Auteur Topic: FKK Atlanta, Hanau (nabij Frankfurt): Algemeen en Renata  (gelezen 98342 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FKK Atlanta, Hanau (nabij Frankfurt): Algemeen en Renata
« Reactie #15 Gepost op: 7 maart 2019, 19:28:32 »
Het is al van november geleden maar zeker niet altijd krijg je in deze club eten.  Toen wij er waren was er geen eten.  Je kon wel eten bestellen tegen betaling maar dat was enkel fast food tegen 17 euro per stuk food  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
FKK Atlanta, Hanau (nabij Frankfurt): Algemeen en Renata
« Reactie #16 Gepost op: 7 maart 2019, 19:34:10 »
Gisteren stond er een grote bak met pasta achter de bar. Met een stapel plastic bordjes ernaast. Op verzoek schepte de barvrouw je een bord vol op. Dat was rond 18:00 h.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
FKK Atlanta, Hanau (nabij Frankfurt): Algemeen en Renata
« Reactie #17 Gepost op: 28 juli 2021, 06:36:19 »
Dit weekend hier nog eens binnengewandeld. Ik schat een 10 á 12 dames, van knap en slank tot overgewichtig en over de neukdatum. Voor elk wat wils dus. Ik schrok even van Elizabeth's C-kilo's. Ze was altijd al Hongarije's welvaren, maar soit, de sex was prima. Nu bleek ze ook nog haar servicepakket naar beneden bijgesteld te hebben. Vanwege, dat virus dat met een C begint. Krijg dat kutwoord niet meer uit mijn toetsenbord geperst, fuck nog an toe. Die dus maar even geschrapt van het tableau. Dan maar eens een andere proberen.

Een van de jonge knappe meiden kwam in de lockerroom een babbeltje maken. Adina, had onder dezelfde naam in een of ander clubje in Zuid-Limburg in de buurt van het drielandenpunt gewerkt. Ben de naam effe kwijt. Ooit een keer geweest, was wel een nette tent, drie meiden geprobeerd, maar de service sloeg nergens op. Even wat afspraken gemaakt, dat doe ik altijd wel met nieuwe meiden, en met haar naar boven. Het was allemaal maar zozo. Niet wat ik gewend ben vanuit het damesbestand in mijn database. Het moest maar weer met het handje afgemaakt worden. Adina was wel een vrolijke lachebek, kon er ook niet boos op worden. Ze kreeg een lachstuip toen de kwak een meter omhoog vloog. Dat werd later nog even met de collegaatjes in de bar gedeeld toen ze me langs zag lopen. Veel gegiechel en gesnater.

Er werd buiten in de tuin gegrilld, met een saladebar erbij. Verder zijn me geen veranderingen opgevallen sinds de C sluiting. Had wel verwacht dat het saunagedeelte wat opgekalefaterd zou zijn, maar alles is gebleven zoals het was. Tot zover even.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
FKK Atlanta, Hanau (nabij Frankfurt): Algemeen en Renata
« Reactie #18 Gepost op: 7 februari 2022, 11:29:07 »
Ab heute den 07.02.2022 wieder geöffnet (siehe Clubseite)!

vanKees