Auteur Topic: Den Haag algemeen  (gelezen 64666 keer)

Offline frankkinky

• rakker
Den Haag algemeen
« Reactie #48 Gepost op: donderdag 02 november 2017, 11u47 »
waarom denk je dat ik tegenwoordig naar het SKW rij, is voor mij ca 30 min langer rijden maar dan heb je ook goed aanbod, althans op de dag, avondshift kan ik niet veel vinden en vind ik de sfeer met buitenlanders etc buiten niet echt prettig

Doubletstraat Den Haag is armetierig , maar 2x in mijn leven gekijken, nooit meer! sluiten die hap...

Geleenstraat/Hunsestraat is sterk teruggelopen mede door beleid gemeente, tja ze sluiten alles in Nederland stap voor stap

ja parkeerkosten en belastingen pittig in NL , maar dat zie je ook weer in de goede wegen en infrastructuur terug, daar is het in Belgie weer een rommelig ogend zootje, zo heeft ieder land zijn voordelen en nadelen ;)

SKW blijft het voor mij qua redlightdistrict ook nu even :bud

Offline Ronny Bovenaars

• rakker
Den Haag algemeen
« Reactie #47 Gepost op: donderdag 02 november 2017, 10u37 »
Ik kon het toch niet laten en een klein gaatje in mijn agenda gevonden om tijdens mijn verblijf in Den Haag eens even te gaan kijken in de rosse buurt(en) daar.
Nou, dat viel niet mee; eerst naar de doubletstraat, dure parkeerplaats want de straat stond vol. Zonde van het geld want ik was nog niet halverwege de doubletstraat en had al gegeten en gedronken. Wat een droevige toestand. Het zit er vol met dikke latinas en onfrisse meiden en door het soort wandelaars voelde ik me ook niet echt op mijn gemak. Snel weer naar de auto maar mocht al gelijk 3 euro aftikken, wat is dat?!
Dan op naar de geleenstraat, was eigenlijk vlakbij, hier wel plek op de straat gevonden vlakbij. Hier zaten op het eerste gezicht wel wat betere dames maar een zeer klein aanbod. Wist niet goed wat te doen omdat geen van de dames overtuigde, de meeste zaten diep voorovergebogen op hun stoel druk met hun smartphone in de weer. Sommige kijken je niet eens aan als je langsloopt. De enige die wat naar me lonkte was een grote Chinees met een bordje Amber. Even mee gepraat maar niet mijn type dus ook hier zat ik snel weer in de auto. Het moteurke was nog lekker warm dus gelijk door naar Antwerpen waar het weer gezellig toeven was in het SKW. Nog een mooie dame daar bezocht. Zal er later over schrijven.
Tot hier mijn kort verslagske over Den Haag.

The following users thanked this post: KanariePiet, Sjeufke

Offline Balthasar

• rakkers
Den Haag algemeen
« Reactie #46 Gepost op: zaterdag 28 oktober 2017, 11u47 »

Welke "geinige" oostblokkers kan jij aanbevelen? 150/200 p-u is normaal, ook in België.

Het mocht wat kosten toch?

Denk overigens dat als je wat langer binnen blijft, je wel afspraken kunt maken over de prijs.

Offline Ronny Bovenaars

• rakker
Den Haag algemeen
« Reactie #45 Gepost op: zaterdag 28 oktober 2017, 11u19 »
Dat valt tegen. Ik ga geen afspraak maken want ik vind het juist de charme om de dames eerst eens goed te bekijken alvorens naar binnen te gaan. En 's avonds is geen optie want dan ben ik wel heel laat thuis. Toch dank voor de tip. Lang leve het SKW!

Offline frankkinky

• rakker
Den Haag algemeen
« Reactie #44 Gepost op: zaterdag 28 oktober 2017, 01u57 »
Welke "geinige" oostblokkers kan jij aanbevelen? 150/200 p-u is normaal, ook in België.
nou niet alleen wat ik leuk zou vinden want ik heb het wel een beetje gezien en daarom mijn aandacht verlegd naar SKW, maar dames die voor gewone sex wel populair zijn en goodlooking zijn de Roemeense Miruna in de avond op schuine stuk Hunsestraat 51, maar meestal volgeboekt via sms en app, dus die pikt haar klanten ff op via raam en dan gordijn weer dicht

voor kinky stuff Bulgaarse Cindy Geleenstraat 23k6 , 1e raam rechts naast de deur, die heeft ook een grote luxe SM kamer met jacuzzi en groot bed etc

en dan staan er nog wel een paar goodlooking dames waar ik zo de naam niet meer van weet, omdat ik er niet vaak meer kom

Offline frankkinky

• rakker
Den Haag algemeen
« Reactie #43 Gepost op: zaterdag 28 oktober 2017, 01u54 »
geld is voor mij een ruilmiddel en ik heb geen tijd en zin om altijd 2 uur of langer en dat maal 2 naar Duitsland te rijden en dan een dag daar moeten zitten om uiteindelijk per uur goedkoper uit te zijn.... ;) en Frans zonder is iets wat ik niet zoek, mijn duits is slecht dus gezellig kletsen is er ook niet bij, bier lust ik niet

en 2 x2 uur rijden is 4 uur plus benzine en uren in een saunaclub vertoeven zie ik ook als deels verloren tijd wat mij dus ook wat waard is ;)

iedereen meet anders

SKW Antwerpen is voor mij op de gunstige tijden dat ik rijd, ca 1 uur en 10 minuten dus nog net te overzien. Zandpad Utrecht helaas gesloten dat was voor mij 10 minuten rijden. En Den Haag is voor mij 2x 45 minuten en dan is het aanbod beperkt en of steeds dezelfde 2-3 dames die ik leuk vind die ook nog een kamer hebben waar ik mij zelf een beetje kwijt kan  :banghead: ipv die kleine peeskamertjes met kleine bedden waar ik amper op bewegen kan

ik hoef gelukkig niet meer op een paar euries te kijken, ik vind kwaliteit, inzet, bepaalde looks eerst belangrijker en dan pas de prijs, en dat binnen een bepaald tijdsbestek rijden en bezoeken, anders wordt het een dagtaak waarin ik ook nog werk had kunnen verrichten en dus geld had kunnen verdienen,  plus dat 2x 2 uur rijden of langer plus lang hangen in een club ook vermoeiend is. Nee dat is mijn ding niet meer. leuk een x in de zomer met wat wandelvrienden als je buiten ook nog ff kan bbq en gezellig praatje, maar dan nog mis ik bepaald contact met die dames, ik vind het in die saunaclubs gehaaide robotgirls en de looks waren ca 5-10 jaar geleden ook beter dan de laatste jaren , ik en een paar wandelvrienden zijn daarom afgehaakt plus een gewenning dat je op een gegeven moment niet meer warm of koud wordt van zo'n kudde dames, waar ik me vroeger nog in een soort van sexparadijs waande. het zal het ouder worden en taalbarriere wellicht ook een rol in meespelen :sex

The following users thanked this post: Balthasar

Offline sexmachine

• admin
Den Haag algemeen
« Reactie #42 Gepost op: vrijdag 27 oktober 2017, 23u32 »
Mo nenk gie ..... ik betaal nooit meer dan 100 euro per uur, genoeg toppers in België die wel beseffen dat dat veel geld is en daar ook hun koopwaar voor een uur voor verhuren
dan ben jij nog duur uit  :lol
In Mongolië is het inderdaad nog goedkoper  :lol :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Online de vulkaan spesjalist

• modje
  • duisburg vur immer
Den Haag algemeen
« Reactie #41 Gepost op: vrijdag 27 oktober 2017, 23u14 »
Mo nenk gie ..... ik betaal nooit meer dan 100 euro per uur, genoeg toppers in België die wel beseffen dat dat veel geld is en daar ook hun koopwaar voor een uur voor verhuren
dan ben jij nog duur uit  :lol

Offline sexmachine

• admin
Den Haag algemeen
« Reactie #40 Gepost op: vrijdag 27 oktober 2017, 22u54 »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Ronny Bovenaars

• rakker
Den Haag algemeen
« Reactie #39 Gepost op: vrijdag 27 oktober 2017, 21u56 »

Offline frankkinky

• rakker
Den Haag algemeen
« Reactie #38 Gepost op: vrijdag 27 oktober 2017, 21u45 »
Geleenstraat Hunsestraat is niet meer wat het geweest is, zoek je gewone sex?

staan wel paar geinige Oostblokkers, prijs 150-200 voor een uur

Offline Ronny Bovenaars

• rakker
Den Haag algemeen
« Reactie #37 Gepost op: vrijdag 27 oktober 2017, 19u23 »
Ik moet volgende week voor mijn werk naar Den Haag. Wil ook eens gaan kijken in de red light district. Voorkeur gaat uit naar strakke dames, lekker gewillig en goeie voorgevel. Mag wat kosten. Tips???

Offline frankkinky

• rakker
Den Haag algemeen
« Reactie #36 Gepost op: dinsdag 24 oktober 2017, 18u13 »
uh, niet om lullig te doen, maar Geleenstraat/Hunsestraat ligt niet in de Schilderswijk

en Schilderswijk is helaas grotendeels nu een allochtone / asco tokkie wijk geworden waar moskeeen en demonstraties zijn met verheerlijking van de zwarte IS vlag...

vele Nederlanders zijn al die wijk uitgetrokken richting nieuwbouwwijken als Ypenburg.....

Haringkoning is paar jaar geleden verkocht, en aangezien de Aziaten nu vol zitten met de Chinese restaurants zie je al jaren in NL dat de kinderen nu snackbars overnemen, Overigens was de Haringkoning qua assortiment en toonbank al 70% snacks en 30% vis

we willen soms het verleden mooier willen maken dan het was.

Doubletstraat is een goedkope straat waar dames voor te weinig geld in afgeragde kamertjes hun werk moeten doen, dat hadden ze al moeten sluiten

Geleenstraat / Hunsestraat is mede door vorige recessie en beleid van Gemeente door tijdelijke sluitingen van diverse raampanden al sterk teruggelopen zowel qua bezetting dames als klanten die er nog lopen

legale prostitutie wordt in Nederland door wetgeving en handhaving steeds meer teruggedrongen... en dat zal met de nieuwe regering waarin 2 Christelijke partijen het CDA en CU in meedoen, er niet beter op worden :sign0135:

The following users thanked this post: forgetskinnyletsgetfatty

Offline forgetskinnyletsgetfatty

• Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • rakkers
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
Den Haag algemeen
« Reactie #35 Gepost op: dinsdag 24 oktober 2017, 17u05 »
Oh Oh Den Haag

Ik zou best nog wel een keertje net als vroeger in Moerwijk willen wonen
Na het eten een partijtje voetbal in de tuin, de ouders langs de lijn
In December met de hele buurt op jacht om kerstbomen te rausen
Op oudjaarsavond fikkie stoken, vooral die autobanden rookten fijn

Ik zou best nog wel een keertje met die ouwe naar ADO willen kijken
In het Zuiderpark, de lange zij, een warme worst, supporters om je heen
Lekker kankeren op Theo van der Burgh en die lange van Vianen
Want bij elke lage bal dan dook die eikel er steevast overheen

Oh, oh, Den Haag, mooie stad achter de duinen
De Schilderswijk, Lange Poten en het Plein
Oh, oh, Den Haag, ik zou met niemand willen ruilen
Meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees zou zijn

Ik zou best nog wel een keertje net als vroeger een nachie willen stappen
Op mijn Puch een wijfie halen en daarna dansen in de Marathon
Na afloop op het Rijswijkse Plein een harinkie gaan happen
De dag daarna een kater dus naar Scheveningen, lekker bakken in de zon

Ik zou best nog wel een keertje... ach, wat leg ik toch te dromen
Want Den Haag is door de jaren zo veranderd, voor mij toch veel te vlug.
Dat Nieuw Babylon, moest dat er trouwens eigenlijk nou wel zo nodig komen?
Zo komt die ooievaar op de Vijverberg dus never-nooit meer terug

Nou mocht ik laatst voor mijn andere hobby even naar Den Haag, een plek waar ik heel selectief kom.  8)

De Schilderswijk
Net achter station Hollands Spoor, een winkel waar ik moest zijn. Keek nog even naar het tijdstip 13:00, kan nog wel een rondje doen langs de bekende raambuurten. Een kleine wandeling naar de Geleen- en Hunsestraat. In de straat een redelijk aantal wandelaars, helaas weinig ramen bezet, maar echt vrolijk, werd ik er niet van. De wandeling voortgezet naar die andere raambuurt, bij aankomst bij de Doubletstraat, een maf, langsrijdend op een scootmobiel, tokkiewijf, die haar mening over het wandelende publiek, met hoog stemvolume ventileerde.  :021: :098:

Meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees zou zijn.
Daar waar ik in die andere straat niet vrolijk werd, kon ik zeggen dat ik na een ronde Doubletstraat, de tranen in mijn ogen had staan, zelden zo een triest zooitje gezien. Variërend van de aanwezige dames, voornamelijk belegen latina’s van over de houdbaarheidsdatum, de straat die er gewoon niet uit ziet, minuscule peeskamertjes, gebouwenbeheer laat ook te wensen over.  :cry
Het wandelend publiek, een samenstelling wat erg veel overeenkomsten had, met de nationaliteiten van de aangrenzende Multi-Culti volkswijk.  :sign0135:

Na afloop op het Rijswijkse Plein een harinkie gaan happen
Na de afknapper in de Doubletstraat, weer koers gezet naar de Geleen- Hunsestraat.
Na een ronde, een Nederlandse DVP  :mistress, opent haar kleine raampje en spreekt mij aan, wat ik hier kom doen? Haar even mijn ongezouten mening gegeven, over het gene wat ik vandaag heb gezien en geconstateerd. Ze deed haar best om alles te verdedigen, maar kon mij niet overtuigen om de stap naar binnen te doen.  :-[

Dacht als goede afsluiter dan maar een harinkie te gaan happen op het Rijswijkse plein. Wat in mijn geheugen ooit een florerend zaak was, stapte ik nu binnen in een lege snackbar, wat visdelicatessen “erbij” doet. De Haringkoning is een fastfood tent geworden  :sign0135:, weer een illusie armer. Het, aziatisch ogende, meisje staat snel op uit een verborgen hoek, stopt nog snel haar smartfoon weg, en komt naar de balie. De bestelling maar buiten op de tafel genuttigd.

Want Den Haag is door de jaren zo veranderd, voor mij toch veel te vlug.
Resumerend kan ik zeggen, dat dit niet het Den Haag is wat ik gedachten had, en had zeker niet zo een teleurstelling verwacht. Soms verlang je wel eens naar vroeger.

Om met de woorden van een andere beer te spreken; mijn alibi liep ten einde.  :steeringwheel:
Op het gemakje naar de auto gelopen, en snel weg hier, om hier voorlopig heel lang weg te blijven.  :105:
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

The following users thanked this post: KanariePiet, Kwakje, Sjeufke

Offline Asterix

• rakkers
Den Haag algemeen
« Reactie #34 Gepost op: donderdag 24 maart 2016, 14u14 »
Ik was van de week weer eens in Den Haag en dan kan ik het niet laten om ook weer eens de Doublesstraat te bezoeken. Dat blijft een apart straatje. Sinds mijn vorige bezoek waren er een paar ramen aan het begin verbouwd en dat zag er netjes uit. Ook de dames die in die ramen zaten zagen er redelijk uit. Wellicht dat men een aantal andere ramen ook eens een opknapbeurt kunnen geven. De standaardprijzen zijn overigens verhoogd van 25,- tot 30,- maar dat blijft natuurlijk geen geld voor de redelijke service die je hier in het algemeen krijgt. Ik wilde eigenlijk naar Saskia maar haar raam bleef leeg. Ik heb een paar een keer een heerlijke date met haar gehad maar ze zal begrijpelijkerwijs meerdere fans hebben. Ik ben wel een latinaliefhebber en dan is dit wel een straatje om te zijn. Helaas ook veel heeeel oude latina's maar er zitten toch ook veel aantrekkelijke, iets jongere dames. Na een paar keer heen en weer lopen (ook in de hoop dat Saskia vrij kwam, haar bordje hing er immers) gekozen voor de latina Lisa (geen nummer genoteerd maar halverwege het straatje). Middelbare leeftijd, redelijk lange haren en een mooie borstpartij, die wel een beetje gingen hangen toen de BH uitging. Met haar een fijn kwartiertje gehad. Het was iets standaard maar wel lekker. Na rustig pijpen van haar kant ben ik lekker klaargekomen na twee standjes.
Kortom, dit blijft een prima plek om tegen niet al te hoge kosten even stoom af te blazen. Je moet een beetje geluk hebben met het damesaanbod want er zitten toch een hoop dames die mijn moeder hadden kunnen zijn (en ik ben 45....) maar er zitten toppers tussen qua dienstverlening.

The following users thanked this post: Sjeufke

Board: LEUK EN GEESTIG / MOPPEN EN HUMOR
Topic: HUMOR VAN DE BOVENSTE PLANK
door Taylor
[Vandaag om 20:01]
Board: LOVE SAUNACLUB - Münster
Topic: NICOLE
door Taylor
[Vandaag om 19:59]
Board: ANTWERPEN - SKW
Topic: Verversrui 08/1, Dina (dagshift)
door bet(d)weter
[Vandaag om 18:35]
Topic: Schippersstraat 41/4, Renata (dagshift)
door bet(d)weter
[Vandaag om 17:59]
Board: EVENTS
Topic: Orient-Party im AcaGold, 18.11.2017
door vanKees
[Vandaag om 17:06]
Board: A C A P U L C O   G O L D - Ratingen
Topic: ACAPULCO GOLD EVENTS
door vanKees
[Vandaag om 17:04]
Board: B A B Y L O N - Elsdorf
Topic: LIVE FROM BABYLON
door vanKees
[Vandaag om 13:26]
Topic: Schippersstraat 30/3, Beatrice (Moldavische/dagshift)
door Silverfox
[Vandaag om 12:44]
Topic: Live from het SKW
door Vanderbeffen
[Vandaag om 11:37]
Topic: Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
door frankkinky
[Vandaag om 10:54]
Board: HET GROTE RELAXXXBOARD TOMBOLA- / VRIJKAARTJESTOPIC
Topic: HET GROTE RELAXXXBOARD TOMBOLA- EN VRIJKAARTJESTOPIC: NOVEMBER 2017
door odipuc
[Vandaag om 07:50]
Topic: Schippersstraat 10/1, Maya (Moldavische/dagshift)
door frankkinky
[Vandaag om 02:09]
Board: MEETINGPOINT
Topic: MEETING POINT
door Sjeufke
[Vandaag om 00:32]
Board: B A B Y L O N - Elsdorf
Topic: Aanwezigheidslijst
door Sjeufke
[Vandaag om 00:30]
Board: S A M Y A - Köln
Topic: Samya belevenissen