Auteur Topic: Den Haag algemeen  (gelezen 203295 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

guest63591

  • Gast
Den Haag algemeen
« Reactie #30 Gepost op: 15 juli 2013, 20:11:15 »
Beste Rolly

De Geleenstraat is niet meer zoals vroeger waarin je veel lekkere hollandse meiden achter de ramen zaten en dan praat ik over de begin 90er jaren
Nu kan je beter naar de Doublet straat daar zitten zoals je al eerder aangaf een aantal Hongaarse en Bulgaarse meiden die zeker de moeite waard zijn en relatief goedkoop

Bob

JacoGillongo

  • Gast
Den Haag algemeen
« Reactie #31 Gepost op: 2 december 2013, 21:42:36 »
Simply to add a bit to the site and give some info, I will write a few things here. It's my opinion. It is very different from most other stories here. These stories are about half a year old. My 'walking career' in The Hague started about 10 years ago. I still go here once or twice a month.
Hunse/Geleen.
A lot of Dutch girls. Some were quite alright but not all of them. I don't see much Dutch girls anymore and sessions with them are generally described as mixed. Gradually the Eastern European girls started to crowd the neighbourhood. At first this was not a very pleasant change. But they caught on quite quickly and now I only go to Eastern European girls here.
My top favourite is Cindy at 'Geleenstraat 23 k6'. You can read about her here http://www.hookers.nl/showthread.php?t=191862. You will find some reviews by me in her thread.
Cindy is sweet. She will always give everybody a good time. She won't try very hard to get you in. Almost no smiling. But step in and you generally receive three kisses for starters. Then she asks whether you want a coke. The walk behind her on the stairs is something to go back for again and again.
She does SM but I always do normal plain sex. She is very good. She will get most men an orgasm orally with a condom!!! Intimate is perfect too.  I think Cindy is about as beautiful as Larissa that used to be in GT.
I have been with her about 20 times. I haven't seen her for a while now. She always is busy. Sometimes I simply go home if cannot have her!!! Last time I got to Katarina.
You can find more about her here http://www.hookers.nl/showthread.php?t=261685
Katarina is rather new. Cannot find her anymore now. I spent 3 hours with her. Other people that visit GT also visited her regularly. I will go back to her definitely. She used to work in Utrecht before that was closed down.
There's many more girls here that are worthwhile. Some are truly beautiful. Each half hour will cost you 100 euro.
One caveat. Take care at the last windows on Geleenstraat. Usually there a transsexuals working there. Some are really beautiful and almost 'fooled' me in entering the room.
Another caveat. If you see a police car, behave very normal. Don't pay attention to them and walk on. I have seen them pick people from the street with very little reason. That's OK. Some people deserve that. But they were just looking to get more people in the car. They looked at me. I walked on 'steadily'. Then they looked for another but he was smart too. After a third examination, they drove off, some faces clearly showing disappointed about the small catch. I have seen them about 5- 10 times. They were interested in me only once. So you can get arrested just for walking next to some 'petty crime guy'.

If Cindy and Katarina are not there I walk on to the Doubletstraat.
By far the most girls are ugly. Some are less ugly then the others. Some are beautiful. From time to time there is a girl that is beautiful enough to enter Golden Time for a few days. Usually they are at the beginning of the street. They are there for a few days and then they are gone. Makes you wonder. Sometimes, little time later the rooms are shut down by the city authorities. Makes you wonder a lot more.
If you find a nice girl it's cheap. 50 euros for each half hour. But you can make a session as short as 15 minutes for 25 euros only. The street and rooms are not really inviting but there are two ladies that are truly magnificent.
Most others are disapointing. I stopped going to Eastern Europeans here. They are the most disappointing ones I ever have been to. I tried about 8 times. Then I stopped defnitely.
The first magnificent lady is Ivonne. She is in her early forties. Her age on hookers is understated. She visits fitness on a very regular basis. Her body is very firm but not tight. But she doesn't have much body fat either. Just muscles, beware  ;D
She can put on the condom with her mouth only. First time, you think she blows without condom. :-\ . She can lick your balls like no other. Better than Jana in GT.
It's always 25 minutes. Be sure to pay 50 in advance. Once I forgot and she took an hour. I payed 70 and stayed away for a while. She was happy to get me back after that.
A few tips. When she is working she puts a box of Bar Le Duc in the window. When you go to her, first look at the ladies next to her. Much younger, a bit more beautiful. Keep looking a few seconds and then go for her. She likes that very much. She will repay you. Her hygiene is top. She likes men that showered recently. Her breast are plastic, not done very well. The only minor point. I have been with her about 20 times.
Here is her thread. http://www.hookers.nl/showthread.php?t=46328
I never contributed. All has been said there already.

Another nice girl is Mary. She was my first girl in Doublet and she is always smiling. Her service is different from Ivonne's but really good too. She is one of the best nipple lickers that I know off.
She will clean your nipples before a session. Clean hers as well in the same way and you will have a good laugh with her. She likes that.
Sometimes she gives me a massage for half an hour. It's nice. She is one of the most beautiful of the regulars around. She is very dilligent. She will work on you all of her time. Sucking is good. Intimate is sometimes good, sometimes a bit less. But I always come.
Here is her thread http://www.hookers.nl/showthread.php?t=207528
She is 28 years old. Her age on Hookers is grossly overstated. I was about 10 times with her.

If you wear nice clothes, you will be watched by the other people but if you just walk along, nobody will try something. I don't see police here very often. I do think there are quite a few of them mixing in the crowd. Once I saw one. When one of the girls left her room to go home she 'blew his cover'. He played along alright but didn't seem very pleased.   O0 :douchen.

Maybe there are a few other ladies that are worthwhile. I don't know. Just remember that if you meet a beauty, don't go back for her. She won't be there for long.

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Den Haag algemeen
« Reactie #32 Gepost op: 19 maart 2015, 21:04:07 »
Lustman in Den Haag

Eerder een last-minute beslissing ( je wil eens wat anders zien ) en een promo ticket van de trein zorgde ervoor dat ik in Den Haag terecht kwam. Vanuit Antwerpen ongeveer 1u30min met de trein lekker relaxed en makkelijk. Zo kwam ik aan in het station Den Haag Holland Spoor.

Na amper 10 minuten wandelen kwam ik terecht in de Geleen-en Hunsestraat. Ik maakte een verkenningsronde , daar dit voor mij de eerste maal was in Den Haag. Je hebt in beide straten passages en ook ramen op het eerste verdiep. Het me op dat er vrij veel SM-meesteressen aanwezig zijn. Ook de tranny's zijn goed vertegenwoordigd. Verder toch een hoop jonge knappe oost-blok dames aanwezig , enkele latina's en Aziatische dames. Globaal gezien vond ik de line-up voor 80% dik in orde. Wat me ook opviel : dat alle ramen een spiegel hebben aan de buitenkant en een mini-raampje dat open gaat.

Wandelaars hoofdzakelijk Nederlanders. Tijdens de middag toch aardig wat lopers op de been. De buurt ziet er net uit en geeft een veilig gevoel. Er hangen camera's en tweemaal kwam een politie patrouille langs.

Men eerste sessie was met de Taiwanese Claire. Later ging ik nog van bil met een latina : July Naar normen van raamservice had ik twee heel goede sessies. ( zie recensies )

In de Hunsestraat nam ik enkele drankjes in de cocktail bar : Irma La Douce. Aan de bar onmiddellijk in gesprek met wat wandelaars over het reilen en zijlen in Den Haag. Ze vertelde me dat het hier wat duurder en beter was dan in de Doublet straat. ( andere rosse buurt ) Na een leuke babbel en wat drankjes vertrok ik terug richting station.

Voor ik huiswaarts ging een lekkere maaltijd genomen om terug op kracht te komen in een eettent vlak voor het station. Een rare combinatie Chinees / Surinaams , maar het smaakte.
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline Asterix

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
Den Haag algemeen
« Reactie #33 Gepost op: 24 maart 2016, 14:14:45 »
Ik was van de week weer eens in Den Haag en dan kan ik het niet laten om ook weer eens de Doublesstraat te bezoeken. Dat blijft een apart straatje. Sinds mijn vorige bezoek waren er een paar ramen aan het begin verbouwd en dat zag er netjes uit. Ook de dames die in die ramen zaten zagen er redelijk uit. Wellicht dat men een aantal andere ramen ook eens een opknapbeurt kunnen geven. De standaardprijzen zijn overigens verhoogd van 25,- tot 30,- maar dat blijft natuurlijk geen geld voor de redelijke service die je hier in het algemeen krijgt. Ik wilde eigenlijk naar Saskia maar haar raam bleef leeg. Ik heb een paar een keer een heerlijke date met haar gehad maar ze zal begrijpelijkerwijs meerdere fans hebben. Ik ben wel een latinaliefhebber en dan is dit wel een straatje om te zijn. Helaas ook veel heeeel oude latina's maar er zitten toch ook veel aantrekkelijke, iets jongere dames. Na een paar keer heen en weer lopen (ook in de hoop dat Saskia vrij kwam, haar bordje hing er immers) gekozen voor de latina Lisa (geen nummer genoteerd maar halverwege het straatje). Middelbare leeftijd, redelijk lange haren en een mooie borstpartij, die wel een beetje gingen hangen toen de BH uitging. Met haar een fijn kwartiertje gehad. Het was iets standaard maar wel lekker. Na rustig pijpen van haar kant ben ik lekker klaargekomen na twee standjes.
Kortom, dit blijft een prima plek om tegen niet al te hoge kosten even stoom af te blazen. Je moet een beetje geluk hebben met het damesaanbod want er zitten toch een hoop dames die mijn moeder hadden kunnen zijn (en ik ben 45....) maar er zitten toppers tussen qua dienstverlening.

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Den Haag algemeen
« Reactie #34 Gepost op: 24 oktober 2017, 17:05:06 »
Oh Oh Den Haag

Ik zou best nog wel een keertje net als vroeger in Moerwijk willen wonen
Na het eten een partijtje voetbal in de tuin, de ouders langs de lijn
In December met de hele buurt op jacht om kerstbomen te rausen
Op oudjaarsavond fikkie stoken, vooral die autobanden rookten fijn

Ik zou best nog wel een keertje met die ouwe naar ADO willen kijken
In het Zuiderpark, de lange zij, een warme worst, supporters om je heen
Lekker kankeren op Theo van der Burgh en die lange van Vianen
Want bij elke lage bal dan dook die eikel er steevast overheen

Oh, oh, Den Haag, mooie stad achter de duinen
De Schilderswijk, Lange Poten en het Plein
Oh, oh, Den Haag, ik zou met niemand willen ruilen
Meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees zou zijn

Ik zou best nog wel een keertje net als vroeger een nachie willen stappen
Op mijn Puch een wijfie halen en daarna dansen in de Marathon
Na afloop op het Rijswijkse Plein een harinkie gaan happen
De dag daarna een kater dus naar Scheveningen, lekker bakken in de zon

Oh, oh, Den Haag, mooie stad achter de duinen
De Schilderswijk, Lange Poten en het Plein
Oh, oh, Den Haag, ik zou met niemand willen ruilen
Meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees zou zijn

Ik zou best nog wel een keertje... ach, wat leg ik toch te dromen
Want Den Haag is door de jaren zo veranderd, voor mij toch veel te vlug.
Dat Nieuw Babylon, moest dat er trouwens eigenlijk nou wel zo nodig komen?
Zo komt die ooievaar op de Vijverberg dus never-nooit meer terug

Oh, oh, Den Haag, mooie stad achter de duinen
De Schilderswijk, Lange Poten en het Plein
Oh, oh, Den Haag, ik zou met niemand willen ruilen
Meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees zou zijn


Nou mocht ik laatst voor mijn andere hobby even naar Den Haag, een plek waar ik heel selectief kom.  8)

De Schilderswijk
Net achter station Hollands Spoor, een winkel waar ik moest zijn. Keek nog even naar het tijdstip 13:00, kan nog wel een rondje doen langs de bekende raambuurten. Een kleine wandeling naar de Geleen- en Hunsestraat. In de straat een redelijk aantal wandelaars, helaas weinig ramen bezet, maar echt vrolijk, werd ik er niet van. De wandeling voortgezet naar die andere raambuurt, bij aankomst bij de Doubletstraat, een maf, langsrijdend op een scootmobiel, tokkiewijf, die haar mening over het wandelende publiek, met hoog stemvolume ventileerde.  :021: :098:

Meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees zou zijn.
Daar waar ik in die andere straat niet vrolijk werd, kon ik zeggen dat ik na een ronde Doubletstraat, de tranen in mijn ogen had staan, zelden zo een triest zooitje gezien. Variërend van de aanwezige dames, voornamelijk belegen latina’s van over de houdbaarheidsdatum, de straat die er gewoon niet uit ziet, minuscule peeskamertjes, gebouwenbeheer laat ook te wensen over.  :cry
Het wandelend publiek, een samenstelling wat erg veel overeenkomsten had, met de nationaliteiten van de aangrenzende Multi-Culti volkswijk.  :sign0135:

Na afloop op het Rijswijkse Plein een harinkie gaan happen
Na de afknapper in de Doubletstraat, weer koers gezet naar de Geleen- Hunsestraat.
Na een ronde, een Nederlandse DVP  :mistress, opent haar kleine raampje en spreekt mij aan, wat ik hier kom doen? Haar even mijn ongezouten mening gegeven, over het gene wat ik vandaag heb gezien en geconstateerd. Ze deed haar best om alles te verdedigen, maar kon mij niet overtuigen om de stap naar binnen te doen.  :-[

Dacht als goede afsluiter dan maar een harinkie te gaan happen op het Rijswijkse plein. Wat in mijn geheugen ooit een florerend zaak was, stapte ik nu binnen in een lege snackbar, wat visdelicatessen “erbij” doet. De Haringkoning is een fastfood tent geworden  :sign0135:, weer een illusie armer. Het, aziatisch ogende, meisje staat snel op uit een verborgen hoek, stopt nog snel haar smartfoon weg, en komt naar de balie. De bestelling maar buiten op de tafel genuttigd.

Want Den Haag is door de jaren zo veranderd, voor mij toch veel te vlug.
Resumerend kan ik zeggen, dat dit niet het Den Haag is wat ik gedachten had, en had zeker niet zo een teleurstelling verwacht. Soms verlang je wel eens naar vroeger.

Om met de woorden van een andere beer te spreken; mijn alibi liep ten einde.  :steeringwheel:
Op het gemakje naar de auto gelopen, en snel weg hier, om hier voorlopig heel lang weg te blijven.  :105:
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

guest21214

  • Gast
Den Haag algemeen
« Reactie #35 Gepost op: 24 oktober 2017, 18:13:19 »
uh, niet om lullig te doen, maar Geleenstraat/Hunsestraat ligt niet in de Schilderswijk

en Schilderswijk is helaas grotendeels nu een allochtone / asco tokkie wijk geworden waar moskeeen en demonstraties zijn met verheerlijking van de zwarte IS vlag...

vele Nederlanders zijn al die wijk uitgetrokken richting nieuwbouwwijken als Ypenburg.....

Haringkoning is paar jaar geleden verkocht, en aangezien de Aziaten nu vol zitten met de Chinese restaurants zie je al jaren in NL dat de kinderen nu snackbars overnemen, Overigens was de Haringkoning qua assortiment en toonbank al 70% snacks en 30% vis

we willen soms het verleden mooier willen maken dan het was.

Doubletstraat is een goedkope straat waar dames voor te weinig geld in afgeragde kamertjes hun werk moeten doen, dat hadden ze al moeten sluiten

Geleenstraat / Hunsestraat is mede door vorige recessie en beleid van Gemeente door tijdelijke sluitingen van diverse raampanden al sterk teruggelopen zowel qua bezetting dames als klanten die er nog lopen

legale prostitutie wordt in Nederland door wetgeving en handhaving steeds meer teruggedrongen... en dat zal met de nieuwe regering waarin 2 Christelijke partijen het CDA en CU in meedoen, er niet beter op worden :sign0135:

Offline Ronny Bovenaars

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 78
    • Bekijk profiel
Den Haag algemeen
« Reactie #36 Gepost op: 27 oktober 2017, 19:23:19 »
Ik moet volgende week voor mijn werk naar Den Haag. Wil ook eens gaan kijken in de red light district. Voorkeur gaat uit naar strakke dames, lekker gewillig en goeie voorgevel. Mag wat kosten. Tips???

guest21214

  • Gast
Den Haag algemeen
« Reactie #37 Gepost op: 27 oktober 2017, 21:45:51 »
Geleenstraat Hunsestraat is niet meer wat het geweest is, zoek je gewone sex?

staan wel paar geinige Oostblokkers, prijs 150-200 voor een uur

Offline Ronny Bovenaars

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 78
    • Bekijk profiel
Den Haag algemeen
« Reactie #38 Gepost op: 27 oktober 2017, 21:56:14 »
Welke "geinige" oostblokkers kan jij aanbevelen? 150/200 p-u is normaal, ook in België.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Den Haag algemeen
« Reactie #39 Gepost op: 27 oktober 2017, 22:54:48 »
Welke "geinige" oostblokkers kan jij aanbevelen? 150/200 p-u is normaal, ook in België.
Mo nenk gie ..... ik betaal nooit meer dan 100 euro per uur, genoeg toppers in België die wel beseffen dat dat veel geld is en daar ook hun koopwaar voor een uur voor verhuren
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Den Haag algemeen
« Reactie #40 Gepost op: 27 oktober 2017, 23:14:07 »
Welke "geinige" oostblokkers kan jij aanbevelen? 150/200 p-u is normaal, ook in België.
Mo nenk gie ..... ik betaal nooit meer dan 100 euro per uur, genoeg toppers in België die wel beseffen dat dat veel geld is en daar ook hun koopwaar voor een uur voor verhuren
dan ben jij nog duur uit  :lol

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Den Haag algemeen
« Reactie #41 Gepost op: 27 oktober 2017, 23:32:28 »
Welke "geinige" oostblokkers kan jij aanbevelen? 150/200 p-u is normaal, ook in België.
Mo nenk gie ..... ik betaal nooit meer dan 100 euro per uur, genoeg toppers in België die wel beseffen dat dat veel geld is en daar ook hun koopwaar voor een uur voor verhuren
dan ben jij nog duur uit  :lol
In Mongolië is het inderdaad nog goedkoper  :lol :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest21214

  • Gast
Den Haag algemeen
« Reactie #42 Gepost op: 28 oktober 2017, 01:54:04 »
geld is voor mij een ruilmiddel en ik heb geen tijd en zin om altijd 2 uur of langer en dat maal 2 naar Duitsland te rijden en dan een dag daar moeten zitten om uiteindelijk per uur goedkoper uit te zijn.... ;) en Frans zonder is iets wat ik niet zoek, mijn duits is slecht dus gezellig kletsen is er ook niet bij, bier lust ik niet

en 2 x2 uur rijden is 4 uur plus benzine en uren in een saunaclub vertoeven zie ik ook als deels verloren tijd wat mij dus ook wat waard is ;)

iedereen meet anders

SKW Antwerpen is voor mij op de gunstige tijden dat ik rijd, ca 1 uur en 10 minuten dus nog net te overzien. Zandpad Utrecht helaas gesloten dat was voor mij 10 minuten rijden. En Den Haag is voor mij 2x 45 minuten en dan is het aanbod beperkt en of steeds dezelfde 2-3 dames die ik leuk vind die ook nog een kamer hebben waar ik mij zelf een beetje kwijt kan  :banghead: ipv die kleine peeskamertjes met kleine bedden waar ik amper op bewegen kan

ik hoef gelukkig niet meer op een paar euries te kijken, ik vind kwaliteit, inzet, bepaalde looks eerst belangrijker en dan pas de prijs, en dat binnen een bepaald tijdsbestek rijden en bezoeken, anders wordt het een dagtaak waarin ik ook nog werk had kunnen verrichten en dus geld had kunnen verdienen,  plus dat 2x 2 uur rijden of langer plus lang hangen in een club ook vermoeiend is. Nee dat is mijn ding niet meer. leuk een x in de zomer met wat wandelvrienden als je buiten ook nog ff kan bbq en gezellig praatje, maar dan nog mis ik bepaald contact met die dames, ik vind het in die saunaclubs gehaaide robotgirls en de looks waren ca 5-10 jaar geleden ook beter dan de laatste jaren , ik en een paar wandelvrienden zijn daarom afgehaakt plus een gewenning dat je op een gegeven moment niet meer warm of koud wordt van zo'n kudde dames, waar ik me vroeger nog in een soort van sexparadijs waande. het zal het ouder worden en taalbarriere wellicht ook een rol in meespelen :sex

guest21214

  • Gast
Den Haag algemeen
« Reactie #43 Gepost op: 28 oktober 2017, 01:57:30 »
Welke "geinige" oostblokkers kan jij aanbevelen? 150/200 p-u is normaal, ook in België.
nou niet alleen wat ik leuk zou vinden want ik heb het wel een beetje gezien en daarom mijn aandacht verlegd naar SKW, maar dames die voor gewone sex wel populair zijn en goodlooking zijn de Roemeense Miruna in de avond op schuine stuk Hunsestraat 51, maar meestal volgeboekt via sms en app, dus die pikt haar klanten ff op via raam en dan gordijn weer dicht

voor kinky stuff Bulgaarse Cindy Geleenstraat 23k6 , 1e raam rechts naast de deur, die heeft ook een grote luxe SM kamer met jacuzzi en groot bed etc

en dan staan er nog wel een paar goodlooking dames waar ik zo de naam niet meer van weet, omdat ik er niet vaak meer kom

Offline Ronny Bovenaars

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 78
    • Bekijk profiel
Den Haag algemeen
« Reactie #44 Gepost op: 28 oktober 2017, 11:19:43 »
Dat valt tegen. Ik ga geen afspraak maken want ik vind het juist de charme om de dames eerst eens goed te bekijken alvorens naar binnen te gaan. En 's avonds is geen optie want dan ben ik wel heel laat thuis. Toch dank voor de tip. Lang leve het SKW!