Auteur Topic: Schepenenvijverstraat 19, Sara (Frans)  (gelezen 3316 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Schepenenvijverstraat 19, Sara (Frans)
« Gepost op: 24 mei 2014, 16:36:48 »
Hoe ik nu bij Sara terecht kwam en wie er allemaal aanwezig waren, kunnen jullie lezen in de topic 'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL  . Hier ga ik hierover niets meer vertellen.

Als ik in de richting van Sara keek, deed ze me denken aan Nikki (een van mijn favoerite dames), dezelfde lichaamsbouw, dezelfde terughoudendheid en alleen vriendelijke lachen naar de voorbijgaande klant. Geen opzichtige kledij, neen ze liet haar troeven voor haar spreken.
Nieuwsgierig geworden ging ik op de deur af, ik was echter niet snel genoeg een slimmere wandelaar was me voor. Geen nood en dus heb ik nog eens de andere aanwezige dames bekeken. Toen ze dan eindelijk terug vrij was heb ik niet geaarzeld.

Toen ze de deur opende zei ze wel "Vous m'avez beaucoup regarder n'est pas ?" waarop ik alleen maar kon antwoorden, "Les belles filles, il faut les regarder".
Bij het binnenkomen liet ze me weten dat de standaard prijs 50,00 € is.
(Alsof ik dat nog niet wist)
Op de kamer echter vroeg ik haar of ik mocht likken, dat kon maar niet voor de standaard prijs. Voor de prijs van 100,00 € kon dat wel.
Ik heb dan maar het risico genomen en de dame 100,00 € gegeven.
Iets waar ik achteraf geen spijt van had.

Nadat we ons ontdaan hadden van alle textiel, nodigde Sara me uit om op bed te liggen. Ze begon met te teasen en bood me haar borsten aan om mee te spelen.
(Een C/D cup naar mijn schatting maar met siliconen)
Grote borsten voorzien van grote tepels waarop je volop mag zuigen en waarmee je volop mag spelen (afweer bewegingen zie je bij Sara niet).
Ze bracht mijn soldaat in stelling door een body2body waarna ze het condoom aanbracht.
Wat volgde was een "goede" pijpbeurt. niet slecht maar ook niet super goed, gewoon lekker. Ik was wel een beetje verbaasd toen ze me bevestiging vroeg van haar zuig kwaliteiten.

Ze was de afspraak nog niet vergeten en ging liggen zodat ik haar een lekkere likbeurt kon geven. Eerst gespeelds geluidjes maar naarmate de tijd voorbij ging, begon ze te genieten.
Sara nam een gemakkelijkere houding aan en toonde me het "waar, wanneer en hoelang" om haar te laten genieten.
Toen ik op 2 fronten bezig was en haar borst vastnam, gaf ze me spontaan aan hoe hard ik mocht knijpen. Ze bleek zelfs te genieten toen ik zachtjes haar kont beroerde met een vinger.
Nadat ze klaar was gekomen (anders kan Sara dat heel goed spelen) gingen we verder met pijpen. Het is daar bij gebleven wat haar enigzindsverwonderde "Nous n'avons pa eue de sex et pourtant nous avons jouie tous les deux" (excuses voor de taalfouten)
Sara ontdeed me van het condoom en liet me rustig bekomen van de inspanning.

In het gesprekje achteraf bleek dat Sara in feite meer de nacht doet.
Ik heb dus geluk gehad.
Alles bij elkaar ben ik er langer dan 30 minuten binnen geweest.
Sara kijkt dus niet op de klok.

« Laatst bewerkt op: 25 mei 2014, 10:40:57 door Tellme »

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Schepenenvijverstraat 19, Sara (Frans)
« Reactie #1 Gepost op: 24 mei 2014, 16:44:41 »

 
[box title=SARA]
Land:             FRANCE
Taal:              FRANS, NEDERLANDS (een heel klein beetje)
Leeftijd:         20-25
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65 - 1,70m
Model:            Slank
BH:                 C/D cup, siliconen
Kontje:           Stevig
Haarkleur:      Bruin
Haarlengte:    Lang
Piercing : Ja
Tatoeage :
[/box]

[box title=DIENSTEN]
NMC + PMC - 50,00 €
Voor de prijs van 100,00 € mag je beffen
[/box]

[box title=extra info]
Meestal nachtshift / Soms Dagshift.
Wasje achteraf dus lekker fris om te beffen  ;)
Sara is geen klokken kijkster.
[/box]


« Laatst bewerkt op: 24 mei 2014, 19:04:49 door mechelen »