Auteur Topic: Haus50, Dunja  (gelezen 2315 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest7191

  • Gast
Haus50, Dunja
« Gepost op: 2 juni 2014, 20:06:00 »
 Naam : Dunja
 Nationaliteit/Taal : Degelijke duitse dame /Duits
 Haus/Kamer: Haus50 (raam rechts van de serre)
 Leeftijd : Begin 40
 Haarkleur/-lengte : lang zwart haar
 Lengte dame : 1,75m
 Postuur/Cupmaat : cup-C en stevige kont
 Tattoo: ?
 Service: Lak-Catsuit/Pumps/Laarzen/Oliemassage/Verbaal Erotiek/Poppers
 Tijdsduur : 20 min.
 Prijs : EUR 50
 Werkdagen:  Vrijdag/Zondag

Afgelopen vrijdag deze degelijke duitse Dunja voor de 5e keer bezocht.
Dunja is een zeer nette duitse domina, die je zowel voor het harde als zachte sm-spel kunt boeken. Ik voel bij haar totaal geen tijdsdruk en maakt aan het einde ruim de tijd voor een gesprekje en je krijgt een drankje aangeboden. Zo heeft ze mij als een haar levensverhaal als dvp verteld en het verschil tussen prostitutie nu in duitsland en dat van midden jaren 90.

Kamer
Dunja heeft een zeer ruime kamer die sfeervol is ingericht met een ruim 2 persoons-lak bed, wastafel, ruime zithoek, een rek met 10-tallen lak/rubber outfits en aan de muur meerdere lak/leer laarzen en 10-tallen pumps.

Sessie
Dunja heeft een prachtig lak-catsuit en gevraagd of ze dit kon aantrekken met een stel zwarte lakpumps. Ze gaf aan zich terug te trekken op de gang om zich om te kleden.
Ondertussen was ik alleen op haar kamer, kon mij rustig uitkleden, op bed gaan liggen en mijn ogen gesloten. Na 5min kwam Dunja binnen en hoorde haar hoge hakken en het geluid van lak kraken.
Langszaam ging ze naast me zitten, sopte mijn paal vol olie en gooide haar lakbeen in mijn gezicht die ik moest likken. Haar oliemassage is langszaam en zeer intens (ze weet de juiste plek te raken). Iets later drukte ze haar lakbeen tegen mijn paal en moest mijn paal tegen haar lakbeen aansjorren.
Na ruim een kwartier op bed spelen kreeg ik een shot poppers, waarna ze met haar volle lakkont op mijn gezicht ging zitten en mij middels een oliemassage een orgasme bezorgde.

Na de actie nog ruimschoots nagekletst en kreeg nog een drankje aangeboden.

http://www.bizarrstudio-essen.de/damen/lady_dunja/1.htm

Kamer Dunja op vrijdag/zondag (zie zwarte pijl):