gevuld met mannen en vrouwen.

De line-up was, zeker voor een maandag voldoende. In het begin vond ik hem tegenvallen, maar rond 20u waren er meer dan voldoende neukbare opties aanwezig.

Het eten was oké. Goed brasserie niveau. Ik heb me de kipfilet met currysaus, bloemkool en frietjes genomen.

Het drinken. Tja. Cola en enkele van die kleine biertjes hé. Goed genoeg.

2 kamergangen gemaakt: eentje goed en eentje voldoende. Niks speciaals, maar zeker ook niks dramatisch slecht.

Overall was het een aangenaam en geslaagd bezoek aan Yin Yang en de club ziet mij volgend jaar zeker nog terug! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Mooiejoke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 50
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #224 Gepost op: 12 januari 2017, 22:39:29 »
Ying yang in de herkansing

Afgelopen maandag de draad van het clubben weer opgepakt. Van SM had ik een vrijkaart voor Marisol ontvangen (Dank je wel!!!!) en het leek aantrekkelijk om mijn liefje Valentina daar op te zoeken. Afgelopen zomer was ik ook voor de eerste keer in YY geweest en na 30 minuten weer vertrokken: zo druk!!. Later las ik op de fora dat ik niet eens alles gezien had, dus besloot ik mijn vrijkaart voor VM nog even te bewaren en YY een tweede kans te geven.

Ik kwam strak om 1100 uur aan samen met een paar taxi's met dames. Naar binnen, 1-delig ijsbeer-pak aan en op verkenning. Het was natuurlijk nog rustig dus ik kon op m'n gemak acclimatiseren. Ik ontdekte de Kino, herenlounge (nog even gewerkt daar!!) en 'dook' de whirlpool in.
Al met al.... Mooie club (wat.....: Prachtige club). Aardig meisje achter de bar. Alles prima dus.

En dus tijd voor actie: ik had al een leuke dame gespot, dus daar maar op af: Sandra. Aardige dame die er heeeel goed uitziet. Heel naturel. Brunette. Sandra is Duits en een dame waar je leuk mee kunt praten. Goedlachs en vriendelijk. Dus naar de kamer.
Sandra stelde voor met een massage te starten en dat kan ze goed. Daarna werd pielemans gemasseerd waarbij ik haar kutje nat mocht maken en op haar teentjes mocht sabbelen.  Was allemaal prima, maar service bleef wel wat oppervlakkig. Matig zoenen. Geen vingeren. Beffen zonder reactie. Dus... mwah.  Wel lekker klaargekomen. Al trekkend. Het Pzc en Nmc bewaard voor een andere keer. Maar... of die er komt.... Sandra is superaardig, lief etc maar qua diensten heeft ze niet alles te bieden.

Na Sandra naar het restaurant en daar spotte ik een jonge blonde dame. Die wilde ik later nog wel tegenkomen. Maar eerst lekker geluncht. Daarna deze dame met oogcontact verleid om naar me toe te komen. Ze stelde zich voor als Bianca. Bianca is Roemeens, jong,  blond, niet te groot en kleine tietjes (wel wat groter als bij Sandra). Teasen deed ze goed. Pijpen was ok. Lekker klaargekomen.  Maar .... wederom niet super. Al.... zou ik Bianca wel verder willen "ontdekken".

Na weer wat eten en relaxen in het Turks stoombad ben ik in de Kino met een drankje uit gaan rusten. Twee keer een aantal dames van me af moeten slaan, waarna plotseling Jeanine (??) naast me neerplofte. En zonder boe of bah begon ze me op te geien en ff later te pijpen. Aan de andere kant van de kino lag een stelletje te neuken en ik werd dus heerlijk gepijpt. Ze heeft een heerlijk kutje met wat ijzerwerk erin. Korte heftige sessie met haar. Prima dus.

Ik had echter willen wachten tot ik op krachten was om Bianca verder te ontdekken, maar Jeanine (?) schopte m'n plan dus wat in de war. Toch maar (hoewel op halve kracht en met in m'n achterhoofd dat ik naar huis wilde) Bianca weer opgezocht. Naar de kamer: Snel neuken (lekkee) en daarna naar de badkamer voor een prachtige Golden Shower. Enorm geil om dat gele vocht over je kop te voelen lopen! Prima sessie.

Na afloop in de auto deze dag met mezelf geëvalueerd : YY is een prachtige club. Alles zeer goed voor elkaar. Veel mooie vrouwen (zelfs op maandag) maar de service van de dames is maar heel gewoon en de sfeer is ook wat apart. Mijn YY-dag was goed, maar ik denk dat ik het in Babylon beter had gehad en denk dat ik in VM betere sex zou hebben gehad.

Dus.... maar snel de vrijkaart van dit forum gaan gebruiken bij VM.