Auteur Topic: SAUNACLUB LIFE (ex-Planet Eden)  (gelezen 313636 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline flicka

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 38
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #135 Gepost op: 2 april 2015, 12:34:56 »
Op Gang bang party met Wendy en Ramona.
Moiie buffet : het eten en de dames.
Op kamer met jeannette (prachtig) en met en erotische meisje uit Russland Die il ook van de Finca Erotica kenne. Top.
Voor de gang bang, te veel voyeurs, spanner. Met Ramona heb ik mijn pleisir gehebt.
Veele franstalige manne en ook éden dame uit Belgie.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #136 Gepost op: 9 juni 2015, 08:59:57 »
Straks ga ik voor de eerste keer in ongeveer een jaar naar Planet Eden. Alvast een paar algemeenheden:

De inkomprijs is nog steeds 50€.
Je kan kiezen voor een bezoek van 90 minuten aan de club. Dan betaal je 35€ inkom.
Op maandagen krijg je een vrijkaart voor een volgend bezoek.
Op dinsdagen krijg je een kortingkaart van 10€ voor een volgend bezoek.
Donderdag is FKK-dag.
Bier is in de inkomprijs inbegrepen tot 20u. Daarna moet je betalen.
Je kan a la carte eten van 14u tem 22u30.

Ik ben benieuwd of er straks iets in de club te beleven valt! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #137 Gepost op: 9 juni 2015, 09:09:08 »
Viel Spass.
De laatste keer ben ik met LL geweest zo'n anderhalf jaar geleden. Animeren was absoluut niet toegestaan. Dat vond ik jammer. Is dat nog steeds zo? Verder was de club op en top in orde. Eten, Wellness, en inrichting van club en kamers. Ik heb er een partijtje poolen verloren van LL. Dat is dan weer minder  ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #138 Gepost op: 9 juni 2015, 23:30:13 »
Vandaag ben ik voor het eerst in 2015 en voor het eerst in ongeveer een jaar nog eens in PE beland. Ik ben aangekomen om 15u30 en terug vertrokken om 21u30.

Bij mijn aankomst stonden er 17 wagens op de parking, bij mijn vertrek een twintigtal. Dat bleek ook in de club: tijdens mijn bezoek heb ik nooit meer dan 7,8 mannen samen aanwezig gezien.

Weinig aanwezige mannen. En vrouwen? Dat was niet veel beter. Ik heb vandaag max 15 verschillende vrouwen geteld. Een voor mij bedroevende line-up: te oud, te dik, te lelijk. Er zat niet veel naar mijn smaak tussen :017:.

Uiteindelijk heb ik toch 2 keer geneukt. Met het enige aanwezige KP-meisje: Roemeense Anna en met nog een ander Roemeentje: Laura. Een heel goede en een tegenvallende ervaring. Meer info: zie hun respectievelijke topics.

De sfeer in de club: doods, doods, doods. Een kerkhof had er niks tegen. Wat wil je ook met zo weinig aanwezigen in zo een grote club.

De enige plaats waar het leuk vertoeven was, waren de zeteltjes buiten aan het zwembad. Daar zat bij momenten wel wat volk bijeen en hing, mede dankzij het lekker stralende zonnetje, een aangename, loungie sfeer.

De faciliteiten: zijn nog steeds top. De club is ruim, groot en modern. De bar is mooi, de welness faciliteiten voldoen ruimschoots (ja, ik weet het: de jacuzzi is te koud...), er is een mooie tuin, een groot buitenzwembad, het restaurant is ruim...

Non-alcoholische dranken zijn in de inkomprijs van 50€ inbegrepen. Bieren van het vat ook, tot 20u, daarna moet je 1€ per pintje betalen.

Je kan à la carte eten zo vaak je maar wil. Enkel voor 2 'speciale' gerechten: Argentijnse steak en Gamba's moest je respectievelijk 10€ en 24€ bijbetalen.

Ik heb vandaag gekozen voor een sappige kipfilet met béarnaise saus, een bordje van de salad bar en frietjes met mayo. Het smaakte heerlijk! Complimenten aan de kok!

Conclusies van dit bezoek aan PE: het is en blijft een mooie, grote club, die over alle noodzakelijke faciliteiten beschikt. Het personeel is vriendelijk en het eten is top. Maar... de line-up en de sfeer, voor mij nog steeds de 2 belangrijkste elementen, vielen heel zwaar tegen :017:.

Een volgende bezoek aan PE zal dan ook niet voor binnenkort zijn en als het dit jaar toch nog eens gebeurt, zal ik ongetwijfeld opteren voor een vrijdagavond ipv een dinsdagnamiddag! Dan zouden er toch iets meer aanwezigen en sfeer moeten zijn.

PE: tot (veel) later! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #139 Gepost op: 12 juni 2015, 18:30:48 »
Al 7 uurtjes binnen hier. Begonnen met een lunch en rondkijken in de club. Er zijn ca 15 mannen in de club en ook even zoveel vrouwen. Al een kamertje van 1 uur met de lieve naturelle Anna. Joana, Stephanie en Laura hebben ook al een poging gedaan om een kamertje te bemachtigen. Maar voor hun zonder succes. Ik wacht nog ff of de line up beter wordt anders overweeg ik vanavond nog naar babylon te gaan. Zojuist een tweede kamer gemaakt met Hongaarse Georgina.  De muziek gaat nu harder. Ca 20 ijsberen en Max 30 vrouwen. Waaronder 1 verkleed als catwoman. Zo eerst ff eten en dan beslissen of ik hier blijf of naar babylon afzak.

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #140 Gepost op: 13 juni 2015, 00:18:42 »
Na nog een kamer met Joana, Anita en Sarah gemaakt te hebben. Ga ik nog een latte machiato nemen, ff douchen en dan de terugrit van 2 uur aanvangen. Vandaag gaat het wekkertje om 7u weer.

Wijze grijze

  • Gast
PLANET EDEN
« Reactie #141 Gepost op: 13 september 2015, 00:12:17 »
Planet Eden ligt eigenlijk helemaal niet zo ver van mij vandaan. Toch was ik er al zeker een jaar niet meer geweest. Dus vorige week Vrijdag er binnen een krap half uurtje naar toe gereden.
 
Net voor mij checkte een echtpaar in van +/- 45 jaar. Ik kreeg mee dat ze aan de receptioniste vertelden dat ze zich de Zondag ervoor heel goed hadden geamuseerd en dit wilden herhalen. Beiden betaalden de normale entree en desgewenst kon de vrouw ook in lingerie door de club lopen. Zij gaf echter de voorkeur aan een badjas. Veelvuldig zag ik ze later van de wellness faciliteiten gebruik maken.
 
Ik begon met de innerlijke mens te versterken door een lekker stuk baars filet met een groentemix te bestellen. Het was niet druk, dus had het menu binnen 10 minuten vers bereid voor me staan. Op mijn verzoek had men ook de rijst vervangen door frietjes.
 
Het grootste bubbelbad dat ik in het clubcircuit ken, was deze keer wel aangenaam warm (moet wel 28° geweest zijn, want dat staat als maximum temperatuur op een bord erbij vermeld). Douchen kun je het best in het wellnessgedeelte, want daar is de waterstraal uit de douches lekker stevig.
 
In de club zelf liep ik op een gegeven moment een zakelijke relatie tegen het lijf. Toen hij me zag en herkende, was hij het liefst door de grond gezakt en spoorloos van de aardbodem verdwenen. Het werd echter zeer gezellig door met hem bij te kletsen en met hem over deze hobby ervaringen en belevenissen uit te wisselen. Hij bezocht clubs echter maar zeer incidenteel en benijdde me duidelijk om mijn veelvuldige bezoeken.
 
Joanna (ROM)
Dan maar eens kijken wat er zoal aan damesschoon in de club rondliep. Tijdens die speurtocht belandde ik ook in de kino waar op dat moment net een public FFM-trio bezig was. Dat vroeg erom om nader bekeken te worden. Ik installeerde me zodat ik alle zicht op de vunzige activiteiten had en dat werd door een van de twee meiden opgemerkt. Ongegeneerd deed ze haar best mij zo optimaal mee te laten genieten van het schouwspel. Dat beviel mij en Wijze Stijve uitermate. Een Roemeense jaagster was ook de kino ingekomen en meende een makkelijke prooi gevonden te hebben. Of ze erbij mocht komen zitten?
“Geen probleem dame, laat maar eens zien wat je aan verleidingskunsten in huis hebt.” Uiteraard begon ze met een obligaat over de borst kroelen en daarna eens onder de badjas polsen hoe de vlaggenmast erbij stond. Die stond recht overeind en z’n kop glansde van de voorpret. Daar wist haar handje wel raad mee en al snel werd er ook vlijtig bij gemuild. Na een aanmoedigende uitnodiging mijnerzijds ging ze al snel over tot een orale behandeling van Wijze Stijve.
“Eh, klein niet onbelangrijk detail en just for the records. Hoe heet jij eigenlijk?” “Joanna uit Roemenië”. Antwoordde zij. Terwijl het trio langzaam zijn einde naderde en mijn mansjuice langzaam begon omhoog te borrelen, meende Joanna dat ze nu wel een sleutel kon halen. “Helemaal mijn idee, let’s go!”
 
De kamer waar we in belandden, had van die rare anti-junk rode LED-verlichting. Dat was niet bepaald lust verhogend. Joanna deed weliswaar haar best om een beetje sexy sfeer te creëren, maar dat was onbegonnen werk. Ook het hele kamergebeuren an sich, was niet zo overweldigend dat het me nu, na één week, nog nauwelijks op het netvlies gebrand staat. Wijze Grijze sexapproval™: 6,0/10
 
Vanessa (BUL)
Later op de avond besloot ik nog eens in de kino te gaan kijken en kreeg mee hoe een bezoeker zich oraal liet inspecteren door een meid. Dat ontging Bulgaarse Vanessa niet. Ze had me weer herkend en net als de vorige keer dat we elkaar ontmoetten, hield ze bij hoog en bij laag vol dat we al eens met elkaar gekamerd hadden. Ik vertelde haar eerlijk dat ik het me niet kon herinneren en dat ze dan blijkbaar geen bijster spectaculaire indruk had achtergelaten. Mmmh, daar had ik blijkbaar een gevoelige snaar geraakt, want onmiddellijk begon ze met een directe aanval door haar tong in m’n mond te duwen. Terwijl Vanessa’s hand zich om Wijze Stijve ontfermde, hield ze in de gaten of ik van de public blowjob, die een bank verderop nog steeds aan de gang was, genoot.
 
“Ho, ho ho. Wacht eens even. Bij gedegen presales hoort voor mij altijd een proeve van bekwaamheid mbt PZC”. Vanessa begon me de hemel op aarde te beloven vwb haar BJ-skills, echter pas te consumeren op de kamer. “Zucht, kom je dan soms uit het klooster? No guts, no glory. Als je me hier pijpt, dan mag je meteen een sleutel halen”. Dat deed Vanessa dan ook. Maar blijkbaar had ik niets geleerd van m’n eerdere zwakheid om hier in de kino, na opgegeild te zijn door wat public action, te zwichten. Ik had haar toen moeten bedanken en het erbij moeten laten. Maar ja, schwanzgesteuert, hè.
 
Op de kamer bleek dat ik inderdaad beter voor een andere meid gekozen had. Achteraf ben je natuurlijk altijd slimmer. Vanessa is duidelijk niet gecharmeerd van PZC. Constant is ze met een vochtig doekje aan het boenen. Weer een lid van het poetsdoekjesgeschwader. Al snel wilde ze Wijze Stijve plastificeren. Om van het gezeur af te zijn, heb ik haar dan maar laten begaan. Voor de rest stelde het niet echt veel voor. Wijze Grijze sexapproval™: 5,0/10
 
‘s Avonds werd het waarachtig nog echt gezellig binnen. Aan de danspaal gaven twee meiden een dans-off showtje weg op opzwepende RuBulTur muziek. Het echtpaar dat eerder met mij samen de club binnenkwam, zat aan de bar en werd door de meiden het podium opgehaald. En uiteraard deden ze mee.
 
Manuela (SWZ):
De twee niet echt bevredigende sessies bleven echter knagen. Ik had ze weliswaar met een orgasme afgesloten, maar toch knaagde er nog iets. En toen ik eigenlijk een eind aan dit Planet Eden dagje wilde breien, verscheen er nog een zeer interessante slanke Afrikaanse meid ten tonele. Ze stelde zich voor als Manuela uit Swaziland. Ze valt op door haar Afrikaans a-typisch slanke. figuur en haar Cleopatra style kapsel. Manuela sprak een zeer beschaafd Engels en ook haar Duits kennis was verbluffend goed. Dat vroeg om een nader gesprek. Manuela is slechts zeer incidenteel in Merzenich te vinden, omdat ze ook een normale baan erbij heeft. De laatste keer was ze hier in Maart. Als ze toevallig aanwezig is, is ze een aanrader.
We zaten buiten op het terras en we hebben heel uitvoerig met elkaar gesproken, want ze is een interessante gesprekspartner. Daarna was het echter tijd dat Manuela haar ijskoude handen warmde aan Wijze Stijves klokkenspel. Oeh, wat was dat koud, maar wel zo lekker. Ik kon me niet meer echt op het gesprek concentreren, zeker toen Manuela ook nog eens geraffineerd met haar zeer lange nagels over elke rimpel van m’n zak  begon te krassen. Zij had er ook geen moeite mee om me op de bank buiten al met zoenen te overtuigen. Voor een PZC proeve van bekwaamheid moesten we echter naar de kino en daar overtuigde ze me met verve van haar kwaliteiten. “Please go and het a key”.
Het feest ging op de kamer door en werd zelfs nog wat uitgebreid. Dit is een meid die er plezier in krijgt als je geniet. En genoten dat heb ik. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10
Nu denk ik dat er nog niet velen al een erotisch avontuur met een meid uit Swaziland beleefd hebben. Ik kan in elk geval weer een streepje op m’n UN-landenlijst bijschrijven.

En zo was het toch nog 02:30 geworden, voordat ik weer naar huis toe reed. Gelukkig was dat maar een korte rit, want de laatste kamer met Manuela had me toch wel vermoeid.

 Wijze Grijze sexapproval™ voor Planet Eden vandaag: 7,0/10
 
 Adieë tsezame
 Wijze Grijze

Offline Megaboob

  • Boob-Meister
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 170
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #142 Gepost op: 20 september 2015, 19:15:32 »
Planet Eden, Donderdag  17 September 2015

Dankzij de vrijgevige Sexmachine kon ik deze club voor de tweede keer in mijn ijsberenbestaan met een bezoekje gaan verblijden. Tijd voor een tietenonderzoek dus door de boobmeister, en de stand van zaken hier!
Uiteraard ook een dankwoord aan Planet Eden voor deze vrijgevigheid!

Merzenich is daadwerkelijk niet om de hoek voor de boobmeister, dus na een lange, lange rit kwam ik pas rond 20.00 aan. Mijn vrijkaart werd probleemloos geaccepteerd, en de eerste indruk was daardoor gelijk positief. Hongerig als een echte ijsbeer stortte ik me na het omkleden en douchen (mooie lockerruimte, goede douche, alles netjes, ook mondwater aanwezig, dat is een pluspunt!) dan ook niet op de eerste de beste dame, maar op naar het restaurant om mijn knorrende maag te bevredigen.  Dat lukte ook prima, met frietjes, en een Italiaanse kipfileburger, en een toetje na. Snel klaar, prima gemaakt en smakelijk. Mijn energie niveau steeg gelijk!

Het was me al opgevallen dat er niet veel te doen was in de club helaas. Er waren circa 10 dames aanwezig en ook circa 10 ijsberen schat ik. Geen heel uitbundige club dus op deze donderdag avond helaas. Maar goed, na een drankje raakte ik buiten aan de praat met Bulgaarse Anita  :ladyred.  Deze dame is geblondeerd, 23 jaar oud, circa 1.55m lang, heeft een klein beetje vet, maar niet storend. Op zich best een leuke meid, maar helaas een a to b cupje, nu niet echt de Megaboobs waar ik op val. Maar omdat het praatje en het meisje wel leuk waren, en ik wel wat met Bulgarije heb zoals bekend, heb ik haar gevraagd naar de kamer te gaan. Er werd gezoen, zelfs getongzoend, maar niet zeer uitgebreid. Ook werd mijn jongeheer zorgvuldig gepoetst met een poetsdoekje. Soit… vooruit dan maar weer. Hierna begon het pijpen, en dat was niet onverdienstelijk. Sterker nog dat ging prima, en ik stond al vrij snel op oorlogssterkte. Dat had Anita ook snel in de gaten natuurlijk, en dus werd er een rubber geplaatst, en kwam ze triomfantelijk on top. Ik likte even aan haar tepeltjes, wel lekker, maar toch al weer een tijd geleden dat ik zulke kleine tietjes voor me had. We begonnen met de seks, en we voerden het tempo langzaam maar zeker op. Ik vroeg haar wat meer ontspannen te gaan liggen op me, pakte haar bij haar billen, en ging in de konijnenmodus (snel wippen).  Dat bracht me tot een vrij snelle extase, maar die was ook gewenst en nodig na een paar weken geen clubs te hebben bezocht door buitenlandse avonturen. Na de daad werd ik keurig schoongemaakt, en hebben we even nagepraat, tot ongeveer het halve uurtje voorbij was. Op zich is Anita een leuke meid, prima seks partner, maar met voor mij wat te kleine tietjes helaas, en geen overtuigend tongzoenen. Verder toch een prima meid voor de liefhebber van geblondeerd, jong en met ietwat vet op de botten.

Na deze enerverende seks was het tijd om even te ontspannen, en begon ik mijn krant te lezen in de barruimte. Enkele dames vonden dat maar niets, en kwamen zich voorstellen, om te kijken of er een sessie inzat. Ik moest echter weer even bijkomen, en las rustig door. Na de krant was het tijd voor de sauna, die was prima, had ietwat warmer mogen zijn, maar goed te doen. Daarna even lekker afgekoeld in de whirlpool, ook mooi groot. Wellness is hier prima op order, ook nog een Turkse sauna, een buitenzwembad en mooie tuin. Ziet er allemaal keurig en verzorgd uit.

Na deze weldaad voor lichaam en geest was het tijd geworden voor een nieuwe verkenningsronde in de barruimte. Daar kwam al vrij snel de Russisch/Bulgaars/Oekraïense Alina  :sex bij me zitten. Deze dame is al 38 volgens haarzelf, ziet er echter nog fris en fruitig uit, mooi slank, lang zwart haar, alles naturel, en een knap koppie. Borsten een B tot C cup, en dat was  het grootste wat ik kon vinden hier vanavond. Ze overtuigde heel erg bij de presales door me zeer uitgebreid en lekker te tongzoenen. Dat was zeker lekker en overtuigde me om met haar te gaan. Op de kamer tongzoenden we verder, wat heerlijk was, echt een aanrader op dit punt. Daarna werd ik ook nog eens fantastisch lekker gepijpt door haar. Uitgebreid, gevarieerd, en met duidelijke ervaring. Dit seks loedertje wist hoe ze me gek moest maken. Ik kwam gevaardelijk dicht bij mijn hoogtepunt, amar wild eeerst toch even seks, maar ik had in mijn hoofd al besloten dat deze dame me leeg zou mogen pijpen, wat een genot! Seks was ook goed, met haar on top, maar niet uitzonderlijk. Daarna dus toch weer geopteerd voor de pijpbeurt en gevraagd om in haar mond klaar te mogen komen. Dat kon, en deed ze echter niet bij iedereen gaf ze aan. Ik werd dus heerlijk naar mijn hoogtepunt gepijpt, echt goed en lekker, maar daarna kwam dan toch een domper, klaarkomen in de mond zou 50 euro kosten.

Tja, zoiets moet ik natuurlijk ook vooraf bespreken, maar omdat het standaard 25 euro is, vond ik het wel vreemd. Ik heb haar gewoon betaald, aangezien ik niet vooraf een afspraak hierover had gemaakt, maar voelde me wel een beetje bekocht. Niet dat het niet goed of lekker was, dat was het wel, maar 50 euro was me toch een beetje veel hiervoor. Ik besloot dan ook een einde aan mijn bezoek bij Planet Eden te maken, en vroeg aan de theke nog even voor de zekerheid hoe het nu zat met FT. In principe 25 Euro, maar dames mogen zelf prijzen maken blijkbaar. Oke, goed om te weten, verder ook geen probleem, maar voor de club zou een eenduidig prijsbeleid hieromtrent wel aan te bevelen zijn, dat maakt het duidelijker!

Planet Eden conclusie Megaboob:

+ Mooie grote club
+Mooie welness
+Goed restaurant, lekker eten

-   Weinig dames aanwezig, circa 10
-   Geen dames met siliconen borsten gespot, een must voor de Boobmeister natuurlijk!
-   Geen duidelijk prijsbeleid aangaande FT
-   Reisafstand voor de boobmeister

Overwegend ben ik positief, maar zou ik snel weer gaan? Niet direct, simpelweg door de afstand en het gebrek aan gesiliconiseerde dames!

Megaboob
 :tietjes
Bigger is better!
Plastic fantastic!

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #143 Gepost op: 21 september 2015, 19:05:05 »
Zondag 20/09 ben ik voor de 2de keer in 2015 in Planet Eden beland. Ik had voor de gelegenheid afgesproken met Sjeufke en Sexmachine.

Ik kwam om stipt 13u als eerste aan, ruilde mijn vrijkaart (dankjewel RB en PE) in voor een badjas en handdoek en toverde me om tot ijsbeer.

De club was om 13u nog doods: ik telde 5 mannen en 3 vrouwen. In een groot complex als PE kreeg ik even het gevoel dat ik in een spookclub was beland. In de loop van de dag zouden er nooit veel aanwezigen, laat staan sfeer zijn.

Enfin, ik had niet anders verwacht, dus ik liet het niet aan mijn hart komen en begaf me naar het restaurant waar ik mezelf op een stevig ontbijt trakteerde: een lekker soepje, broodjes met charcuterie, 2 knakworsten en spek met eieren. Het ontbijtbuffet van PE blijft 1 van de beteren die je in een club zal vinden.

Na mijn lekker ontbijt bestelde ik me een frisse pint van de tap en wou ik mijn mailtjes gaan bijwerken in een zeteltje op het overdekte buitenterras. Dat was echter buiten SM gerekend die vroeger dan verwacht opdaagde.

Niet getreurd, we hadden immers veel om over bij te praten en eens Sjeufke ook arriveerde, werd het weer een gezellige boel :)). Zo gezellig dat we even leken te vergeten dat we in een saunaclub zaten waar ook meiden rondlopen die je voor een prikje kan neuken.

Gelukkig was daar plots Yasmin, een meid met een lekker lijfje en een geile kop die ik eerder heb geneukt in YY, die SM zo zot in zijne kop maakte, dat hij ineens uit het niets 'schlussel' tegen haar riep. Yasmin wist niet goed waar ze het had, checkte nog 3 keer aarzelend of SM inderdaad met haar op kamer wou, waarop beiden, na SM's definitieve bevestiging, verdwenen voor wat blijkbaar een stevige pornosessie is geworden.

Sjeufke en ik bleven enigszins verbouwereerd achter en beseften dat we beiden eigenlijk ook wel toe waren aan een lekkere neuk. Toen Sjeufke niet veel later verleid werd door een leuk Roemeentje en zij mij haar vriendinnetje opdrong, ging het allemaal heel snel en plots lagen Sjeufke en ik ook op kamer. Niet samen welteverstaan, hoewel onze nieuwe Roemeense vrouwen daar nog even op aanstuurden.

Ik bleek op kamer beland te zijn met Valentina, een 18 jaar jonge Roemeense die enkel het Roemeens machtig blijkt te zijn. Communiceren was maw uitgesloten. Valentina heeft een leuk snoetje, lange zwarte haren en mooie bruine ogen. Ze is 1,65m groot, heeft een klein maar lekker kontje en een hangende B-cup met grote tepels. Geen piercings of tattoos.

Valentina is nieuw in het vak en heeft nog veel te leren. Tongzoenen was beperkt, de pijpbeurt was te zacht en tijdens het neuken wist Valentina niet altijd hoe zich te gedragen. En toch... vond ik het een leuke kamergang. Valentina kwam heel lief en puur over en haar inzet, hoewel klungelig, was aandoenlijk.

Ik ben uiteindelijk probleemloos klaargekomen tijdens hondjes en ik heb de kamergang tevreden afgesloten. Herhalingsgevaar is wel maar heel klein. Laat anderen haar maar verder onderwijzen in het hoereren ;).


Na mijn kamergang en daaropvolgende douche trof ik Sjeufke en SM, die beiden heel tevreden waren over hun respectievelijke bedpartners, op het buitenterras.

We praatten een tijdje na en besloten daarop een avondmaaltijd te nuttigen. Mijn collega rakkers namen beiden de Argentijnse steak waar je, als ik mij niet vergis, 10€ opleg voor moet betalen. Ik hield het bij kippenvlees tussen een hamburger broodje, frietjes en 'a salad on the side'. Een lekkere maaltijd 8).

Eens gegeten gingen we uitbuiken op het overdekte terras. Heel lang zou onze rust niet duren, want al snel werd Sjeufke ontvoerd door Yasmin die het tot haar tijdelijke levensdoel had gemaakt zowel SM, Sjeufke als mij in 1 en dezelfde dag op kamer te krijgen. Het is een 2 op 3 geworden. Toch ook niet slecht.

Sjeufke dus weg en eigenlijk kriebelde het bij mij ook wel weer. Ik ging een drankje halen voor SM en mezelf, maar dat drankje is nooit tot bij SM geraakt. Onderweg naar de bar kwam ik immers Lorena tegen, een meid die ik al de ganse namiddag op het oog had. Ik keek in haar ogen en was insklaps SM en dranken en andere trivialiteiten vergeten ;).

Wat volgde was een leuk gesprekje en een kamervraag die ik uiteraard positief beantwoordde.

Lorena dus: Roemeense (allez, Moldavische), 29 jaar jong, lang bruin haar, gezegend met een mooi gezicht en hele mooie groenbruine ogen. 1,67m groot, normaal gebouwd, mooie strakke kont en een stevige B-cup. Lorena heeft een navelpiercing en enkele tattoos, oa een zoen op 1 van haar billen.

De kamergang was heel goed, de beste van de 3 gisteren: tongzoenen was oké, de pijpbeurt was uitstekend en het neuken was lekker en gevarieerd. Maar... om de 1 of andere reden wou dat orgasme niet komen. Lorena heeft nog geprobeerd het werk met het handje af te maken, maar ook dat zat er jammer genoeg niet in.

Uiteindelijk hebben we de kamergang op minuut 30 beëindigd, zonder kwak, maar daarom was ik zeker niet ontevreden. Het was een goede kamer geweest.

Herhalingsgevaar: ondanks Lorena haar goede service klein. Overall vond ik haar immers toch net iets te profi.


Centjes afgerekend, een douche genomen en me terug bij SM en Sjeufke, die ook net van zijn kamertje terug was, gezet.

We hervatten het keuvelen en verbaasden ons voor de zoveelste keer over het totale gebrek aan personen en sfeer in de club. PE heeft zoveel potentieel, maar de club maakt dat absoluut niet waar, zeker niet op een zondagnamiddag.

Enfin, wij lieten het niet aan ons hart komen, integendeel, we beleefden een echt leuke dag. Een leuke dag die op dat moment nog niet volledig ten einde was.

SM kreeg plots out of the blue het gezelschap van een kortharige Bulgaarse (die ik eerder had afgewezen omwille van dat korte haar) en net als bij Yasmin duurde het niet lang eer we onze collega rakker kwijt waren. Sjeufke, die nog een zware week voor de boeg had, hield het voor gezien, en ik, die nog een orgasme ontbrak, sommeerde Roemeense Adelina naast mij te komen zitten.

Adelina is eigenlijk niet echt mijn type: ze is met haar 1,75m te groot voor mij en haar zwarte Cleopatra kapsel is ook al helemaal mijn ding niet. Ze had wel een leuke B-cup en een geile kont en dat volstond om me toch aan een kamertje met haar te wagen. Dat orgasme moest er nog komen!! Adelina heeft btw een paar tattoos, oa strikjes achteraan op haar bovenbenen.

De kamergang, mja, laat ik het houden op nipt voldoende. Tongzoenen was not done. De pijpbeurt was te zacht. Het aftrekken enorm eentonig. Met haar poes spelen was geen plezier: ze bleef kurkdroog. Uiteindelijk een rubber laten aanbrengen over een Piet op 80% sterkte en er tijdens hondjes toch nog iets van gemaakt. Dat orgasme er uit geperst en daarna konden we niet snel genoeg van kamer. Ik denk dat madame dringend moest gaan schijten :o :-P.

Herhalingsgevaar: nihil.


Na mijn 3de kamertje ben ik nog even doorheen een doodse club op zoek getrokken naar SM, maar die bleek ondertussen al vertrokken te zijn. Ik heb dan maar een laatste cola gedronken in een lege bar en ik heb PE om 22u15 ook verlaten.

Mijn conclusies na dit bezoek: de faciliteiten van PE zijn en blijven top. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het eten is lekker. Voor 50€ krijg je qua club heel wat (bier van het vat zit btw tot 20u in je inkom, daarna moet je 2€ per pint betalen), maar... er waren gisteren veel te weinig meiden aanwezig en sfeer was ver te zoeken. Mijn 3 kamergangen waren daarenboven niet van die kwaliteit dat ik er snel voor zal terugkeren naar PE.

En toch... heb ik me gisteren geamuseerd. Met goed gezelschap kan het op het buitenterras heel gezellig zijn en gezellig hebben we het dan ook gemaakt. Waarvoor dank Sjeufke en SM :))!!

PE ziet mij zeker nog terug, zij het enkel als ik samen met een andere rakker kan gaan, en zonder al te hoge verwachtingen over de sfeer en over het serviceniveau van de meiden 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #144 Gepost op: 29 september 2015, 01:55:55 »
Planet Eden 20 september.

Mijn eerste bezoek aan Planet Eden is al weer anderhalf jaar geleden. Ondanks de uitstekende faciliteiten heb ik daar toen geen hoera-stemming aan over gehouden. Ik was er op een doordeweekse dag én er heerste een streng animeerverbod. Met name dat laatste kon mij niet bekoren. Na dit bezoek heb ik mij ook uitgeschreven voor de tombolo.

Doch, deze forumleiding vond dat ik met gratis toegang deze club weer eens moest bezoeken. Planet Eden en RelaXXXboard wederom veel dank voor de vrijkaart.

Rond 15 uur afgesproken met KanarPiet en sexmachine. Een twintig auto's op de parkeerplaats. Aanmerkelijk drukker dan tijdens mijn vorig bezoek. De vrijkaart werd zonder problemen geaccepteerd. De temperatuur was prima om buiten op het terras te vertoeven. De inrichting leek ongewijzigd voor zover ik mij dat nog kon herinneren. De verbindingssluis tussen het bar/restaurant deel en het wellnessdeel was nu open. Het buitenbad was bereikbaar, zo ook de enorm grote tuin. Planet Eden onderscheidt zich van veel clubs qua inrichting. Sfeervolle bar met poolbiljart en nog wat andere ontspanningsmogelijkheden. Het overdekt terras is verwarmd. Het wellnessdeel bevat 2 sauna's met een grote whirlpool. Een groot restaurant waar a la carte kan worden gegeten. De kwaliteit van het eten kan zich met gemak meten met Sixsens. Kortom, de club is meer dan compleet.

Ondanks dat er op basis van het aantal auto's op de parking zo'n 20 klanten binnen zouden moeten zijn, leek het veel minder door de grote oppervlakte van deze club. In de bar geen klant te bekennen. De meeste klanten zaten op het terras.
Zo is het ook moeilijk om in te schatten hoeveel dames aanwezig waren. Mijn voorzichtige schatting komt uit op 25. Opvallend is dat de meisjes nu wel klanten mogen opzoeken en niet stil in een zeteltje moeten blijven zitten. In korte tijd zaten al twee dames op schoot. De line-up was dik oké. Ik ken geen dames in PE. Dan weegt de optiek in de keuze zwaar mee.

Twee kamers gemaakt. De eerst kamer was met Michaela. Ten aanzien van de naam van deze dame houd ik een slag om de arm. De naam is op een of andere wijze niet blijven hangen. De diverse Nederlands, Duitse en Franse fora afgestruind te hebben, lijkt Michaela het meest voor de hand te liggen. En lijkt deze naam ook het meest op wat ik in gedachten heb. De kamer met Michaela was redelijk tot goed.
De tweede kamer was met Yasmin. Een beest in de hut!

Rond 22 uur PE verlaten. Een heel andere indruk ten opzichte van mijn eerste bezoek anderhalf jaar geleden. Ik ga er zeker weer eens naar terug en zal mij ook weer inschrijven voor de tombola. Bijkomend voordeel is de korte reisafstand naar deze club: 68 km.

Illusion Plopp!

Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #145 Gepost op: 24 oktober 2015, 22:10:21 »
Bedankt voor het vrijkaartje, Relaxxxboard!

Meteen gaf het nog eens dat duwtje om er nog eens poolshoogte te gaan nemen.  Dat was weeral even geleden.

Op zich is er niets spectaculairs veranderd aan de club.  Enkel het zwembad is niet meer verwarmd (dus ijskoud) en de tafeltjes in de loungeruimte zijn vervangen door plastieken vierkanten die (weer maar eens) van dat fel gekleurd licht geven, zoals op de kamers.  Het stoombad stond lauw.  De halloweenversiering is al aangebracht.  Verder kan je nog steeds à volonté eten à la carte en betaal je nog steeds € 2 voor tapbier vanaf acht uur 's avonds.  Mits een supplement van € 10 kan je biefstuk krijgen.  Mits een supplement van € 12 Argentijnse steak.   

De algehele sfeer is ook nog niet veranderd.  De dames animeren, achtergrondmuziek en "weinig te zien" in zo'n immense grote club.  Er waren tegen de vroege avond ongeveer 30 dames.  Gedurende de gehele dag nooit zoveel mannen.  Enkel na middernacht liep het stilaan vol met nachtraven van Zuiderse afkomst.  Dan stond de muziek best luid en veel Balkanmuziek.  Af en toe dansten er enkele dames aan de danspaal.  Niet zo direct een act maar ik vrees meer uit verveling.

Ik was nog niet lang binnen (omstreeks 13:00) en al snel kwamen drie dames langs me zitten.  Ze wisten het niet van mekaar.  Toeval.  De eerste was Diana (blond, al wat ouder, slank, hele mooie benen).  Er ontstond een vrolijke babbel.  Diana verzekerde me dat alles goed zat tussen ons.  Dat gevoel had ze althans.  Ze voegde er nog aan toe dat als het gevoel juist zit, ze op kamer ook juist werkt.  De klik van mijn kant was veel minder.  Eerst nog maar eens wat de kat uit de boom kijken.  Er waren momenteel nog maar een stuk of 10 dames present dus wou ik eerst wel eens weten wie er nog zou binnenkomen. 
Daarna meldde Stella zich (bruin haar, ietsje mollig).  Kwam lief en schattig over.  Ook spontaan.  Echter niet mijn type.
De derde was Anet (slank maar geen fijn figuurtje, alles strak, mooie grote borsten, lekkere kont).  Voor mij was ze het net niet (lees: geen lolita).  Toch was ze de enige van de drie die voor opwinding kon zorgen bij mij.  Toch zette ik ook haar in de wachtrij.  Ik weet dat in PE de "schoonheden" later komen. 

Diana wist niet echt van ophouden en kwam op korte tijd toch nog twee keer bij me zitten.  De derde keer was ik "langdurig" gaan wellnessen en zei ik haar dat een andere dame haar voor was.  Alles zat prima tussen ons, zei ze daarstraks.  Nu kwam echter het showtoneel bovendrijven.  Een blik was me ineens bijna niet meer waardig.  Nog later zou ik trouwens zien dat de drie dames steeds samen waren en op jacht gingen op mannen.  Diana allicht bij iedere man met de uitleg dat het geweldig klikt.

Ineens spreekt een dame mij aan.  Waarom klinkt het niet meer vreemd voor mij als ze dan zeggen dat ze me kennen.  Ik vroeg in welke club ze dan nog gewerkt had en kreeg als antwoord Sixsens, YY en Magnum.  Ik kan haar dus van overal kennen.  Ik had haar niet herkend maar toen ik haar stem hoorde, wist ik wel zeker dat ik die stem nog al gehoord heb.  GND-type met momenteel lang blond haar en normaal figuur.  Ze vond het leuk iemand te treffen die ze al kende.  Kan zijn....  Ze zou Veronica geheten hebben in Sixsens maar daar twijfel ik aan.  Hier heet ze in elk geval Hannie.

Erika, die een dezer inmiddels al een jaar in PE werkt, riep me ook nog even.  Met haar kamerde ik nog nooit.  We hadden wel een tof gesprek en ze vroeg of ze vandaag geluk zou hebben met mij.  Ik moest negatief antwoorden.  Nochtans weet ik wel dat ze me best geil kan maken en later zou ik zelfs twijfelen of ik toch niet....

Ook Denissa deed weer een poging om mij te verschalken maar deze keer hield ik (en lukte het) het been stijf.  Ik wil wel eens een onbekende hier in de club.  Nog later zou ze me toch weer overvallen terwijl ik languit lag in de lounge en kwam ze op me gesprongen en begon me af te rijden.  Ik hield het been stijf. 

Dan Toni.  Ja die Toni.  Weer maar eens tegen me aanwrijven aan de bar.  Ik ben er zo goed als zeker van dat ze een geil beest is op kamer maar het zal nooit zo ver komen dat ik met haar naar kamer ga.  Ze vroeg het wel weer eens.  Eigenlijk heeft ze optisch alles tegen: tatoes, te lang en kort haar.  Helaas.

Liepen er dan geen dames van mijn type rond (lolita, lolita-achtig)?  Jawel.  Een echte Bulgaarse lolita maar ook écht het type dat je niet bekijkt of eens vies bekijkt, recht voor zich uitloopt, heel de dag op dezelfde plek wacht op een man....  Enfin, het type waar ik alleen op af stap als ik kei geil sta (en dan nog van haar).  Doordat het figuurtje tip-top was maar haar gezicht weinig vrolijks uitstraalde, kwam het dus niet zo ver dat ik kei geil geworden ben van haar.  Ik liet ze dus maar zitten.

Dan nog een jongedame met een lieve gezichtsuitstraling, zeer jong maar met behoorlijk wat streken.  Later op de avond liep ze topless en sprak ze me ineens minder aan.  Iets te kleine borsten, gecombineerd dus met de streken (en nog zo jong).

Denissa natuurlijk maar ik wou vandaag wel eens wat anders.

Die Anet... of toch niet.  Zij had wel een mooie bikini aan (fluo-achtig) en heeft ook een hele lieve uitstraling in haar gezicht.  Iets poppetjes-achtig.

Het valt me een beetje op dat het allemaal nogal "achtig" was in PE gisteren.  Het zou een verkeerde indruk kunnen wekken van mijn recensie want eigenlijk was het best een toffe dag.

Over mijn typetjes dan nog.  Eén dame (donkerblond, haar bijeengedaan, bril, slank en ze animeert absoluut niet).  Ik had ze al wel gezien vanaf zowat het begin van mijn bezoek maar gaf er verder geen aandacht aan.  GND, bril.  In elk geval niet zo direct om op af te vliegen, voor mij.  Ineens zag ik haar voorbijwandelen in het wellnessgedeelte in haar blootje.  Ze was haar nog even gaan verfrissen en was gereed om op kamer te duiken.  Toen zag ik ineens een heel ander iemand.  Haar lichaam straalde gewoon geilheid uit.  Naakt veel mooier dan met wat verhullends aan.  Dat kunnen er niet veel zeggen.  Vermits ze absoluut niet joeg en ook al niet inging op subtiele aangevingen dat ik mateloos geïnteresseerd was in haar, stapte ik zelf op haar af.  Een kamergang was niet meer veraf.  Jammer dat ik haar naam vergeten ben maar momenteel werkt er maar één dame met een bril, slank, niet groot en een bril op met donkerblond haar.  Het heeft dan ook weinig zin om een draadje aan te maken.  Ik kan enkel vertellen dat het ook op kamer geil was en ik me uitstekend een uur met haar vermaakt heb.  Moest iemand haar naam weten (of denken te weten), zeg het dan maar.  Er gaat dan vast een belletje rinkelen en dan is er weeral een draadje meer onder PE  :douchen. 

   
« Laatst bewerkt op: 24 oktober 2015, 22:20:18 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Wijze grijze

  • Gast
Een half live bijdrage uit PLANET EDEN
« Reactie #146 Gepost op: 25 oktober 2015, 21:49:37 »
Taylor had een vrijkaartje voor Planet Eden gewonnen en was niet meer in de gelegenheid het te verzilveren. Of ik het niet plaatsvervangend voor hem wilde gaan doen? Nu ben ik de beroerdste niet en altijd bereid iemand uit de brand te helpen. Bedankt Taylor!

Nu was ik weliswaar twee pas dagen geleden half gesloopt uit PC-Bochum gekropen, maar een korte controle van de staat van Wijze Stijve leerde me dat ik wel enigszins op hem kon rekenen. Hij zou in ieder geval meegaan en dan zouden we het wel zien. De club opent op Zondag al om 11:00, maar dat leek me een beetje erg vroeg. De meisjes moeten per slot van rekening ook rustig de Zondag ochtendmis kunnen bezoeken.  Dus eerst nog wat huisadministratie geregeld en daarna binnen een half uurtje de luttele 50 Km afgelegd en om 14:00 gearriveerd. De vrijkaart werd probleemloos geaccepteerd. De receptioniste was echter ook zo correct me er op te attenderen dat er pas 3 dames aanwezig waren, maar dat er spoedig meer zouden worden.
 
Na het omkleden kwam ik in de barruimte en het is maar goed dat ik geen last heb van pleinvrees, anders had ik een probleem gehad. Er was helemaal niemand aanwezig. Geen bardame, geen meid, geen bezoeker. Dan maar eerst eens een verlate brunch gaan scoren. Daar waren wel twee dames in de keuken, echter netjes gekleed, zoals dat voor keukenmedewerksters hoort. Geen probleem om me een lekker roerei met champignons en ham te bereiden. Ook ruimschoots zalm was er voorhanden om een vers Duits Frühstücksbrötchen mee te beleggen. De fruitsalade is ook zeer smakelijk hier met o.a. verse kiwi, ananas en meloen. Onder het lezen van wat Zaterdagse Volkskrantkaternen heb ik me
dat [/size]in m’n uppie goed laten smaken.
Aan bedienend personeel trouwens geen gebrek: Een receptioniste aan de ontvangstbalie, eentje in het kamer/wellness gedeelte, twee dames in de keuken. Een bardame, een medewerker huishoudelijke dienst en een poetsboy.
 
Tegen 16:00 maakte ik nog eens een rondje door de club. Het damesaantal was inmiddels met 100 % gestegen (klinkt toch beter, dan te zeggen dat er nu 6 waren), echter zonder dat dit ook maar enige erectiele neveneffecten op Wijze Stijve had. Er waren ca. 15 klanten aanwezig. Maar waarschijnlijk is er nog een gast aanwezig, die voor iedereen onzichtbaar is. Er loopt namelijk een bezoeker rond die voortdurend tegen een imaginair iemand spreekt, ook al is hij helemaal alleen. Beetje vreemd. Past wel in de Halloween setting. Alles is hier desbetreffend versierd.
 
De club is intussen winterklaar gemaakt. De zonnestoelen staan buiten opgestapeld en de oversteek naar het kamer/wellnessgedeelte is overkapt en de zijkanten zijn dichtgemaakt met kunststof schermen. Toch zag ik vandaag nog iemand van het buitenzwembad gebruik maken.
 
Ik was op de banken in het kamergedeelte gaan liggen, waar ik op dit moment maar wat ben gaan werken op de laptop en ook deze paar regels heb geschreven. In de afgelopen 1 ½ uur heb ik 6 koppels een kamer zien boeken.
 
Later op de dag schat ik dat er in totaal zo’n 10-15 meiden aanwezig tekenden. Gasten zullen er zo’n 30-35 in totaal geweest zijn. ’s Avonds werd het wel best nog gezellig toen er wat groepjes Südländer opdaagden.
 
Uiteindelijk is het dus een lome gezapige Zondag geworden. Nu, tegen 22:00, besluit ik dat het hem vandaag hier niet meer zou gaan worden.
Geen probleem. Ik heb tijd gehad wat achterstallige kranten weg te lezen, heb energie getankt voor de komende week en lekker gegeten. Het hoeven niet altijd 3 dames te zijn, zoals tijdens m’n laatste bezoek hier.
 
Nogmaals: Taylor bedankt.

 Wijze Grijze sexapproval™ voor Planet Eden vandaag: 5,5/10
 
  Adieë tsezame
  Wijze Grijze
 

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Halloween Party
« Reactie #147 Gepost op: 2 november 2015, 21:23:35 »
Normaal gezien zoek ik de party's in de clubs niet op maar vermijd ik ze.  Mijn redenen daarvoor zijn ondermeer dat er te lange rijen staan voor de kamers, het te druk is en de muziek onnodig luid speelt. 

Afgelopen zaterdag wou ik beslist naar een club gaan en was het bijna overal party, Halloween.  Bewust koos ik dan voor Planet Eden omdat de nadelen, hierboven vernoemd, daar niet opgaan.  Op niet-partydagen is het er vaak té rustig....  Eigenlijk werd de keuze dus logisch.  Bovendien mocht ik al twee party's meemaken in Planet Eden en in Planet Eden kan je bij een party nog van een party spreken en is het niet meer een dag als een andere, met gewoon meer volk en minder tijd voor de klant.  Ik hoopte dus het beste.

€ 50 inkom voor een party, dat was alvast een meevaller.

De eerste uren kabbelde alles zoals gewoonlijk, op een normale dag.  Rustig, een stuk of 10 dames, eerder GND-types en ook weinig mannen.  Vanaf een uur of vijf begonnen de dames flink binnen te komen en ook de pareltjes.  De gehele avond waren er meer mannen dan vrouwen.  Ik schat een verhouding van 1/3.  De dames hoorde je dus niet klagen en voor de mannen was het geen gekkenwerk om de dame van hun keuze te pakken te krijgen. 

De club zelf was tot in de kleinste details mooi gedecoreerd. 

Het ontbijtbuffet zoals gebruikelijk was ook vandaag aanwezig.  Tot zeven uur 's avonds kon je à la carte eten.  Iets voor acht uur 's avonds was de DJ present.  Hij kondigde om acht uur 's avonds aan dat het Halloweenbuffet geopend was.  Net als op andere party's was het een reuzengroot buffet met niets dan lekkernijen.  Voorgerechtenbuffet, soep, warme en koude lekkernijen (bijvoorbeeld rosbief) en een dessertenbuffet.  Om je vingers van af te likken.  Dikke pluim voor de kok.  Het Halloweenbuffet was onbeperkt en stond de gehele nacht voor je klaar.  Alsof dat nog niet genoeg was, werd er later op de avond nog een levend buffet geserveerd.  Ik kan je garanderen dat het succes enorm was.  "Lekkere" Denissa bedekt met room, fruit en zoete snoepjes.  Was Denissa nu lekkerder dan het lekkers?  In elk geval werd het lekkers rond billen, borsten en vagina eerst verorberd.  Moet je toch eens meegemaakt hebben.

De DJ speelde goede muziek en het volume bleef binnen de perken.  Alle dames waren verkleed in mooie Halloweenpakjes.  Iedere dame in een ander pakje gedost.  Enkel Maja hield het als enige dame bij een FKK kostuum enkel opgevrolijkt met twee zwarte vleugels en lange kousen en laarzen aan.  Maja gaf ook nog een showtje aan de paal, net als andere dames.  De sfeer zat er goed in.  Eindelijk nog eens een "opgevulde" Planet Eden. 

Net als Maja zag ook de schattige Anet er erg goed uit en kamerde ik beiden, naar alle tevredenheid. 

Een geslaagde avond, geslaagde kamers, zeer lekker eten, gezellige drukte, geen wachttijden voor kamer en niet te veel lawaai en ongure gasten.  Wat kan je nog meer willen?  Misschien had het helemaal top geweest als er porno actrices waren geweest die het beste van zichzelf hadden gegeven.  Iets waar Planet Eden voor bekend staat.

14/11 is de volgende party: hete huiswijven  :douchen.     
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #148 Gepost op: 22 november 2015, 12:34:19 »
Als ik het niet mis heb, zijn vrijkaartjes niet geldig op hun party's? Op 28/11 Organiseren ze er net een waardoor ik m'n vrijkaart-bezoek dan op de Zondag erna zou zetten.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #149 Gepost op: 22 november 2015, 13:25:06 »
Als ik het niet mis heb, zijn vrijkaartjes niet geldig op hun party's? Op 28/11 Organiseren ze er net een waardoor ik m'n vrijkaart-bezoek dan op de Zondag erna zou zetten.
Ik zou het risico niet nemen .... soms worden vrijkaartjes wel aanvaard op "events", andere keren niet, en dat geldt voor de meeste clubs...
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal