Auteur Topic: SAUNACLUB LIFE (ex-Planet Eden)  (gelezen 313517 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline east_side_beat

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
LIVE FROM PLANET EDEN
« Reactie #180 Gepost op: 20 juni 2016, 23:02:17 »
11 JUIN : Complice non dispo, donc je me fais une virée en solitaire.
Donc arrivée sur place vers 15h30 : accueil agréable et souriant de la theke (assez rare pour le souligner) et visite du club accompagné de mon guide du jour Veronica.


Installations : Je vais faire court, ce club est splendide et les installations sont superbes. Après être passé par le vestiaire, l'entrée dans le club donne sur un bar central où il n't quasiment personne. Le club bénéficiant d'un vaste jardin extérieur et, en cette journée ensoleillée, les filles se prélassent nues sur les transats au bord de la piscine, certaines comme de véritables déesses callipyges.
Il faut traverser ce jardin pour accéder aux chambres, jacuzzi, sauna (en hiver il faut être motivé).
Bref, vaste et beau complexe.

Line up : environ une dizaine à mon arrivée puis 25 à 30 vers 19h. Ce sera le max et pour un club de cette taille, cela fait léger. Au niveau qualité, j'ai été un peu déçu. Quelques jolies filles mais aucune qui vous décollent la rétine en vous laissant béat la mâchoire décrochée. Sans être mauvais c'est bien loin du niveau atteint au Sharks.
Par contre, elles sont toutes abordables et souriantes. Le social time n'est pas feint ici. Elles prennent leur temps et ne vous demandent pas ZIMMER après 2 phrases.
Veronica qui travaillait auparavant en Espagne n'est pas sûr de rester car elle trouve qu'il n'y a pas assez de clients.

Les clients : c'est un club de nuit et les clients arrivent très tard. Donc le ratio a été favorables aux oursons pendant un très long moment. Clientèle assez hétéroclite ma foi, même légère dominante turque, et j'y ai croisé des belges, français, hollandais...
J'ai notamment passé mon temps entre les sessions avec 2 francophones et un néerlandais très sympas, ils se reconnaîtront !!

J'ai fait 4 sessions et aucune déception à ce niveau.
1ère session avec mon guide touristique Veronica.
2 sessions avec Mandy et là je peux dire que c'est l'une de mes plus belles expériences dans les rencontres tarifiées.
Dernière avec la timide Gina.

Bilan de la journée :

- line up à améliorer
- club d'été avec ce bel espace extérieur
- peu de choix en restauration et heureusement qu'il y avait le barbecue
- on peut vite s'ennuyer entre les sessions si on ne va pas vers les autres mais bonne ambiance en soirée

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #181 Gepost op: 27 juni 2016, 18:59:28 »
Vrijdag 24/06 ben ik nog eens in Planet Eden beland. Ik had ter plaatse afgesproken met 007 en Vendezz en trof er op de middag verrassend ook Seksenfun aan.

Ik heb mijn tijd verdeeld tussen het restaurant, de bar binnen en de zetels buiten naast het zwembad.

Traditioneel was het in de vroege namiddag heel rustig, zowel qua mannen als qua vrouwen. Naarmate de dag vorderde, daagden er meer en meer ijsberen en DVP's op, zonder daarom te zeggen dat het ooit druk werd. Om een gevoel van drukte te creëren in deze club, heb je ten andere ook al snel een 100-150 aanwezigen nodig.

Er hing de ganse dag een chille, relaxe sfeer in de club. Ideaal als je wat hoopt te ontstressen, iets wat ik afgelopen vrijdag absoluut nodig had.

Het weinig talrijke personeel was vriendelijk en behulpzaam. Voornamelijk het keukenpersoneel doet echt wel zijn/haar best om je op je wenken te bedienen.

Ik heb vrijdag 3 keer gegeten: ‘s middags 2 broodjes met omelet, fetakaas en groene pepers. Rond 18u rijst met een soort van chili con carne. Tegen 21u een kippenschnitzel met een groenten mix en frietjes. Ruim voldoende keuze dus en, hoewel het allemaal uiteraard geen haute cuisine was, smaakten de maaltijden.

Qua drinken lijkt de beperking: bier enkel inbegrepen in de inkomprijs tot 20u, opgeheven. Ik heb in ieder geval toch nog pinten gekregen na 20u.

Het zwakkere punt van Planet Eden blijft de line-up. Ook afgelopen vrijdag waren er, zeker in vergelijking met pakweg GT en Samya, weinig vrouwen aanwezig en tussen die vrouwen zaten slechts een handvol voor mij interessante opties. De line-up was ook niet echt gevarieerd, lees: overheersend Roemeens.

Na enkele jaren saunaclubben, is mijn ondervinding, dat je niet altijd een uitgebreide line-up nodig hebt om goede kamers te maken. Daartoe volstaan immers die 2, 3 mooie, leuke meiden waar je een goede klik mee hebt. Zo heb ik het de voorbije jaren ook al meermaals meegemaakt in Planet Eden. Afgelopen vrijdag was dat, door slechte keuzes van mijn kant, echter niet het geval :banghead:.

Ik heb 2 keer gekamerd, met Roemeense Alexandra en Roemeense Mandy. Een katastrofale kamergang en een kamergang die ik enkel met nogal wat goede wil als goed kan bestempelen.


Alexandra is een kleine, ietwat mollige Roemeense meid met een mooie volle kont en een leuke C-cup. Ze heeft een mooi gezicht,  blond haar in een dot en verschillende tattoos.

Ik ben eigenlijk enkel met haar op kamer gegaan omdat de meid die ik al langere tijd op het oog had me voor de zoveelste keer nipt was ontglipt. Oooh, wat heb ik me dat beklaagd :banghead:.

Tongzoenen? Nope. Er konden met moeite enkel een paar zoentjes op de lippen vanaf.
De pijpbeurt: weinig geïnspireerd en tijdens het pijpen mocht ik niet met Alexandra haar borsten, billen of poes spelen. Mijn hand werd telkens weggeduwd :o.
Neuken: ik had beter op een opblaaspop kunnen kruipen. En tot overmaat van ramp was Alexandra het neuken na nog geen 5 minuten al beu en liet ze zich plots als een zak bloem op het bed vallen.
Alexandra begon vervolgens opnieuw aan een schabouwelijke pijpbeurt, maar daar had ik nu echt geen zin meer in...

Ik heb de kamergang na 17 minuten afgebroken, echter niet nadat ik mijn ongenoegen stevig geuit heb. Ik heb Alexandra 50€ betaald en ben me vervolgens nog bij de receptie gaan beklagen.
De theke heeft me verzekerd dat Alexandra zou worden aangesproken op haar wanprestatie. Ik hoop dat ze dat gedaan hebben, want deze kamergang was zelfs raamprostitutie onwaardig.


De kamergang met Roemeense Mandy (lang bruin haar, mooi gezichtje, iets voller kont, mooie B-cup) was beter dan die met Alexandra (slechter kon ook niet ::)), zonder dat ik kan zeggen dat ze de middelmaat oversteeg.

Tongzoenen was weinig diep, maar voldeed. De pijpbeurt was oké en tijdens het pijpen mocht ik met Mandy haar billen en borsten spelen. Het neuken was weinig geïnspireerd, maar voldeed desalniettemin.

Ik ben klaargekomen tijdens hondjes :)) en heb de kamer al bij al tevreden verlaten. Een herhaling met Mandy zit er echter niet in.


Ik heb Planet Eden uiteindelijk tegen 22u30 verlaten, op een moment dat er een leuke sfeer hing in de barruimte :pica. Ondanks de mindere kamergangen (eigen schuld, dikke bult, ik heb gewoon slecht gekozen) had ik een leuke, ontspannen dag achter de rug.
Als je even aan de alledaagse drukte wil ontsnappen en in een mooie, rustige omgeving wil ontstressen, is Planet Eden een ideaal adresje 8). Mij zien ze dit jaar sowieso nog terug.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline dion224

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #182 Gepost op: 15 juli 2016, 22:44:14 »
Last week I made my first visit in Planet Eden.

I spent all the afternoon in 6 Sens, but I was unsatisfied with the line-up. Not because it was bad, but I wanted to see new faces, and the turnover is quite low in 6S these days.

So after a nice room with Simona  8) , I decided to go to Planet Eden, no more than 30 minutes from 6S with heavy speed on the Autobahn, and I took exit 'Merzenich'...

I came around 20h, lots of cars in the parking (30-40), many people wanted to see France/Germany.
First impression: that's really a beautiful club. Lots of space, it's clean and a nice decoration. The bar has a medium size, but the restaurant, the Kino and last but not least, the garden are really huge.

The wellness area and the rooms are on a separated facility after the garden. Sauna, Jacuzzi, swimming-pool, everything is here. My only negative point is the bedroom in which I stayed with a girl, it had no window and the bed needed to be refreshed.
There's a TV screen in the restaurant to watch the football game, but it's not big...

About the girls, around 15 only, it's clearly not enough for such a big club. Hopefully, 5 or 6 of them were definitely in my taste, actually they were really good-looking. In addition, all the girls were totally naked ! Because Thursday is FKK day in PE.  :movingtits

I choose to go with Patricia, Romanian girl with perfect body, slim with nice ass and C-cup breast. She does the job with conviction, and she's really active, a good choice if you're looking for young girl with PSE attitude. Even if I'm more GFE-oriented, sometimes it's good to have an 'intense' meeting to end the day. That's why I recommend her.

Planet Eden is a good choice if you need relaxation and quietness in the summer days, I think it would be the best place to be if there were 10 or 15 more girls to fill the empty spaces in. If you prefer club with more actions, more ambiance with a nice garden, PHG or Ying Yang would be recommended.

Personally, I will go back soon to PE, there are other girls I want to meet in the coming weeks...stay tuned !  :pica

Offline dion224

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #183 Gepost op: 22 juli 2016, 16:03:40 »
So I did it again, I go back to PE two weeks after my first visit.  ;D

Still on a thurday (it's FKK day  :tietjes), the weather was perfect, 28° and full sun.
I came at 14h. First I've relaxed in the seats near the swimming-pool, in order to wait for the beautiful girls to come.
Around 18 girls today after 18h, it's better than my last visit, but still not enough to occupy all the space. What a pleasant view to see all these naked sirens, like Denisa, Ana, Patricia having fun and chatting around the swimmwing-pool, some of them are really beautiful  :dance2.

I couldn't resist to go in room with one of the most extravert of them, the slim Christina, brunette with blue eyes girl. And it was a pleasant surprise, she's committed and active, I've asked for some GFE service, and she did well. I'll do a more complete description in her topic.

Then I go with Vanessa and it was not as good as Christina. She can be GFE if you want, but her blowjob is minimalist. And a good blowjob is mandatory for me to go back again with a girl. She seems to have faithful clients though.

It was really quiet all day, not so much polar bears, I came there for calm and relaxation and this is what I had, no more no less.  ;)

I like the club, but I wish there were more girls and more action during the day and not only in the evening. I think next time I will come during the WE or at a special event, in the hope to see an animated club for once !

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
EEN ZWAAR WK WEEKEND ;)
« Reactie #184 Gepost op: 31 juli 2016, 11:11:47 »
Het was zondag 10 juli en ik werd rond een uur of 9 s'morgens wakker in mijn hotel. Ik had zeer goed geslapen. De vorige dag lag ik al om een uur of 10 in bed, na een intensieve dag Babylon http://relaxxxboard.com/index.php/topic,1808.msg81418.html#msg81418 Ik had dus bijna 11 uur geslapen!
Vandaag zou ik dus naar Planet Eden gaan. Ik was nogal een beetje sceptisch over deze club, omdat ik veel slechte verhalen de afgelopen tijd heb gehoord over deze club. Ik besloot toch om met een niet bevooroordeelde instelling de club te gaan bezoeken.
De club is zondags vanaf 12 uur geopend en iets na 12 uur kwam ik bij de club aan. Toen ik de parkeerplaats opreed, viel het me dat er al flink wat auto's stonden. Een maal in de club, bleek ik zeker niet de enige te zijn. Er liepen al zeker een stuk of 15 beren. Misschien dat de club toch iets eerder open is gegaan dan 12 uur? Afijn, de eerste indruk van de club was zeker niet negatief. Mijn had me verteld dat de club aardig vervallen was, maar die indruk had ik niet. Alles zag er nog redelijk goed uit, de douches, de bar, het restaurant, het terras, de sauna, etc. Ok, Babylon ziet er wat beter uit en dat geldt ook voor Pauschalclub Dortmund. Wat wel tegen viel, was dat het bubbelbad maar 28 graden was (tenminste, dat stond op een bordje, maar ik had het gevoel dat het een stuk kouder was) en op de bodem lag veel rommel. Het buitenbad daarentegen was wel schoon en daar werd regelmatig gebruik van gemaakt door de beren, maar ook door enkele dames.
Ik had ook gehoord, dat het eten er niet goed zou zijn. Ik heb in Planet Eden een zeer goed en gevarieerd ontbijt gehad en later op de dag viel mij het avond eten ook niet tegen. Wat me wel enigszins wat tegen viel, was het uiterlijk van de dames in het algemeen. Ik ben er tot een uur of half 6 geweest en heb maar 1 dame gezien, die mij aantrok. Het kan zijn dat er later op de avond nog knappe dames zijn bij gekomen.

Ina
Die ene dame die mij optisch wel beviel was Ina. Ina is een meid van 25, maar ze ziet er jonger uit. Ze heeft een mooi gezichtje, maar ze gebruikt naar mijn idee wel iets te veel make-up. Ze heeft een normaal figuurtje (niet dik, maar romig) en een stel mooi borsten en een lekker kontje. Vanaf het eerste moment dat ik in de club was, had ik al contact met haar. Ik heb een paar keer kort met haar een paar woorden gesproken en we hadden veel oogcontact, vooral bij het zwembad, waar ze lag te zonnen met een vriendin van haar.
Ik wilde niet gelijk een kamer met haar nemen en eerst nog eens kijken of er nog andere leuke dames aanwezig waren. Daarnaast was ik nog wat vermoeid van de dag er voor in Babylon, maar uiteindelijk aan het eind van de middag toch gekozen voor Ina. Dat kwam ook, omdat ze weer contact met me zocht. Ze vroeg of ik voor haar een colaatje wilde halen en ja, tuurlijk wilde ik dat wel. Met 2 colaatjes kwam ik weer bij haar terug en onder het genot van een colaatje hebben we een tijdje met elkaar gesproken bij het zwembad in de zon.
Na het colaatje vroeg ze of ik een kamer met haar wilde. Ik zei wat ze zoal deed op de kamer en ze bevestigde dat ze ook tongzoende. Als dat zo was, wilde ik wel een kamer met haar en dus liepen we naar de overkant, waar de kamers zich bevonden. Ina is overigens een meid die veel makeup gebruikt. Op de kamer ontdeed ze zich eerst van haar lippenstift. Daarna kwam ze bij me op bed liggen en wilde gelijk beginnen met een blowjob. Ik wilde eerst haar (tong)zoen kwaliteiten proberen, dus ik trok haar naar me toe om haar te zoenen. Ze zoent helaas niet zoals Mirella en Susi uit Babylon de dag er voor, wel een stuk beter dan Ilona. Haar tong gebruikt ze bescheiden. Na even met haar gezoend te hebben, stelde ik voor om haar eesrt te verwennen. Ze ging er goed voor liggen en ik begon haar heerlijk gleufje te verkennen. Toen ik haar gevoelig plekje gevonden had, begon ik haar steeds intensiever de likken, tot ook zij uiteindelijk klaar kwam. Bij haar weet ik het niet 100% zeker of ze daadwerkelijk is klaargekomen of dat ze deed alsof. Wel mocht ik haar poesje niet meer aanraken, vlak nadat ze was gekomen, maar dat is nog steeds geen garantie.
Nadat ze haar gleufje even had schoongemaakt was het mijn beurt. Ze begon aan een blowjob, die ze vrij goed en gevarieerd deed. Toen ik op volle kracht was, nam ik haar in missio, zodat ik haar af en toe kon blijven zoenen. Ze zoende gewillig, maar nog steeds erg bescheiden met haar tong. Alles bij elkaar voelde het wel lekker met haar en omdat het een knap meisje is, duurde het niet lang voor ik een orgasme had. Na mijn orgasme maakte ze me schoon en begon zich gelijk aan te kleden. Misschien dat dat gebruikelijk is in Planet Eden? Ik ben gewend om nog even samen uit te rusten op het bed, maar goed. Ik begon me dus ook maar aan te kleden. Ik denk dat we al met al net een half uur op de kamer waren. Als Ina nog een tijdje met me op het bed had gelegen had ze er een uurtje van kunnen maken. Dat zag ik wel zitten met haar.


Ik heb een vermoeden dat dit foto's van haar zijn:

[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]

Naam: Ina
Nationaliteit/Taal : Roemeense / Duits en Engels
Leeftijd : 25
Haarkleur/-lengte : Zwart
Lengte dame : 1,70 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 60Kg, maat 36/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 8/10 (Spontane, vrolijke meid, waarmee ik een leuk gesprek heb gehad)
Aftersales: -/10 (later niet meer gezien, omdat ze met andere beren op de kamer was en ik niet meer zo lang in de club ben gebleven)
Cijfer: 7,5/10

Na Ina ben ik nog wat gaan eten, want ik wilde ook het avond eten hier proberen. Door de slechte verhalen was ik erg nieuwsgierig, maar het eten viel me niet tegen. Ok, een Michelin ster zal het nooit krijgen, maar voor een saunaclub scoort het een ruime voldoende. Daarna wilde ik de club verlaten. Later op de avond zou de EK-finale gespeeld worden en deze wilde ik in Partytreff Dorstenhttp://relaxxxboard.com/index.php/topic,12398.msg81429.html#msg81429  bekijken. Van Partytreff Dorsten had ik een kortingskaart, die ik deze maand nog moest gebruiken en Dorsten ligt op minder dan ee uur rijden van mijn huis, terwijl Planet Eden voor mij bijna 2,5 uur rijden is. Met een beetje pech wordt het penalties schieten en voordat ik dan thuis ben vanaf Planet Eden is het al gauw 3 uur s'nachts. En s'morgens gaat de wekker wel weer om 6:30 uur.
Al met al een leuke zonnige dag gehad in Planet Eden. Het viel me echt niet tegen deze club. Alleen het uiterlijk van de dames die er op dat moment waren, met uitzondering van Ina.
« Laatst bewerkt op: 31 juli 2016, 11:53:59 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline goolfy69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 55
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #185 Gepost op: 31 juli 2016, 12:05:46 »
gisteren eindelijk nog eens in planet eden geraakt, met dank aan forum en PE voor vrijkaart

rond 13u daar aangekomen, ongeveer 10tal autos op de parking, vrijkaart ontvangen door theke, alles in orde.

line-up rond 13u 4 dvps en 10 mannen, rond 14u 3 dvps meer en meer mannen, rond 16u totaal 10 dvps en mss 25 mannen.

eerst effe relaxen, sauna, zwembad (zalig).

1st kamer met Elena (zwart haar, prachtig figuur, roe) , mooiste dvp op dat moment, halfuurtje afwerksex, niet tz, rest geen problem, herhaling niet vanwege afwerksex

nog sauna, zwembad

2de kamer met sarah (zwart haar, buikje, roe), korte presales in de bar, deed wat ze beloofde op de kamer, dus veel betere service dan elena)

eten kip met nieuwe aardappeltjes, smaakte.

zwembad, sauna, zwembad

helaas al 16u30 en tijd om te vertrekken, onderweg nog een paar dvps gespot, o.a veronica, ilina

conclusie : te weining dvps en animo op een zaterdagnamiddag, faciliteiten goed, volgende keer nog eens op een donderdagavond

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #186 Gepost op: 1 augustus 2016, 12:49:44 »
Afgelopen vrijdag ben ik nog eens in Planet Eden beland, van ongeveer 21u tot 3u. Het was lang geleden dat ik er ’s nachts nog eens was geweest en ik was wel benieuwd of er in de latere (weekend)uren nog steeds een bruisender sfeer in de club hing dan in de namiddag en vooravond.

Ondanks de waarschuwing aan de receptie (waarvoor dank) dat nogal wat meiden momenteel met verlof zijn, bleek de club inderdaad gevulder dan tijdens mijn laatste bezoeken aan Planet Eden (steeds in de namiddag) en was vooral de sfeer heel anders: energieker en vrolijker :)).

De 2 places to be waren de bar, waar voortdurend een 20-tal personen zich in en rond de grote, centrale toog ophielden en de zeteltjes naast het zwembad. Deze zeteltjes waren steeds goed gevuld. De ‘vuurtjes’ zorgden voor een gezellig sfeertje en overal zag je koppeltjes knus bij elkaar kruipen. De welness en het restaurant lagen er meestal wat uitgestorven bij.

Een aangenaam sfeertje dus, maar ik had wel het gevoel dat er veel stammi’s aanwezig waren. De meeste meiden bleven bijna de ganse avond/nacht rond dezelfde groepjes kerels hangen. Ik liet dat niet aan mijn hart komen. Het zorgde immers voor vrolijke taferelen en er bleven (net) voldoende meiden over die mijn interesse opwekten.

De 2 eerste meiden die een poging deden me tot een kamergang te verleiden vielen af wegens, een te snelle kamervraag. De 3de: Anais, nam ruimschoots de tijd voor me, en aangezien deze meid daarenboven fysiek volledig mijn ding was, is het uiteraard tot een kamergang gekomen.

De hardware gegevens: Anais is 1,70m groot, slank gebouwd, heeft een heel lekker kontje en een mooie B-cup met mooie stijve tepeltjes. Anais heeft een mooi gezicht, lang bruin haar, intrigerende ogen en een innemende glimlach. Geen piercings, wel een kleine tattoo op haar rechterschouder.

De kamergang met deze mooie, jonge meid, die naar eigen zeggen tot dusver enkel in privéhuizen had gewerkt, was goed zonder meer: zoenen (geen tong), een gemiddelde pijpbeurt en iets te rustig neuken naar mijn zin (heel soms kwam er ook een handje aan te pas ::)…). En toch sloot ik de kamer af met een heel bevredigd gevoel (mede dankzij het knalorgasme tijdens hondjes ;D): Anais is immers een hele mooie, lieve meid en haar aanpak was, wel euh... aandoenlijk ;) 8).

Herhalingsgevaar: desalniettemin klein.


Naast sfeer opsnuiven en neuken, heb ik ook 2 keer gebruikt gemaakt van het restaurant (zelfs om 3u ’s nachts was er btw meer dan voldoende voedsel voorhanden): eerst heb ik me een lekkere ‘eetsoep’ met een broodje genomen en ergens na middernacht heb ik me nog een bordje gevuld met 2 hamburgers, pasta in tomatensaus en groentjes (salade, tomaat, groene pepers…). Geen haute cuisine, maar het smaakte me wel en het vulde het buikje goed :)).

Ik heb uiteindelijk zo’n 6u in Planet Eden rondgehangen, en heb de club iets na de drieën met een tevreden gevoel verlaten: ik had genoten van de sfeer, ik had goed gegeten en ik had een bevredigende kamergang gemaakt. Meer moet dat niet zijn 8). Het enige dat ik gemist had, was contact met andere ijsberen. De overige mannen leken daar niet echt voor open te staan.

Mijn voorkeur voor de avond/nachturen, blijft uitgaan naar bruisendere clubs zoals LR, Samya of Sixsens, waardoor Planet Eden voor mij eerder een ‘overdag chillclub’ zal blijven, een opwarmer voor een bezoek aan een andere naburige club, maar dit was hoe dan ook een leuke ervaring, dus ik sluit niet uit dat ik er in de toekomst toch nog eens op een vrijdag- of zaterdagnacht binnenstap.

Planet Eden: tot in de herfst! 
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #187 Gepost op: 3 augustus 2016, 17:37:25 »
[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #188 Gepost op: 21 augustus 2016, 17:52:19 »
Vorige week bracht ik mijn eerste bezoekje aan Planet Eden, mede dankzij een vrijkaartje van de club en dit forum. Harstikke bedankt daarvoor. Al met al was het best leuk, maar ben er nog niet uit of ik hier terugkeer gegeven alle mogelijkheden op kortere afstand.

Aangekomen tegen 16 uur, ingecheckt zonder problemen en zonder toelichting de tent in gestuurd. Kleedkamers zijn natuurlijk nooit ver weg dus ik kwam er wel uit. Omgekleed en de club maar eens gaan verkennen.
Mijn hemel, het is hier wel groot. Vooral het buiten terrein.

Club ziet er verzorgd uit en vooral schoon. Tijdens mijn verblijf heb ik echter nauwelijks personeel gezien die de club schoon en proper hielden. Maar goed, het was erg rustig dus de noodzaak ontbrak enigszins, ondanks toch wel volle handdoekbakken.
Eerst maar eens lekker, met een bakkie zwart goud, op adem komen van de (te) lange rit. Heb nl met mezelf afgesproken een grens te leggen bij max 150 km. En dit was er duidelijk overheen, maar als je een vrijkaart krijgt dan moet je niet te streng zijn voor jezelf ...... :pica

Gegeven het vroege uur, en mss de vakantie, viel de line up gewoon tegen. Zowel in kwaliteit als kwantiteit. Een beetje rondgehangen, de club bekeken, lullepotje met de bardame (iek!), wat koffie en een biertje genuttigd en de dames op me in laten werken.
Denk dat ik ook een ongelukkige dag had gekozen, maar kon niet anders. Het regende de gehele namiddag en avond. Om chagrijnig van te worden .... Dus het was geen optie om eens lekker de tuin in te kuieren. Hier moet je zijn als het lekker weer is.

Ik heb een tijdje een leuke jongedame zitten beobachten. Kwam heel lief over, heel verzorgd en een leuk blond kort koppie. Vanessa bleek ze te heten en we spraken enige tijd met elkaar, en we besloten een kamertje op te zoeken  :cheer:.
Alle bekende handelingen hebben we geoefend, maar ik kan niet zeggen dat ik het heilig vuur heb gezien. Neen, ze was heel lief en overduidelijk netjes en correct, maar het viel me toch wat tegen.
Hop, daar kwamen alweer die kleffe doekjes. Terwijl ik duidelijk had aangegeven net (als gebruikelijk) uit de douche te komen. De pzc die volgde was wat lafjes aan je goudstaafje lebberen, en de posities (nmc) voelden wat plichtmatig. Jammer vond ik het wel, want dit meiske viel toch echt wel in mijn smaak. Samengevat, een prettige sessie met haar gehad, maar ik denk niet dat ik bij haar terug kom.
Later op de avond zat ik weer een tijdje met haar aan de bar in gesprek en opnieuw vond ik haar houding, gedrag en gesprekje heel plezant. Wat een contrast was dat eigenlijk. Afijn, it’s all-in the game.

Met een biertje het restaurant opgezocht. Ik zat er op dat moment in m’n eentje. Later kwamen er enkele dames bij. Prima en gevarieerd aanbod eten en het zag er verzorgd uit. Bleek ook goed te smaken en heb mij twee keer een halve teller opgeschept. Gooi nl niet graag eten weg.
Tijdens het diner kwam er een dame binnen gewandeld in witte bikini, goed figuur, leuk koppie, donker halflang haar, netjes gebruind en een paar heerlijk jopen zaten er op. Ahh, effe onthouden dus  :sex.

Later kwam ik haar tegen terwijl zij op een bank lag, een groot bed, op weg naar het terras. Midden in de loop. Met van die rare slierten er omheen voor de ‘nodige privacy’ zullen we maar zeggen ……
Ben er maar eens bij gaan liggen en deze dame bleek ……, jemig, kweet het nie meer …………. Rachel, meen ik nu????? …….. kan geen draadje terug vinden van haar ………  :17: nou, lekker dan, is alzheimer light toch ingetreden bij mij!

Na een grappig, beetje teasend babbeltje, stelde Rachel (30) ze voor om ter plaatse aan de slag te gaan met een pzc. Nou ben ik eigenlijk geen verlegen type, maar hier leek het me niet zo gepast op dat moment. Zouden de enigen zijn die überhaupt openbaar aan elkaar zaten te friemelen. Ze zei; “kino?” Okay dan, mss draaide er wel een leuke film, weet je veel??
Kordaat ging ze ter plaatse aan de slag. Topje uit  :showtits, ze even lekker laten doorkneden en af-lebberen, en hoppa koppie naar beneden. Deze pzc was behoorlijk goed en ik kon er van genieten. Deze dame wist van wanten en ik kon heerlijk aan haar friemelen. Na enige tijd pakte ze een rubber en bond die mij om en een stevige nmc was het gevolg. Ga dat echter niet meer op die k..-bankjes doen, krijg last van m’n rug zo en clubjes bezoeken met een rollator lijkt me ook geen optie. Toch?
Uitstekende sessie gehad en haar met een knuffel bedankt. Hetgeen niet wil zeggen dat er een overtuigend herhalingsgevaar is. Dat nou ook weer niet.

Buiten begon het sterk te schemeren en ik besloot om me te kleden, sleuteltje in te leveren en huiswaarts te keren. Eenmaal buiten gekomen regende het nog ….@#@$$%^&**())&%$@, maar goed het is niet anders.
Was een mooi bezoekje aan een mooie club. Zeker is dat dit geen ‘overdag-club‘ is, maar pas laat op gang komt, dus hou daar rekening mee als je een bezoek overweegt.
Club en forum nogmaals dank voor de sponsoring.

Grtz  :039:
K
« Laatst bewerkt op: 21 augustus 2016, 18:07:07 door Klatergoud »

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #189 Gepost op: 9 oktober 2016, 18:37:02 »
Gisterenavond ben ik nog eens naar PE getrokken.

Ongeveer iedereen (ik incluis ;)) dacht de voorbije dagen dat ik wel weer gewoon in Sixsens zou belanden, maar ik heb PE het voorbije jaar leren kennen als een club waar het zeker op vrijdag- en zaterdagavond heel leuk vertoeven is, en toen daarenboven bleek dat Taylor ook aanwezig zou zijn, was de keuze om naar PE te karren eigenlijk niet eens zo moeilijk.

Ik had me daarenboven het voornemen gemaakt eens niet met een Bulgaars zigeunertje te neuken (want dat viel de laatste tijd weer al te vaak voor ::)) en dan moest ik zeker niet naar Sixsens trekken. Echter: ook in PE kan je Bulgaarse gipsy’s neuken en dus, tja, nou wel… ::) ;), maar dat is voor later.

Ik kwam gisteren na een heel voorspoedige rit omstreeks 18u45 aan te Planet Eden. Ik had net mijn centjes afgegeven aan de receptie en was aan het wachten op mijn sleutel toen Suzi (ex oa LR, SS en Babylon) ten tonele verscheen en rond mijn nek sprong.

Deze meid is verre familie van favorietje Juliana (Sixsens) en mede daardoor is mijn band met haar wat closer dan met de meeste andere meiden. Suzi stond op het punt te gaan kameren met Taylor (dat moest ook lukken) en dus wist ik dat ik nog zeker een uurtje op mijn mannelijk gezelschap ging moeten wachten. Suzi biedt immers een uitstekende service aan en is geen meid om slechts een half uurtje mee te rollebollen.

Eens Suzi verdwenen was, toverde ik me snel om tot ijsbeer en maakte ik een rondje doorheen de club. De bar was al gezellig gevuld en er hing een leuke sfeer. Ik wou echter nog even in alle rust chillen, dus ik installeerde me buiten in een zetel aan 1 van de vuurtjes. Supergezellig daar, zeker met het zicht op het mooi verlichte zwembad. Ik krijg er altijd een beetje een kerstnachten gevoel van.

Rust zou ik niet lang hebben, want al snel nadat ik me neergeploft had, kreeg ik het gezelschap van Dunja

Dunja is een vrolijke Roemeense meid van 23 lentes. Ze heeft een mooi gezicht met pretoogjes, halflang roodbruin krullend haar, is 1,65m groot, slank gebouwd (zonder daarom mager te zijn), heeft een hele mooie B-cup en een lekkere kont.

Ze is uiterst herkenbaar aan haar poesje en billen: ze heeft daar een spierwit streepje van om en bij de 1 cm breed tengevolge van vitiligo (geen kleurpigmenten). Dunja schaamt er zich wat om, maar ik heb haar verzekerd dat daar geen enkele reden toe is: het is een echt schattig zicht :)). Dunja heeft btw ook nog 1 kleine tattoo boven haar venusheuvel. Piercings kan ik me niet herinneren.

Dunja ontpopte zich al heel snel tot een aangename en geduldige gesprekspartner. Ze kwam steeds dichter tegen me aan zitten en het duurde dan ook niet zo heel lang eer ik zin had in deze mooie meid. Net op het moment dat ik wou aangeven dat ik een kamertje met haar wel zag zitten, stond ze echter op en zei ze dat ze wegens te koud maar snel terug naar binnen ging. Ik liet haar maar gaan, ik moest me immers toch nog douchen.

Zo gezegd zo gedaan en een verfrissende douche later stond ik in de bar, waar het nog steeds heel gezellig was. Ik zag Dunja niet zo direct, dus ik vroeg me een pintje en zette me aan de bar. Enkele minuten later kwam mijn prooi binnen gezweefd.

Tot mijn verbazing en spijt zette ze zich echter niet naast me (had die nu echt niet door dat ik uiterst geïnteresseerd in haar was), maar plantte ze zich enkele stoelen verder neer. Ze maakte gelukkig wel al heel snel oogcontact en ik deed dan ook onmiddellijk teken dat ze zich naast me moest komen zetten. We hebben vervolgens nog even verder gepraat en zijn daarna op kamer getrokken.

Eens op kamer (de toog waar je DVP de kamersleutel moet oppikken, is btw een heel stuk naar rechts, veel dichter bij de sauna nu, verplaatst) ontdeed Dunja zich al snel van haar kledij en kon ik een pracht van een lichaam aanschouwen. Geen pocketje, maar wel een heel mooie, goed gevormde vrouw.

Op bed begon Dunja me onmiddellijk te zoenen, jammer genoeg wel maar met weinig tong, het enige ‘minpuntje’ van de kamergang.

De daaropvolgende pijpbeurt was van uitstekende kwaliteit. Tijdens het pijpen kon ik overvloedig met Dunja haar lekkere borsten spelen en ondertussen kon ik in de spiegel genieten van het zicht op Dunja haar mooie, naakte lichaam.

Neuken (hondjes, cowgirl, missio, terug cowgirl en terug hondjes) was heel leuk. Dunja leek er ook echt van te genieten. Ik ben stevig klaargekomen tijdens hondjes, maar Dunja wou nog niet onmiddellijk van ophouden weten :o. Ze bleef nog een tijdje met haar kont doorstoten, alsof om te zeggen: hé, ik wou nog wel wat langer fun maken hoor :)).

Enfin, piet laten afkuisen en we hebben de kamer net binnen het half uur verlaten. Ikke heel tevreden ;D.
 
Herhalingsgevaar: groot. Hele mooie, lieve en vrolijke meid. Goede tot heel goede service. Het zou zomaar opnieuw tot een kamergang kunnen komen als ik haar nog eens tref.


Op weg naar de lockers en douches trof ik Taylor die ondertussen van tussen Suzi haar benen was weggeraakt. Eens ik Dunja haar centjes had overhandigd en mezelf had opgefrist, begaf ik me dan ook terug naar de bar, waar ik me naast Taylor aan de bar installeerde.

Ik heb uiteindelijk een tweetal uurtjes met Taylor aan de toog gehangen. We wisselden sappige P6 verhalen uit en konden ondertussen genieten van gezellige sfeertje in de bar, een sfeertje dat je best kan vergelijken met de sfeer op een donderdagavond in Sixsens.
Overal rondom ons zaten ijsberen en dames, in homogene groepjes of gemixt. Iedereen was vrolijk en had het naar zijn/haar zin.

Ergens na de tienen verzorgden een ijsbeer en een DVP plots de show: de ijsbeer werd naast de danspaal langdurig afgezogen door de blonde schoonheid, hetgeen hij daarna oraal retourneerde om uiteindelijk met het handje klaargemaakt te worden. Dit alles onder veel bekijks van de aanwezigen.

Tijdens het keuvelen met Taylor vielen mijn oa op: een 2 meter lange meid met een interessant gezicht en een mooi lichaam (helaas echt wel te groot voor mij), Beatrix ex-Freude en haar mooie tweeling :showtits1 en vooral een krullebol die eerst met en later zonder bril onmiddellijk mijn interesse opwekte. Toen ze zich op een bepaald moment dan ook nog strategisch in de kino naast ons installeerde, met haar kontje dat me uitdagend toelachte, wist ik dat ik verloren was.

De vraag was nu enkel hoe met die mooie meid in contact te komen. Ik was immers heel aan het gezellig praten met Taylor en zij was zich aan het amuseren met enkele vriendinnen.

Het 'probleem' zou zich vanzelf oplossen: de mooie mysterieuze meid maakte ineens een toertje doorheen en zou zich daarnaast op het stoeltje naast mij installeren. Ikke dolgelukkig en dus sprak ik haar onmiddellijk aan. Deze kans wou ik immers niet missen. Btw: sorry dat je je gesprekspartner zo ineens kwijt was Taylor.

1 van mijn eerste vragen aan mijn 2de prooi van de dag werd tot mijn vreugde positief beantwoord: Tamara, de dame in kwestie, bleek een Bulgaartje met zigeunerbloed te zijn ;D. Mijn voornemen gisteren niet met zo een meid te neuken, smeet ik in 7 haasten van me af, ik was immers betoverd door haar typische looks en zo kwam het dat ik een kwartiertje of zo later met deze schoonheid op kamer lag.

Tamara is een Bulgaarse gipsy die al 25 zomers op onze aardkloot rondwandelt. Ze is 1,60m groot en is normaal gebouwd. Ze heeft een iets vollere, maar heel lekkere kont en een leuke C-cup die een klein beetje onderhevig is aan de zwaartekracht.

Tamara heeft lang blondbruin haar en een héél mooi gezicht met héél expressieve bruine ogen. Zeker wanneer ze haar stralende lach bovenhaalt, is dit een absolute beauty.

Tamara is behoorlijk volgeklad met tattoos, onder andere op 1 van haar armen en op haar rug. Geen spek voor ieders bek, maar ik vond het prachtig.

De kamergang begon tot mijn ontgoocheling heel mat. Tamara legde zich naast me en beperkte zich tot wat over mijn lichaam wrijven en wat met Piet spelen. Mijn kleine vriend werd daar maar deels opgewonden van en ik kreeg dan ook de vraag waarom kleine KP slaperig was. Tja, zei ik: "geine küssen, geine blasen, wat wil je..."

Tamara liet zich dat gelukkig geen 2 keer zeggen, repte zich naar beneden en begon me daar toch aan een zalige pijpbeurt zeker :-\. Het was een genot ondertussen met haar grote borsten te kunnen spelen en nu stond Piet dan ook heel snel op volle oorlogssterkte.
 
Na een tijdje gaf ik aan dat ik het tijd vond om te neuken, en ook dat was uitstekend. Tijdens cowgirl en missio deed Tamara goed mee en vooral hondjes was een genot: Tamara voelde, ondanks wat gel, lekker strak aan en het was een plezier haar vollere, maar strakke billen stevig vast te pakken. Het orgasme kwam er echter niet zo direct aan, dus ik ben toch maar terug overgeschakeld op missio en ben na wat intiem neuken (nope, geen beuken deze keer) met zicht op Tamara haar mooie borsten en gelaat, knallend klaargekomen ;D.

Om de kamergang af te sluiten, kreeg ik eindelijk ook wat kusjes op mijn mond.

We hebben de 30 minuten mooi rondgemaakt en ik heb de kamer weerom heel tevreden verlaten.

Herhalingsgevaar: een mooie, Bulgaarse zigeunerin (mijn grote zwak) waar het lekker mee neuken was. Duh, uiteraard zal ik ooit herhalen met deze meid.


Bon, de financiën afgehandeld, me opgefrist en ondertussen liep het tegen middernacht aan. Ik wou om 2u terug thuis zijn, dus mijn uitstapje liep jammer genoeg op zijn einde.

Ik heb me nog een half uurtje naast Taylor geïnstalleerd, samen met hem nog even met Suzi gepraat, om middernacht een tombolaprijs aan mijn neus zien voorbij gaan (zowel het nummer voor het mijne als het nummer na de mijne werden getrokken, maar ik viel dus net uit de boot) en toen was het jammer genoeg tijd om te vertrekken.

Het was een hele leuke avond geweest, gekruid met een leuke barsfeer, veel vrolijke mensen, een hele toffe gesprekspartner, een goede line-up en 2 goede kamergangen met hele mooie meiden.

Enig minpuntje aan mijn bezoek: die muziek op de kamers die je niet kan afzetten. Tijdens mijn 2de kamergang stond die echt luid en vond ik het ronduit storend. Daar moeten ze echt eens iets aan doen.

Los daarvan was het echter een topavondje in een hele mooie club, en dat voor amper 150€. PE zal me ongetwijfeld snel terug zien 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Zaterdag 8 oktober
« Reactie #190 Gepost op: 16 oktober 2016, 00:42:48 »
Zaterdag 8 oktober, een dagje Planet Eden met Kanariepiet en niet te vergeten Melanie(Ex Babylon Susi). Het was voor mij de 2e keer dat ik deze club bezocht. Die dag was ik er alleen overdag en vandaag was het plan om ook s'avonds de sfeer eens te proeven.

Rond een uur of 2 s'middags kwam ik aan bij de club. Op de parkeerplaats stond reeds een 20-tal auto's. Ik belde aan en de thekefrau deed open. Ik moest even wachten, want ze was nog even bezig met een 2-tal nieuwe meiden, die ook net waren gearriveerd in de club. Ze waren reeds in “werkkleding”, maar kregen nog een paar instructies. Het waren 2 Roemeense blondjes, de één een wat stevige meid met op zich een leuk koppie, de ander een bijzonder mooie stoot met een paar schitterende borsten :showtits1 Later hoorde ik van Kanariepiet dat ze Beatrix(ex-Freude) heet.

Nadat ik me had omgekleed, heb ik een koffie genomen aan de bar en wilde ik even een rondje door de club gaan lopen. Ik liep naar buiten en kwam daar Melanie (Susi) tegen, die met 2 andere bulgaarse dames in gesprek was. Toen ze mij zag, kwam ze gelijk naar me toe met een grote glimlach op haar mond. Ik werd begroet met een paar heerlijke innige tongzoenen en ik moest bij haar komen zitten. Het rondje door de club zou dus worden uitgesteld tot later.

Met Melanie en haar vriendinnen heb ik een behoorlijke tijd buiten zitten kletsen op het overdekte en verwarmde terras. Ondanks dat het terras verwarmd was, kwam Melanie dicht tegen me aanzetten om zich aan mij op te warmen. Wat wel jammer was, was dat de dames onderling steeds in het Bulgaars aan het praten waren, waardoor ik er niets van mee kreeg en ik af en toe aan Melanie vroeg wat er gezegd werd. Gelukkig was ze bereid om mij steeds een beknopte vertaling te geven. Al met al me toch wel vermaakt buiten met de dames, die allen Duits konden.

Melanie drong niet aan om naar een kamer te gaan, waardoor ik op een gegeven moment het zelf maar voorstelde. Ze stelde toen voor om naar de Kino te gaan en om daar een sessie te doen, maar dat is niet zo mijn ding. Melanie probeerde te voorkomen dat ze naar de kamers aan de overkant moest gaan en daardoor een tocht door de koude buitenlucht bespaart zou blijven. Helaas voor haar houd ik er niet van om het in het openbaar te doen. Ik kan me dan niet concentreren en ben dan meer bezig met wat er om me heen gebeurt, dan met de dame in kwestie.

Zonder te morren, haalde Melanie een sleutel op en ging ze ook zonder te morren door de koude buitenlucht ;) naar het gebouw waar zich de kamers bevinden. In het gebouw waar zich de kamers bevinden, bevindt zich ook een balie waar Melanie een laken op haalde. Deze balie werd overigens later die dag verplaatst richting de sauna's.

Op de kamer was het zoals van ouds met Melanie. Omdat we elkaar al wat kennen, voelen we elkaar goed aan. Het tongzoenen met Melanie is hemels en de seks fantastisch, waarbij ze zelf ook geniet en dat lijkt niet gespeeld. Bij Melanie heb je het idee een vriendinnetje in je armen te hebben, maar wel eentje die op de kamer je behoorlijk kan opgeilen. Ze probeert je echt te laten genieten, wat haar altijd lukt bij mij.

In totaal ben ik vandaag 2 keer met Melanie op kamer geweest, waarbij we de eerste keer samen spetterende seks hadden en de tweede keer het in het begin wat rustiger deden, maar uiteindelijk aan het eind ook knalden. Een top meid en waarschijnlijk dat ik haar dit jaar nog wel een keer ga bezoeken.

Melanie is de dame waarmee ik na vandaag de meeste tijd heb doorgebracht dit jaar en ik denk dat dat ook wel zo zou blijven tot het einde van het jaar.

[attachimg=1]

Naam: Melanie (ex-Babylon Susi)
Nationaliteit/Taal: half Bulgaars, half Grieks / Duits en Engels
Leeftijd: 26
Haarkleur/-lengte: Blond/Bruin
Lengte dame: 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 50 Kg, maat 36/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 10/10
Aftersales: 10/10
Cijfer: 10/10

Tussen de twee sessies door met Melanie, ben ik een paar keer in het stoombad en de sauna geweest. De jacuzzi heb ik enkel even gebruikt om af te koelen na de sauna. Deze is naar mijn mening te koud. Erg jammer, want voor de rest heeft Planet Eden het goed voor elkaar wat de wellness betreft. Na de sauna heb ik geprobeerd om even wat te slapen in de voorruimte, maar ik werd al snel gestoord door een Poolse dame van begin 40. Ze was zeer zeker niet mijn type en haar mond rook naar tabak. Ik gaf haar verbaal en non-verbaal aan geen interesse te hebben, maar ze bleef het toch proberen. Toen ze me uiteindelijk ook nog probeerde te betasten, vond ik het genoeg en heb haar dat ook overduidelijk gemaakt. Daarna liet ze me gelukkig met rust, waardoor ik een klein half uurtje mijn ogen dicht kon doen, totdat een paar medewerkers zich gingen bekommeren om de balie. Deze ging men vandaag verplaatsen, waardoor mijn rustmomentje voorbij was helaas.

Na mijn korte slaappauze wat gaan eten. Het was net geserveerd en ik had wel trek. De vorige keer dat ik hier was, vond ik het eten behoorlijk goed. Vandaag vond ik het iets minder, maar dat kan er ook aan gelegen hebben dat de gerechten niet echt mijn ding waren, zoals oa rode bieten en aardappelpuree.

Op het moment dat Melanie de sleutel ging halen voor onze 2e sessie, had ze Kanariepiet binnen zien komen. Ik had Melanie namelijk verteld dat ik s'avonds een Belgische vriend zou ontmoeten hier in Planet Eden en ze was nieuwsgierig of ze die ook zou kennen. Toen ik een beschrijving gaf, bleek ze Kanariepiet daadwerkelijk te kennen. Op de kamer vertelde ze me dat Kanariepiet inmiddels was gearriveerd,  maar ik zei dat ik nu geen intresse had in Kanariepiet en dat hij maar even een uurtje moest wachten ;) Na de tweede geweldige sessie met Melanie zocht ik Kanariepiet op, maar hij bleek niet in de bar te zijn. Ik besloot maar een pintje te nemen en te wachten aan de bar. Zo kon ik het vrouwelijk schoon even rustig bekijken, wat inmiddels binnen liep. Vooral Beatrix sprong er wat beauty betreft uit. Ze maakte alleen op mij een beetje een timide indruk. Ze zat in 1 van de sofa's alleen een beetje voor zich uit te kijken en af en toe had ze een kort gesprekje met haar vriendin. Ze is blijkbaar niet een dame die zelf op de beren afstapt. Misschien hoeft ze dat ook wel niet vanwege haar looks en schoonheid.  :gtgal

Na een kwartiertje kwam Kanariepiet de bar binnen, met achter zich aan Dunja. Een erg leuk uitziende slanke Roemeense dame. Niet echt het pocket (zigeuner) Bulgaartje of Roemeentje waar Kanariepiet een zwak voor heeft, maar zeker een erg leuke slanke dame om te zien. Kanariepiet begroette mij kort even, ging even douchen en kwam later bij me aan de bar zitten. Daar hebben we gezellig de rest van de avond tot een uur of 11 á 12 met elkaar gesproken, geouwehoerd en over de dames gesproken. Melanie kwam ons tussendoor ook nog even vergezellen. Ook zag ik de dame waar ik de vorige keer een kamer mee had genomen lopen, Ina. Wat uiterlijk betreft ook 1 van de mooiere dames in deze club en met uiteraard ook een heerlijk achterwerk :D Verder viel mijn oog op een dame met een aantal markante tattoos en een zeer mooi wulps lijfje. Het was Adelina (ten minste, zo heette ze in Pauschalclub Bochum). Ik had haar nog nooit in het echt gezien, maar herkende haar van de foto's.

[attachimg=2]

Tijdens de avond was er nog een beer die zich in het openbaar liet bevredigen door 1 van de dames op het podium. Hij werd aangemoedigd door de rest van de zaal en het werd zo waar een live show.

Tussendoor ging Kanariepiet toch nog met een zigeunermeisje (Tamara) aan de haal, maar geen pocketfomaat.

Ik zelf zat nog te twijfelen tussen Beatrix en een andere dame. Dit was een dame met ook een super lichaam. Ze liep topless rond met een paar zeer mooi gevormde en stevige B-cups, maar haar achterwerk was voor mij wel wat het meest in het oog sprong. Echt een super mooie strakke ronde kont.

[attachimg=3]

Haar gezichtje vond ik iets minder, maar zeker niet lelijk, maar haar lichaam was echt perfect. Omdat ik met Kanariepiet behoorlijk wat pintjes had gedronken in een korte tijd en Melanie me na twee kamergangen behoorlijk gesloopt had, voelde ik dat een derde kamergang met Beatrix of die andere dame er niet meer in zat. Daarnaast had ik plannen om de volgende dag Heaven 7 en Diamond te gaan bezoeken, dus ik besloot om iets na twaalven mijn hotel op te zoeken. Onderweg naar mijn hotel hoorde ik het volgende plaatje op de radio:



Ik moest gelijk denken aan de 2 sessies met Melanie. Het was geen liefde, meer wel een perfecte illusie.

Een leuke dag/avond gehad, met name door Melanie, maar ook door Kanariepiet, hetzij uiteraard op verschillende manieren ;) Het was gezellig druk in Planet Eden en het ging er gezellig aan toe. Er lopen een aantal leuke en goed uitziende dames daar rond, waardoor de keuze er niet makkelijk op wordt. Een volgende keer ga ik toch zeker een nieuwe dame daar proberen, helaas dan voor Melanie..., maar met haar zal ik altijd wel 1 kamer doen.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #191 Gepost op: 17 oktober 2016, 16:34:44 »
Susi is inderdaad top. Verschillende keren in Babylon mee liggen rotzooien.
Maar vind dat ze wat veel is aangekomen na haar zomervakantie. Ze kreeg het er volgens mij ook niet meer echt af.
Maar goed haar service blijft uitstekend.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #192 Gepost op: 17 oktober 2016, 16:42:11 »
Susi is inderdaad top. Verschillende keren in Babylon mee liggen rotzooien.
Maar vind dat ze wat veel is aangekomen na haar zomervakantie. Ze kreeg het er volgens mij ook niet meer echt af.
Maar goed haar service blijft uitstekend.

Een tip: veel met haar neuken ;D. Dan vliegen die kilo's er vanzelf weer vanaf ;) :lol.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #193 Gepost op: 17 oktober 2016, 17:32:16 »
Susi is inderdaad top. Verschillende keren in Babylon mee liggen rotzooien.
Maar vind dat ze wat veel is aangekomen na haar zomervakantie. Ze kreeg het er volgens mij ook niet meer echt af.
Maar goed haar service blijft uitstekend.
dan valt ze onder de kilo knallers  :d030:

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
SAUNACLUB LIFE (ex-Planet Eden)
« Reactie #194 Gepost op: 17 oktober 2016, 23:59:49 »
Susi is inderdaad top. Verschillende keren in Babylon mee liggen rotzooien.
Maar vind dat ze wat veel is aangekomen na haar zomervakantie. Ze kreeg het er volgens mij ook niet meer echt af.
Maar goed haar service blijft uitstekend.
dan valt ze onder de kilo knallers  :d030:

Ook met een paar kilootjes extra ziet ze er nog steeds lekker uit, vooral haar  :shakekontje en de service is idd meer dan top :13:
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.