Auteur Topic: Den Haag algemeen  (gelezen 203300 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Den Haag algemeen
« Reactie #15 Gepost op: 13 juli 2013, 20:37:39 »
Echter, raamprostitutie goedkoper dan de clubs? Je bedoelt dan de Nederlandse clubs, denk ik  :111:

bob zou eens een kijkje moeten gaan nemen in een saunaclub
Bob mag ramenbuurten goed en goedkoop vinden... daar doet ieder mee wat hij wil.


Ik kan echter niet geloven dat raamprostitutie goedkoper is dan Duitse saunaclubs, tenzij je een snelle wip wil in Duisburg, daar kost het 30 euro en krijg je wel degelijk waar voor je centen.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline vakantieganger24

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
    • Bekijk profiel
Den Haag algemeen
« Reactie #16 Gepost op: 13 juli 2013, 20:42:29 »
Echter, raamprostitutie goedkoper dan de clubs? Je bedoelt dan de Nederlandse clubs, denk ik  :111:

bob zou eens een kijkje moeten gaan nemen in een saunaclub
Bob mag ramenbuurten goed en goedkoop vinden... daar doet ieder mee wat hij wil.


Ik kan echter niet geloven dat raamprostitutie goedkoper is dan Duitse saunaclubs, tenzij je een snelle wip wil in Duisburg, daar kost het 30 euro en krijg je wel degelijk waar voor je centen.
Iedereen heeft recht op zijn mening. Maar ik ga vanavond even kijken in de doubletstraat want ik geloof helemaal niets van deze berichtgeving !  zowel de 50 euro als de mooie meiden
is dit iemand van het doublet promotie team ofzo

guest63591

  • Gast
Den Haag algemeen
« Reactie #17 Gepost op: 13 juli 2013, 20:43:43 »
Hallo vakantieganger,

De doubletstraat vergelijk je met 20 jaar geleden
Ik ging toen ook wel eens maar dan wel naar de Geleenstraat dat was in de 80 er jaren
In de 90 er jaren ging ik veel naar de Paradise club,Casa Cherda en was ik Diana secrets gewend en ik ging om de 2 weken en spendeerde per keer 200 euro
Dat is zo'n 400 euro per maand
Nu de doubletstraat vind ik qua prijs stukken beter want voor 50 euri heb ik een lekkere Hongaarse en neuk me echt een slag in de rondte
En ja ik vind ze lekker en stukken goedkoper.
Ik hou zelfs nog geld over!!





Offline vakantieganger24

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
    • Bekijk profiel
Den Haag algemeen
« Reactie #18 Gepost op: 13 juli 2013, 20:45:41 »
 bobdildo ..  je maakt mij zeer nieuwsgierig. Ik stap nu in de auto om je verhaal te controleren.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Den Haag algemeen
« Reactie #19 Gepost op: 13 juli 2013, 21:04:46 »
bobdildo ..  je maakt mij zeer nieuwsgierig. Ik stap nu in de auto om je verhaal te controleren.
Ik geloof dupke niet, stap je even in het vliegtuig en ga je controleren of zijn verhalen over Devils Den waar zijn?  :017: :035:
We gaan een smiley toekennen aan VG24  C:-) C:-) C:-) , de internetcontroleur  C:-) C:-) C:-)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
Den Haag algemeen
« Reactie #20 Gepost op: 13 juli 2013, 21:07:42 »
In M-exclusiv kan het ook 25 per beurt zijn (incl entree) en er zijn zat clubs waar je voor 30E een rondje kan hebben. Dan heb je meestal ook meer tijd (minimaal 20 min) en betere service (op zijn minst pzc normaal)... kennelijk heb je dit soort toppertjes ook in de doubie, maar over het algemeen niet bij de jonge Oosteuropese dames. Afgelopen maand nog eens geweest en het was aardig, maar niet te vergelijken met wat je in Duitsland krijgt (zelfs die muts in World pijpte zonder ;)).

was getekend,

een Hagenees die binnen 10 minuten in de doubie kan zijn :))


guest63591

  • Gast
Den Haag algemeen
« Reactie #21 Gepost op: 13 juli 2013, 22:00:54 »
Beste VJ

De tenten waar jij het over hebt zitten in Duitsland
Ik ben weleens in Party Treffen geweest daar kan je voor 100 euro zoveel meiden neuken als je wilt
Part Treffen is een club (zie google) waar je voor 100 euri de hele dag kunt neuken met de aanwezige meiden. P.Z.C en neuken met zoveel meiden als je maar wilt.
Sommige zien er lekker uit maar er zijn er ook bij die ik niet zie zitten alhoewel als je maar lang genoeg blijft zitten neuk je gewoon alles :tietjes

De doublet straat is uiteraard raam prostitutie en heeft gewoon een andere sfeer en de meiden waar ik naar binnen ga mogen er best zijn relatief ben je duurder uiteraard....maar toch de ranzige sfeer in die straat bevalt me wel....het is echt hoerelope  :-P

 

guest63591

  • Gast
Den Haag algemeen
« Reactie #22 Gepost op: 13 juli 2013, 22:02:47 »
Hallo Vakantieganger

Ik ben benieuwd naar je ervaring

Groet Bob

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Den Haag algemeen
« Reactie #23 Gepost op: 13 juli 2013, 22:58:53 »
Rond 1999, 2000 en 2001 kwam ik wel eens in Den Haag. In de Geleen kon je toen idd voor 50 gulden voor pijpen of neuken terecht en daar zaten een behoorlijke hoeveelheid mooie blonde dames. Was de moeite, zeker want ik kwam wel eens een collega tegen ook.


Ik ben ook wel eens in een andere straat geweest, ik weet niet op het de Poeldijkse was, maar volgens mij de Doublet, maar ik ben niet zeker. Wat ik wel weet is wat ik toen zag en dat was dat je voor 25 gulden terecht kon, maar geen van de dames (veelal dikkere negerinnen en Latina's met ruim overgewicht kon mij bekoren). Bovendien was het er vies en ranzig, dus ik heb overgeslagen.


Hoe het er nu is weet ik niet en ik ben benieuwd want als BobDildo zegt dat er Oost europese dames zitten en bv Hongaarse dan kan ik zeer goed begrijpen dat hij niet vanuit Den Haag naar Duitsland gaat karren.


Kost alleen al aan benzine 50 euro, vanuit Den Haag en laat eerlijk zijn, eigenlijk heeft NL toch een klein beetje de prostitutie omhoog te houden want jarenlang was het iets om trots op te zijn dat het hier legaal was etc.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline vakantieganger24

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
    • Bekijk profiel
Den Haag algemeen
« Reactie #24 Gepost op: 13 juli 2013, 23:17:20 »
Zojuist terug van een flits bezoek in Denhaag. Ik zat de hele dag toch al binnen, dus even een frisse neus halen in de doublet en de geleen kan geen kwaad. Ik was er al een poos niet geweest en ben vanavond even gaan kijken naar aanleiding van een opmerking op het forum. Op de geleenstraat staat 3/4 van de ramen momenteel te huur en wat er zit aan dames (ik laat de heren even buiten beschouwing) zijn een aantal mooie die de moeite waard zijn en een aantal die echt meer thuis horen in een partytreff.

En dat  laatste is opvallend want vroeger was de verdeling zo dat de mooisten zitten op de geleenstraat, de iets mindere op de poeldijkse straat en de echt kansloze zaten op in doubletstraat. Omdat ik de geleenstraat al niet bepaald watertandend verliet was mijn verwachting van de goedkope doublet niet hoog gespannen. Eenmaal in de doublet aangekomen was het nog steeds hetzelfde smoezelige sfeertje als 15,10,5, 2 jaar geleden.

99% van het slag bezoekers van deze straat zijn hoerenlopers die daar maar gewoon de hele dag doelloos hangen. Nog steeds is het zo dat wat achter het raam zit op zijn zachtst gezegt niet veel soeps is. Er zat welgeteld 1 meisje waarvan ik dacht die zou het misschien kunnen redden in een 30~40 euro per half uur clubje in Duitsland, en de prijs van haar was 30 euro.

De rest van de dames in de doubletstraat zou nooit en te nimmer aangenomen worden in zelfs maar een partytreff. En sterker nog de raamhoeren in Denhaag zouden het zelfs niet achter de ramen in Duitsland redden. Ik ben nog niet zo heel lang geleden in Bochum bij de ramen geweest omdat ik in Freude39 niet kon slagen. Man man man, wat een ontiegelijk lekkere meiden. Bob vind het allemaal mooie meiden nou goed. Mijn vingers jeuken, maar ik zeg er verder niks over.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Den Haag algemeen
« Reactie #25 Gepost op: 13 juli 2013, 23:35:17 »
Bob vind het allemaal mooie meiden nou goed. Mijn vingers jeuken, maar ik zeg er verder niks over.


Dan heb je toch iets te snel gelezen VG24, Bobdildo zei dat een 30 % van de dames best lekker waren en dat hij op Oost europese dames valt.


VJ had al eerder wat genuanceerd gereageerd dus je vingers hoeven niet te jeuken. Weet dat jij net als VJ heel Duitsland doet, met uitstapjes naar Oekraine en Brazilie, dat noemen ze te veel vrouwenschoon verwend.


Het is zijn mening en jij mag een andere hebben. Dat is ook geen punt, maar dat wil niet zeggen dat je je eigen mening aan anderen mag opdringen.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline vakantieganger24

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
    • Bekijk profiel
Den Haag algemeen
« Reactie #26 Gepost op: 13 juli 2013, 23:45:24 »
Bob vind het allemaal mooie meiden nou goed. Mijn vingers jeuken, maar ik zeg er verder niks over.


Dan heb je toch iets te snel gelezen VG24, Bobdildo zei dat een 30 % van de dames best lekker waren en dat hij op Oost europese dames valt.


VJ had al eerder wat genuanceerd gereageerd dus je vingers hoeven niet te jeuken. Weet dat jij net als VJ heel Duitsland doet, met uitstapjes naar Oekraine en Brazilie, dat noemen ze te veel vrouwenschoon verwend.


Het is zijn mening en jij mag een andere hebben. Dat is ook geen punt, maar dat wil niet zeggen dat je je eigen mening aan anderen mag opdringen.


Groet, Foots  O0

30% best lekker.. Daarover verschil ik van mening.

Wat betreft mijn eigen standaard. Je hebt gelijk daarin. In dorsten bijvoorbeeld ga ik over mijn nek van het vrouwelijk schoon terwijl er mannen zijn die er graag komen en met deze dames tevreden zijn.

Maar in zijn verhaal zitten teveel dingen waarvan ik denk dit kan bijna niet waar zijn  ;D


Note Foots, we mogen een andere mening hebben, maar we mogen geen mensen hier beledigen
« Laatst bewerkt op: 13 juli 2013, 23:54:42 door vakantieganger24 »

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Den Haag algemeen
« Reactie #27 Gepost op: 14 juli 2013, 00:28:50 »
Bob vind het allemaal mooie meiden nou goed. Mijn vingers jeuken, maar ik zeg er verder niks over.


Dan heb je toch iets te snel gelezen VG24, Bobdildo zei dat een 30 % van de dames best lekker waren en dat hij op Oost europese dames valt.


VJ had al eerder wat genuanceerd gereageerd dus je vingers hoeven niet te jeuken. Weet dat jij net als VJ heel Duitsland doet, met uitstapjes naar Oekraine en Brazilie, dat noemen ze te veel vrouwenschoon verwend.


Het is zijn mening en jij mag een andere hebben. Dat is ook geen punt, maar dat wil niet zeggen dat je je eigen mening aan anderen mag opdringen.


Groet, Foots  O0

30% best lekker.. Daarover verschil ik van mening.

Wat betreft mijn eigen standaard. Je hebt gelijk daarin. In dorsten bijvoorbeeld ga ik over mijn nek van het vrouwelijk schoon terwijl er mannen zijn die er graag komen en met deze dames tevreden zijn.

Maar in zijn verhaal zitten teveel dingen waarvan ik denk dit kan bijna niet waar zijn  ;D


Note Foots, we mogen een andere mening hebben, maar we mogen geen mensen hier beledigen


Dat is exact juist, in jouw ogen is het niet waar.
Echter iedereen is ander en mag een andere mening hier laten horen.


Wat niet mag is je eigen mening hier over anderen heen forceren en al zeker niet beledigen.


Je mening is voldoende beschreven, het topic is nu weer voor anderen om hierop te reageren of nieuwe recensie te plaatsen.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

guest63591

  • Gast
Den Haag algemeen
« Reactie #28 Gepost op: 14 juli 2013, 01:03:42 »
Ik heb in de afgelopen 3 jaar heel wat keren de doublet straat bezocht en ik was normaal gesproken best mooie dames gewend bij een bekend bordeel in den haag Diana Secret
In de jaren 80 vond ik de doublet straat een smerige straat waar je echt niet kwam...de dames waren ronduit lelijk.Maar nu vanwege de economische misstanden in Hongarije, Bulgarije en Roemenie zie je veel jonge dames in de leef tijds groep van 21-27 jaar achter de ramen.
Nogmaals de serie Hongaarse dames waarbij ik ben binnen geweest waren echt o.k!!!
Smaken verschillen natuurlijk
Maar kijkend naar de prijs/kwaliteit verhouding vind ik de doublet o.k het is een ranzig straat maar dat maakt het voor mij extra aantrekkelijk.Verder stukken goedkoper dan wat ik eerst deed.
Ik voel me daar ook een echte hoereloper!!!




Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Den Haag algemeen
« Reactie #29 Gepost op: 15 juli 2013, 14:29:21 »
Zo heeft iedereen zijn eigen mening over de straatjes van Den Haag. Zo herinner ik mij de Geleenstraat als straat van mooie vooral NL en Duitse dames die veel geld vroegen, veel beloofden en absoluut waardeloze service verleenden. En de Poeldijksestraat qua straat kon ik ook niet echt waarderen...maar ik heb daar en in de Doublet toch menig ranke en slanke latinahertjes op de stok gehad. En een paar hele lekkere Hongaartjes en Bulgaartjes ook.

Maar goed, dat is toch ook wel een paar jaar terug...hoe de situatie nu is, ik zou het niet weten...

Rolly 
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.