Auteur Topic: SAUNACLUB LIFE (ex-Planet Eden)  (gelezen 313551 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #30 Gepost op: 14 april 2012, 21:07:07 »
Overlaatst de entree van het jaar gemaakt in Planet Eden.  Met 3 man er heen op een maandag en dan krijg je alle drie een gratis inkomkaartje mee voor een volgende keer (wel binnen de 3 weken).

De vrijdag van diezelfde week stonden er terug 3 mannen voor de deur van Planet Eden.  We maakten een grapje over de gratis entree voor ons 3 maar ze konden er niet zo hartelijk mee lachen.  Blijkbaar zien ze dat niet zo graag dat er ineens 3 mannen staan met 3 vrijkaartjes.  Gelukkig was de thekedame niet dezelfde, anders zou die nog bij haar zelf moeten denken dat de derde man niet eens de derde man van maandag was en daar dus met een doorgegeven vrijkaartje stond.

Je moet er maar opkomen (waar halen ze het, moet de tegenpartij gedacht hebben) ;).

het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #31 Gepost op: 13 mei 2012, 00:17:41 »
Vanaf 8 juni: voetbal op groot scherm.  Wint Duitsland dan krijgen de kijkers een gratis inkomkaartje voor een volgend bezoek.

Aanstaande vrijdag en zaterdag: grote party  ;)!!
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #32 Gepost op: 28 mei 2012, 16:46:45 »
Zondag (27/05) ben ik met een vriend van youppie naar FKK EDEN geweest. Entree 30 euros op zondag (Happy Sunday 11-16U00)
Mooi weer, zwembad, mooie dames (+- 30), barbecue. 
Eingelejijk was het een top dag.
Volgende zondag, als het mooi weer is, ben ik terug  8)

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #33 Gepost op: 24 juni 2012, 19:56:54 »
Het begin had veel weg van de Wet van Murphy.  Enkele dagen voor mijn vertrek kreeg ik bericht van de eigenaar van de B&B dat wegens een verlengde boeking van de op dat moment aanwezige klanten, hij mij moest doorverwijzen naar een andere B&B van hem.  Na wat opzoekingwerk bleek die B&B niet zo centraal te liggen van de drie clubs die ik van plan was om te bezoeken.  De B&B lag vooral redelijk ver van Planet Eden.
Ik koos er echter voor om te voet te gaan.  Het was warm maar niet zonnig, overtrokken.  Het was een gezonde wandeling van dik veertig minuten, vooral door mooie weilanden.  Mooi ja, als het dan niet plots begint te gieten.  Niet lang maar lang genoeg om kletsnat te worden.  Het mooie van de weilandwandeling zag ik niet meer zo.  Bussen rijden natuurlijk niet door weilanden.  Mijn schoenen en broek onder het slijk. 
Alsof dit nog niet genoeg was, moest ik vaststellen dat de inkomprijs in Planet Eden verhoogd was naar € 49 op niet-promotiedagen en dat je voor elk drankje ook € 1 dient te betalen.  Je krijgt wel een drankkaart bij je inkomticket ter waarde van vijf drankjes maar als je een hele dag blijft is dat (zeker in de zomer) uiteraard niet genoeg.  Het aantal drankjes die je bestelt wordt met streepjes op je polsbandje geschreven.  Afrekenen doe je dan bij het buitengaan.  De totaalprijs van mijn dagje Planet Eden (exclusief neuken) bedroeg bijgevolg € 59.  Voorlopig (?) betaal je de drank niet apart bij party’s.

O.k., wat tegenslagen achter mekaar maar die gaan natuurlijk de rest van mijn dag(en) niet in het honderd doen lopen.   

Het was weeral even geleden dat ik nog in Planet Eden was.  Zijn er nog zaken veranderd?  Er hangen nu op verschillende plaatsen in de club klokken.  Zo weet je altijd wanneer het bedtijd is.  Verder hebben ze een praktische handdoekstaander geplaatst aan de HWP.  Voorheen moest je die over koorden hangen en viel de handdoek dikwijls van de koorden als een andere bezoeker de trap op komt om te gaan HWP-en.  Verder staat er nu een plakkaat met temperatuuraanduiding van de HWP.  De HWP is 32°C.  Plakkaat of niet, 32°C voelt eerder koud aan als je stilzit in een HWP.  Verder wil ik niet geloven dat het buitenzwembad verwarmd is.  Als dat al zo is, niet genoeg om heerlijk aan te voelen.  Vorig jaar was dat heel anders.   

Laten we eens een blik in de club werpen, of beter gezegd, naar de vrouwen.  Het is niet waar hè!!  Ook hier niet veel geluk.  Tot 12:30 heb ik geen enkele vrouw gezien.  Enkel vrouwen van het personeel en veel mannelijk personeel.  De club was niet leeg.  Me dunkt dat ze op personeelskosten nog aardig wat kunnen besparen daar, als er dan toch moet bespaard worden.  Ik at dus alleen in het grote restaurant.  De brunch was zoals steeds dik in orde.
Rond 14:00 waren er een stuk of 10 vrouwen maar helaas geen beauty’s.  Of toch, eentje.  Uitgerekend zij komt naar mij toe toen ik bijna mijn uitgebreide brunch naar binnen had.  Ik was er best gelukkig om.  Ze vroeg of ze bij mij mocht komen zitten om te eten.  Ik had daar hoegenaamd geen bezwaar tegen.  Ik bleef zelf nog wat natafelen, mijn eten was immers zo goed als op toen ze er bij kwam zitten. 
Ze verschoot dat ik wat Roemeens kende en concludeerde daaruit dat ik Roemeense mensen kende.  Ik liet haar maar in de waan.  Ik wou deze mooie slanke dame met korter blond haar niet vertellen dat ik een veel-clubganger ben. 

De dame ging van tafel toen ze gedaan had met eten.  Als je het eten kon nemen.  Een blaadje sla en nog een beetje van wat anders.  Een hapje voor mijn holle kies dus.  Ik was nog twee stukjes cake gaan halen.  Terwijl ik het laatste stukje aan het opeten was, kwam er nog een ander dame binnenwandelen.  Ze ging aan de tafel over mij zitten.  Ze vroeg hoe het kwam dat het zo lang geleden was dat ik mijn kop nog eens liet zien in Planet Eden.  Ik vertrouwde haar toe dat tot voorkort mijn stamkroeg PSR heette.

Na het eten gebeurt het wel eens dat ik na nog een lekker espresso mijn eten laat zakken tussen de boebels (niet van champagne).  In de HWP zat achter mij een dame in een sofa.  Een wat oudere dame en niet zo mooi.  Ineens voelde ik haar nagels in mijn nek.  Ze kriebelde eens door mijn nek.  Ik keek in vertraging eens achterom en ik had gelijk.  Het was die dame die daar zat en inmiddels er al terug zat.  Geen haar op mijn kale knikker die er aan dacht om met haar te gaan kameren. 
Na de HWP en een douche om het chloor van me af te spoelen, kwam ze bij me staan toen ik mij aan het afdrogen was.  Het is niet waar hè.  Zij is wel echt the opposit of die dame die bij mij aan de brunch kwam zitten.  Ik ga op de bank zitten in het wellnessgedeelte, ze gaat naast mij zitten.  Ze begint mij fijn te strelen met haar nagels over mijn rug.  Ze verklapte haar naam: Vicky.  Ik liet haar maar even begaan want het deed eigenlijk wel goed.  Na even zei ik haar dat ik wat ging drinken in de bar.  Ze loopt met me mee, pakt me vast en vraagt of ik niet liever zin heb om te neuken met haar.  Mijn antwoord was duidelijk en kort.  Ze was weg.  Ik liep richting bar. Ineens liep ze weer naast me.  Tot overmaat van ramp loop ik daar met die Vicky aan mijn zijde en plots loopt daar een superknap blondje ons voorbij.  Ik knipoogde eens en liet haar duidelijk verstaan dat ik met Vicky opgescheept zat.  Wat is dat trouwens met al dat knap blond vandaag.  Ik ben niet voor blond.  Verdorie toch, Planet Eden!

Uiteindelijk toch van haar zijde kunnen wijken en een koffie gaan bestellen in de bar.  Laura komt naast me staan aan de bar en vraagt of ik niet liever met haar in een sofa in de bar mijn koffie wou uitdrinken.  Ik zei haar dat ik met koffie drinken in haar aanwezigheid geen probleem heb.  Uiteraard is het op zo’n moment de bedoeling van de dame dat je dan enkele minuten later met haar in bed ligt.  Daarom liet ik haar al vrij snel verstaan dat ik van plan was om een eerste saunarondje te gaan doen.  Ik vond ze niet zó aantrekkelijk.  Ze ging echter door met verleiden.  Van een gezellig praatje komt dat ze haar hand tussen mijn benen legt, de andere arm legde ze in mijn nek om mij te omarmen, ze smijt mijn hand tussen haar benen….  Toen vond ik dat ik er nog maar eens de nadruk moest op leggen dat ik eerst en vooral een saunarondje wou gaan doen.  Ze verstond maar al te goed dat het niet voor nu zou zijn en liet de zaak voor wat ze was.

Zoals steeds doe ik alles op mijn gemakje.  Geen haast.  Niet in het gewone leven, zeker niet in een club.  Laura stond in de wellnessafdeling plots weer bij mij en ze vroeg of ik al klaar was met mijn saunarondje, daar waar ik er nog moest aan beginnen.  Weer een teleurstelling voor haar. 
De sauna stond vandaag maar op 78°C.  Omdat ik dat aan de frisse kant vind, nam ik de emmer en vulde hem volledig met water met aroma.  De emmer kan je zelf vullen van een grote tank waar het aroma dus al in de juiste verhouding is in gemengd.  Ik goot met snelle pozen zo goed als de gehele emmer leeg op de hete stenen van de sauna.  Ik had dat beter niet gedaan want ik moest sneller dan dat ik gewend ben, uit de sauna.  Blijkbaar is het vochtgehalte sowieso al hoog ingesteld.  De sauna was dus voor mij meer dan warm genoeg, ondanks dat de thermometer maar 78° C aangaf.  Er kwamen trouwens twee dames af.  Zij hadden de bedoeling om even op te warmen in de sauna maar zodra ze de deur opendeden, wisten ze niet wat hen overkwam en lieten de sauna voor wat hij was.  Het was die dame die over mij aan de brunchtafel zat met haar blonde vriendin.  De ene dame een spraakwaterval, de blonde vriendin zal iemand met diepe gronden geweest zijn.

Uitgedroogd van de sauna, op weg naar wat drinken aan de bar, maakte ik een kort praatje met een blonde dame die haar allereerste dag hoer speelde.  Ik geloofde het echt niet.  Zeker niet als ik ze nadien bezig zag.  Dit blondje was niet zo mooi.

Na een tweede saunarondje was ik in het buitenzwembad wat aan het zwemmen.  De dame die tijdens de brunch aan de tafel over mij zat, kon het niet laten om mijn hoofd nat te spetten.  Ik ondernam geen poging om haar helemaal nat te spetten.  Ik zei haar wel dat ze het niet leuk zou vinden als ik haar zou nat spetten.  Dat klopte dus als een bus.  Haar haar, schmink…. Je kent dat wel. 

Weer in de bar, bots ik tegen een Duitse dame die ik nog kende van mijn vorige bezoekjes aan Planet Eden.  Ze heeft zwart haar, niet zo groot, normaal figuur en best leuk in de bar.  Echter nu en vorige keren zeiden mijn voelsprieten al dat ze een te mijden dame is als je op kamer wat meer zoekt dan afwerk.  Ook nu vroeg ze weeral meteen of we vandaag gingen boenzen.  Ze verbeterde zichzelf en stelde dat we dat vandaag zeker gingen doen.  Dat zal wel.  Ze is zo goed als altijd samen met een twee vriendinnen van haar.  Een blonde die slank is en nog een die groter is dan haar 1,65 meter.  Ze zitten meestal samen aan de bar (kameren precies niet veel) aan de korte zijde aan de kant waar je naar het buitengedeelte van Planet Eden kan gaan.
Toen ik haar vertelde dat neuken met haar zo goed als onbestaande zou zijn, vroeg ze gewoon € 5 voor sigaretten.  Bedelende dames maken nog minder indruk op mij.

De blonde die bij mij aan tafel zat, nam ineens mijn hand beet en wou mij begeleiden.  Ik vervolgde echter glimlachend mijn eigen weg.  Ik moest namelijk dringend even ergens heen dat ik niet zo kon laten. 
O ja, de naam nog van die blonde die bij mij aan tafel kwam zitten: Alessia.

De eerste en laatste kamergang ontstond op de grote ronde poef in het wellnessgedeelte.  Daar heb ik ooit Katja leren kennen.  Het (misschien wel) grote gemis in Planet Eden.

Over het avondeten wil ik nog kwijt dat het ook vandaag weer aan de sobere kant was.  Wel lekker.  Het is dikwijls hetzelfde in Planet Eden.  Precies frituurvoedsel, zij het dan net een tikkeltje beter dan in het frituur.  Het is namelijk vaak kip of varkensfilet gepaneerd met kroketten of frieten.  Een rijkelijke koude schotel en een dessertje staat wel altijd voor je gereed.

De rest van de avond aan het zwembad van de stralende zon genoten.

Of ik Planet nog vaker ga bezoeken de eerstvolgende maanden zal wat van het weer afhangen.  Uiteindelijk krijg je op niet-promotiedagen toch waar voor je geld (ongeveer € 60 inkom, inclusief je drankjes.  Een bedrag dat je tegenwoordig in de meeste clubs dient te betalen en waar de faciliteiten en eten slechter zijn.  Dames zijn er in die andere clubs wel meer maar procentueel gezien niet meer mooie dames en tenslotte kan je niet tien keer op kamer gaan (en klaarkomen)  ;)

 







     
« Laatst bewerkt op: 24 juni 2012, 21:26:40 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #34 Gepost op: 14 juli 2012, 19:04:09 »
12:15: aankomst.  Het aantal vrouwen lag op dat moment wel heel erg laag (de club is al open van 11:00): welgeteld 2 vrouwen aanwezig.  Veel personeel en 5 beren.

Alsof ik dat anders niet zou doen, ben ik dan eerst maar rustig gaan ontbijten.  Wat een verrassing.  Wie ik daar aantrof.  De oudere massageman die altijd in PSR de massages gaf.  Uit een kort gesprekje kwam ik ondermeer te weten dat hij in PSR ongeveer 4 massages deed per dag.  In Planet Eden geraakte hij amper aan dat aantal per week.  Hij wou de club laten voor wat ze was maar kwam overeen met het management dat hij service man zou spelen in de toekomst.  De uitheemse masseur die Pikaso genoemd werd, werkt er niet meer.  Nu is het een andere man.

Na de brunch ging ik (ondanks het mindere weer, jammer) toch even buiten zitten met een stukje cake en een koffie.  Een dame zocht toenadering tot mij.  Ze wenste me smakelijk eten en vroeg of het lekker was.  Ik vond ze niet aantrekkelijk en hield bijgevolg mijn antwoorden gesloten zodat het voor haar moeilijk was om te blijven vragen.  Daar was ik (even) van af.

Na het eten, op weg naar mijn kastje, bots ik aan de deur grenzend aan de bar en de gang om naar de kastjes te gaan tegen "Madam Boenzen".  Een knappe Roemeense dame die de Duitse taal perfect beheerst en probeert om als Duitse door de club te gaan.  Ze heeft meestal twee blonde vriendinnen bij waarvan eentje een stuk groter dan de andere twee.  Met z'n drieën zitten ze meestal samen aan de bar op een krukje, zijde tussen de kino en het restaurant.  "Madam Boenzen" heeft altijd een grote bek en veel lawaai bij.  Ik twijfel sterk aan haar kamerprestaties.  Ze is geen lolita en daarom ook niet 100 % mijn smaak.  Ondanks dat ze al enkele keren geprobeerd heeft (met minimale pre sales), ben ik nog niet op haar aanbod ingegaan, door net vermelde puntjes.  Deze keer vroeg ik bij de botsing of we vandaag gingen boenzen maar ze heeft me afgeschreven, vermoed ik uit haar reactie (kort).  Het minste van mijn zaak overigens.

Er is wel weer wat veranderd in Planet Eden.  De grote zithoek aan de toiletten in de bar is verdwenen.  Deze is nu in een andere samenstelling in het wellnessgedeelte geplaatst, naast het gedeelte voorbehouden voor de massages.  Eigenlijk zo slecht nog niet.  De vrijgekomen ruimte in de bar is nu volgeplaatst met speelautomaten. 
Je kan nu ook à la carte eten in Planet Eden.  Je betaalt er een redelijk faire prijs extra voor, dat wel.  De menu's lijken lekker en schommelen rond de € 11.  De drank is ook nog steeds te betalen vanaf het zesde drankje à € 1. 
Omdat alles nogal snel wisselt in Planet Eden had ik vooraf even opgebeld met de vraag of ook de drank in de prijs inbegrepen is.  Men verzekerde mij van wel.  Dat is dus niet zo.  De thekefrau is dus niet verlegen om de waarheid wat te verdraaien als je telefonisch informeert.  Lijkt me op zich niet slim.

Eigenlijk is Planet Eden al geen gewone saunaclub meer.  Niet meer helemaal zoals het oorspronkelijke concept was.  Waarom denk ik dat het best wel eens mogelijk zou zijn dat Planet Eden stilletjes aan zal evolueren naar een club waar meer de nadruk ligt op consumptieverbruik (drank, sterke drank, speelautomaten) dan op "saunaclubben" in de echte zin van het woord?  Ik heb het sterk vermoeden dat ze momenteel niet uit de kosten geraken en daarom continue de zaken veranderen.  Waar ze écht naar toe willen (of terecht zullen komen) zal de toekomst uitwijzen.

Een toch niet onbelangrijke ontdekking gedaan.  Sommige sleuteltjes van de opbergkastjes passen op meerdere kastjes.  Ben ik daar nu inbrekerspraktijken gaan praktiseren dan?  Nee, zeg!!  Ik vergiste me enkel van kastje.  Er hangen bovendien twee sleutels aan je bandje en ik vergis me altijd van sleuteltje.  Ik vergeet telkens of het nu het kleinste of de grootste is die ik moet gebruiken voor de kastjes.  Ik was dus aan het proberen en kwam tot de (bijna)-vaststelling dat geen van beiden goed werkten.  Ik wrong dan maar wat meer en kwam in een leeg kastje terecht.  Oeps!  Ik moest het kastje ernaast hebben.  Is dit een algemeen probleem in alle saunaclubs met die sleuteltjes?  Ik wil het niet weten.

Op weg naar de bar.  Bij het binnenkomen van de bar zag ik de dame van daarstraks, die mij vele vragen probeerde te stellen, met haar poesje spelen terwijl ze close tegen een man stond die op een sofa zat.  Ik kon het niet laten om nu toch zelf een vraag te stellen.  Of ze een showke aan het geven was.  Haar antwoord was deze keer ook zonder franjes.  Ze vroeg of ik zin had in haar poesje.  Toch niet dus.

In de bar zag ik wel ineens een oude bekende.  Ze was ongeveer een half jaar terug naar Roemenië gegaan.  Daar was ze dus terug.  Simona!  Bijzonder mooie dame.  Ik had goede herinneringen van haar over de vorige kamergangen.  Een enthousiast welkom was dan ook mijn deel (en haar deel natuurlijk, daar zorgde ik dan weer voor). 
Simona had een nieuwe dame meegebracht uit haar geboorteland die naar de mooie naam Angel luistert.  Angel spreekt zo goed als geen Duits en Engels.  Ze liet me weten dat ze gloedjenieuw was in het vak.  Zoiets vertel je niet zo snel zelf, denk ik en door haar later op de dag te aanschouwen had ik al snel in het snuitje dat ze zeker niet nieuw was in dit vak.  Mogelijks beoefende ze dit werk al twee jaar uit in haar eigen land.  Hoewel het klinkt alsof je een ritje gaat doen met een nieuwe wagen bij de autoverkoper heb ik haar niet uitgeprobeerd.  Misschien moet ik daar volgende keer mijn werk van maken.  Ik kon voor mezelf niet uitmaken of ze op kamer zou vrijen als met haar vriendje of net heel erg stil zou liggen als een pop uit haar jonge kinderjaren.  Ze ging in elk geval zeer frequent op kamer.  Dat zegt niet alles: ze is namelijk bijzonder mooi.  Enkel nog niet zo zonnebruin als de meeste Roemeense dames in clubs.  Even kanonnen!

Hoewel ik dus al een lekkere brunch genoten had, tippelde ik met hen toch weer terug naar het restaurant.  Gezellig mee aan tafel schuiven.  Een gratis drankje (dat is een drankje besteld door een dame voor een beer) werd me aangeboden door Simona.  Angel liet ik alvast horen dat mijn mondje Roemeens steeds beter werd.  Ze stond er versteld van.  Intussen kwam Pistolpete er ook bijzitten. 
Als Simona haar eten op was, kon ze effectief met haar verleidingskunsten beginnen.  Ze zat eerst naast mij maar kwam nu in mijn schoot liggen, vroeg om zoentjes....  Wou ik vandaag wel weer met Simona?  Ik moest er nog eens over denken.  Het is geen top 3-dame voor mij (maar mijn eisen liggen hoog).  Ik zei haar gewoon dat mijn hoofd (en ook kop) nog niet naar haar stond.  Ik vroeg haar om mij gewoon even een saunarondje te laten doen.  Beetje relaxen.  Ze had er totaal geen problemen mee.

Aangekomen bij de sauna, stond Simona ook in de sauna.  Ze was haar even aan het opwarmen, wist ze mij te vertellen.  Dit kon geen toeval zijn.  In de sauna namen we mekaar stevig vast.  We begonnen te tongzoenen.  We wreven tegen mekaar aan en toen zei ik haar dat er de eerste 15' niets zou gebeuren.  Nee, nee, nee, hield ik vol, terwijl ik daar met een stijve stond. 
Vanaf toen was ik zo zwak als een ijsbeer op drie poten.  Het zal dan ook niet verbazen dat ik die zondag weer op herhaling ging met haar. 

Na mijn saunabeurt, koude douche en zwempartijtje (in het zwembad dat 30°C is, héérlijk warm, nog nooit zo warm geweten in een saunaclub; als dat maar blijft duren in Düren) en wat zonnen, hoorde ik ineens iemand roepen op mij.  Ik hoorde niet zo direct (en zag het ook niet zo direct) van waar het geroep naar mij kwam.  Ze roepen mij daar bijna allemaam met mijn naam.  Je bent dus snel bekend want zo abnormaal veel kom ik daar nu ook weer niet.  Het bleek Simona te zijn.  Zij was intussen al met een andere man op kamer gedoken.  Een van die kamertjes in het wellnessgedeelte aan de HWP.  Kamers zonder deuren maar met gordijntjes.  Ze deed het gordijntje open.  Daar lag ze dan met die man. Allé, goed voor hen hè.  Die Simona is helemaal kierewiet.

Zelfs dames die ik meen niet te kennen, spreken mij daar al met mijn naam aan.  Roddelwijven!

Ondertussen had ik een verbazingwekkend prachtige slanke blonde dame gespot.  Jongens, jongens....  Er liep trouwens ook een dame met lang zwart haar rond die eigenlijk niet moest onderdoen voor die blonde dame.  Weer maar eens: jongens, jongens.  Wat hebben ze hier binnengemeten?!  Je zou er vrolijk niet goed van worden, onmiddellijk. 

Ik had vooral de mogelijkheid om de blonde een beetje in het oog te houden.  Ik verdacht haar vanaf het eerste moment van het geven van belabberde service op kamer.  Een eerste gedacht, meer niet.  Kan dus fout zijn.  Ik moest echter vaststellen dat ook zij frequent kamerde (er wordt wel wat afgekamerd in Planet Eden) maar dat ze telkens binnen de 10' à 15' weer met de handdoek om richting betaling wandelde.  Zal ik het dan maar bij kijken laten?  Soms is dat veiliger.

Voor de zoveelste keer bleek het dampbad kapot te zijn.  Hopelijk niet weer voor een drietal weken.  Ik ging dan nog maar wat aan het zwembad liggen in de zon en wat ouwehoeren met wat (intussen) bekende beren.  Die was intussen weeral flink gaan schijnen, voor zolang het zou duren.  Als de zon scheen was het behoorlijk warm. 
Ook vanuit mijn luie stoel de spelen aanschouwt tussen beren en dames.  "Madam Boenzen" was er natuurlijk bij.  Ik was mijn laatste dag sauanclub van mijn meerdaagse bezig en had er dit keer niet echt zin in.  Ik bleef lui toekijken.  Bovendien wou ik "Madam Boenzen" geen valse hoop geven.
Ineens kwam een Vlaamse berenvriend naar het zwembad toegelopen.  Wat een verrassing.  Hij antwoordde me eerder per sms dat hij naar LR zou gaan.  Het gesprek tussen ons ging natuurlijk over onze hobby's, de wijven, seks...  Het was weeral een maand geleden (van in Sharks) dat we mekaar nog zagen.

Toen de zon gedeeltelijk achter de wolken verdween, werd het vrij frisjes.  Er stond veel wind.  We kozen er dan ook voor om ons avondeten binnen op te eten.  Het eten was lekker.  Hopelijk blijft dat zo.  Het avondeten is doorgaans lekker in Planet Eden maar nooit super speciaal.  Hopelijk knabbelen ze hier niet nog verder aan, in de hoop dat de betalende menu's meer succes zullen kennen.  Ik zag in het restaurant niemand een betalende menu oppeuzelen.  Het was Broccoli met aardappelen en varkensgebraad of kippenragout met rijst.  De verschillende dessertjes waren ook weer daar en de soep was ook niet te versmaden.  Ik weet alleen niet meer welke soep het was.  Is ook maar een detail natuurlijk.

Na het eten zijn we dan de HWP maar ingegaan.  Zo kan ons eten rustig wegkabbelen naar de onderste regionen van het lichaam.  Er staat geen plakaatje dat je niet mag schijten in de HWP (in ACA plakken er stickers dat je niet mag plassen in de douches alsof iemand dat zou doen), wel een plakaatje met de temperatuur van het water.   

En maar ouwehoeren, en maar ouwehoeren.  En maar kijken, loeren....  In de bar zei ik mijn berenvriend dat daar maar eens een einde moest aan komen.  Ik liet hem weten dat mijn eerste gedacht toch die razendknappe blonde was.  Er op of er onder!  In de bar zaten we tegenover mekaar.  Wij en die blonde griet met haar vriendin.  Voorheen hadden zij en ik al eventjes contact gehad in de bar.  Nu deed ik teken dat ze gerust bij ons mocht komen zitten en gaf haar een werpkus.  Dat wou ze niet.  Verlegen of niet spontaan genoeg om zich er bij te werpen?  Ze deed teken dat ik bij haar moest komen zitten.  Was het niet dat ik dan tussen twee mooie vrouwen kon gaan zitten, had ze er achter kunnen fluiten.  Bovendien zaten ze in een grote poef, altijd leuker dan een gewone sofa.  Zou er een kamergang gevolgd zijn?  Als dat zo was en hoe dat dan was, verneem je dan zeker hier, binnenkort.

Het uitermate toffe dagje Planet Eden werd afgesloten waar het begon.  In het restaurant met een cake en maar liefst drie potjes griesmeelpap.  Die pap was zo lekker en voor mij was die dessert ook al heel veel jaren geleden.

Nog ter detailinfo: er staat in het wellnessgedeelte aan de ex-zithoek van de bar, nu een waterfontein.  De grote ronde poef, waar ik nog steeds mijn mooie eerste neukbeurt met ex-Katja van herinner, staat nu tussen de HWP en de sauna.  Die heeft dus plaats moeten ruimen voor de ex-ziethoek van de bar.

Gelukkig bleef in de loop van de dag het aantal vrouwen niet op twee steken.  's Avonds waren er ongeveer evenveel vrouwen als mannen (een dertigtal).

Omdat het de dag nadien werkendag was en ik maar liefst 13 uur in de club verbleef, zat ik moe op het werk  ;).
















 

 

 

 

 
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline pistol pete

  • PORNO PIET
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 317
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #35 Gepost op: 31 juli 2012, 00:00:28 »
Vandaag en afgelopen zaterdag heb ik twee bezoeken gebracht aan deze fraaie club. Ik hoopte zaterdag te kunnen genieten van fraai weer maar pas tegen het eind van de middag brak de zon door. Het was voor mij toen te koud voor plezier in het verwarmde buitenbad en ook de meiden hadden er geen zin in.
Zowel zaterdag als maandag was de line up prima. Als je tenminste van roemeens en Bulgaars houdt want er waren volop Bulgaarse en Roemeense dames aanwezig verder een enkele Duitse,Braziliaanse en Moldavische dame.
Verder was de masseur Picasso (cubaans) er op beide dagen. Hoewel ik niet vaak een massage laat doen (als sexjunk telt alleen sex voor mij) heb ik me na lange tijd weer eens onder handen laten nemen door Picasso. Prima masseur. Dat bleek ook maandag toen ik nog steeds wat pijnklachten had in de rug nadat ik teveel had getild op de zondag. Na de massage was ik volledig pijnvrij en kon ik mijn favootje een beurt geven. Verder heb ik nog gestoeid met een andere Bulgaarse, Laura. Laura heeft een iets vollere body en is daardoor geen pistolmeisje maar wat een snoepje is deze 22-jarige die zich op de kamer helemaal overgeeft. Heerlijk zoals zij tongzoent. Zeer herhalingsgevaarlijk, hetgeen overigens voor de hele club geldt.
Het eten (niet a la carte) was zeker de moeite waard: lassagne en broccoli met kaassaus.

Precies 3 uur na binnenkomst verliet ik de tent en beeindigde daarmee mijn bliksembezoek (Zaterdag was mijn verblijf samen met ijsbeervriend Wipneus nog 14 uur in de club!) doordat ik onverwacht wat tijd in mijn agenda verkreeg. Mede dankzij de uitstekende wellness, de prima masseur Picasso, het goede eten en last but not least de prima line up is Planet Eden momenteel (op de voet gevolgd door Heaven 7 en LR) mijn favo cluppie.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #36 Gepost op: 31 juli 2012, 21:42:19 »
Je bent niet alleen.  Afgelopen zondag was voor mij ook een topdag in Planet Eden.  De zon straalde toen wel volop.  Ik had net hetzelfde idee: een toptent  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #37 Gepost op: 12 augustus 2012, 13:45:23 »
Een zonnige dag --> Planet Eden: ideaal!

Om 14:00 waren er al ongeveer 30 mannen en nog steeds meer een vijftal vrouwen.  Voor mij was dat nog zo geen ramp als dat niet zo zou blijven.  Laten we bij dit mooie weer dan voorlopig maar genieten van het zonnetje, het zwembad en de wellnessfaciliteiten die Planet Eden rijk is.
Het zwembad was weer héérlijk warm.  Veel warmer dan alle andere zwembaden in saunaclubs die ook verwarmd worden.

Een goed idee van Planet Eden is dat ze nu al enige tijd toch weer de drank in de inkomprijs vervat hebben.

Op een gegeven moment (omstreeks 15:00 à 16:00) beginnen de mooie vrouwen toch binnen te druppelen.  Ik botste bijna op twee vrouwen.  Ze verwelkomden mij direct, met hun normale kledij nog aan.  Ze zouden zo bijna gevochten hebben om mij.  Toch mooi. 

Het tuinterras is opgefleurd met tropische planten.

Een tip:
De deur in de bar die toegang geeft tot het buitengedeelte heeft speciaal glas.  Je kan enkel van binnen naar buiten kijken.  Zo heb ik Melissa een tijdje lekker kunnen begluren zonder dat ze er erg in had.  Zij was een beer aan het zwembad aan het verleiden.  Ik keek naar haar mooie tieten en prachtige kontje.

Ineens stond Mariana achter me.  Was ik betrapt of had ze het niet door?  Het was me niet helemaal duidelijk.  Mariana had vandaag een mooie roze bloem in haar haar.  Ze is nog heel erg jong en zeer slank.  Een modellenfiguurtje met andere woorden.  Op kamer is ze erg goed maar nog een beetje onwennig.  Ze doet dit vak nog maar pas.  Af en toe viel ze een beetje stil (bij manier van spreken).  Dat heeft echter ook zijn charmes.  Laten we hopen dat ze super wordt en niet evolueerd naar een (slechte) profi-dame. 

In de bar hebben ze de muziekinstallatie ook veranderd.  In plaats van de plafondboxen hebben ze nu grote grondboxen geplaatst.  Het gevolg hiervan is dat vooral 's avonds de muziek nu luider staat.  Gelukkig nog niet het niveau van Yin Yang.

Zoals gezegd, eerst flink genoten van de wellnessfaciliteiten die Planet Eden rijk is.  Intussen kwamen de dames lekker binnengewandeld. 
Vandaag ook uitzonderlijk veel gesjouweld met beren die ik al lang niet meer had gezien.

Met de douches in het wellnessgedeelte mankeert wel wat.  De douche aan de sauna wordt niet kouder dan lauw en de douche aan het dampbad blijft gloeiend heet, hoe zeer je ook draait aan de kraanknop.  Hopelijk is dit nu al verholpen.

Intussen was het met al dat gewellness en gesjouwel al tijd geworden voor een avondmaal. 

Na het avondeten wilde ik nog wat drinken bestellen.  Ik wou dat doen aan de zijde van de bar waar de theke stond maar op enkele luttele seconden bedacht ik mij.  Ik ging vlak naast Melissa staan.  Ze was al zo dikwijls bij mij gekomen, telkens wees ik ze af.  Ze reageerde duidelijk verbaasd.  Ik had plots zo'n zin in haar.  Die opvlakkeringen had ik al wel meer gekregen.  Vandaag voerde ik mijn zinnen ook uit.

Verder dan wat lachjes naar mekaar (die knappe blonde waarmee ik vorige keer 2 uur op kamer zat en ik) kwam het niet.  Ze wist trouwens niet zo goed hoe ze zich moest gedragen naar mij, gezien het speciale kameravontuurtje van vorige keer.  Toen ze mij toevallig van kamer zag komen, blij en gezwind, na amper 30' met Melissa (toch qua uiterlijk: ogen, haarkleur) de tegenovergestelde van haar, begreep ze er allicht helemaal niets meer van.  Grappig.

In de wellness heb ik nog geruime tijd in de grote poefen vertoefd met Irene(a).  Ik lag daar wat uitgeteld en zij kwam bij mij liggen.  Ze had wel iets, dat had ik eerder op de dag al vastgesteld voor mezelf.  Ze was lief, ze speelde rustig met mijn lul (hoewel ik al snel zei dat ik nog wat wou wachten om te gaan kameren, ze gaf niet af),... maar geen gekus.  Mijn voelsprieten kwamen al recht te staan.  Het komt me maar weinig voor maar zij rook uit haar mond naar een assenbak.  Vreemd.  Bijna alle dames zijn kettingrooksters in de clubs maar dit heb ik nog maar zelden meegemaakt.  Ondertussen ging ze maar door met me te verleiden.  Ze kroop heel dicht en knus tegen me aan, legde haar hoofd op mijn borstkas en masseerde heel sensueel mijn lul en ballen.  Ik moest me goed concentreren en bewingen om alzo niet klaar te komen.  Ik stelde maar snel de "tongzoenvraag" om van haar bevestiging te krijgen dat ze dat niet doet.  Toen heb ik haar snel duidelijk gemaakt dat een sessie zonder tongzoenen er niet in zou zitten.
Als je het mij vraagt heeft ze twee problemen.
1) Als je zo verschrikkelijk veel rookt, neem dan eens een keer meer een muntje want voor niet-rokers is het (licht) storend.
2) Ze is absoluut geen PSE-dame, ze is een GFE-dame maar contradictorisch genoeg wil ze niet tongzoenen.  Zoenen kan overal, behalve op de mond.
Ik denk dat ze voor dit laatste een en ander zal moeten bijsturen als ze aan klanten wil geraken.  GFE = + tz, anders moet ze PSE-service gaan leveren.

Het avondeten was lekker maar eenvoudig en vooral low cost.  Dat voelde ik aankomen.  Je kan tegen extra betaling fijnkost bestellen van de kaart maar als ze dan de basic menu te goed maken....  Je snapt het plaatje wel.

Rekening houdend met het feit dat het vandaag zondag was, waren er voldoende dames in de loop van de avond.  Ik schat een stuk of 30.  Er waren ook maar een stuk of 40 mannen dus het aanbod was meer dan voldoende.  De meeste dames waren mooi tot zeer mooi en erg aangenaam in de omgang.

Planet Eden blijft voor mij een van de betere clubs, niet ver en niet duur (€ 45 all-in)  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #38 Gepost op: 14 augustus 2012, 21:30:37 »
Porno show en veel meer!  Vandaag bezig, morgen het vervolg!
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Rudi_NL

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 112
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #39 Gepost op: 17 augustus 2012, 23:49:18 »
Planet Eden: woensdag 15 augustus 2012

Inleiding
Woensdag 15 augustus ben ik naar een pornoparty in Planet Eden te Merzenich geweest. Cupido en Bbertb zouden ook komen en waren al op locatie toen ik arriveerde. Het was geweldig weer met veel zon en hoge temperaturen. Ideaal weer dus voor in de tuin te liggen/loungen en af te koelen in het zwembad. In het zwembad hebben Bbertb, Cupido en ik dan ook als kinderen met de ballen (geen zaadballen) en waterpistolen gespeeld.
 :)

Dames
Het was erg rustig voor wat betreft RAKKERS, maar ook voor wat betreft dames. Ik schat dat er circa 20 dames aanwezig waren, waarvan een vijftal echt superlekker uitzagen. Klein, jong, slank en strak met leuke kopjes (inderdaad "the place to be" voor Pistol Pete, die hier regelmatig komt).
 :)

Kamersessies
Ik ben met de Roemeense Laura (23 jaar) en de Roemeense Marianne (24 jaar) gaan kameren. Beide sessie waren goed en naar tevredenheid. Laura heeft heerlijke dikke borsten en Marianne is een lief en stijlvol typetje.
 :)

Verpest
Hoewel ik de sessies op de kamer goed en lekker vond, vond ik ze ook wel een beetje gewoontjes. Geen deepthroathen, geen ballen zuigen, geen anaal, geen rimmen, geen FT, geen gezicht volspuiten en geen sperma slikken. Maar waarschijnlijk ben ik door de gangbangs van Saskia Farell en Zhuzha helemaal "verpest" en vind ik een goede pijppartij en tongzoenen wel erg lekker, maar ook een beetje saai (geen spanning).
 :)

Porno porno
Van de pornoshows heb ik weinig gezien en dat wat ik zag was ook saai. Een dildo in de mond of in die gleuf van Kyra Black en wat zonnebrand over haar dikke borsten uitwrijven. Deze Kyra Black leek trouwens totaal niet op de pornoster van op de foto, dus misschien was het wel een andere dame.
 :)

Overige
- Het eten was redelijk.
- De muziek vond ik goed tot heel goed.
- De pinautomaat ter plekke is reuze handig.
- Erg handig zijn de bekertjes met mondspoeling.
- Het was erg gezellig weer eens bij te praten met Cupido en Bbertb.
- Avonds zijn de tuin, het zwembad en de gebouwen mooi en kleurrijk verlicht.
- Een biertje laten tappen, duurt een eeuwigheid vanwege de grote schuimkraag.
- Bbertb is (evenals ik) ook op zoek naar andere/extremere sexplekken dan alleen maar in FKK-saunaclubs.
- Om te relaxen en tot rust te komen is het mooie en grote Planet Eden ideaal (mocht je dat willen natuurlijk).
- Echt heel veel dames waren er niet en zich opdringen/aanbieden deden ze (vreemd genoeg) al helemaal niet.
 :)

Slot
Bij goed weer of zeer warme dagen (te warme dagen) is het fijn toeven in Planet Eden.
 :)

Tot binnenkort in FKK-saunaland of gangbang-land.
Groeten Rudi_NL
 :)
« Laatst bewerkt op: 18 augustus 2012, 00:57:37 door Rudi_NL »
Rein raus, rein raus und fertig ist der kleine Klaus

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #40 Gepost op: 4 september 2012, 12:34:23 »
Planet Eden, de eerste dag van september

Na de leuke dag in Babylon, ging ik al vroeg weer op pad; na elven lag de neiging de Oststrasse weer in te slaan immers op de loer. Ik bleek de volgorde van de clubs goed gekozen te hebben, en besloot in het lekkere ochtendzonnetje (na de regen van vrijdag) op de bonnefooi naar het station van Zieverich te wandelen… na een klein uurtje kwam ik bij het station van Bergheim aan (!? :o). Via het hotel bij Keulen Hbf, naar Merzenich getreind en wederom van de zon genietend naar de club gewandeld.

De verstandhouding met de ontvangstdame was wat stroef; toen ik in deze 'Hessense club' in NRW vroeg waar het gekleurde papieren armbandje ook al weer voor was (in de Hessense clubs ook standaard… behalve in Sharks), snapte ze niet wat ik bedoelde. Het blijkt hier uiteindelijk voor de sterke drank te zijn. Als introductie toonde ze me de kleedruimte en wees naar de ingang van de barruimte; ze had uitgebreid verteld wat bij de inkom inbegrepen was (al klopte het niet; fruitsappen zijn immers nog steeds alcoholvrije dranken) maar geen woord gezegd over de prijzen van de dames. Na mijn douche ging ik nog maar eens informeren en ze antwoordde als Lance Armstrong die naar dopinggebruik gevraagd wordt >:(: voorzichtig zonder echt antwoord te willen geven. Dan maar expliciet gevraagd hoe het nou met die uurprijzen zit: dat moest met de dame zelf besproken worden (naar FT, etc heb ik niet meer gevraagd). Lekker die duidelijke huistarieven ::).

Wat een grote en mooie club zeg, eigenlijk zou hier een rondleiding wel handig zijn geweest… maar op dit moment waren er nog geen dames aanwezig(!); zo een meisje zou waarschijnlijk ook meteen een half uur bezig zijn. Het was eigenlijk heel vreemd om helemaal alleen over het terrein te lopen; alsof je stiekem naar binnen bent geslopen. De club deed mij op alle vlakken aan Hessen denken: de wegwijsbordjes en het ‘zelfbediening’ bordje bij de tweede bar waren zo van World overgenomen; de grote HWP deed aan Oase denken; de gekleurde verlichting in de HWP is exact hetzelfde als bij het buitenbad van Sharks en de door niemand gebruikte mogelijk om voor extra geld a la carte te bestellen hebben ze van Palace afgekeken (inmiddels zijn alle gerechten 5 euro goedkoper trouwens)… toch misten ze het belangrijkste van de Hessense grootclubs; zoals gezegd, twee uur na openingstijd waren er nog geen dames :-\. Ook in de avond zal het aantal meiden rond de dertig zijn blijven steken. Voor een club van deze grootte zeker vijftig te weinig. Later werd mij verteld dat ze in Planet Eden niet in shifts werken en iedereen gewoon tot het einde moet blijven; op vrijdagen en zaterdagen dus tot 5 uur.

In het restaurant – net zo groot als heel GT – kwam ik de enige andere ijsbeer tegen; het eten was best ok (ook later), maar eigenlijk heb ik in Babylon lekkerder gegeten. Terwijl ik lekker aan het zwembad lag, verschenen de eerste drie dames op appel… alle drie Bulgaars – heb ik om de een of andere reden altijd slechte sessies mee – en alle drie niet aantrekkelijk. Twee van deze dames hebben wel herhaaldelijk geprobeerd (onder veel piemelgetrek) iets voor elkaar te krijgen, en ik moest bijna onbeschoft worden om het ze duidelijk te maken. Wel lekker gebubbeld en gesaunad… maar als ik met de auto was geweest, zou ik na twee uurtjes naar Elsdorf gereden zijn. Met ov wat ingewikkelder en ik had al bedacht dat ik rond etenstijd naar Samya kon verkassen als het niet beter werd.

Tussen drie en vier druppelden dan eindelijk de Roemeentjes binnen en er waren toch wel 3/4 leuke meisjes. De eerste, die ik bij haar ontbijt zag, was een PP meisje pur sang…. wat een strak lijfje zeg, met op elke rugwervel een chinees teken getatoeëerd (afgaand op de foto’s op de site moet dit Rosa zijn). Voor de rest had ik haar beter niet kunnen meetellen; na haar ontbijt rende ze naar het beauty centrum – waarbij ze er van achteren eerder als 14 uit zag en ik mezelf voorhield dat met haar gaan eigenlijk niet kan - om daar pas een uur of 4 later met een nieuwe coupe uit te komen. Voor de rest van de avond lijkt ze niet aan het werk te zijn, oogcontact krijgen is al een hele opgave… en als het al lukt kijkt ze je even nors aan om daarna pontificaal van je weg te kijken. Laat maar…  ::)waarom ze dan wel om de haverklap van pakje wisselt snap ik ook niet. Ik heb haar één keer een kamer zien maken – na indrukwekkende presales in de vorm van een tikje op haar schouder - en ze kwam binnen een kwartier op hoge snelheid weer door de bar gestampt, om daarna te gaan gokken; de inkom was er weer uitgehaald.

Daarnaast was er een groepje van drie vriendinnen: Anna Lina (of Analina, of Annalia), Ina en een schattig koppie waarvan ik zou zweren dat ze haar eerste dagen in de job had (de manier hoe ze aan haar vriendin vastklampte, naam ben ik trouwens nooit achtergekomen); toen ik haar een uurtje of twaalf later voor het eerst echt sprak, deed haar alleraardigste Duits vermoeden dat dit zeker niet zo was. Alle drie slank, kleine b-cups, brunette en een mooi gezichtje. De eerste uren vond alle actie bij de speelautomaten plaats; ook de spaarzame kamergang die werd geboekt (voor drieën echt geen een) ontstond meestal daar. Vraag je ook een beetje om met 9(!) speelautomaten op een rij. Ik had sowieso weinig met die hoek, met zijn vending machines en pooltafel tegen betaling.

Eigenlijk was Anna Lina de enige van die meisjes die een beetje op de kerels lette en waarbij ik dus niet al te veel moeite hoefde te doen om haar quasi per ongeluk op de kruk naast me te doen belanden. Even in het vet, dit zou het absolute (en enige) hoogtepunt van de dag worden. Een mooi en slim meisje, dat ook zeer goed Engels spreekt. Ik wist het toen nog niet, maar ze is bijzonder goed in het regelen van een kamergang… misschien zelfs een hoger slagingspercentage dan Daria uit Sharks (al probeert ze het veel minder vaak). Ze hing dus ook snel om mijn nek en het gesprekje was alleszins vloeiend en doorspekt van grapjes en plagerijen over en weer. Met haar slanke lijf kon ze dat Inna badpakje - bh en slip verbonden met een strookje stof - ook zeer goed hebben (ze veranderde na elke kamergang van pakje). Kennelijk was het niet eerlijk dat ik mijn badjas aan had, dus kleedde ze me uit omdat ze me naakt wilde bij het knuffelen. Zo zat ik daar aan de bar met eigenlijk niks aan (ik zat nog op het deel van de badjas dat  onder mijn kont zat) en een stijve piemel waar Anna Lina mee zat te spelen 8). Eigenlijk was al die spielerei en dat knuffelen bijzaak, bij het verbale gescherm tussen ons. De vele zoenen werden steeds teruggetrokken voor het tot tongen kwam en ze weigerde duidelijk tot de kamervraag te komen; dat moest en zou van mij af komen. Uiteindelijk manipuleerde ze het gesprek zo, dat ik antwoord moest geven op de vraag: ‘als je niet getrouwd bent en geen vriendin hebt, wat doen we hier dan nog?’ (op navraag zou de vraag hetzelfde zijn als ik wel getrouwd zou zijn geweest)… inmiddels waren er al wat pottenkijkers en ik zei maar dat ze een goed punt maakte en stelde dan eindelijk voor naar een kamer te gaan. Buiten ging ze een paar keer bijna op haar bek, dus moest ik haar naar het andere gebouw dragen; ook niet de eerste keer dat ik met een dvp in mijn armen over de drempel ga.

Op de kamer meteen lange en zachte tongzoenen; echt een heel goede klik samen, al kan het ook zijn dat ze gewoon een goede illusie verkoopt. Net als sommige sessies de dag eerder, was het niet zozeer service, maar gewoon samen vrijen...met Anna Lina die net zo veel bepaalde wat er gebeurde als ik en ook een hoop niet echt relevant gelul tussendoor. Uitgebreid geknuffeld, gezoend en gespeeld. Na een tijdje keek ze me aan, terwijl ze onder me lag, en zei te willen neuken en geen zin te hebben in voorspel. ‘Je wilt niet pijpen?’ *schuddend hoofdje* ‘Best, maar ik heb nog helemaal geen zin om te neuken’… ik denk dat dit mijn eerste betaalde seks was zonder pijpbeurt. We zoenden verder en al snel brak ze het af en keek me vertwijfeld en niet geheel happy aan ‘Je hebt toch geen problemen met seks met condoom?’… kennelijk gebeurt dat nog wel eens en ze dacht dat mijn uitstel naar een verzoek tot nzc zou leiden :'(. Mijn enigszins verontwaardigde antwoord stemde haar tevreden en ze besprong me weer. Lekker liggen tongen en terwijl ik haar vingerde, klemde ze mijn hand op zijn plaats door haar benen samen te drukken…zelfs als ik zou willen, zou ik niet kunnen stoppen; zo geil als een meisje dat doet :)). Ik lees wel eens dat Roemeense dames vingeren niet zouden toestaan; dit weekend waren drie van de vier er behoorlijk enthousiast over. Na nog een tijdje verder te spelen ging het condoompje om en werd er goed geneukt. Langzaam, veel oogcontact, verleidelijke lachjes en veel gezoen; klaarkomen waren we niet mee bezig, gewoon lekker met elkaar vrijen. Op bed zittend was het toch wel speciaal, met zij die langzaam heen en weer schommelde terwijl ze me van een klein afstandje aankeek en af en toe een dikke tongzoen gaf. Het orgasme kwam dan terwijl we in elkaar verstrengeld aan het zoenen en vrijen waren. Ruim veertig minuten bezig, dus we bleven dicht tegen elkaar liggend nog wat hangen. Echt een geweldig leuk meisje, al weet ze volgens mij dondersgoed wat ze in huis heeft. Nog veel gelachen en zo tegen het einde van het uur, begon ze weer te tongzoenen terwijl min hand weer tussen haar benen zat; maar het was wel goed zo. Zoals verwacht bleek – nadat ik haar weer terug gedragen had - de schade ook Hessense normen te volgen, maar ik kan er niet mee zitten.

Ook de aftersales zijn goed te noemen en ze kwam regelmatig even knuffelen en wat zoentjes geven. Inmiddels was het niet meer logisch om nog naar Samya te gaan en ik dacht ook nog wel wat opties te hebben. Ook de dj was begonnen met draaien en na een valse start met echt belabberde overgangen, werd het na een tijdje een stuk beter en eigenlijk heeft die kerel heel leuk gedraaid. Het was alleen jammer dat er nul sfeer was en zelfs bij Manele gebeurde er niet meer dan een paar mondjes die meezongen. Het paaldanspodium kunnen ze ook wel weghalen. Uiteindelijk waren het een paar Turkse beren die wel wat sfeer erin brachten, maar ondanks dat de meeste dames het wel leuk vonden, deden ze niet mee. Daarna viel het weer stil: veel te grote ruimte voor zo weinig mannen en  meiden.

Ik vond eigenlijk dat ‘nieuwe’ meisje wel leuk, maar ze had last van hetzelfde probleem als die chick met de tatoo’s op haar rug. Geen contact mee te maken en hoewel ze duidelijk door had dat ik haar wel wat vond, straalde ze uit totaal geen interesse te hebben. Ik hoef echt niet besprongen te worden – al vind ik dat ook niet erg – maar als er al geen lachje af kan ::)Ina kwam wel even kletsen, in het pakje dat Anna Lina aanhad toen ik met haar meeging (beste vriendinnen die dus ook elkaars ondergoed delen), en ze is best lief… maar ik had er op dat moment niet zo veel zin in (ook heel beschaafd naast me aan de bar staan, met op zijn meest een handje op mijn arm). Na een paar minuutjes me dus geëxcuseerd en weer even gaan bubbelen.

Ik zat lekker een biertje te drinken aan de bar, toen Anna Lina weer om me nek hing en me vroeg waarom ik niet met haar vriendin was gegaan (nu snap ik waarom ze plotseling dat pakkie aan had ;))… ik mompelde iets onbestemds en informeerde naar de gesteldheid van dat contact mijdende snoetje; dat was niet de bedoeling… ze had het over haar beste vriendin, niet die andere. Ze begon weer wat tegen me aan te rijden en om de een of andere reden vond ze het nodig om te vertellen dat de ijsbeer waar ze eerder lang mee had liggen presalen, ook voor die tijd had betaald. Alsof ze zich moest verantwoorden of zo… Het verhaal van eerder herhaalde zich en ik zat weer in mijn blote piemel op mijn afgestroopte badjas (je zou toch denken dat ik een extra handdoekje om zou doen :P). Tijdens het knuffelen zat ze met haar blote poes wat over mijn piemel te gaan (ze had nu sliploos een mini jurkje aan) en na een minuutje of tien geinen, werd ze kennelijk door haar vriendinnen geroepen en zei later wel weer langs t komen, ach…

Eigenlijk was het dus een saaie bedoening en ik hing maar wat aan de bar, met af en toe een poging een lach, of misschien zelfs wat vrolijkheid op de muziek, van het verveelde Roemeense clubje te krijgen… ze moeten toch ook zien dat meisjes die half zo mooi zijn, veel meer verdienen om het simpele feit dat ze af en toe lachen. Gelukkig hadden ze Sat1 met Robocop op staan; toch niet de meest logische Verhoeven film voor een puff. Van een afstandje zag ik twee gasten een keuze maken en Anna Lina en het snoetje mochten mee… ik had wel weer zin en had al bedacht dat ik de eenzame achterblijver gezelschap zou gaan houden. De barmhartige hoerenloper ;D; natuurlijk gelul, want Ina is een prachtig 21 jarig meisje dat zonder fuffi geen flikker met me te maken zou willen hebben. Eenmaal naast haar, bleek haar stemming niet veel verder dan ‘langweilig’ te komen… de zin ebde al wat weg. Daarna ‘moest’  ze even naar de kleedkamer, maar zou terugkomen…ze liet haar tasje ook achter, maar die was toch leeg. Ik pakte mijn pilsje en keek verder naar Robocop. Een kwartier later kwam ze terug met een ander Roemeentje, waarmee ze nodig dingen moest bespreken… was niet de eerste, en ook niet de laatste keer dat de dames uitgebreide gesprekken hadden waar ik bij zat; dus verder naar Robocop gekeken met het koppie van een kwekkende Roemeense op mijn schouder. Het duurde niet lang voordat de twee anderen van de kamer terug kwamen en ik was de blijde getuigen van de postgame; uitdrukkingsloos wat korte zinnetjes en opgehaalde schoudertjes (je vraagt je toch even af of Anna Lina hetzelfde uitstraalde nadat ze met jou van de kamer kwam)… als ik nog enige zin had was deze per direct verdampt  :'(. De ijsbeer die het snoetje – dat me ondanks dat ik op 2 meter zat nog steeds geen blik waardig vond – had geboekt werd genegeerd en leek nou ook niet te stralen. Zo nog wat Robocop gekeken, terwijl de Roemeentjes met lange gezichten kletsten en plotseling weer met zijn allen naar de Umkleide moesten (geen idee wat ze daar constant uitspookten). Een Duitser zei wat over de geweldige sfeer die de meiden uitstraalden; ik probeerde ze nog wat te verdedigen met die lange dagen, maar hij had natuurlijk gelijk.

Toen ik weer een pilsje haalde ben ik maar weer aan de bar blijven hangen (aangezien de trein maar eens per uur gaat, moet je het vertrek wel goed timen). Even later liepen de Roemeentjes naar het bed bij de ingang van het restaurant en terwijl Anna Lina ging kameren, probeerde Ina iemand aan te spreken… en het snoetje gebaarde zowaar naar me dat ik bij haar op bed moest komen. Het was vooral nieuwsgierigheid om te zien of ze na een dag lang negeren nu plotseling wel interesse had. Nu kwam ik erachter dat ze goed Duits spreekt, maar veel verder zijn we niet gekomen; Ina had bot gevangen en een Roemeense conversatie was kennelijk belangrijker… gelukkig is Robocop een lange film ::). Er kwam nog een derde Roemeentje bij en de oogjes gingen dicht; ook Anna Lina kwam na haar korte kamergang erbij liggen en het was een mooi snoozefest. Op de een of andere manier had ik het bed delen met vier slanke Roemeentjes toch iets spannender voorgesteld 8). Toen ze weer eens met zijn allen naar de kleedkamer gingen zwaaide ik Anna Lina gedag; waarna ze me een korte tongzoen gaf en zei zo nog terug te komen… daar ben ik niet op blijven wachten, want ik had al drie treinen eerder naar het hotel moeten gaan, had ik daar Robocop kunnen kijken (alhoewel, nu is de nasynchronisatie me bespaard gebleven). Na het omkleden, nog even gekeken of ik normaal gedag kon zeggen, maar ze waren nog steeds niet terug gekomen.

Planet Eden is een mooie grote club met goede faciliteiten, maar voor de rest is het op het moment voor mij helemaal niks. Zelfs op een zaterdag is het een dooie boel en lijkt het LR op een maandag ochtend. Als je de line up van een Acapulco of GT hier neerzet, zou het nog iets kunnen worden. Je ziet ook aan de constante prijsveranderingen (heel classy die zwarte viltstift) dat de club niet echt weet wat ze wil. Dat de enige mooie meisjes dan ook nog nergens zin in hebben, helpt de zaak ook niet. Alleen de geweldige sessie met Anna Lina heeft de dag nog een beetje gered – maar als ik op een bezoek van meer dan 12 uur maar één keer ga kameren, is het voor mij geen geslaagde dag. Ik hoop dat die kleine snel een transfer naar een andere club maakt…

Offline pistol pete

  • PORNO PIET
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 317
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #41 Gepost op: 9 september 2012, 10:06:20 »
Vrijdag 7 september 2012 Planet Eden.

To the point(s):

. Ruim genoeg dames (25 a 30) waarvan zeker 5 pistolproof.
. Tot 24 uur max 10 a 15 beren waarvan velen inactief (info dames)
. Na 24 uur intocht fout volk, club is open tot 05 uur.
. Eten niet geweldig (patat, varkensvlees/ shaslick van de bbq maar niet echt gaar, kartoffelsuppe). Geen gebruik gemaakt van luxe a la carte bestelmogelijkheid.
. Bier is inclusief entree, tapbier smaakt prima.
. Muziek qua volume en keus prima.
. Daardoor heerlijke presales mogelijk op de heerlijke ronde ligbedden/ sofa's
. Van 17.30 tot 00.30 in club geweest.
. Hiervan 15 minuten in restaurant, 45 minuten wellness, 2 uur kamerbezoek met 2 dames. Presales 1,5 uur en 1 uur met beide dames. Douchen, opknappen en opladen tussen de sessies: half uur.
. Bedienend personeel: vriendelijk en service gericht.
. Totale indruk: prima relaxxxclub in NRW, naar mijn smaak (samen met PSR) de beste in de regio, alleen zou het eten wat meer aandacht mogen krijgen (ipv gratis bier).


Sent from my iPad using Tapatalk HD

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #42 Gepost op: 9 september 2012, 13:29:31 »
Vrijdag 7 september 2012 Planet Eden.
. Van 17.30 tot 00.30 in club geweest.
. Hiervan 15 minuten in restaurant, 45 minuten wellness, 2 uur kamerbezoek met 2 dames. Presales 1,5 uur en 1 uur met beide dames. Douchen, opknappen en opladen tussen de sessies: half uur.


Mijn zaterdag in Magnum was
Van 21:00 tot 02:15
Douchen zeg 5 minuten, 2,5 uur restaurant, een half uur rondkijken, 2 seconden Presales (uitspreken van het woord "Sloesel") 10 minuten zoeken naar kamer 15 minuten in kino, rest in whirlpool en gezanikt met mederakkers.


Groet, Foots  O0



Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #43 Gepost op: 9 september 2012, 13:50:22 »
Pistol geniet van veel vrouwen en weinig mannen;
En aangezien een plaatje (of twee) meer dan duziend woorden zeggen:



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #44 Gepost op: 12 september 2012, 20:28:15 »
Vom 14. bis 21. September mal wieder keine Kosten und Mühen gescheut und prominente Gäste an Land gezogen, die eine ganze Woche lang das Planet in die ultimative erogene Zone verwandeln werden: Andy Brown und Tera Bond! Ein echter Knaller und, die Kenner wissen es, zwei waschechte "Wiederholungstäter" in Sachen "Poppen mit dem Pornostar"Pornostar" und noch viel mehr!




Foots: Plaatje bijgevoegd voor onze SEF
« Laatst bewerkt op: 12 september 2012, 21:30:34 door foots »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man