Auteur Topic: algemeenheden  (gelezen 169131 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest213

  • Gast
algemeenheden
« Gepost op: 19 november 2010, 12:47:16 »
 ;)

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
algemeenheden
« Reactie #1 Gepost op: 5 maart 2012, 21:37:49 »
Misschien nog even vermelden dat in de inkomprijs qua dranken je in PSR ook warme chocomelk kan krijgen en twee bieren van het vat en Weissebier (0,5 l).

De badjassen zijn allemaal vernieuwd.  Ze zijn zo dik niet meer, dunne stof.  Eindelijk een club waar beren die graag een badjas dragen de temperaturen kunnen trotseren zonder te zweten.

Pas nog hebben ze een hometrainer toegevoegd aan de sportfaciliteiten van Parksauna Residenz (vogelepik, pool, en ping-pong was al eerder mogelijk).  Er is ook een grote sportbar maar da's voor de niet-actieve sportliefhebber.

Sinds kort is een badjas dragen in het restaurant verplicht omwille van hygiënische redenen.

Nieuwe handdoeken zijn ook in gebruik genomen.  Net als bij de badjassen met Parksauna Residenz tekst erop.

Enige tijd geleden werden de douches vernieuwd.  Ze zijn nu de beste van alle clubs en douches zijn toch een essentieel gegeven in een saunaclub.  Ze hebben nu allemaal ook een handsproeier, massagestralen en watervalfunctie.

De overtrekken van alle zetels in de lounge werden nog niet zo lang geleden ook vernieuwd.

In het wellnessgedeelte staan twee nieuwe relaxen en de belichting is sterker, zonder af te doen aan het sfeervolle  ;).

 
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
algemeenheden
« Reactie #2 Gepost op: 5 maart 2012, 21:43:44 »
Misschien nog even vermelden dat in de inkomprijs qua dranken je in PSR ook warme chocomelk kan krijgen

De badjassen zijn allemaal vernieuwd.  Ze zijn zo dik niet meer, dunne stof.  Eindelijk een club waar beren die graag een badjas dragen de temperaturen kunnen trotseren zonder te zweten.

Enige tijd geleden werden de douches vernieuwd.  Ze zijn nu de beste van alle clubs en douches zijn toch een essentieel gegeven in een saunaclub.  Ze hebben nu allemaal ook een handsproeier, massagestralen en watervalfunctie.



Even voor de duidelijkheid,
1. die warme choco kan dat ook met slagroom ?
2. kunnen koukleumen ook de dikkere badjas nog krijgen ?
3. douches waren niet het sterkste punt voorheen, maar die watervalfunctie is dat alleen met koud water of ook met warm water ? En werken die douches op tijd of kun je die gewoon handmatig bedienen ?


Alvast bedankt voor de wederom geweldige update, dankzij SEF weten we ALLES van de clubs waar hij is geweest.


Groet, Foots  O0

Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
algemeenheden
« Reactie #3 Gepost op: 5 maart 2012, 21:43:55 »
Joepie, warme choco  ;D ;D ;D
Voor de rest kan ik de veranderingen wel pruimen, dunnere vellen.


En de hygiëne in het restaurantgedeelte, geldt dat enkel voor mannen, en mogen die vrouwen nog steeds in bikini, of is dat ook einde verhaal.
Anders is het zware discriminatie  ;) , en zij hebben al het kutje, dus dat is al op voorhand een oneerlijke strijd...  :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
algemeenheden
« Reactie #4 Gepost op: 5 maart 2012, 22:05:32 »
- dames met handdoek rond in resto
- slagroom, als je dat vriendelijk vraagt als trouwe klant  :))
- koukleumen mogen twee badjassen over mekaar dragen en er nog een lange handdoek onder dragen  >:D
- watervalfunctie is ook met warm water, de douches werken als jij dat wil, zolang je wil, wanneer je wil, hoe je wil én je kan zelf de t° regelen en het debiet en ze reageren onmiddellijk op jouw gevraagde t° van het water (er stroom niet eerst secondenlang koud water uit de openingen ---> wat wil je nog meer weten over douches (als dat nog kan)  ;)?
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
algemeenheden
« Reactie #5 Gepost op: 5 maart 2012, 22:12:40 »
Niets meer, alles kristal helder !


Alleen wanneer ik weer naar PSR ga om te genieten en dat is zodra het weer lekker genoeg is om in de tuin te genieten van het zonnetje.
Met een paar weken hoop ik en dan zal ik weer alles proberen te testen in PSR, maar eerlijk een betere club kan ik me eigenlijk niet voorstellen !


PSR is voor mij Genieten met hoofdletter G. PSR staat voor Perfectie, Super en Retegoed eigenlijk.


Groet, Foots  O0


P.S. Het enige waar je misschien nog over zou kunnen klagen is die oude man bij de bibliotheek, maar mij boeit dat in het totaal niet.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
algemeenheden
« Reactie #6 Gepost op: 5 maart 2012, 22:27:49 »



Douche met warme waterval functie ! Wat wil een mens nog meer ? Groet, Foots  O0


Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
algemeenheden
« Reactie #7 Gepost op: 5 maart 2012, 22:41:18 »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
algemeenheden
« Reactie #8 Gepost op: 14 april 2012, 21:02:10 »
Inmiddels mezelf overtroffen.  11/03/12 was de laatste keer dat ik in PSR was.  Ze zullen ongerust worden.  Laat ik er dan zondag over acht dagen maar weer eens heen gaan  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Rudi_NL

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 112
    • Bekijk profiel
algemeenheden
« Reactie #9 Gepost op: 15 april 2012, 01:13:54 »
Ik ben net terug uit Park Sauna Residenz. Het was leuk en gezellig!!!
:-*

Duitse topper KIM heb ik mogen ontmoeten en ik heb haar naam maar meteen eer aan gedaan (Komm In Mir oftewel Kom In Mij). Ik ben nog net niet verliefd op haar. Hi hi.
 :)

Verder ben ik PSR geiler naar buiten gegaan dan dat ik binnenkwam?!?! Want wat is dat kleine, jonge meisje met "service" op haar truitje en ontzettende dikke, strakke tieten in haar truitje een superlekker wijf zeg!!! Helaas werkt zij niet als dame van plezier in PSR, want tot dit soort lolita's voel ik me erg aangetrokken. Hopelijk verandert haar job in PSR in de toekomst.
 >:(

Een uitgebreidere recensie zal binnenkort volgen. Welterusten.
 ;)

Rein raus, rein raus und fertig ist der kleine Klaus

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
algemeenheden
« Reactie #10 Gepost op: 2 oktober 2012, 18:42:59 »
Ik ben vorig jaar eens naar PSR geweest. De GPS stuurde me langs kleine, smalle wegen....
Kent er iemand een betere weg ? Wil er binnenkort nog wel eens naartoe gaan nu Maya daar blijkbaar toch blijft.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
algemeenheden
« Reactie #11 Gepost op: 2 oktober 2012, 18:48:21 »
Ik ben vorig jaar eens naar PSR geweest. De GPS stuurde me langs kleine, smalle wegen....
Kent er iemand een betere weg ? Wil er binnenkort nog wel eens naartoe gaan nu Maya daar blijkbaar toch blijft.
Enkel met de privé-heli van Foots vermijd je de kleine wegeltjes, anders moet je over die heuvels, niks aan te doen  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
algemeenheden
« Reactie #12 Gepost op: 2 oktober 2012, 19:34:55 »
Ik ben vorig jaar eens naar PSR geweest. De GPS stuurde me langs kleine, smalle wegen....
Kent er iemand een betere weg ? Wil er binnenkort nog wel eens naartoe gaan nu Maya daar blijkbaar toch blijft.

Die kleine smalle wegen , alleen de laatste 5 km .
Op de A3 neem je afrit 30a (Rosrath ) aan de eerste lichten na 200m sla je linksaf richting Rosrath na 300m na de bushalte rechts afslaan daar zie je een bord  staan van PSR met een richtingsaanwijzer .
Je volgt deze steile straat gedurende een 4tal km je komt een klein rond punt tegen waar je rechtdoor rijd je komt op een groot kruispunt met een paardenmanege op je rechterkant daar ga je linksaf op de Schleheckerstrasse na een km heb je op je rechterkant PSR .
Deze weg kan ik al met mijn ogen dicht nemen , maar het mooie landschap is echt de moeite en zeker in het terugrijden heb je prachtig zicht op Keulen .

Morgen zal ik  Maya opzoeken en me een uurtje met haar afzonderen op kamer  , natuurlijk zal mijn duifje ons hierbij vergezellen .

Offline foefel

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 98
    • Bekijk profiel
algemeenheden
« Reactie #13 Gepost op: 19 januari 2013, 18:38:15 »
Vrijdag mijn vrijkaartje verzilverd bij  PSR [ nog bedankt foots ].
Ik was er voor de eerste keer en hebben een rondleiding gehad in deze prachtige club.Er waren rond 13 uur ongeveer15 dames en 20 heren aanwezig.Na lekker geluncht te hebben en wat gewandeld kwam ik
Kamilia uit Bulgarijen tegen in de bioscoop.Na een kort gesprekje liet ze er geen gras over groeien en heb een uitstekende half uurtje met haar gehad.
Na aan de bar een lekker kopje koffie te hebben gedronken even  de sauna en bubbelbad getest wat heerlijk was.
De tweede ontmoedig in de grote ruimte was met de Turkse Samira die me begon te tongzoenen of haar leven er vanaf hing.
Daarna naar de kamer met deze geile meid waar ik heerlijk van haar heb genoten een toppertje.Het eten van de kaart was uitstekend . PSR is een goed georganiseerde club,wat ik alleen jammer vind dat ze veel oostblok meisjes hebben en weinig of geen dames van andere werelddelen.Maar verder is alles top.




Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
algemeenheden
« Reactie #14 Gepost op: 20 januari 2013, 20:37:08 »
Wat ik alleen jammer vind dat ze veel oostblok meisjes hebben en weinig of geen dames van andere werelddelen.

Zoals in vele clubs.  Ik kan je echter aanraden om zeker Sixsens eens te bezoeken.  Geen Roemeense (of slechts eentje) dames, veel Poolse, Duitse...).  Het is maar een tip  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man