Auteur Topic: Haus50, Nelly  (gelezen 6313 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest7191

  • Gast
Haus50, Nelly
« Gepost op: 13 mei 2014, 19:21:16 »
Deze roemeense blondine genaamd Nelly werkt inmiddels ruim een jaar in Essen in Haus50.

Haar tot nu toe 2x bezocht en beide keren in een trio.
Haar uiterlijk is zeer knap te noemen en vaak is ze gekleed in de meest exclusieve leer/lak outfits.
De reden dat het tot nu toe bij 2 bezoekjes is gebleven is voornamelijk dat ze een vrouw van weinig woorden is. Ze is wel zeer vriendelijk, maar echt een gesprek kan ik niet met haar voeren wat ik voor mij erg is belangrijk is.

Tijdens mijn trio in augustus 2013 was ze gekleed in een zeer exclusieve zwarte lerenjurk,panties en zwarte pumps.
De sessie begon dat Nelly samen met die andere dame aan mijn paal begonnen te sjorren en ze mij beiden in het gezicht spuugten terwijl ik nelly's lerenkont lekker vasthield.
Daarna dwong Nelly mij voor haar te knielen en moest eerst haar lerenpumps likken en daarna haar stevige lerenkont.
Als slotakkoord werd ik op bed gelegd, kreeg wat poppers en terwijl de andere dame mij een oliemassage gaf ontblootte Nelly haar kont en ging ze vol met haar kont op mijn gezicht zitten.

Haar sites:
http://www.bizarrstudio-essen.de/damen/gespielin_nelly/1.htm
http://www.galeriedesade.com/Essen/bizarrlady-nelly-a6654.html






guest7191

  • Gast
Haus50, Nelly
« Reactie #1 Gepost op: 27 september 2014, 02:12:09 »
De reden dat het tot nu toe bij 2 bezoekjes is gebleven is voornamelijk dat ze een vrouw van weinig woorden is.
Bovenstaande quote van mij trek ik in.

Vanavond stond Nelly in een zwart lak-catsuit voor het raam wat mij erg opgeilde. Dus na haar toe gelopen en voor de 1e keer met haar solo.
Eerst voor 50 euro afgesproken, maar ze geilde mij zo op dat ik nog geen hoogtepunt wilde en 50 euro heb bijbetaald om langer van haar te kunnen genieten.
Na de actie een heel gesprek over uitgaan, drank en het leven. Ze blijkt dus als je haar beter leert kennen geen dame van weinig woorden te zijn, maar van hele gesprekken na de sessie. Geslaagde date  ;)