Auteur Topic: Hannover, Eroscorner Reitwallstrasse 5b, Mimi  (gelezen 5601 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest7191

  • Gast
Hannover, Eroscorner Reitwallstrasse 5b, Mimi
« Gepost op: 17 mei 2014, 01:08:41 »
Vanavond weer eens een uitstapje naar Hannover gemaakt, waar ik 1 a 2x per jaar kom.
In Laufhaus "Eroscorner" aan de Reitwallstrasse 5b zag ik Mimi die ik ooit in 2012 bezocht heb.

Bij deze nog het verslag van mijn bezoekje aan Mimi in 2012:
Op de 4e etage de 1e kamer die je vanaf de trap ziet zit Mimi.
Ze is begin 20, maatje 36, 1m65, cup-C siliconen en zwart stijl haar. Een zeer lief meisje om te zien met een zacht stemmetje.

Al 2x met haar aan de deur gepraat. Bij de 3e keer was net een ander gozer voor me.
30min later liep ik weer langs haar en ze vond het tijd dat ik eens binnen moest komen.

Ze vroeg voor het standaardpakket pijpen/neuken 30 euro.
Toen ik vroeg of ik over haar borsten mocht spuiten was het nog steeds 30 euro. Zelf bij navraag over poppers bleef de prijs 30 euro. Toen ze zag dat ik nog twijfelde, zei ze : "Oke, alles voor 20 euro, maar dan kom je nu binnen".

Ze heeft de hele afspraak waargemaakt. Voor 20 euro gepijpt, geneukt, poppers erbij en daarna alles over haar siliconen cup-C gespoten. Ze bleef erbij lachen.

Na de actie ging ze uitgebreid douchen en heb nog 10min op bed gelegen kijkend naar videoclips op mtv wat op tv was.

Deze meid bied veel voor weinig.





guest7191

  • Gast
Hannover, Eroscorner Reitwallstrasse 5b, Mimi
« Reactie #1 Gepost op: 31 mei 2014, 23:33:57 »
Op de duitse site www.lustscout.tk staat heel wat info over deze Mimi.
In ieder geval heb ik mij vergist in verdieping (blijkt de 3e etage te zijn i.p.v. 4e) en ze iets iets ouder dan ik geschat hat.

Hier alle info over deze dame van de duitse site:

Name:............... Mimi (oder Jessica)
Nationalität:....... Slowakin, vermutlich Sinti/Roma
Alter:.............. 28-32 Jahre
Größe:.............. 1,65 m – 1,70 m
Konfektion:......... 36
Augenfarbe:......... braun
Haarfarbe:.......... schwarz
Haarlänge:.......... lang
Oberweite:.......... ca.75 D – 80 D, silikonverstärkt
Sternzeichen:....... K. A.
Intimbereich:....... komplett rasiert
Besonderheiten:..... deutlich sichtbare Akne im Gesicht

Raum: A  -  3. Etage
 


Mimi/Jessica jetzt mit Fotos bei den hannoverladies