Auteur Topic: Hanna voorheen Nadia (Bulgaarse)  (gelezen 94389 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Hanna voorheen Nadia (Bulgaarse)
« Reactie #30 Gepost op: 26 november 2014, 18:54:22 »
Citaat
en een uur op de kamer met een sauna club dvp is nog nooit gebeurt

Ik heb met Hannah ook nooit meer dan 9 opeenvolgende uren gekamerd hoor. Dat moest ook maar volstaan ;) :lol_hitting:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Noo75

  • Barely Legal
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 109
    • Bekijk profiel
Hanna voorheen Nadia (Bulgaarse)
« Reactie #31 Gepost op: 27 november 2014, 00:15:44 »
Still sick, according to "her best Fa", she should come back next week.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Hanna voorheen Nadia (Bulgaarse)
« Reactie #32 Gepost op: 29 november 2014, 09:17:16 »
Hannah is sinds gisteren terug aan het werk.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Hanna voorheen Nadia (Bulgaarse)
« Reactie #33 Gepost op: 3 december 2014, 18:52:05 »
Gisteren heb ik voor het eerst sinds 2 maand opnieuw gekamerd met... Hannah :-\!

Hannah… Mijn Bulgaarse furie en hartendief met wie ik tot voor 2 maanden om en bij de 100 keer mee op kamer ben beland en met wie het na een 'relatie' met vele pieken en dalen op 3 oktober finaal is misgelopen. Sindsdien negeerden we elkaar dood in Samya en had ik geen woord meer met haar gesproken. Enkele dagen geleden zijn we echter domweg terug aan het Appen geslaan en gisteren zouden we voor het eerst sinds 2 maanden elkaar ook terug in real life spreken en ah ja... neuken 8).

Ergens in de namiddag kwam Hannah in de bar bij me zitten. In het begin waren we beiden onwennig, als 2 verliefde tieners ::), maar beetje bij beetje verdween de schroom en uiteindelijk zaten we elkaar, zoals vanouds, innig te tongzoenen in de bar. Ik had me vanaf het begin geen illusies gemaakt: ik zou gisteren met Hannah kameren 8). En zo kwam het dus dat ik om 17u voor de eerste keer sinds lang en voor de honderd en eerste keer in totaal, met Hannah op kamer lag.

Hannah is de voorbije weken nogal wat kilootjes kwijtgeraakt. Nu valt, eens ze van haar hoge schoenen stapt, nog meer op, dat het echt wel een kleintje is. Haar borsten :showtits1 en billen :kissass zijn jammer genoeg ook kleiner geworden. Ik moet zeggen dat ik mollige Hannah eigenlijk mooier vond: ik vond haar wel iets hebben als klein dikkertje. Maar ach: ze mag er uiteraard nog steeds zijn ;) 8).

Voor deze eerste kamergang met Hannah sinds lang hadden we kamer 1 gekregen. De eerste keer dat ik in deze kamer zou neuken.
 
Kamer 1 is een mooie kamer, maar er staat een groot rond bed en dat is niet helemaal mijn ding. Ik krijg van zo'n bed om de één of andere reden altijd het idee dat ik op een kermisattractie zit en ik heb altijd schrik dat ik tijdens het neuken uit die attractie zou gezwierd worden :017:.

Enfin. Ik zette me over mijn panische angst heen en begaf me met Hannah op het verschrikkelijke bed. Wat volgde was een onwaarschijnlijke neukbeurt. Ik heb Hannah alle hoeken van de kamer laten zien. Of was zij het die mij de hoeken van de kamer liet zien :017:? Ik vermoed het tweede, aangezien het enige wat ik me nog helder herinner, het oer-orgasme is, dat na dik 40 minuten uit kleine Piet spoot ;D.

Alles is aan bod gekomen: uitgebreid en gevarieerd tongzoenen, een uitstekende, natte pijpbeurt, vingeren, beffen, pussy-sliden en intiem neuken in heel uiteenlopende posities (ik heb Piet in vormen gebogen die ik fysiek niet voor mogelijk hield :o)... Hannah weet na al die kamergangen uiteraard perfect hoe ik het graag heb en gisteren was de natuurgeile meid in topvorm, dus... ik heb genoten ;D!

Tussen 18u en 20u is Hannah vervolgens geen moment van mijn zijde geweken en om 20 uur was daar dan ook een nieuwe kamergang met deze geile meid. Deze keer kregen we kamer 4, een mooie, grote kamer op de eerste verdieping met een normaal bed (oef ;)) en zou ik 2,5u met haar op kamer blijven.
 
Deze kamergang is weer een ware uitputtingsslag geworden, een langere herhaling van de eerste kamergang, maar om de één of andere reden slaagden we er maar niet in dat 2de orgasme uit Piet te sleuren :o. Uiteindelijk zou Hannah voor een primeur zorgen: ze heeft mijn zaadjes met het handje naar buiten gehaald. Dat was een DVP nog nooit eerder gelukt! Enige nadeel van deze manier van klaarkomen: mijn sperma spoot overal in het rond: mijn borstkas, Hannah haar schouder, het bed… het moest er allemaal aan geloven.

Enfin, nog een tijdje intiem nageknuffeld en om 22u30 verlieten we de kamer. Ikke super tevreden ;D!
 
Is er herhalingsgevaar? Tja. Lust een Belg frietjes met mayo? Ik denk het wel hé :-P 8)


Oh yes. Noo75:

Citaat
At midnight, the cake come, and Hanna gave me the first piece. KanariPiet you're an oldy, she already forget you.  Now I'm her number #1.

Don't worry. You still get to be her number 1 ;). I don't want to reclaim that position. I am happy now, just being 1 of the many clients who can fuck her brains and pussy out every now and then ;D ;) 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Hanna voorheen Nadia (Bulgaarse)
« Reactie #34 Gepost op: 17 december 2014, 19:42:02 »
Hannah haar foto's staan eindelijk op de site van Samya 8):

http://www.samya.de/gallery/index.php?gid=1587&pid=3781
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
Hanna voorheen Nadia (Bulgaarse)
« Reactie #35 Gepost op: 17 december 2014, 19:46:25 »
Op de site heet ze Hanna.. Dus geen Hannah... Samya heeft al wat eerder probleempjes met namen correct schrijven..
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Hanna voorheen Nadia (Bulgaarse)
« Reactie #36 Gepost op: 17 december 2014, 19:48:26 »
Hannah haar foto's staan eindelijk op de site van Samya 8):

http://www.samya.de/gallery/index.php?gid=1587&pid=3781

Dit is natuurlijk een hint voor sexmachine, om die foto's zo snel mogelijk in de fotoselector te zetten...
Hij heeft toch niks te doen, zegt ie zelf...  :lol_hitting:
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Hanna voorheen Nadia (Bulgaarse)
« Reactie #37 Gepost op: 17 december 2014, 19:49:09 »
Anna, Hanna, Annah, Hannah... Neukt uiteindelijk toch allemaal hetzelfde ;) :lol_hitting:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
Hanna voorheen Nadia (Bulgaarse)
« Reactie #38 Gepost op: 17 december 2014, 19:49:43 »
Lag er al zodanig door onze kp dat ie graag de fotos daaron terug ziet.. Kan die thuis ook aan de wickse witte
 Beetje sp11 opm
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Hanna voorheen Nadia (Bulgaarse)
« Reactie #39 Gepost op: 17 december 2014, 19:51:00 »
Lag er al zodanig door onze kp dat ie graag de fotos daaron terug ziet.. Kan die thuis ook aan de wickse witte

Done! ;D ;D ;D :-P ;)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Noo75

  • Barely Legal
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 109
    • Bekijk profiel
Hanna voorheen Nadia (Bulgaarse)
« Reactie #40 Gepost op: 8 maart 2015, 15:49:37 »
Hanna came to me yesterday, to say hi and to chat a bit. She was proud of her weight-loss, she's actually slimer now. But she know what I like: "I know you only fuck fat girls, so you will not fuck me again". She can read me like an book.  :lol_hitting:

Despite her weight-loss, she's still hot and naughty, in the bar as well as in the room, as two colleagues went with her in the room and were _really_ happy.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Hanna voorheen Nadia (Bulgaarse)
« Reactie #41 Gepost op: 14 april 2015, 15:43:45 »
Speciaal voor onze KanariePiet, en als je met de glimlach kan kijken, weet je dat de liefde over is   ;) :happy















"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Hanna voorheen Nadia (Bulgaarse)
« Reactie #42 Gepost op: 23 mei 2015, 20:53:07 »
Citaat
Speciaal voor onze KanariePiet, en als je met de glimlach kan kijken, weet je dat de liefde over is   ;)

Helaas...  :017: :banghead:  :-P :-P :-P :o  ;)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline boff

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 101
    • Bekijk profiel
Hanna voorheen Nadia (Bulgaarse)
« Reactie #43 Gepost op: 28 mei 2015, 19:09:33 »
She was proud of her weight-loss, she's actually slimer now. But she know what I like: "I know you only fuck fat girls, so you will not fuck me again". 

Despite her weight-loss, she's still hot and naughty, in the bar as well as in the room...

I remember a few months ago when Noo and I approached both hana and Bria.
The only thing that kept me from going in room with hanna was her chubby looks. And she tried really hard to convince me ;)

and this last Saturday, when me met again, she didn’t forget and wanted her revenge.
She didn’t have much trouble to convince me this time as she’s now to my taste.
too bad for you noo ;D
her photos above are pretty accurate, despite a certain lack of firmness of her body.

And I confirm that she’s hot and naughty, really naughty with infinite resources :bonken
I had 2 sessions to realize this and I ended up without any power left for the rest of the night.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Hanna voorheen Nadia (Bulgaarse)
« Reactie #44 Gepost op: 30 mei 2015, 00:44:19 »
Net 2 uur gekamerd met ... zou het kunnen ... !? :017: :o ;)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum