Auteur Topic: Messi stelt fans Barça voor ultimatum: "Als jullie willen dat ik vertrek, doe ik  (gelezen 4682 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline RAUL7

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 125
    • Bekijk profiel
https://www.youtube.com/watch?v=GUqs5FON8Zs

Er lijkt een kink in de kabel in de relatie tussen Lionel Messi en de supporters van FC Barcelona. Die laatsten hadden hun superster getrakteerd op een licht fluitconcert na zijn erg matige partij tegen Atlético, match waarin Barça na 1-1 de titel verloor aan Atlético. 'De Vlo' kwam nauwelijks in het stuk voor en maakte, niet voor het eerst dit seizoen voor de blaugrana, een lethargische indruk. Alsof het hem allemaal weinig interesseerde. Geïnterviewd op de luchthaven van Buenos Aires gisteravond, leek hij echter alweer de batterijen hebben opgeladen voor het nakende WK en sprak hij duidelijke taal.

Zeker wat betreft zijn situatie in Barcelona, waar hij net een contractverlenging ondertekende die hem 20 miljoen euro per jaar zal opleveren. "Ik heb altijd gesteld dat Barcelona mijn thuis is. Maar de dag dat de mensen er me niet langer willen, wel, dan zal ik er ook niet langer blijven. Ik hou van de club... Als ze me echter liever zien vertrekken, heb ik daar echt geen probleem mee."

http://www.hln.be/hln/nl/950/Buitenlands-Voetbal/article/detail/1894800/2014/05/22/Messi-stelt-fans-Barca-voor-ultimatum-Als-jullie-willen-dat-ik-vertrek-doe-ik-dat.dhtml

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Een transfer van die andere op de foto tegen volgende week zaterdag naar Living Room mag van me, en Messi mag gerust meekomen naar het feestje  ;D


[attachimg=1]
[attachimg=2]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest7191

  • Gast
Wat moet die Messi kosten?
Mijn club fc-twente zoekend nog een scorende speler voor komend seizoen  ;D

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Wat moet die Messi kosten?
Mijn club fc-twente zoekend nog een scorende speler voor komend seizoen  ;D
Zijn loon is 20 miljoen per jaar, de transfersom onbekend, ik heb ergens horen waaien dat de ploeg die 250 miljoen neerlegt, er gratis en voor niks Neymar bijkrijgt ;D

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal