Auteur Topic: Linienstrasse 27, Sylvia  (gelezen 4084 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest7191

  • Gast
Linienstrasse 27, Sylvia
« Gepost op: 28 mei 2014, 20:11:39 »
 Naam : Onbekend
 Nationaliteit/Taal : Albanese/Duits
 Haus/Kamer: Haus 27,kamernr 113 (middelste venster van haus27,linkerkruk)
 Leeftijd : Begin 20
 Haarkleur/-lengte : lang bruin/rood licht golvend haar
 Lengte dame : 1,65m
 Postuur/Cupmaat : slank (maatje 34 en kleine cup-B)
 Tattoo: ?
 Service: PMC/Lak/Oliemassage/Voetmassage/Poppers
 Tijdsduur : 20 min.
 Prijs : EUR 50

Deze jonge zeer slanke Albenese biedt het standaardpakket PMC/NMC voor 30 euro, maar is ook in voor fetish dates a 50 euro.
Ze werkt sinds begin 2013 in Dortmund en haar ook ergens begin 2013 bezocht.

Pre-sales:
Na een gesprekje bij haar aan het venster (betreft een behoorlijk hoog venster) vroeg ze of ik eventueel in was voor andere dingen dan normale sex. Aangegeven dat ik daarvoor wel open stond.
Hierop volgend haalde ze haar voet uit haar stilleto, gooide haar been uit het venster en begon met haar blote voet over mijn lichaam te wrijven. Een minuut later hield ze haar blote voet voor mijn mond en gaf aan dat ik haar voet moest likken. Terwijl haar tenen in mijn mond verdwenen werd ik gadegeslagen door een tal van wandelaars op straat.
Eerst dacht ik dit doe ik niet, maar een seconde later dacht ik: Schijt aan de hele wereld, ken hier niemand in Dortmund en geniet lekker van deze gratis pre-sales.
Iets later vroeg ze of ik binnenkwam en na nog een rondje gelopen te hebben gekozen voor deze meid.

Sessie
Op haar kamer had ze een paar laksetjes liggen en gevraagd of ze een zwart lakjurkje aan kon trekken. Kreeg eerst PMC om een beetje warm te draaien.
Hierop volgend een soft kinky sessie met poppers/voetmassage en aan het einde oliemassage.

Een leuke spontane meid die zeker een bezoekje waard is.
De reden dat het bij mij bij 1x is gebleven is meer dat ik wel kon merken dat ze voornamelijk PMC/NMC sessies doet en haar kinky kant nog vrij amateuristisch is.
Maar voor het standaarwerk en je houd van een slanke spontane jonge meid, dan is dit een prima adresje.

guest7191

  • Gast
Linienstrasse 27, Sylvia
« Reactie #1 Gepost op: 27 september 2014, 01:29:13 »
Deze albanese vanavond voor een 2e keer bezocht. Ze was gekleed in een strakke zwarte glanslegging en dito bh. Dit zag er erg spannend uit. Ze vraagt al een jaar aan mij waarom ik haar niet meer bezoek, dus vanavond maar weer eens overstag gegaan.

Verder nog even haar naam gevraagd aangezien deze mij was ontschoten, haar naam is Sylvia (in topic aangepast)