Auteur Topic: Linienstrasse 20, Nathalia  (gelezen 5455 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest7191

  • Gast
Linienstrasse 20, Nathalia
« Gepost op: 24 mei 2014, 00:39:57 »
Deze zeer knappe russische blondine met een uiterst slank lichaam, modieus blond kapsel en cup-D siliconen vanavond weer eens bezocht.

Nathalia werkt slecht een paar dagen per week als het haar uitkomt en heeft zeer veel geplande afspraken, dus het is mazzel hebben als je haar een keer voor het raam ziet.
Als ik haar zie stap ik meteen naar binnen, want wil niet de kans lopen dat ik haar wekenlang weer misloop.

Ze werkt in Haus 20, kamernr 79. Als ze aanwezig is heeft een naambordje op het raam geplakt.

Sessie afgelopen avond
Nathalia heeft behoorlijk wat leer/lak aan de muur hangen en je mag zelf uitzoeken wat ze aan moet trekken. Dit maal gekozen dat ze een zwarte lakshort, zwarte lak-bh, zwarte lakhandschoenen en bijpassende zwarte pumps.
De sessie begon met tepelklemmen, dirty talk, spitting in gezicht/mond, pumps/voeten likken en ballbusting.
Daarna op bed poppers gekregen, paal/ballen afgebonden met touw. Kreeg daarna een sensuele oliemassage waarbij Nathalia tijdens het hoogtepunt haar pumps voor me paal hield. Als slot moest ik al het sperma van haar lakpump likken.

Na de actie mag je nog een tijdje op bed blijven liggen om bij te komen, gezellig praatje en je krijgt een drankje aangeboden.

p.s:
Onderstaand een foto van Nathalia die een paar oud is. Aangezien de adv.site van haar met deze foto niet meer in de lucht is, vind ik het zo respectvol op haar gezicht iets minder herkenbaar te maken.


guest7191

  • Gast
Linienstrasse 20, Nathalia
« Reactie #1 Gepost op: 2 augustus 2014, 01:17:30 »
Op vakantie tot 19 augustus.

guest7191

  • Gast
Linienstrasse 20, Nathalia
« Reactie #2 Gepost op: 13 september 2014, 00:00:55 »
Vanavond na lange tijd Nathalia weer eens bezocht.
Eerst was zij op vakantie, toen ik en daarna liep ik haar telkens mis.

Ook vanavond leek ik weer pech te hebben. Net toen ik Nathalia voor het raam zag verschijnen was een andere vent er als een aasgier bij en meteen was ze weer bezet. Dus toen gekozen voor mijn andere favo in Dortmund. Echter toen ik na dit bezoekje de linienstrasse verliet zat Nathalia weer voor het raam, maar had net mijn kruit verschoten. 30min later toen ik terugkwam zat ze gelukkig nog voor het raam, dus kon mijn geluk beproeven (Nathalia is een dame die behoorlijk goed geboekt is en slechts zelden langer dan 10min voor het raam zit).

Kreeg weer een kinky sessie als vanouds. Eerst krijg je een blinddoek om en moet je op bed gaan liggen, terwijl Nathalia zich in kinky kleding hult. Ze heeft vele lak/leer setjes, dus altijd spannend wat ze aantrekt.
Daarna nog met blinddoek om werden mijn handen vastgebonden, voelde haar handen over mijn lichaam wrijven, paal werd vastgebonden met touw en een tepelklem op mijn paal. De rest van de sessie houd ik prive, omdat dat vrij kinky was en voor vele wandelaars too heavy is    :whipbeer :censored
Na de sessie biedt Nathalia altijd een drankje aan en maakt een gezellig praatje over de dingen in het normale leven.

Zeer goed geluimd verliet ik daarna weer de kamer van Nathalia   :13: